تویوتا

معرفی تویوتا فوررانر 2024 با رنگ‌های جدید و تجهیزات بیشتر

تویوتا برای فوررانر مدل ۲۰۲۴ دو رنگ بیرونی جدید را در نظر گرفته و همچنین لیست تجهیزات استاندارد آن را هم افزایش داده است.

به نظر می‌رسد تویوتا هنوز قصد معرفی نسل جدید فوررانر را ندارد زیرا حالا مدل ۲۰۲۴ این شاسی‌بلند سالخورده اما توانمند را با چند به‌روزرسانی جزئی شامل دو رنگ بیرونی جدید و تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی کرده است. فوررانر مدل ۲۰۲۴ در تیپ‌های SR5، SR5 پریمیوم، TRD اسپرت، TRD آفرود، TRD آفرود پریمیوم، لیمیتد و TRD pro ارائه می‌شود که همهٔ آن‌ها از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V6 با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۷ نیوتن متر گشتار استفاده می‌کنند.

اولین رنگ جدیدی که تویوتا برای فوررانر مدل ۲۰۲۴ در نظر گرفته آندرگراند نام دارد درحالی‌که رنگ دوم با نام ترا صرفاً مخصوص تیپ TRD Pro است. این رنگ جدید کنتراست جذابی با رینگ‌های آلیاژی مشکی TRD دارد که با لاستیک‌های نیتو ترا گراپلر پوشیده شده‌اند. TRD Pro که آفرودی‌ترین عضو خانوادهٔ فوررانر است، از کمک‌فنرهای فاکس استفاده می‌کند که در مسیرهای پردست‌انداز عملکرد بهینهٔ خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این، صفحهٔ محافظ آلومینیومی با ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر و نوشتهٔ قرمزرنگ TRD و باربند TRD هم از دیگر ویژگی‌های این نسخه هستند.

برای تیپ TRD آفرود هم سیستم تعلیق پویای تویوتا قابل سفارش است که در سرعت‌های پایین بازهٔ حرکتی (تراول) بیشتری به چرخ‌ها می‌دهد تا عملکرد بهتری را در آفرود ارائه کنند بدون آنکه به سواری جاده‌ای لطمه بزنند. عضو سوم تیپ‌های TRD فوررانر یعنی TRD اسپرت برخلاف دو مدل دیگر که روی آفرود تمرکز دارند، برای جاده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، TRD اسپرت به سیستم تعلیق متفاوتی مجهز شده که هندلینگ جاده‌ای را بهبود می‌بخشد.

فوررانر مدل ۲۰۲۴ در تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد به پکیج ایمنی Safety Sense تویوتا مجهز است که سیستم‌های کمک‌رانندهٔ مختلفی مثل تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار، کروز کنترل راداری پویا و… را به همراه دارد. تویوتا هنوز قیمت و زمان عرضهٔ فوررانر مدل ۲۰۲۴ را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. جنوب

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (334 ديدگاه)

    از نظر جسمی روحی روانی عاطفی عقیدتی شخصیتی و ….. به یکی ازینا نیاز دارم

    موافقم 68
    مخالفم 10
  2. jaghori

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (105 ديدگاه)

    ماشین جالبی است. مدلهای قبلی و فعلی اش فقط از ظاهر چراغها و … قابل تشخیص اند. ولی ماشین سخت جان و قابل اعتمادی است، خصوصا در بیراهه نوردی یا همان آفرود.

    موافقم 41
    مخالفم 2
  3. مهدی

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    عکس اخری فقط

    موافقم 14
    مخالفم 5
  4. TRD

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی‌ ترین تویوتاها .
    نسل پنچ فوررانر ، از ۲۰۰۹ بدون تغییرات کلی باقی مونده و نسل جدید نداشته .
    ( قابل توجه اونی که میگه تویوتا بی اصالت و بی هویته )
    با وجود این سن و سال بالا ، سال های اخیر ۱۲۰ – ۱۴۰ هزار به صورت سالانه فروش داشته و بخاطر همینه تویوتا دلیلی برای توسعه نسل جدیدش پیدا نمیکنه :)

    موافقم 15
    مخالفم 6
  5. H2

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    با رنگ خاکی و سبز ارتشی واقعا جذابه

    موافقم 19
    مخالفم 5
  6. Enzo Ferrari 2008

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    عکس آخریه خیلی خوبه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  7. ram1500trx

    ۱۲ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (198 ديدگاه)

    صفحهٔ محافظ آلومینیومی با ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر
    مگه تانک‌ه این خیلیه ها…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. عارف

    ۱۳ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دوستان تفاوت فوررانر با بقیه شاسی های تویوتا چیه؟ از لحاظ قیمت آپشن کاربری اندازه لوکس بودن؟ بین کدوم ماشینا قرار میگیره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا