رپورتاژ

تلویزیون اندروید یا مانیتور 206 اتوسول

تلویزیون اندروید برای ماشین ۲۰۶

شاید برای شما هم پیش آمده، که برای تماشای فوتبال یا برنامه مورد علاقه خود، به موقع به خانه نرسیده‌ باشید. مژده! عصر این مشکل به پایان رسیده است. اکنون با مانیتور فابریک و تلویزیون اندروید خودرو ۲۰۶ که در فروشگاه صوتی تصویری اتوسول موجود است، می‌توانید در هنگام رانندگی یا گیر افتادن در ترافیک، از هیجان بازی لذت ببرید. البته نگران نباشید، این مانیتور فقط برای پژو ۲۰۶ نیست و برای سایر خودروها نیز قاب مخصوص به آن ساخته شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نسل جدید پخش‌های تصویری اندرویدی آشنا کنیم.

مانیتور ۲۰۶ - تلویزیون اندروید پژو 206

اصلا مانیتور خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مانیتور فابریک خودرو در واقع نسل جدید و تکامل‌یافته پخش‌های تصویری است که به سیستم عامل اندروید، آپشن و امکانات گسترده‌تری نسبت به پخش‌های قدیمی مجهز شده‌است. این پخش تصویری دارای یک صفحه نمایش ۷ تا ۹ اینچی و کلیدهای لمسی است.

از مشخصات سخت افزاری این مانیتورها می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای Quad Core، رم ۱ یا ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت، صفحه نمایش IPS و… اشاره کرد.

جذابیت این نوع از پخش‌های تصویری به این خاطر است که به صورت in-dash یا داخل داشبوردی است. یعنی اینکه هیچ قطعه اضافی، برجسته و دست و پا گیری روی داشبورد اتومبیل شما نخواهد بود. همچنین شما برای نصب مانیتور نیاز به هیچگونه برشکاری و تغییر در قالب داشبورد نداشته و تنها با جایگزین‌کردن فریم جدید به جای فریم قبلی به سادگی می‌توانید داشبورد خودرو خود را به‌روز نمایید.

مانیتور  ۲۰۶ ، که بهش تلویزیون اندرویدی هم گفته میشه!

مانیتور ۲۰۶ که اغلب با نام تلویزیون اندروید هم میشناسنش، در مدل‌های ۷ اینچ فابریک، ۸ اینچ ولوم دار و ۳ مدل مختلف ۹ اینچ در اتوسول موجود است. این مولتی مدیا به همراه قاب مخصوص پژو ۲۰۶، سوکت برق، کنباس (برای اتصال دکمه های روی فرمان)، آنتن GPS، دو تا کابل USB، کابل ورودی دوربین دنده عقب و کابل خروجی صدا همگی در یک بسته به خریداران عرضه می‌شود.

با کمک مانیتور ۲۰۶  و یک اتصال اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی را داخل خودرو خود خواهید داشت. این دستگاه منحصر بفرد علاوه‌بر تلویزیون دارای قابلیت‌های گسترده دیگری از جمله پخش آهنگ و ویدیو، Wi-Fi، بلوتوث و تماس هندزفری، میرورلینک و اتصال به تلفن همراه، شارژ گوشی، پشتیبانی از دوربین دنده عقب، مسیریابی، اجرای همزمان دو اپلیکیشن به صورت تصویر در تصویر و… را دارد.

انواع مانیتور پژو ۲۰۶

  1. مانیتور ۷ اینچ فابریک : مانیتور و تلویزیون اندرویدی خودرو ۷ اینچی فریم چسبیده که کاملا داخل داشبورد ۲۰۶ جای می‌گیرد، پر طرفدار ترین مانیتور موجود در بازار برای پژو ۲۰۶ است.کیفیت تصویر این مانیتور ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل است که با رم ۱ و حافظه ۱۶ گیگا بایتی واقعی ارائه می‌شود. مزیت این دستگاه نسبت به بقیه مدل‌ها این است که هیچ برآمدگی از پنل داشبورد نداشته و اصالت داشبورد خودرو را به هم نمی زند.
  2. مانیتور ۸ اینچ ولوم دار : با بورد T3L و پردازنده چهار هسته‌ای Quad Core ، رم ۱ و حافظه ۳۲ گیگابایت واقعی و کیفیت تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ از پرچم داران مولتی مدیای ۲۰۶  است. دو ولوم کنترلی و دو پورت USB روی صفحه نمایش این دستگاه، تجربه کاربری متفاوتی را برای شما هنگام رانندگی ایجاد خواهند کرد.
  3. مانیتور ۹ اینچ تمام لمسی : مانیتورهای ۹ اینچ تمام لمسی اتوسول دارای پردازنده چهار هسته‌ای Quad Core هستند که صفحه نمایش با رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل را دارند. این دستگاه با سه مدل سخت افزاری متفاوت در فروشگاه اتوسول ارائه می‌شوند و تفاوت قیمتشان به خاطر تفاوت در میزان رم و حافظه داخلی آنهاست. یکی از مدل های مانیتور ۹ اینچ دارای قابلیت کارپلی (Carplay)، منو اپلی و تنظیمات صوتی حرفه ای است که از سیستم صوتی پیشرفته نیز پشتیبانی می‌کند، و می‌تواند تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای از هیجان ورزشگاه فوتبال را برای شما تداعی کند.

مانیتور 206 - 7 - 8 - 9 اینچ تلویزیون اندروید

بهترین نرم افزار تلویزیون برای مانیتور ماشین

همانند هر قابلیت دیگر، برای پخش تلویزیون نیازمند نصب اپلیکیشن مرتبط است. بدلیل قابلیت اتصال به اینترنت مانیتور اندروید خودرو، به آسانی می‌توان مانند هر گوشی یا تبلت اندرویدی هر برنامه‌ای را روی آن نصب کرد. نرم افزارهای پخش تلویزیون فراوان اند که بعضا بصورت آنلاین و آفلاین قابلیت پخش دارند. در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار های آنلاین و آفلاین پخش تی وی با مانیتور اندرویدی می‌پردازیم.

برنامه تلویزیون آنلاین اندروید:

در صورت دسترسی به اینترنت، این برنامه‌ها اتصال بهتر و کم نقص‌تری دارند. خوشبختانه مانیتور اندرویدی نیز همانند تلفن همراه، به چند روش به اینترنت وصل می‌شود. اولین و بهترین روش اتصال مانیتور به اینترنت استفاده از مودم جیبی است که امکان اتصال را در هر نقطه از جاده را فراهم می‌نماید. یکی دیگر از راه‌های اتصال، هات‌اسپات گوشی به تلویزیون اندرویدی است. اتصال به اینترنت علاوه‌بر دسترسی به برنامه‌ های تلویزیونی، امکان استفاده از سایر قابلیت های مانیتور را می دهد.

تلوبیون

اپلیکیشن تلوبیون یکی از بهترین برنامه های اتصال و پخش تلویزیون است. این برنامه از بازار قابل بارگزاری و نصب است. شبکه سه و ورزش را بخوبی ساپورت می‌کند. اما دارای پخش آنلاین است. بنابراین بایستی حتما به اینترنت دسترسی داشته باشیم.

تلوبیون اولین سرویس داخلی پخش زنده و آرشیو برنامه های صدا و سیما و بزرگ ترین پلتفرم حرفه‌ای ویدیو برای کاربران فارسی زبان است. شما با تلوبیون می توانید بدون خرید اشتراک و به شکل رایگان به پخش زنده حدود ۱۰۰ شبکه، بیشتر از ۶۰۰ هزار محتوای پخش شده از تلویزیون و همچنین هزاران فیلم و سریال و انیمیشن روز ایران و جهان در تلوبیون پلاس با اینترنت نیم بها دسترسی پیدا کنید. گرچه این سایت علاوه‌بر پخش زنده هر شبکه بخش آرشیو نیز دارد که برای تماشای فیلم یا برنامه از دست رفته یا انتخاب برنامه برای سرگرمی سرنشینان خودرو بسیار جذاب است.

اپلیکیشن اندروید تلوبیـون در حال حاضر دارای ۲۲ میلیون نصب فعال در تلفن‌های همراه اندرویدی است. همچنین ۵۲ میلیون کاربر منحصر به فرد طی یک سال گذشته از سایت تلوبیون دیدن کرده‌اند.

نرم افزار تلویزیون آفلاین اندروید:

اگر اینترنت شما قطع شد یا دسترسی به آن در مسیر شما وجود ندارد بایستی برنامه‌ای را بکار گیرید که بصورت آفلاین پشیتبانی شود. اغلب این نرم افزارهای آفلاینی برای پخش در مانیتور نیازمند یک دانگل جداگانه نیز هست که باید برای آن تهیه نمائید.

پد تی وی

یکی از محبوب ترین برنامه های پخش تلویزیون اندرویدی برای ماشین پد تی وی است. این نرم افزار که براحتی در بازار قابل نصب و بارگزاری است با کمک دانگل مخصوص آن که به مانیتور وصل می شود، کار می کند. البته این برنامه علاوه‌بر پخش کانال تلویزیونی به رادیو نیز متصل می شود. مزیت اصلی پد تی وی، کارکرد بدون نیاز به اینترنت و آفلاین است.

راهنمای خرید مانیتور  ۲۰۶

پس از آنکه از مزایا و امکانات مانیتورهای خودرو مطلع شدیم، لازم است مانیتور را از چه لحاظ بررسی کنیم؟

بازار صوتی تصویری خودرو بسیار داغ و متنوع است. از این رو امکانات، قیمت، کیفیت و… مانیتورهای موجود ممکن است باعث سردرگمی شود. بنابراین یابد قبل از خرید از عملکرد، کیفیت، مشخصات واقعی، ارزش واقعی، اصالت کالا و… مطمئن شویم. در ادامه فاکتور ها و راهنمای قبل از خرید مانیتور ۲۰۶ را شرح داده ایم.

نیاز هاو اولویت های شما:

اگر چه تفاوت اندکی در قیمت و سخت افزار آنهاست، اما همه مدل‌ها دارای کیفیت و امکانات مشابه و پیشرفته هستند. بنابراین با توجه به اولویت های خود مدل مورد نظر را انتخاب نمائید. برای مثال اگر مدل ولوم‌دار می‌‍‌پسندید بهترین گزینه مدل ۷ اینچ است. اما اگر بدنبال بهترین کیفیت تصویر با ولوم و صفحه لمسی می‌گردید مدل ۸ اینچی از پرچم داران مانیتور خودروست. اگر می‌خواهید مانیتور سیستم صوتی پیشرفته را به نحو احسن پشتیبانی کند  و دارای بالاترین سخت‌افزار واقعی در بازار باشد مدل ۹ اینچ ۸۱۶۳ بهترین گزینه برای شماست. بنابراین توجه و سلیقه شما در انتخاب هر مدل بسیار مهم است.

سازگاری با مدل خودرو  :

۲۰۶ نیز همانند هر خودرو دیگر دارای داشبورد و فریم منحصر بفرد خود است. بنابراین قبل از خرید بایستی از سازگاری مانیتور با خودرو خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار فروشگاه اتوسول، همراه مانیتور مورد نظر شما، قاب و فریم مخصوص مدل خودرو شما را می‌فرستند. یکی از مزیت‌های این مدل فروش برای راننده، امکان جاگذاری و نصب قاب با مانیتور، همچنین امکان جداسازی دوباره  آن بدون آسیب به اصالت داشبورد خودرو است.

اندازه، ابعاد و عملکرد :

اندازه مانیتور ۷ تا ۹ اینچ واقعی که به اشتباه در بازار به نام ۱۱ اینچ به فروش می رسد در قاب و فریم داشبورد مخصوص ۲۰۶  جا می‌افتد. اگرچه همه ی آنها در قاب به یک اندازه جا می گیرند؛ اما از نظر عملکرد مقداری با هم متفاوتند. برای مثال مدل ۷ اینچ فریم چسبیده که از پرطرفدارترین و کمیاب‌ترین مدل‌های داغ بازار است بدون صفحه لمسی و دارای کلید دستی و ولوم دار است. مدل ۹ اینچ کاملا متفاوت از نظر عملکرد با این مدل است و تماما لمسی و بدون کلید است. مدل ۸ اینچی مدلی در میانه این دو مدل و دارای صفحه و کلید لمسی و ولوم دار است.

مشخصات و سخت افزار دستگاه :

مانیتورهای اندرویدی اتوسول همگی دارای پردازنده چهار هسته ای Quad Core هستند. هر مدل با سخت افزار، رم و حافظه داخلی متفاوتی موجود است. برای مثال از رم ۱ تا چند گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۱۶ تا ۳۲ گیگابایتی موجود است. هر دستگاه دارای بلوتوث، وای فای، سوکت برق و پورت یو‌اس‌بی است که در مدل ۹ اینچی بصورت مخفی در پشت دستگاه کار گذاشته شده‌است.

بودجه :

پس از تعیین نیازها و عملکرد مورد نظر خود، قدم بعدی این است که بودجه خود را در نظر بگیرید. قیمت مانیتورهای فابریک اندرویدی خودرو بنا به سخت افزار و سایز صفحه آن متغیر است. به خاطر داشته باشید که اگرچه مدل‌های گران تر ممکن است ویژگی‌های پیشرفته تر و بهتری ارائه دهند، اما همچنان می‌توان یک مانیتور با کیفیت مطلوب در رنج بودجه خود پیدا کنید. خوشبختانه اتوسول مدل‌های متنوع را در چندین قیمت متفاوت برای مشتریان گرامی خود در نظر گرفته است. بنابراین خریدار می‌تواند با توجه به بودجه خود، مدل مطلوب و مناسبی را انتخاب نماید.

گارانتی، نحوه ارسال و بازگشت :

هنگام انتخاب و خرید از یک بستر آنلاین لازم است حتما داشتن نماد اعتماد، گارانتی اصالت کالا، فروش و خدمات پس از فروش آن فروشگاه را بررسی نمایید تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

فروشگاه اتوسول در فروش به صورت حضوری در بانه پیشینه زیادی دارد اما با ایجاد فروش آنلاین، کار را برای خریدار  آسان‌تر نموده است. مشاوران و کارشناسان خبره اتوسول با مشاوره رایگان و تخصصی شما را برای انتخاب کالای مناسب همراهی خواهند کرد. سپس دستگاه مورد نظرتان برای شما تست شده و ویدیو آن از طریق راه‌های ارتباطی برای شما فرستاده خواهد شد تا از سلامت فیزیکی، اصالت و کیفیت کالا اطمینان داشته‌باشید. پس از ارسال کالا با پست شما نیز می‌توانید همراه با نصاب مورد نظر در شهر خود کالا را کاملا تست نمائید؛ اگر مشکلی داشته باشد، اتوسول آن را برای شما تعویض می‌نماید.

نصب :

اگر در زمینه الکترونیک خودرو تجربه ندارید، بهتر است که آن را توسط یک متخصص نصاب و برقکار خودرو نصب کنید. نصاب از سوختن دستگاه توسط نوسانات برق قبل نصب جلوگیری خواهد کرد. نصب حرفه‌ای تضمین می‌کند که مانیتور به طور ایمن نصب شده و به درستی با سیستم برق خودروی شما یکپارچه شده است.

از ایمنی اطمینان حاصل کنید:

هنگام تماشای فوتبال با مانیتور پژو ۲۰۶، ایمنی همیشه باید در اولویت باشد. از نگاه کردن به مانیتور در حین رانندگی خودداری کنید، زیرا حواس پرتی می‌تواند منجر به تصادف شود. در عوض، در زمان استراحت، پارک یا زمانی که در مکانی امن توقف کرده‌اید، از تماشای بازی لذت ببرید.

 

برچسب ها : پژو۲۰۶, اخبار خودرو, بررسی فنی و تخصصی, جدید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. .Amir.

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    دیگه تبلیغات داره زیاد میشه.

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (10460 ديدگاه)

      از حق نگذریم کیفیت تصویری سرعتی خوبی دارند !

      موافقم 9
      مخالفم 1
  2. زندی

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چ جالب به اصفهانم ارسال دارن؟ به 206 تیپ 2 میخوره؟

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. اتوسول

      ۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام، بله به همه جای ایران ارسال داریم

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. Enzo Ferrari 2008

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    فابریک بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 2
  4. ‌ ‌

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4718 ديدگاه)

    لطفاً صفحه کیلومتر و مانیتور مثل تیگو ۸ پرو رو واسه آزرا ۲۰۱۱ درست کنید😐🤝

    موافقم 8
    مخالفم 2
  5. Viper

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    یه آدم عاقل واسه لگن ۴۰ سال پیش فرانسه آنقدر مایه نمیذاره تا مثلا بروز بشه!!

    موافقم 4
    مخالفم 23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا