رپورتاژ

دومین رقابت سنجش مهارت کارشناسان فروش مدیران خودرو برگزار شد

دومین رقابت سنجش مهارت کارشناسان فروش در مدیران خودرو و برای اولین بار برای برند فونیکس برگزار گردید  .برند فونیکس در سومین سال حضور خود در بازار خودروی ایران اقدام به برگزاری  المپیاد سنجش مهارت کارشناسان فروش نمود. شرکت مدیران خودرو از بدو معرفی برند فونیکس سعی نموده است علاوه بر عرضه محصولات متنوع، با کیفیت و دارای فن آوری های به روز، در ارائه خدمات به مشتریان نیز متمایز باشد و تجربه متفاوتی را برای ایشان خلق نماید. برگزاری رقابت سنجش مهارت کارشناسان فروش نیز در راستای دستیابی به این هدف بوده است.

تجربه مشتریان از مواجهه با برند فونیکس از نخستین لحظات حضور آنها در نمایندگی های این برند آغاز می شود و نحوه خوش آمد گویی، ارائه اطلاعات فنی صحیح و پاسخگویی به سوالات بر شکل گیری تصور مثبتی از برند در ذهن ایشان تاثیرگذار است و کارشناسان فروش نقش پررنگی در این خصوص ایفا می کنند. از همین رو لازم است در کنار برگزاری مستمر دوره های آموزشی و ارتقای دانش کارشناسان فروش، مهارت های ایشان نیز در فضایی مشابه به آنچه در واقعیت و در نمایشگاه های فروش برند فونیکس رخ می دهد مورد ارزیابی قرار گیرد.

سنجش مهارت کارشناسان فروش برند فونیکس در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست که با حضور ۹۵ کارشناس فروش از سراسر کشور و به صورت آنلاین برگزار شد ۲۰ کارشناس برتر شناسایی جهت شرکت از ایشان دعوت به عمل آمد.

مرحله دوم در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ و در دو بخش برگزار شد. در بخش نخست مهارت کارشناسان در معرفی محصولات بر اساس استانداردهای برند فونیکس در قالب آزمون عملی سنجیده شد. با توجه اهمیت فراهم نمودن شرایط تجربه رانندگی خودروهای فونیکس برای مشتریان و تاثیر به سزای این موضوع در تصمیم گیری آنها، توانایی کارشناسان در اجرای فرایند تست درایو به صورت عملی ارزیابی شد.

در پایان دو مرحله، نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند و جوایز ارزنده ای دریافت نمودند:

  • نفر اول: آقای اردشیر عشقی از نمایندگی کد ۳۶۶ – آسیا خودرو
  • نفر دوم:  آقای مهرداد ساقندیان  – نمایندگی ۴۰۱ – ستوده
  • نفر سوم:  آقای  مهرشاد صفا  – نمایندگی ۴۴۲- نواخودروی شمال

با توجه به اعلام مدیران ارشد برند فونیکس، این آزمون در سال های آینده در بخش های متنوع تر و با حضور تعداد بیشتری از کارشناسان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۹ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. هراکلیوس

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    کاشکی یه المپیاد خدمات پس از فروش ونحوه پاسخ گویی کارکنان با مشتریانی که بعد از هفته ها تاخیر هنوز خودرو تحویل نگرفتن هم می گذاشتید که صددرصد برنده نداشت

    موافقم 10
    مخالفم 1
  2. نانو

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (170 ديدگاه)

    چه نوشابه ای بر خودشون باز می کنن وارداتو مونتاژ وتولید در انحصارشونه رقیب هم نقش داداشی داره بعد المپیاد بنداز درو میزارن

    موافقم 12
    مخالفم 1
  3. Ali.d

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (56 ديدگاه)

    برید یه فکری به حال ماشیناتون بکنید اکسل هاش کنده نشه
    خودش فروش میره کیفیتش خوب باشه

    انقدر حاشیه نمیخواد که …

    موافقم 10
    مخالفم 2
  4. نیو کار

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    این نفرات برنده ببرید در سه فروشگاه سوپرمارکت یا رستوران ویا بوتیک که هزارتا رقیب دارن اگه تونستن یه قلم جنس بفروشن

    موافقم 10
    مخالفم 1
  5. Galant.VR4(JDM)

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1117 ديدگاه)

    تبلیغاتی که اینا از خودشون میکنن، هیوندای میکرد الان جای تویوتا رو گرفته بود.

    موافقم 11
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا