کمتر از دو ماه پس از معرفی نسل جدید پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه لسآنجلس، حالا سازندهٔ آلمانی نسخهٔ کابریولت این خودرو را هم معرفی کرده است. این اسپرت روباز به یک سقف پارچهای اتوماتیک با ساختاری سبکوزن مجهز شده که بهمنظور جلوگیری از باد شدن سقف در سرعتهای بالا، در درون آن از منیزیم استفاده شده است. این سقف همچنین از یک پنجرهٔ عقب شیشهای یکپارچه هم برخوردار است. این سقف با استفاده از سیستم هیدرولیکی جدید، سریعتر از قبل باز و بسته میشود. این فرایند در ۹۱۱ جدید حدود دوازده ثانیه طول میکشد و میتوان تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت سقف را باز یا بسته کرد.
نسل جدید ۹۱۱ کابریولت در ابتدا صرفاً در مدلهای کاررا S و کاررا ۴S ارائه میشود. این مدلها به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز هستند که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی این موتور در مدل کاررا S توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود که خودرو را ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسانده و امکان رسیدن به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم میکند. مدل کاررا ۴S اما که به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است، ظرف ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد.
استحکام ساختار نسل جدید ۹۱۱ کابریولت بیشتر از قبل شده و برای اولین بار امکان سفارش سیستم مدیریت تعلیق پورشه هم برای آن وجود دارد. با سفارش این سیستم، آنتیرول بارها سفتتر شده و ارتفاع خودرو یک سانتیمتر کاهش پیدا میکند. به گفتهٔ پورشه، این تغییرات روی جادهها احساس بهتری به خودرو بخشیده و توزیع وزن را نیز بهبود میبخشد. سازندهٔ آلمانی همچنین ادعا کرده که ۹۱۱ کابریولت جدید به لطف این ویژگیها، خودروی بهتری برای رانندگی خواهد بود.
۹۱۱ کابریولت در ظاهر تا حد زیادی با نسخهٔ کوپه یکسان است و بنابراین همان رویهٔ تکاملی در اینجا هم دیده میشود؛ اما نسخهٔ کابریولت از رینگهای شیکی برخوردار است که در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند. ظاهر آشنا در کابین هم ادامه پیدا کرده است و برای خودرو یک صفحه آمپر ترکیبی دیجیتالی-آنالوگ به همراه یک نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۹ اینچی در نظر گرفته شده است. در اینجا تنها تفاوت میان نسخهٔ کوپه و کابریولت وجود کنترلر اختصاصی برای باز و بسته کردن سقف است.
۹۱۱ کابریولت جدید مدل ۲۰۲۰ از اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد اما پورشه هماکنون سفارشات خرید آنرا میپذیرد. قیمت این ماشین در ایالاتمتحده از ۱۲۶,۱۰۰ دلار برای مدل کاررا S کابریولت و ۱۳۳,۴۰۰ برای کاررا ۴S کابریولت آغاز میشود که افزایش قیمت ۹ هزار دلاری را نسبت به نسل قبلی نشان میدهد. انتظار میرود تحویل ۹۱۱ کابریولت جدید به خریداران از اواخر تابستان آینده آغاز شود.
[دانلود ویدئو]
مهدی911turbos
۲۰ دی ۱۳۹۷با اختلاف بهترین ماشین تاریخ پورشه 911 هستش
Reza
۲۰ دی ۱۳۹۷خیلی خیلی زیبا شده
قابل توجه کسایی که می گفتن ( نشده )
Car Lover
۲۰ دی ۱۳۹۷واقعا عالی!
بیست
ب شخصه از نسخه کوپش بیشتر دوسش دارم
Hossein
۲۰ دی ۱۳۹۷این لعنتی چرا انقد جذابه آخه؟؟!!
King918
۲۰ دی ۱۳۹۷چقدر بی رحمانه زیبایی چقدر بی اندازه میخوامت چقدر بی انتها جذابی چقدر بی ریا در اوجی چقدر چقدر چقدر چقدر ……
???????????
mehran911
۲۰ دی ۱۳۹۷خب طبق معمول با انبوهی از تکنولوژی های روز معرفی شد
تنها خودروسازی که میتونه با این دقت و زیبایی و مهندسی شیشه ی عقب رو در سیستم سقف متحرک جای بده پورشه است …
یادمه پورشه برای ساخت سیستم سقف مدل تارگا مدت زمان زیادی رو صرف کرد تا یکی از پیشرفته ترین سقف های متحرک جهان رو تولید کنه
.
پورشه سالها تحت همکاری برند CTS Fahrzeug-Dachsysteme که زیر مجموعه پورشه بودبرای خودروسازهای مختلف سیستم سقف متحرک تولید می کرد
سیستم سقف کادیلاک XLR ویا فراری F430 یا شورولت کوروت و مرسدس SLK کار این شرکت زیر مجموعه پورشه بود که البته سال ۲۰۰۴ پورشه این شرکت رو با قیمت خوب ۴۷۰ میلیون دلار به مگنا فروخت
.
نا گفته نماند که همین الان هم پورشه قطعات پیچیده ی زیادی رو برای بسیاری از خودروسازها توسعه میده …
King918
۲۰ دی ۱۳۹۷مهران پس این پروژه پورشه ی مابین 911 و 91۸ قرار بود بیاد چی شد خبری نداری ؟؟
mehran911
۲۰ دی ۱۳۹۷محمد رضا جان
صفحه ی یکی از افراد وابسته به پورشه تو اینستاگرام همین چند وقت پیش از کلید خوردن دوباره ۹۶۰ خبر داده بود
اما فعلا خبری نیست
حتی پیشرانه قبل از دیزل گیت ساخته شده بود و قبلا روی کیمن تست شده بود
همین سه هفته پیش هم ی رندر دیگه ازش توسط ی طراح منتشر شد اما خبری از وایساخ به گوش نمیرسه اگر قرار باشه سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ ببینیمش باید تا چند ماه آینده خبری ازش به بیرون درز کنه
البته پورشه در حال حاضر داره روی خودرویی شبیه به ۹۲۸ کار میکنه که در حال تسته و همچنین کاین کوپه
خودم شدید پیگیر اخبارش هستم
با توجه به اینکه پورشه ی پیشرانه V6 سطح بالا و یک پیشرانه ۸ سیلندر تخت تکنولوژیک در اختیار داشت باید زودتر دست بکار می شد اما فعلا ….
با توجه به اینکه هایپرکار پورشه سال ۲۰۲۵ تولید خواهد شد احتمال این میرفت که شاهد ی سوپراسپرت سطح بالا باشیم
King918
۲۰ دی ۱۳۹۷پس حالا حالا ها خبری نییس?
دمت دمادم سالار….
?
Khosrow
۲۰ دی ۱۳۹۷جذاب کی بودی تو / زیباترین 911 تاریخ ..
net
۲۰ دی ۱۳۹۷عقبش کشیده نیست جالب نیست و مثل پانامرا قوص داره و شیب دار هست زشته=سقف فلزی تا شونده نداره جالب نیست=بی ام و سری ۸ کابریولت در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان هست
net
۲۰ دی ۱۳۹۷چرا در رینگهای ماشینهای اسپرت مثل پورشه فراری لمبورگینی و ….لنت ترمز زرد و قرمز هست و خیلی توذوق میزنه و در رینگ مشخصه رنگ قرمز و زرد لنت ترمز = اگر لنت ترمز در رینگ رو رنگ مشکی میکردن تا مشخص نباشه قشنگتر میشد مثل همین پورشه که در رینگش لنت ترمز قرمز و زرد هست جالب نیست
Muty
۲۱ دی ۱۳۹۷پر و بالت سیاه رنگ و قشنگ …