تسلا

نجات تسلا سایبرتراک توسط رم 1500 را تماشا کنید

در یک منطقهٔ ساحلی تفریحی در اورگان، یک تسلا سایبرتراک در ماسه‌ها گیر افتاده و از یک رم ۱۵۰۰ برای بیرون آمدن کمک می‌گیرد.

حرکت روی شن و ماسه می‌تواند برای هر خودرویی چالش‌برانگیز باشد اما زمانی که تسلا سایبرتراک گیر کند، مطمئناً توجهات بیشتری جلب می‌شود. علاوه بر این، وقتی پیکاپی از برندی دیگر سایبرتراک را بیرون بکشد، حساسیت‌ها افزایش خواهد یافت. این سناریو دقیقاً همان چیزی است که چند روز پیش در ساحل اورگان اتفاق افتاد. اینجا یک منطقهٔ ساحلی تفریحی است که افراد زیادی برای پرش از روی تپه‌های شنی با موتورسیکلت‌های چهارچرخ و خودروهای آفرودی سایدبای‌ساید راهی آن می‌شوند.

خبر خوب برای مالک سایبرتراک اینکه وقتی در ماسه‌ها گیر کرد یک رم ۱۵۰۰ در آنجا حضور داشت و خبر بد اینکه شخصی از این صحنه فیلم‌برداری کرده است. وی که «رندی رایدنور» نام دارد گفته است در حال لذت بردن از موتورسیکلت چهارچرخ خود بوده است که دو پیکاپ را در کنار هم می‌بیند:

«من از روی یک تپهٔ شنی پایین آمدم و متوجه تجمع مردم در قسمتی از ساحل شدم. سایبرتراک چیزی نیست که معمولاً در اینجا دیده شود. مطمئناً این پیکاپی است که هر جا برود جلب‌توجه می‌کند مثل زمانی که در ساحل گیر می‌کند».

ویدئویی که از این اتفاق گرفته شده، نشان می‌دهد که رم ۱۵۰۰ می‌تواند به‌راحتی تسلا را بیرون بکشد. رم این کار را آن‌قدر راحت انجام می‌دهد که اگر لاستیک‌های پیکاپ که کمی در شن‌ها فرو می‌روند را نبینیم، تشخصی اینکه در حال یدک کشیدن خودروی دیگری است دشوار خواهد بود. البته به نظر می‌رسد سایبرتراک خیلی در شن‌ها فرونرفته که این یعنی وقتی پیکاپ الکتریکی در ساحل گیر افتاده، راننده با فشردن پدال گاز و هرزگردی چرخ‌ها شرایط را بدتر نکرده است. البته از دلیل گیر کردن سایبرتراک خبر نداریم اما این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی مثل میزان باد نامناسب تایرها، انتخاب حالت رانندگی نامناسب، شیوهٔ غلط رانندگی در مسیر ماسه‌ای و موارد دیگری رخ داده باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Taha Ayoobi

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2093 ديدگاه)

    من نمیگم سایبرتراک آفرودر فوق‌العاده ایه، ولی وقتی صاحبش هیچی حالیش نباشه و همینجوری بندازه تو شن و ماسه همین میشه.

    موافقم 13
    مخالفم 9
    1. Kurosh33

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (120 ديدگاه)

      خب چرا دوچه گیر نکرد؟

      موافقم 11
      مخالفم 4
      1. Taha Ayoobi

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2093 ديدگاه)

        جوابش معلومه دیگه.
        1- راننده اش بلد بوده.
        2- رم آفرودر فوق‌العاده ایه.

        موافقم 15
        مخالفم 0
        1. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2830 ديدگاه)

          طاها جان فقط مراقب باش این عبارت “راننده ناشی بود” مختص دنیای درگه ها یه وقت بدون پرداخت حق پخش به دنیای آفرود نره

          موافقم 11
          مخالفم 8
        2. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          مازیار از جمله افرادی هست که از آینده اومده بنابراین فکر میکنه چیزی به اسم فرمون و راننده کلا وجود نداره برای همینه که تعجب میکنه که به مشکل خوردن در آفرود و درگ به راننده هم مربوطه

          موافقم 7
          مخالفم 11
        3. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2830 ديدگاه)

          از جهتی درست میگی سوشی
          چون وقتی دارم با گالیله تبادل نظر می‌کنم حتما از آینده اومدم دیگه😆

          موافقم 9
          مخالفم 7
        4. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2093 ديدگاه)

          هر کدوم از بخش های رانندگی، چه آفرود چه درگ، چه پیست و… به طور حتم نیازمند راننده کاربلد و با تجربه است.
          کسی که توی درگ استاد باشه ممکنه توی آفرود خراب کنه و برعکس، چون هرکدوم مهارت های خاص خودشو نیاز داره.
          بنابراین توی آفرود هم میشه گفت راننده ناشی بود.
          یه راننده ناشی با یه ماشین دو دیفرانسیل هم نمیتونه تو شن حرکت کنه، ولی یه کاربلد حتی با تم دیفرانسیل هم میتونه.

          موافقم 7
          مخالفم 3
        5. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2830 ديدگاه)

          درسته دوست عزیز من فقط دلم واسه سوشی تنگ شده بود دیدی که جواب داد😁

          موافقم 7
          مخالفم 6
        6. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          دقیقا ناخدا مازی خودش هم به حرف خودش اطمینان نداره و فقط به لایک و دیسلایک ها نگاه میکنه

          موافقم 8
          مخالفم 7
        7. مازیار

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2830 ديدگاه)

          راستی گفتی دیسلایک
          میشه دو تا ده چرخ برام بفرستی؟ یه پی ساختمون هست میخوام پرش کنم

          موافقم 7
          مخالفم 2
    2. KAIZEN

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3600 ديدگاه)

      ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
      عرض خود می بری و زحمت ما می داری

      موافقم 15
      مخالفم 0
    3. froG-driVer

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      ماشالا آمریکایی برقی که کلا با هم نمیخونن🤣🤣🤣
      This is Elon musk ✌️✌️

      موافقم 2
      مخالفم 3
    4. froG-driVer

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      بابا دوج باشه.رم باشه.۱۵۰۰ باشه.خاکستری باشه.ارتفاع بالاتر از حد معمول باشه.سایبرتراک رو بکشه. هنوز درون‌سوز اونم از نوع پر سیلندر پر حجمش باشه.شتاب و سرعتش حتی از بعضی سوپر اسپرت ها هم بالاتر باشه(تو درگ ها دیدیم).از نظر قدرتی و پرستیژ و ظاهر و له کردن بقیه تو آفرود و درگ همه وانت های دیگه رو قورت بده(با احترام به سری f که مطمئنا از رم سر تره).دیگه چی میخوای؟!یه دونه اسم تی آر ایکس کم بود کنارش!
      RAM1500 TRX☠️☠️

      موافقم 6
      مخالفم 0
  2. (Ali(chevynova

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6948 ديدگاه)

    ماشالاه رم سومین ماشین پرفروش امریکا
    دوج در سگمنت وانت ید طولانی داره
    پاور واگن های دهه ۴۰ و ۵۰ دوج یه طراحی جالبی داشت شاسیشون که بصورت مفصلی بود یعنی شاسیشون ۲ تیکه بود که در مناطق کوهستانی اگه کابین جلو به سمت چپ متمایل میشد ، قسمت بار به سمت راست میچرخید تا تعادلش حفظ بشه
    دوج سریw/c رو که در دهه ۴۰ میساخت محبوبیتش در ارتش امریکا بینظیر بود

    موافقم 15
    مخالفم 9
    1. Parham

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (744 ديدگاه)

      دلتون پره ولی اطلاعات مفیدی میده علی چرا دیسلایک میدید؟

      موافقم 6
      مخالفم 1
    2. آرین

      ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (431 ديدگاه)

      ایول

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مازیار

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2830 ديدگاه)

    چگونگی رانندگی در ساحل و گیر نکردن علیرغم اینکه راحت بنظر نمی‌رسه اما خیلی مشکل نیست چون فقط با یک عامل روبرو هستی
    البته سیستم های کنترل کشش و مهارت راننده تاثیر خودشو دارن اما این سایبرترک هم پرونده اش داره قطور میشه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  4. محمد

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (303 ديدگاه)

    فکر نمیکنم صرفا اشتباه راننده باشه چون آمریکایی ها بیشترشون تجربه رانندگی با پیک آپ رو دارن ، مشکل از ضعف خود سایبر تراکه

    موافقم 11
    مخالفم 4
  5. R@min

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    هر ماشینی تو شن گشتاور زیادی خرج کنه گیر می کنه و باز هم یکی از مشکلات اصلی در آفرود جاروهای شارژی یعنی حجم گشتاور بدون کنترل این مشکلات چند برابر می کنه !

    موافقم 19
    مخالفم 1
  6. PURIYA

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (492 ديدگاه)

    کلا سایبر تراک در حال گیر کردنه هیچ بهره ای از دی ان ای پیکاپ بودنش نداره
    همش به پیکاپای فورد و رم و اینا زحمت میده
    دفعه قبلم تو برف گیر کرده بود فورد سوپر دیوتی درش اورد
    بابا این اسباب بازیا رو نبرید بیرون از جاده

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. سوشیانت

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2359 ديدگاه)

      هیچ دی ان ای از پیکاپ نداره لابد اون بوگاتی اسباب بازی که گذاشتی پروفایلت میتونه ۵ تن بکشه

      موافقم 1
      مخالفم 17
      1. PURIYA

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (492 ديدگاه)

        آیا بوگاتی شیرون کِشَنده هست؟ آیا بوگاتی شیرون برای بکسل کردن شیء ۵ تنی ساخته شده است؟
        آیا فردی که بوگاتی شیرون میخرد برای کشیدن شی ء ۵ تنی از آن استفاده میکند؟

        موافقم 15
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          این در جواب اون حرفت بود که گفتی هیچ دی ان ای از پیکاپ نداره اگه نداره نمیتونست پنج تن بکشه بحث مقایسه نبود

          موافقم 2
          مخالفم 12
      2. amir-mr

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (384 ديدگاه)

        چطور ممکنه یک پیکاپ رو با یک هایپر کار مثل بوگاتی مقایسه کنی این دو تا کلا فلسفه ی ساختشون باهم فرق دارد
        کلا معلوم نیست چطوری فکر میکنی

        موافقم 17
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          اینکه تو نمیتونی کامنت من رو تحلیل کنی مشکل من نیست مقایسه نکردم ایشون گفت دی ان ای پیکاپ نداره میگم اگه تسلا با اون ظرفیت یدک کشی بالاش مثل پیکاپ نیست لابد اون بوگاتی پروفایلش که انقدر روش تعصب داره میتونه بکشه کنایه بود نه مقایسه

          موافقم 2
          مخالفم 15
      3. johnmarston

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        بوگاتی هایپر کار می سازه و ادعا و گنده گویی هاش در مورد شیشه های ضد گلوله اش کوش فلکو کر نکرده که بعد هم خود مدیر کمپانی با گوی فلز بزنه تو شیشه و به مجری بگه شاید زیادی محکم زدی

        موافقم 15
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          اتفاقا ویدئو هاش اومده که بدنه و شیشه ی سایبرتراک ضد گلوله هست شاید موقع معرفی سوتی داده باشن ولی الان نه

          موافقم 1
          مخالفم 14
      4. JaMsHiD-R1988

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1522 ديدگاه)

        حالت خوب نیست
        نگفته آمریکایی آشغاله گفته تسلا آشغاله بعد فورد و رم باید درش بیارن
        تعصب چه کارایی با آدم نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Kurosh33

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    خب دوستان وقتی ۶۰۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ و خورده ای گشتاور مستقیم با گربکس تک سرعته بدون قفل دیفرانسیل روی شن راه بره همینه‌. اشغال

    موافقم 17
    مخالفم 0
  8. Kurosh33

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    قیافه ی کسایی که ۱۰۰ هزار دلار شورلت سیلورادو رو ول کردن اومدن این اشغال رو خریدن.

    موافقم 18
    مخالفم 0
  9. Kurosh33

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    الان خب سریع تر بودن از ۹۱۱ کجا دقیقا به درد میخوره؟ اقا برقی هستی باهات نمیشه رفت کمپ درست خب حداقل قفل دیفرانسیل بزار برای وانت ۱۰۰ هزار دلاری.

    موافقم 15
    مخالفم 2
  10. B

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (460 ديدگاه)

    شتاب زیاد تو آفرود خیلی بدرد نمیخوره سرعت بالای چرخش چرخ گاهی نتیجه عکس میده و باعث هرزگردی میشه یعنی خیلی جاها راننده نباید همینطوری پاشو رو گاز فشار بده بخاطر گشتاور بالا و آنی برقی ها گرچه دلایل دیگه مانند وزن و لاستیک و سیستم تعلیق و … هم حائز اهمیته

    موافقم 7
    مخالفم 0
  11. Yasin

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (244 ديدگاه)

    ارضای روحی شدید برای دشمنان خودروهای برقی و هواداران درون‌سوزها

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. PURIYA

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (492 ديدگاه)

      بهتر بگی فشار روحی شدید برای برقی فنا
      مگرنه ما که میدونیم مال این حرفا نیستن

      موافقم 13
      مخالفم 1
  12. 𝐀𝐥𝐢

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    ساخت سایبر تراک از همون اول هم اشتباه بود

    موافقم 15
    مخالفم 0
  13. arvin44

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    والا با این چیزایی که من از سایبرتراک میبینم و دیدم نمیدونم مردم اونور چرا کلی پول بابتش میدن

    موافقم 8
    مخالفم 1
  14. زیزیگولو

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5686 ديدگاه)

    سایبرتراک شده عروسک خیمه شب بازی!!!! و هر روز یه مشکل جدید به مشکلات قبلیش اضاف میشه

    https://www.pedal.ir/tesla/cybertruck-had-basic-design-flaws/

    موافقم 8
    مخالفم 1
  15. میتر

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ماشین آفرودی که همیشه نیاز به نجات پیدا میکنه !
    یک کابینت متحرک !

    موافقم 7
    مخالفم 0
  16. علی جردن

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1389 ديدگاه)

    میخوای هیچ نقطه از کره زمین چرخ های ماشینت گیر نکنن یک دو دیفرانسیل چینی بخر خیالت راحت کن از روی هر مانع بزرگ و کوچکی رد می تونی رد بشی

    موافقم 1
    مخالفم 8
    1. Taha Ayoobi

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2093 ديدگاه)

      میتونی رد شی ولی اکسلت جا میمونه

      موافقم 5
      مخالفم 0
    2. JaMsHiD-R1988

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1522 ديدگاه)

      ای خدا کره ای فن کم نبود ، چینی فن اومد
      لعنتی کم مونده ماهیندرا لاورز بیاد بگه ماهیندرا فروشش بیشتر از کوروته😂

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. ابوالفضل

    ۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (218 ديدگاه)

    تو پست قبلی درگ رم با کوروت بود
    گفتم رم TRX روزی دو تا سایبرتراک واسه صبحونه میخوره
    اینم دلیل 😂
    فاز سوشی رو هم درک نمیکنم . آمریکن فنی ، ما هم هستیم ولی از آشغال هایی مثل این دفاع نکن دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا