آئودی

عرضهٔ آئودی‌های RS6، RS7 و RS Q8 در آمریکا با قیمت‌های شش‌رقمی

آئودی رسماً محصولات اسپرت و پرفورمنس جدید خود شامل مدل‌های RS6، RS7 و RS Q8 را در ایالات‌متحده عرضه کرده تا به خودروهای اسپرت RS قبلی خود در این کشور یعنی RS3 سدان، RS5 کوپه و اسپرت‌بک، TT RS و R8 ملحق شوند. RS6 که پس از سال‌های غیبت به ایالات‌متحده بازگشته است، با قیمت پایهٔ ۱۰۹ هزار دلار در این کشور عرضه می‌شود. خریداران با پرداخت این مبلغ مالک یک سوپراستیشن با نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو خواهند شد که ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

RS6 به لطف این نیرو ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و هرچند حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده اما به‌صورت سفارشی می‌توان این عدد را به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت افزایش داد. RS7 هم که از ویژگی‌هایی مثل سیستم تعلیق بادی تطبیقی، سیستم فرمان گیری چهارچرخ، صندلی‌های اسپرت، تودوزی چرمی و… برخوردار است، از همین پیشرانه استفاده می‌کند و شتاب و حداکثر سرعتی مشابه برادر استیشن خود دارد؛ اما بااین‌حال RS7 کمی گران‌تر بوده و قیمت آن از ۱۱۴ هزار دلار شروع می‌شود.

کسانی که خواهان چنین قدرت و پرفورمنسی در ارتفاعی کمی بیشتر هستند می‌توانند RS Q8 را انتخاب کنند که پیشرانهٔ این شاسی‌بلند پرفورمنس هم با RS6 و RS7 مشترک است. RS Q8 ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما مثل برادران خود، حداکثر سرعت این مدل هم به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت قابل‌افزایش است. RS Q8 با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۴۲ ثانیه، سریع‌ترین شاسی‌بلند تولید در پیست نوربرگ‌رینگ محسوب می‌شود. پرچم‌دار شاسی‌بلندهای آئودی با قیمت پایهٔ ۱۱۴,۵۰۰ دلار در ایالات‌متحده قابل خریداری خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    تو ایران بیاد با قیمت های 12 رقمی روبرو خواهیم شد

    موافقم 30
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    عجب ماشینایی!!!!!
    RS6 و RS7 و RS Q8 کنار همدیگه واقعا زیبا هستن

    موافقم 25
    مخالفم 2
  3. رامین

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اون RS7 لعنتی خیلی خوشگله

    موافقم 27
    مخالفم 1
  4. ایمان

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (168 ديدگاه)

    اگه ماشین باز باشی محاله بری تو نمایندگی ائودی و ماشین مورد علاقت رو پیدا نکنی و نخری . برا هر سلیقه ای یک گزینه داغ داره که نمیشه ساده ازش رد شد عاشق rs7 هستم .

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. AMH-mc20

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    .rs7 لعنتی محشره واقعا دیوانه کنندس

    موافقم 11
    مخالفم 1
  6. MAF

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اگه من باشم rs6 میگیرم
    خیلی محشره

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا