نسخهٔ فیسلیفت تویوتا کرولا کراس با تغییراتی در طراحی، پیشرانههای بنزینی و هیبریدی و قیمت پایهٔ ۲۸ هزار دلار به بازار عرضه میشود.
کراساور کامپکت تویوتا کرولا کراس بسته به بازار با چهرههای مختلفی ارائه میشود. حال نسخهٔ تایلندی این ماشین فیسلیفتی را تجربه کرده و از لحاظ تکنولوژی به نسخههای اروپایی و آمریکایی نزدیکتر شده اما همچنان ظاهر منحصربهفرد خود را حفظ کرده است. بزرگترین بهروزرسانی بیرونی این خودرو جلوپنجرهٔ جدید بدون قاب همرنگ بدنه با الگوی لانهزنبوری است. علاوه بر این، تویوتا برای کراساوور خود چراغهای کریستالی جدیدی را ارائه کرده است که توسط یک تریم تزئینی به لوگوی این شرکت متصل شدهاند.
دیگر قسمتهای کرولا کراس نسبت به قبل تغییری نکرده و کیت بدنهٔ نسخهٔ GR Sport که بدون تغییر باقیمانده نیز همچنان ارائه میشود. بااینحال، تویوتا پنج رنگ جدید را برای این خودرو ارائه کرده است. در داخل کرولا کراس شاهد سقف پانورامای جدید هستیم که با سایهبان برقی همراه است. صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۱ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم، شارژر بیسیم گوشی، پورتهای USB-C، سیستم تهویهٔ دو منطقهای و مجموعهٔ ارتقاءیافتهٔ سیستمهای کمکرانندهٔ Safety Sense هم از دیگر ویژگیهای داخلی این کراساوور کامپکت ژاپنی هستند. برای اینجا همچنین تودوزیهایی با رنگهای مشکی یا رز تیره هم قابل انتخاب خواهد بود.
فیسلیفت کرولا کراس مثل قبل با پیشرانههای ۱.۸ لیتری بنزینی تنفس طبیعی و ۱.۸ لیتری هیبریدی در تایلند عرضه میشود. نسخهٔ غیرهیبریدی این موتور ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید میکند درحالیکه نسخهٔ هیبریدی مجموعاً تنها ۱۲۱ اسب بخار قدرت دارد. در هردو نسخه، نیروی موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخهای جلو منتقل میشود. فروش تویوتا کرولا کراس مدل ۲۰۲۴ هماکنون در تایلند آغاز شده است. قیمت این خودرو از ۲۸ هزار دلار برای نسخهٔ پایهٔ ۱.۸ لیتری آغاز میشود و به ۳۵ هزار دلار در نسخهٔ پرچمدار GR اسپرت هیبریدی میرسد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲خوبتر شد ولی کاش یه اسم دیگه داشت
محمد
۲۱ بهمن ۱۴۰۲پیج cars ihave driven این ماشین رو مدل ۲۰۲۱ رو دیروز بررسی کرد برید خودتون ببنید که آش دهن سوزی نیست
۲۱ بهمن ۱۴۰۲😂😂😂😂😂😂
حسین
۲۱ بهمن ۱۴۰۲چی شده کامنت اول ریپلای می کنی؟ برو یه دونه بهترشو بساز که آش دهن سوز باشه.
اونایی که قدرت تشخیصش رو دارن خوب خریدن و ازش استقبال کردن
اینم سانسور کن 😏
محمد
۲۱ بهمن ۱۴۰۲لازم نیست من بسازم ، رقبا کلی انتخاب رنگارنگ و متنوع درست کردن ، شما به فکر سهامت تو کمپانی های ژاپن باش
حسین
۲۱ بهمن ۱۴۰۲اونایی که باید میخریدن خریدن. شما به فکر تبلیغات واسه رقبای رنگارنگ باش که بهشون دسترسی نداری
محمد
۲۲ بهمن ۱۴۰۲آره دسترسی ندارم ولی مثل تو برای دیگی که برای من نمیجوشه قل قل نمیکنم
۲۲ بهمن ۱۴۰۲حسین داداش والا حق میگی بعد من یه کوچیک ترین چیزی رو اشتباه میگم این محمد میپره به من
NAVID۰۰۹۸
۲۱ بهمن ۱۴۰۲آره
همین که مجریش گوریلاَنگوریه و میخواد تو جو دادن اَدا عادل فردوسیپور در بیاره با این تفاوت که هیچ سوادی از خودرو نداره جز شوآف!
اونو که همه آنفالو کردن جز بیساودتر از خودش هم کسی تو پیجش نیست!
سالار رفته دوبی ، منتظر تستهای خوبش باشید که اون بچه کار درستیه!!!
محمد
۲۱ بهمن ۱۴۰۲تو که ظاهر مردم رو مسخره میکنی لطف کن یه عکس از خودت آپلود کن با جمال یوسف مانندت آشنا بشیم ، همین که سالار رو آدم باسواد و کار درست میدونی تعریفت از سواد برام روشن شد
کیان
۲۱ بهمن ۱۴۰۲نوید 0098 عزیز خیای حرفات و قبول دارم ولی کای نظرات من اینه
اون وحید ک واقعا چیزی بارش نیست، یکمی کنار علی بخردی پرید خودش و کشید بالا
حیف لهجه قشنگ جنوبی ک اون تو صحبتاش میاد و … (علی بخردی واقعا ماشین بارش بود، فقط حیف ک ماشین فقط سرعت و شتاب و لاکچری بودن میدید، کلا بررای کلاس اکونومی ارزشی قائل نبود، وضعش خوب بود دیگه )
سالار ریووز ک اصلا و ابدا نمیدونه ماشین چیه، خیلی وقتها مشخصات ماشینها رو هم اشتباه میگه و …
سواد فنی و … صفر
درکی از کلاس خودرویی نداره، ماشین و یکساعت قبل بهش میدن و با کراوات !!!!!!! میاد بررسی میکنه، واقعا فاجعه هست.
NAVID۰۰۹۸
۲۲ بهمن ۱۴۰۲کیان جان سلام
نظر شما محترم
ببینید ، تسترهای زیادی داریم که همه مثل هم هستند در معرفی خودروها ، اما !!!
اما کمتر تستری هست که بتونه اون احساس واقعی که از خودرو میگیره را به مخاطب بده.
برای چی سه مجری قدیم top gear معروف شدن و معروف باقی ماندند و دیگر تکرار نشدن و احتمالاً هم نمیشوند ، چرا ؟
چون با تمام وجود حس واقعی خودروها را به مردم انتقال میدادن که انگاری سالهاست اون ماشین رو داشتند!
علی بخردی خودشیفته بود ولی بسیار خوب اون حسی که خودروها به اون میدادن را به مخاطب ارائه میکرد!
حقیقتاً در حال حاضر ، کدوم بلاگر یا تستری را جز سالار میشناسید که عامه مردم کیف بکنند از کارهاشون!!!
تو ایران که ۹۹٪ رسانهها و بلاگرها خودفروخته شدن که پول میگیرند ولی گنجیشک رو جای قناری معرفی میکنند با کمال پروگی هم اعتراف میکنند که چنین کاری در همه جای دنیا عرف هست ( آره جونِ عمههاشون )!
یعنی فکر کن اعتراف میکنن پول میگیرند تا دروغ بگن و جالبتر اینکه خودشون هم چینی سوار نمیشوند و دیدید که همه ژاپنی کرهای سوارند ( پدال خدایی سانسور نکن ، آخه خیلی *** )!
۲۲ بهمن ۱۴۰۲نوید داداش خودت سانسور کردی چون پدال اگه سانسور کنه به جای( * )میاد( . )میزاره
شاهین
۲۲ بهمن ۱۴۰۲سلام خیر بنده برای بازبینی برخی کامنت ها از علامت سه تا ستاره استفاده میکنم. ممکنه سردبیر یا دبیر سایت از علائم دیگه ای استفاده کنن.
عبارتی که ایشون در بند آخر کامنتشون بکار بردن منو مجبور کرد که از همون علامت ها استفاده کنم.
۲۲ بهمن ۱۴۰۲بسیار هم عالی چون کامنت من رو یه بار به جای ستاره با نقطه سانسور کردن
B
۲۱ بهمن ۱۴۰۲طراحی های تویوتا جدیدا خیلی حس خوبی میده چند لول از طراحی های گذشتش بالاتره
NAVID۰۰۹۸
۲۱ بهمن ۱۴۰۲از ارزشمندترین و کاملترین خودروهای حال حاضر جهان برای عموم جامعه !
Piero Ferrari
۲۱ بهمن ۱۴۰۲نه هیچ ارزشی نداره
دیجی
۲۱ بهمن ۱۴۰۲بهشت زیر پای مدیران و کارکنان تویوتا چونکه قیافه براشون مهم نیست خودماشین براشون مهمه که خراب نشه تو جاده نمونی استهلاک کم باشه
علی جردن
۲۱ بهمن ۱۴۰۲رقیب ری را
۲۱ بهمن ۱۴۰۲،👌👌👌👌
۲۱ بهمن ۱۴۰۲چطور از پراید لذت ببریم؟ | مجله پدال
https://www.pedal.ir/test/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%af/comment-page-1/#comments
Hyonda is love
۲۱ بهمن ۱۴۰۲تو برو پرایدتو بخر که از این زباله هم بهتره
درسته اول یه ژاپنی مضحک بوده ولی وقتی رسید دیست کیا یه جوری شد که هنوزم انگار نو نوعه🥰
۲۲ بهمن ۱۴۰۲بزار اول ۱۸ سالت بشه گواهینامتو بگیری بعد ببین ددیت برات ماشین میخره یا نه ♥️
من هم همسن تو بودم فکر میکردم ددیم واسم ویتارا میخره نگو هنوز پرایدم نگرفت برام 😂
مردی که دنیا رو فروخت
۲۱ بهمن ۱۴۰۲امیدوارم همین کرولا رو یه روز بگیری دیگه به اون مقاله احتیاج نداشته باشی
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ممنون همچنین ♥️
Sina_carshow
۲۱ بهمن ۱۴۰۲قراره وارد ایران شه؟ میخوام بزارم بررسیشو به زودی
Taha Ayoobi
۲۱ بهمن ۱۴۰۲به به
رامتین
۲۱ بهمن ۱۴۰۲حس میکنم زیاد جالب نیست. کلا کرولا همون سدان را باید ادامه بده. برای کراس اور کامپکت فکر کنم خودرویی که شبیه FJکروزر هست و ابعادش بشدت کوچیک شده، جالب هست.
yaghoub
۲۱ بهمن ۱۴۰۲طراحی زیاد جالب نیست.
مخصوصاً نمای عقب
sina
۲۱ بهمن ۱۴۰۲قشنگتر شده
کاش ازطراحی جعبه ای سکویا توش استفاده میشد