تسلاشورلت

تسلا مدل S پلد سرانجام در مسابقه درگ شکست خورد!

شکست در برابر یک وانت!

در این مسابقه درگ شاهد انواع و اقسام شیطنت‌ها خواهید بود. ما تاکنون درگ های زیادی از تسلا مدل S پلد و محصولات مشهور را پوشش داده‌ایم و این سدان الکتریکی تقریباً در همه مسابقات پیروز شده است اما حالا این خودرو در برابر شورولت سیلورادو وانت قرار گرفته است. هر زمان که شما شاهد بیرون آمدن توربوها از کاپوت بودید قطعاً بدانید که با محصولی جدی و پرقدرت طرف هستید.

تسلا مدل S پلد قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. تقریباً هیچ خودرویی در مسافت ۴۰۰ متر تاب رقابت با این هیولا را ندارد و ما به کرات شاهد این موضوع بوده‌ایم.

پس این وانت برای چه در برابر تسلا قد علم کرده است؟ سیلورادو موردبحث ما تغییرات بسیار زیادی دارد و همه‌چیز با پیشرانه ۸ سیلندر LSX شورولت شروع شده است. به این نیروگاه آهنین دو توربوی بزرگ و قطعات دیگر افزوده شده است و نتیجه نهایی کسب قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری بوده است. این تنها بخشی از دیوانگی سیلورادو است. بدنه بزرگ و سنگین با سرعت همخوانی ندارد و همه ما می‌دانیم که وانت‌ها چه سختی‌هایی در به دست آوردن کشش زیاد تحمل می‌کنند. این خودروها حتی در پیست‌های مخصوص درگ هم چسبندگی زیادی ندارند چه برسد به مسیرهای عادی؛ اما این وانت علیرغم تمامی چیزهایی که گفتیم عملکرد درخشانی دارد.

این شورولت سیلورادو خودرویی چهار چرخ محرک است که از جعبه انتقال سود می‌برد. مالک این وانت پرقدرت که در ویدئو با نام بتو شناخته می‌شود در حالت تک دیفرانسیل برن اوت می‌کند تا چرخ ها گرم شوند و در حالت ۴WD نیز قفل می‌شود.

همان اولین درگ گویای همه‌چیز خواهد بود. تسلا مدل S پلد چهار چرخ محرک خودروی سریعی است اما شورولت با حالت ۴WD سریع‌تر است. هر دو خودرو هم‌زمان خط شروع را ترک می‌کنند اما سیلورادو به اندازه ۵ خودرو فاصله ایجاد می‌کند و پیروز مسابقه می‌شود. در مسابقه دوم هم برتری از آنِ این وانت است و بنابراین برنده نهایی هم سیلورادو خواهد بود. البته در مسابقه آخر مدل S با کمی ارفاق مسابقه را شروع می‌کند و نتیجه نهایی بسیار نزدیک خواهد بود. این مسابقه را چه کسی می‌برد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    چرا احساس میکنم توی این ویدیو شتاب تسلا مدل اس پلاد اونجور که هست نیست و از حداکثر توان اش استفاده نکردن.
    در کل ماشین استاندارد با ماشین استاندارد مقایسه بشه بهتره، اما اگه بحث استاندارد در برابر تقویت باشه.
    پراید رو هم 1000 اسبی کنی میتونه تسلا مدل اس پلاد رو شکست بده.

    موافقم 29
    مخالفم 27
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      حتی از وانت هم میبازه 😂
      فاجعه در این حد زشت !

      موافقم 18
      مخالفم 43
    2. hummer

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      پراید 1000 اسبی میشه حکایت
      نه شیر داره نه پس>>تان
      برای پراید هر جور فکر کنی چه انجینی می تونه 1000 اسب رو بده به چرخ های دوچرخه

      موافقم 11
      مخالفم 2
    3. یوسف

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (939 ديدگاه)

      توی درگ راننده بازنده همیشه این احساس رو داره که یا بد عمل کرده یا ماشین خوب نبوده…. خصوصا وقتی که چند درگ قبلی رو برده باشی….. اونایی که تجربه شو دارن متوجه میشن من چی میگم

      موافقم 15
      مخالفم 2
    4. Godzilla

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (750 ديدگاه)

      عزیزم یه جوری میگی انگا اس پلاد 100 اسب بوده انداختنش با این😐😐😐

      این خودشم 1000 تا داره ها😐😐

      موافقم 18
      مخالفم 5
  2. ali(chevynova)

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    lsx427 شوخی نداره
    هیولاست این انجین

    موافقم 20
    مخالفم 7
  3. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (804 ديدگاه)

    اگر بحث قدرت و چهار چ خ متحرک بودن باشه که بکگاتی هم با اون آیرودینامیک بینظیر باید شکستش میداد.اون وقت این وانت با تنها ۱۵۰۰ اسب شکستش داد. بحث اصلی گشتاوره.
    یه جای کار این ویدئو میلنگه

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. hummer

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      برو بکگاتی ببین 🤣

      موافقم 2
      مخالفم 16
  4. reza342

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    500 اسب اختلاف داره. چیز عجیبی نیست

    موافقم 9
    مخالفم 3
  5. Elmiraj

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    با استانداردش جرأت رویارویی ندارن رو آوردن به دوپینگی ها…….

    جالبتر اینکه یه هفته از درگ X plaid و 911 turbo S گذشته ولی پوشش داده نمیشه اما این درگ های آب دوغ خیاری و خبر های زرد و بی اساسی که مجلات معتبر EV حتی نگاشم نمی‌کن جهت ایجاد جو مسموم توسط چند ترول ، تیتر هر روزه پدال میشن…!!!

    موافقم 12
    مخالفم 34
    1. slatanat JDM

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (750 ديدگاه)

      چه عجب شرم کردی و سایبر تراکو ورداشتی

      نترس اینم تا سال دیگ تولیدش متوفف میشه😐😂

      موافقم 11
      مخالفم 18
  6. Jdm باز

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    مشت محکمی بر دهان تسلا

    موافقم 14
    مخالفم 16
  7. زیزیگولو

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4915 ديدگاه)

    رقابت تو صنعت خودرو خیلی نزدیک و شونه به شونه هستش جوری که یه لحظه غفلت مساویست عقب موندن و جلو افتادن کمپانیای دیگه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  8. تحت پیگرد

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (352 ديدگاه)

    گشتاورش تو لحظه شروع بی نهایته فکر کنم ریمک رو هم بزنه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  9. مهردادکمال

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    وانت چهار پنج درگ دیگه بزنه بایست یه تعمیر موتور اساسی بره کلا ماشینای تیونینگ رو نبایست با مدل استاندارد مقایسه کرد

    موافقم 6
    مخالفم 1
  10. ilia2008

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خب وقتی ماشین تقویت شده و استاندار رو مقایسه می کنی نتیجه ای غیر این انتظار نمی ره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  11. BMW

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (169 ديدگاه)

    بلاخره آمریکایی های واقعی تسلا را شکست دادند و این خبر خوبی از نظر من

    موافقم 3
    مخالفم 1
  12. Philipp

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    البته هونیکورن کن بلاک هم تونسته بود پلد رو شکست بده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Hamed

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (212 ديدگاه)

    تسلا غیر درگ چی داره ؟ کلا همه فیلماش در مورد درگه
    اگر فقط به درگ و شتاب تو کفی افتخار میکنه که خب ببین یه وانت هم میتونه حریفت بشه
    چرا تا حالا ندیدیم از نظر کیفیت نظر سواری تو کلاس سدان لوکس خانوادگی بیان عین آدم کنار سری هفت یا اس کلاس تستش کنن
    اگر این سدان عشق کل کل و مسابقه اس خب بعد درگ یه دور هم ببرنش تو پیست هم کنار همون سوپر اسپرتا ببینیم تو پیست چه سواری داره سر پیچا چه کار میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  14. Amir

    ۱۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    نمیدونم تسلا فک کرده همه ی جاده های جهان ۱ کیلومتری هستن که اومده این همه خودش رو با درگ میبره بالا و کمپانی های فوق‌العاده رو می‌بره زیر سوال . تسلا فقط داره تک بعدی به خودرو نگاه می‌کنه و همینطوری میشه که طرف میاد با وانت شکست میده . به عنوان مثال ماشین های از فولکس واگن اومده تو ایران که سر پیچ های لواسان ۱۶۰ تا میره . همین تسلا رو ببرن تو پیست و نمی‌دونم جاده و این حرفا هیچ حرفی برا گفتن نداره . بعد دوستان توقع دارن تسلا با گیربکس تک سرعته شتاب نداشته باشه همون‌طور که میدونید حین تعویض دنده قدرت و نیروی گشتاور برای لحظاتی از چرخ ها گرفته میشه و هدر می‌ره به اصطلاح و طبیعتاً نباید ماشینی با گیربکس تک سرعته همچنین مشکلی رو داشته باشه .
    پراید هم تک سرعته کنید نتیجه عالی به دست میاد

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا