تویوتا

بررسی لندکروزر GR اسپرت، آفرودری گران‌قیمت

مدت زیادی می‌گذرد، درواقع ۱۴ سال از عرضه سری ۲۰۰ می‌گذرد؛ سری ۲۰۰ توانست در طول این سال‌ها محبوبیت زیادی در بازارهای مختلف پیدا کند حالا باید دید سری ۳۰۰ هم می‌تواند این محبوبیت را کسب کند؟

عکس تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

معرفی لندکروزر سری ۳۰۰:

سری ۳۰۰ در ۶ نسخه مختلف به بازار عرضه می‌شود که مناسب‌ترین نسخه آن برای آفرود GR Sport است. چیزی که GR S را به بهترین نسخه لندکروزر آفرود تبدیل می‌کند، گنجانده شدن قفل دیفرانسیل جلو و عقب به‌صورت استاندارد و اضافه شدن)E-KDSS (سیستم تعلیق ابداعی تویوتا) است که آخرین نسل از سیستم تعلیق هوشمند است.

نمای عقب تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

مشکل GR S این است که با ۱۳۷۰۰۰ دلار استرالیا دومین مدل گران‌قیمت لندکروزر است. GR S دارای سطوح تجهیزاتی است که با قیمت آن مطابقت دارد، اما همه این کیت‌های آپشن باعث افزایش وزن شده، به این معنی که GR S با توانایی حمل بار ۶۵۰ کیلوگرم و کشش ۳۰۰۰ کیلوگرم ضعیف‌ترین نسخه ازلحاظ ظرفیت باربری در بین ۶ نسخه است.

 

مشخصات فنی لندکروزر GR اسپرت:

زیر کاپوت آلومینیومی جدید لندکروزر یک موتور ۳.۳ لیتری توئین توربو V6 دیزل کاملاً جدید قرار دارد. موتور V8 از بین رفته است، اما این موتور قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور قدیمی ۴.۵ لیتری هشت سیلندر تولید می‌کند. گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌تر و قدرت ۳۰۴ اسب باعث می‌شود وقتی پدال گاز را به سمت پایین می‌فشارید لندکروزر بزرگ به سرعت جلو برود.

موتور توربوی تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

رانندگی با نسل جدید لندکروزر:

موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک پشتیبانی می‌شود و قبل از درخواست شما، نه در شرایط معمولی، گیربکس به‌طور خودکار به دنده بالا تغییر نمی‌کند. برای مثال در سرعت ۱۱۰ کیلومتر دنده ۷ است و شما می‌توانید به‌صورت دستی آن را به دنده ۱۰ ببرید که باعث می‌شود دور موتور به ۱۲۰۰ کاهش پیدا کند، البته وقتی دوباره به حالت اتوماتیک بروید گیربکس دوباره به دنده ۷ برمی‌گردد.

رانندگی با تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

مصرف سوخت ترکیبی سری ۳۰۰ در کاتالوگ ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده اما ما در طول دوره رانندگی خود در بزرگراه و مسیرهای آفرودی، ۱۳.۶۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کردیم. موتور قدیمی V8 هرگز کارآمد نبود و این V6 با تکنولوژی جدید همراه با خودروی ۱۰ سرعته در شرایط واقعی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

سری ۳۰۰ بر روی شاسی جدید تویوتا TNGA سوار می‌شود که با وانت تاندرا مشترک است. در این شاسی در بخش‌های کلیدی از فولاد برای استحکام بیشتر استفاده می‌شود. درحالی‌که در برخی از اجزای سیستم تعلیق از آلومینیوم برای کاهش وزن استفاده می‌شود.

۳ حالت کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس تعریف شده. GR S برای سیستم تعلیق این سیستم تعلیق به‌گونه‌ای طراحی شده که هر چیزی را که در جاده وجود دارد را ببلعد و جذب کند و این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. البته حتی در حالت اسپرت هم لندکروزر هنوز نرم است و هیچ‌گونه ادعایی برای یک خودروی اسپرت ندارد.

 

آفرود با لندکروزر سری ۳۰۰:

آفرود با تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

لندکروزر را به سمت مسیرهای شیب دارد صخره‌ای می‌رانیم جایی که تاکنون هیچ خودروی آفرودی دیگری را نبرده بودیم جایی که فکر می‌کردیم که با آن لاستیک‌های استاندارد بزرگراه حسابی به چالش کشیده شود؛ اما این‌طور نبود!GR S به لطف سیستم E-KDSS و قفل دیفرانسیل جدید به‌راحتی از مسیرهای آفرودی عبور می‌کرد و چرخ‌ها حتی یک‌بار هم هرزگردی نکردند و به‌جرئت می‌توان گفت بسیار بهتر از سری ۲۰۰ عمل می‌کرد.

به مسیری پله مانند رسیدم هرچه جلوتر می‌رفتم سنگ پله‌ها بزرگ‌تر و مسیر سخت‌تر و شیب‌دارتر می‌شد؛ این قسمت را هم لندکروزر با سهولت نسبی عبور کرد.

البته سیستم Crawl Control لندکروزر فوق‌العاده عالی عمل می‌کرد به‌طوری‌که می‌توانستید حس کنید که لندکروزر بزرگ به‌طور معرکه‌ای سعی در تنظیم گشتاور برای به دست آوردن بهترین فرمول کشش برای چرخ‌ها است تا شما بتوانید در آرامش کامل به سمت بالا بروید و از مسیر منحرف نشوید. شاید در گذشته چنین سیستم‌هایی را دوست نداشتم، اما اکنون که تویوتا آن را اصلاح کرده است، باید بگویم که Crawl Control لندکروزر استثنایی است و در کلاس‌های پایین‌تر سری ۳۰۰ که این کار را انجام نمی‌دهند، مفید نخواهد بود.

 

امکانات رفاهی لندکروزر GR اسپرت:

صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم برقی گرم‌کن و سردکن، سانروف برقی، صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم بزرگ که شامل اپل کار پلی و اندروید اتو است، نمایشگر سرعت هدآپ برای راننده، شارژ بی‌سیم تلفن و خنک‌کننده نوشیدنی در کنسول را در یک مدل لوکس پیدا خواهید کرد.

داخل کابین تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

GR تنها دارای پنج صندلی است، درحالی‌که سایر مدل می‌تواند هفت صندلی داشته باشند. این به اندازه هر چیز دیگری مربوط به بار است، زیرا وزن صندلی ردیف سوم به اضافه مسافران چیز زیادی برای بار باقی نمی‌گذارد. فقدان صندلی ردیف سوم فضای زیادی برای بار باقی می‌گذارد. یک پریز برق ۲۲۰ ولت ۱۰۰ آمپر وجود دارد، اما خروجی ۱۲ ولت وجود ندارد. من همیشه حداقل یک پریز ۱۲ ولت برای تأمین انرژی یخچال و شاید چند چراغ کمپ دوست دارم، درحالی‌که در تمام سال‌های سفرم هرگز به دنبال دوشاخه برق خانگی در ماشین نگشتم!

صندلی های تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

طراحی درب صندوق که قبلاً در لندکروزرها و لندروورها وجود داشت، فوق‌العاده بود زیرا به شما یک درب عقب می‌داد که به‌راحتی می‌توانستید در جاده از آن به‌عنوان یک میز یا صندلی استفاده کنید اما در این نسخه در صندوق به‌صورت یک‌تکه باز می‌شود. در این نسخه به خاطر صرفه‌جویی در وزن در صندوق عقب برقی نیست اما من نمی‌دانم مگر یک در صندوق برقی چقدر وزن خودرو را افرایش می‌دهد؟!

صندوق عقب تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

یکی از اولین چیزهایی که هنگام رانندگی با لندکروزر متوجه شدم این بود که هر وقت برای تنظیم چیزی به داشبورد نگاه می‌کردم، با تابش خیره‌کننده‌ای که از تریم نقره‌ای به سمت من برمی‌گشت، کور می‌شدم. نکته دیگر سیاه بودن کلیدهای داشبورد است که هنگام برخورد نور خورشید با آن کار کردن با کلیدها دشوار می‌شود و این یعنی طراحی ضعیف.

داشبورد تویوتا لندکروزر 300 GR اسپرت

مانند سری ۲۰۰، کابین سری ۳۰۰ مکانی بزرگ و راحت برای سفرهای طولانی است. البته ممکن است مسافران قدبلند صندلی عقب را خیلی راحت نبینند. ظرفیت سوخت استاندارد از ۱۳۸ لیتر به ۱۱۰ کاهش یافته است که ۸۰ لیتر در باک اصلی و ۳۰ لیتر در باک فرعی است.

بی‌شک سری ۳۰۰ پیشرفت بزرگی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده که مهم‌ترین آن اضافه شدن سیستم E-KDSS و اضافه شدن تیپ GR S به‌عنوان نسخه‌ای که هم قابلیت‌های آفرودی دارد و هم لوکس است. این تغییرات باعث شده که بیشتر از همیشه رقبای خود را به چالش بکشد.

چیزهایی که در GR S دوست داریم چیزهایی که در GR S دوست نداریم
فناوری هوشمند آفرود درب صندوق تکی
شاسی سبک‌تر و قوی‌تر کاهش گنجایش مخزن سوخت
فضای داخلی و راحتی عالی کمترین قابلیت باربری در بین ۶ نسخه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای
منبع
whichcar

نیما شیرازی

نویسنده و مترجم وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    بَه‌بَه
    بَه‌بَه
    لندکروز خودرویی همه چیز تمام !
    به شخصه حتی به لکسوس LX با انبوهی از آپشن‌ها و چرم و چوب‌ها ترجیهش میدم !

    دوستانی که لندکروزر را با سکویا مقایسه میکنند باید بگم که با علی بخردی در این مورد صحبت کردم و ایشون گفتند این دو خودرو اصلاً قابل مقایسه نیستند و سکویا فقط برای سلیقه‌ی آمریکایب‌ها ساخته شده که بزرگ بودن اتاق را دوست دارند و فلسفه‌ی مقایسه‌ی این دو خودرو بسیار متفاوته و واردات لندکروزر برای آمریکا بسیار گران تمام میشود به سبب مالیات و بیمه و هزینه‌ی ساخت آن در ژاپن در حالی که سکویا حتی قابلیت‌های آفرودی تخصصی لندکروزر را نداره و بیشتر جهت جابجایی‌های روزانه و مسافرت‌های ساده‌ی خانوادگی طراحی و ساخته میشه !

    دوستان ، لندکروزر جدید را تا از نزدیک نبینید باورتان نمیشه که چقدر متفاوت و عزیز شده نسبت به قبل و از هر جهت نسبت به اتاق ۲۰۰ ارتقاء پیدا کرده که بیشترین تفاوتش وقتیه که پُشت فرمانش میشینید و احساس در دست بودن را چنان درک میکنید که انگار تو یه هاچبک کوچک نشسته‌اید و رانندگی را برای راننده بسیار دلنشین و ساده میکنه در حالی که اتاق ۲۰۰ همیشه یه احساس ترس به راننده میداد از بزرگی اتاقش و این فقط احساس بود و نه واقعیت در حالی که از نظر ابعاد زیاد با هم تفاوتی ندارند !

    کلاً نسل جدید تمام خودروهای تویوتا چنان مهندسی‌شده ساخته شده که اولین چیزی که راننده میفهمه و تفاوتش را با نسل‌های قبلی درک میکنه ، احساس در دست بودن خودرو هست که حالا دیگر در کنار نرمی سواری و عایق بندی معرکه تویوتا‌ها شده‌ شاخصه‌ی جدید نسل‌های حال حاضر !

    اگر بخوام مثال روشن بزنم تا حرفم را درک کنید ، یکبار پشت فرمان لکسوس NX بشینید تا متوجه‌ی منظورم شوید !

    لندکروزر جدید چنان پس از ۷۰ سال قدمت داره فروش میکنه که در اکثر کشورها باید تو نوبت تحویل باشید و اینی نیست که راحت بروید و خودرو را تحویل بگیرید و در بازار آزاد هم بسیار گران فروش میره و حتی همان هم کمتر کسی فروشنده هست که میتونید بروید در سایت‌های خرید فروش امارات یا عربستان ببینید !!!

    موافقم 67
    مخالفم 43
    1. دکتر استاپ

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      کره ای فن ها
      اون زیر ضجه بزنید و از بدیای تویوتا بگید

      موافقم 47
      مخالفم 43
      1. آرم@ن

        ۵ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        حواستون باشه چرخش در نیاد بخوره بهتون!

        موافقم 26
        مخالفم 48
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          مگه جنسیس G90 مدل ۲۰۱۶ هستش چرخش در بیاد 😂👋🏻!

          موافقم 44
          مخالفم 30
        2. آرم@ن

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (183 ديدگاه)

          نه تویوتاس،ایندفعه سهامش٧٠ درصد افت میکنه دیگه
          ولی خدایی سرچ کردن خیلی کار سختی بود که إنجام ندادی و باعث شد فکر کنی جنسیس جی ٩٠ سال ٢٠١۶ تولید شد؟؟ با یه سرچ ساده از اون سوتی تاریخی جلو گیری میکردی :)))))))

          موافقم 23
          مخالفم 20
        3. آرم@ن

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (183 ديدگاه)

          راستی اون لینکم پدال تایید کرد :))))

          موافقم 12
          مخالفم 12
        4. حسین

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1087 ديدگاه)

          شما حواست باشه یه وقت موتور هیوندات منفجر نشه تو پارکینگ فیک صد اکانت. راستی از باتری های کره ای که باعث توقف فروش شورلت بولت شدن خبر داری؟ لامصب کره هر جا میره انفجار با خودش میبره.
          یکی فراخوان میده به خاطر جدا شدن احتمالی چرخ یکی هم به خاطر انفجار ماشین خاموش😂 این شاهکار فقط از غول کره ای بر میاد🤣

          موافقم 40
          مخالفم 19
        5. Jamshid

          ۲۹ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (906 ديدگاه)

          کوچولو تعصبی بابات ماشین کره ای داره مثل پژو بازا تعصب نکش
          آخه یک لندکروزر چرخش در رفته طرف چرخو بعد تعمیرگاه خوب نبسته ، مال بیست سال پیش هنوز گیر اون هستید؟
          نظرت در باره پراید چیه؟
          موقعی که ژاپن داشت تویوتا اف جی چهل رو تولید میکرد و پر فروش ترین تویوتا تو آمریکا بود و بالا ترین عمر رو داشت ، شما تازه پراید رو تولید می‌کردید
          هیچی نبود کره و نخواهد بود
          زنده باد آمریکا و ژاپن و آلمان
          ترکیبی از قدرت و کیفیت و عمر
          واقعا فارتون چیه طرفدار یک مشت پرایدید

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. TML BN

        ۵ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1058 ديدگاه)

        دکتر استاد من فکر کردم تو تعصبی نیستی
        ولی فهمیدم ۰۰۹۸ ای

        موافقم 18
        مخالفم 9
        1. آرم@ن

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (183 ديدگاه)

          TML BN
          من واقعا خوشم نمیاد مثل نوید و فیکاش رفتار کنم ولی اگه دقت کنی طرف زیر همه مطالبی که مربوط یا نامربوط به کره هست مسخره بازی در میاره و حرفای الکی میزنه! کل ٧ هزارتا کامنتی که گذاشته تو همین زمینه بوده و بحث درست کرده،پدال هم به هر دلیلی کاری بهش نداره! چند ساله وضع همینه.این فاجعه چرخ که سر تویوتا اومد اگه سر هیوندای میومد باید واکنش اینو میدیدی!
          منم فقط واقعیت هارو بهش میگم راجع به برند مورد علاقش!

          موافقم 23
          مخالفم 14
        2. TML BN

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1058 ديدگاه)

          دقیقا آرمان یک جوری میگه در اومدن چرخ G90 انگار خودش G90 داره بعد داخل اتوبان های ابوظبی چرخش در اومده والا من بارها گفتم و میگم هر ماشینی کره ژاپنی آلمانی و آمریکایی در سطح خودش عالیه مثلا کره ای ها در سطح نسبتا اقتصادی خوب عمل میکنن و همینطور تویوتا در آفرود و سگ جونی استاد و زبان زده

          موافقم 19
          مخالفم 10
        3. TML BN

          ۵ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1058 ديدگاه)

          خدایا مارو از شر تمامی تعصبی ها محفوظ بدار

          موافقم 20
          مخالفم 7
    2. محمد

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      مدرکی از این گفتگو با علی بخردی و تست و بررسی و سواری این خودرو داری؟ یا اینم مثل تجربه های آزمایش و سواریت با مازراتی و اسکالید و کوروت و ایرباس و نفت کش هستش؟

      موافقم 29
      مخالفم 11
    3. زیزیگولو

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (4800 ديدگاه)

      از مدل LC300 بیشت خوشم میاد

      موافقم 14
      مخالفم 2
    4. شهاب

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (251 ديدگاه)

      کاهش سهام تویوتا بخاطر فراخوان🤣🤣😂😂

      موافقم 13
      مخالفم 25
    5. Erfan

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (536 ديدگاه)

      این توانایی آفرود در برسی با لاستیک استاندارد بوده که اگه با لاستیک های مخصوص آفرود تعویض بشه چندین پله توانایی آفرود ماشین بالاتر می‌ره.
      در رابطه با ظاهر ماشین هم یه بار یه مدل گذر موقت رو حدود ۲ماه پیش دیدم جلوی ماشین خیلی صاف و بالاتر انگار اومده بود از دید من و بنده شخصا نسل قبلی رو بیشتر دوست دارم از نظر طراحی.
      البته من سلیقه ای.

      موافقم 12
      مخالفم 10
      1. Iman99

        ۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        آره این یک آفرودر مناسبه برای کاربرد های عادی و در کاربرد های عادیه و عمومی جواب میده هرچند که اینم یه حدی داره یعنی تا یه جایی جواب میده بیشتر از این دیگه آفرودر ها تخصصی میشن که ظرفیت بیشتری دارن کلا تو پارامتر ها و معیار های تخصصی آفرودر های بهتری هست که این به پای اونها نمیرسه و در برابر اونها اول نیست

        موافقم 10
        مخالفم 7
    6. امین

      ۱۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (578 ديدگاه)

      ماشین هست که سوار نشده باشی. ؟ بیا پیج اینستا پدل یکم از تجربیات به اشتراک بگذار. تا کمی باورت کنیم.
      نوید عزیز

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. وحید اسماعیل نسپ

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    لندکروز یکی از بهترین ماشین های خارج جاده دنیاست عاشقشم

    موافقم 46
    مخالفم 9
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    آقا
    به شدت منتظر کیت‌های افترمارکتی برای اتاق ۳۰۰ هستم تا ببینیم چه رُخی داره حضرتِ دل‌ها !

    بخصوص شرکت‌های روسی و ژاپنی که بینظیر کیت میزنند .

    موافقم 27
    مخالفم 24
  4. آدمیزاد

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    لندکروز❤🔥

    موافقم 24
    مخالفم 5
  5. TML BN

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1058 ديدگاه)

    عالی دوستان خاورمیانه عالیه واسه صحرا سریع برید بخرید

    موافقم 20
    مخالفم 7
  6. آدمیزا

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    لندکروز❤🔥

    موافقم 15
    مخالفم 6
  7. Nima

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    بررسى هاشو دیدم، ماشین خیلى خوبیه.
    به نظرم براى بیایون بهتره تا جنگل و …
    چون ابعادش خیلى بزرگه و در کل ازش خوشم میاد.
    ولى اگر ۴ رانر نسل بعد نسخه GR S داشته باشه، قطعا اونو به لندکروز ترجیح میدم.

    موافقم 8
    مخالفم 8
  8. احسان

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    جناب اشتری ریرا رونمایی شد😂

    موافقم 3
    مخالفم 7
  9. Behnam1012

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (984 ديدگاه)

    تویوتا خیلی خوب داره پیش میره
    نسل جدید لندکروز سوکیا توندرا یاریس و کرولا بخصوص نسخه های GR معرکه شدن

    موافقم 16
    مخالفم 3
  10. net

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    لندکروز اس یو وی فول سایز (نیمه لوکس) هست و لکسوس lx اس یو وی فول سایز (لوکس) هست.جلوپنجره لندکروز جدید مثل جلوپنجره نسلهای قبلی لندکروز بزرگ هست بد شده.چراغ جلو و عقب لنکروز جدید باریک و به روز شده خوبه اگر زیر چراغ عقب نوار مشکی باریک نبود و یکپارچه زرشکی بود قشنگتر میشد

    موافقم 9
    مخالفم 6
  11. BMW

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (169 ديدگاه)

    البته با پول این ماشین که در امارات متحده عربی حدود 400000 درهم هستش در ایران بهت لندکروز 2013 میدن نه 2022 حالا معمولیش رو میدن نه GR

    موافقم 2
    مخالفم 2
  12. mos

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    بعد گذشت یک سال از رونماییش و تست هایی که انجام شده میشه گفت عملکردش تقریبا از هر لحاظ فوق‌العاده است.

    https://youtu.be/SI1IiRgxeVM
    https://youtu.be/0LHhXjmzWds

    یاد کامنت‌های سال قبل یه سری دوست کارشناس میوفتم که شب و روز مشغول کوبیدن این ماشین بودن بخصوص مهندس iman99 و اکانت های فیکش و یا اون بنده خدایی که منتظر بود این ماشین مشکل گیربکس و موتور داشته باشه!

    موافقم 27
    مخالفم 18
    1. Iman99

      ۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      مسلما توانایی ذهنیت ا‌نقدری پایین هست که تشخیص ندی که حتی من اینجا تو این پست یک کامنت هم نذاشتم میتونی از پدال پی گیری هم کنی من پای حرفم هستم بگو برن تو دیتا بیس سایت ببینن با آی پی من با غیر از این اکانت تو این پست کامنت دادم یا نه‌
      هرچی گفته بودم از قبل فقط جواب هایی به کامنت های متعصبانه امثال شما بوده نه اهل بحث و کل کل م مثل اون شاسکول هایی که بالا میزنن تو سر و کله هم و نه منتظر مشکل برای هر ماشینی مثل اونا حتی قبلا هم گفتم این ماشین از گزینه های قابل قبوله
      بحث مقایسه سر جاشه بحث جواب دادن به کامنتای متعصبانه یه چیز دیگه جوابای من هم دلیل به این نمیشه که منو به اون حساب بذارید یه کم مغزتون رو بکار بندازید متوجه میشید
      ولی ابنجا که خودت پادپیش کشیدی بعدا میبینی که وقتی کسی کاری به مارتون نداره سربه سرش بذارید چه بلایی سرتون میاد حالا باش تا ببینی

      موافقم 21
      مخالفم 18
      1. Iman99

        ۵ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        حرف قبلیم هم سرجاشه
        شما کامنت متعصبانه بذار تا ببینی چطور شخمتون میزنم

        موافقم 19
        مخالفم 14
  13. رضا

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    یه چیز عجیبی که دیدم پشتیبانی از CD توی داشبوردش بود. خیلی عجیبه

    موافقم 3
    مخالفم 2
  14. JDM lover

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    لندکروز جدید تو تست ها عالی ظاهر شده
    تویوتا تونسته کارشو خوب انجام بده و یه جانشین شایسته برای نسل قبلی معرفی کنه که از خیلی جهات بهتر از نسل قبل هست

    موافقم 11
    مخالفم 8
  15. Alan.r

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    عاشق لندکروزرم هم خیلی با ابهت و زیباست هم جادار و بزرگه هم امکانات خوبی داره ‌و آفرودر فوق‌العاد‌ه‌ای هم هست چند ماه پیش یه نمونه گذر موقتشو دیدم خیییلی باشکوهه

    موافقم 11
    مخالفم 8
  16. Hadi

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    واقعا معرکس 👌🏼
    این ماشین شاهکار آفروده…

    موافقم 10
    مخالفم 10
  17. Kato

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (449 ديدگاه)

    به جناب لندکروز سلطان همه آفرودر ها و… احترام بذارید

    لندکروز همیشه لندکروزه یه ژاپنی بی نظیر که همه بهش حسودی می کنند

    موافقم 9
    مخالفم 11
    1. Iman99

      ۶ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      احترام نمیزاریم چون سلطان آفرودر ها نیست
      هیچ کسی هم بهش حسودی نمیکنه مگر اینکه این تصور اشتباه و نابجا رو خودتون داشته باشید
      البته جوابم محترمانه هست و خطاب به شخص یا این ماشین نیست
      چون این آفرودر قابل احترامیه
      فقط جوابم به جمله فتوا گونه و متعصبانه بود که از چیزی بت نسازن
      بشر هزاران سال طول کشید تا یاد بگیره بت ها پرستیدنی نیستن
      معلوم نیست باید چند هزار سال دیگه طول بکشه تا بعضیا بت های ساخته ذهن خودشون رو نپرستن
      من که زیر با حرف زور نمیرم

      موافقم 14
      مخالفم 15
      1. کیانوش

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (788 ديدگاه)

        ببین واقعیت اینه که مزیت لندکروز افرود و قابلیت اطمینانشه مزید رنجرور لوکس بودنشه و مزیت جیپ واقعا نمیدونم چیه پس از نظر من تو افرود لندکروز واقعا بهترینه منظورم از بهترینه اینه که ماشین از کاخونه بیرون اومده ببری افرود فابریک بهترین افرودر لندکروزه اما بله شما برو رونیز رو هم تقویت کن میتونی تو افرود از لندکروز و لندروور و جیپ قوی ترش کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. meysam

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    عالیه
    از همون اول نظرمو جلب کرد
    😍😍😍

    موافقم 9
    مخالفم 1
  19. پدرام

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    زیباترین اتاق 300 به نظرم همین نسخه gr هست

    موافقم 4
    مخالفم 4
  20. کیانوش

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (788 ديدگاه)

    واقعا خوشگله و بهترین افرودر بازاره حالا درست اپشن و تکنولوژی در حد رقبا نیست اما کاری که واسش ساخته شده رو به بهترین شکل ممکن انجام میده و همینم مهمه اینکه ماموریتی که بهت دادن رو به بهترین نحو عملی کنی
    لندکروزر بهترین خودرویی که که تو حالت فابریک کارخونه بهترین عملکرد رو تو افرود داره

    موافقم 5
    مخالفم 12
    1. Iman99

      ۶ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      یه قسمت رو درست گفتی تو تکنولوژی و امکانات در حد رقبا نیست ولی ادامه حرفت اشتباهه و از روی تعصبه چون تو آفرود هم بخصوص تو حالت فابریک کارخونه اصلا بهترین عملکرد رو تو آفرود نداره و این به راحتی قابل اثباته

      موافقم 12
      مخالفم 15
      1. بهزاد

        ۶ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        چجوری میخوای اثبات کنی؟
        مثلا لینک میفرستی یا چندتا فیلم از یوتیوب؟!
        تعصب و نفرت ، زیاد توی مغز بمونه اثرات مخربی داره و به جای لذت بردن همش در حال اثبات هستی چون دیگران را میخواهی شبیه خودت کنی در حالی که با نظرات بیهوده موجب شادی و تفریح دیگران میشی و به اصطلاح برخی میان ایستگاه شمارو میگیرن.

        موافقم 11
        مخالفم 11
        1. Iman99

          ۶ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          به راحتی
          نیازی به اثبات هم نداره
          نیاز به نداشتن تعصب و داشتن عقل داره
          که این ویژگی ها رو هرکی مخالفه شاملش میشه
          شما مخالفت میکنی شما هم مثل اونها
          همینکه داری درمورد من اشتباه فکر میکنی همین واستون کافیه
          شما به تعصبت ادامه بده کاری هم به ایسگاه ما نداشته باش ما اون رو به تن میخریم تا راه وا شه

          موافقم 11
          مخالفم 7
        2. Iman99

          ۶ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تو ذهن خودت فکر کن اینها اینطوریه اگه تونستی به نتیجه برسی مشکلت حل میشه

          موافقم 11
          مخالفم 8
        3. Iman99

          ۶ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ضمن اینکه اثبات برای کسیه که تعصبی نباشه شما که متعصبی دیگه کارت به اثبات نمیکشه

          موافقم 9
          مخالفم 9
        4. Iman99

          ۶ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          قبل از همه هم من ایسگاه شما رو گرفته بودم البته نه بی هدف بلکه فکر شده بود و هدفم مثبت و سازنده بود و قبلا هم گفته بودم بطور جدی میخواستم که درست و واقع بینانه‌ و بدون تعصب باشیم و به فیک های متعصب رو ندیم و اجازه ندیم بیان هرچی بخوان سر هم کنن هروقت تونستین اینهارو بفهمین دیگه نه تنها این حرفا واستون پیش نمیاد بلکه میفهمید که شما در اشتباه بودید

          موافقم 9
          مخالفم 6
      2. کیانوش

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (788 ديدگاه)

        حالا بیا اثبات کن ببینم کی تو افرود فابریک بهتر از لندکروزه لابد میخوای جی ۶۳ رو بیاری وسط یا یونیماگ رو بیاری وسط ،جالب اینجاست میگی قابل اثبات ولی واسه شماها اثبات نمیکنم چون همه متعصبید خخخ من از اونا نیستم که به لندکروزبگم سلطان و حضرت اما قطعا لندکروز رو دوست دارم به عنوان خودرویی که چند ده پشت سر هم به بهترین نحو به هدفی که واسش مهندسی شده وساخته شده رسیده و تو دل خیلی ها جا باز کرده بای اینکه تو یوتا بعد از امریکا و اروپا افرود ساختن رو شروع کرد اما واقعا رسید بهشون و تو بعضی نسل ها جلو زد ازشون لندکروزر اینکه دائم میاد میگید لندکرچز نسل اول کپی فلان بوده اینم هیچ چیی رو اثبات نمیکنه بله دم امریکا گرم که افرودر هارو به صنعت خودرو سازی داد اما دلیل نمیشه که تا ابد جیپ بهترین باشه یا از ارزش های لندکرچزر و لندرور کم بشه چون بعد از جیپ ساخته شدن اگه مثل شما همه فکر کنن پس غیر از گرچه دایملر کسی حق خودروسازی نداره و همه کپی و بی ارزشن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. datsun

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    شاه 👑👑

    موافقم 6
    مخالفم 2
  22. HamiD

    ۶ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2443 ديدگاه)

    خطاب به اونی که خیلی داشت سر کاهش ارزش سهام تویوتا حال میکرد :
    امروز یه درصد ارزش سهامش رفت بالا حالا فشار بخور!
    فقط چرندیات سر هم میکنین …
    هفت دهم درصد رفته بود پایین اینا تو پوست خودشون نمیگنجیدن همینایی که حتی تو بورس ایران هم فعال نیستن فاز وارن بافت میگیرن …

    موافقم 7
    مخالفم 7
    1. شهر نشین

      ۶ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      فکر فکر می‌کنم که تو متعصب هستی.

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. Phonix

        ۱۱ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (336 ديدگاه)

        هست مشکلی داری روش ریپلای نزن عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 1
  23. صدر

    ۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تویوتا عشقه عشق

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. TOYOTA ARAS @NOSRTI

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام من آراس ۶ سالم من این ماشین خیلی دوست دارم واقعا لندکروزر مدل GR S خیلی از کیا اسپورتیج قوی و غول پیکر تر است

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. TOYOTA ARAS @NOSRTI

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    تو ایران بخاطر قدرت و ارزان بودن کیا اسپورتیج رو دوست دارن ولی تو خارج هامر بل کعین کیا اسپورتیج هایلوکس و هامر و کشنده رو همزمان بکسل کرده بدون اینکه یکم بره عقب بعد بیاد جلو وقتی پا روی گاز بود ماشین ها با لندکروزر بکسل شدند

    موافقم 1
    مخالفم 0
  26. TOYOTA ARAS @NOSRTI

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ بعنوان جی آر استش شما فرز کنید ۲۰۲۴ بیاد و شاه نزاره بیاد نزاشته خود را در کامنت گذاشته بزارید من که میگم پلاک رو وردارید یا ایرانی کنید

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا