آستون مارتین

استون مارتین ونتیج رودستر با توپ پر می‌آید!

استون مارتین ونتیج رودستر به زودی وارد دنیای خودرو خواهد شد.


مارک ریچمن یکی از مدیران ارشد این خودروساز بریتانیایی در مصاحبه با Car Advice استرالیا گفته که کارهای توسعه ونتیج روباز تکمیل شده است.
او گفته است:

این خودرو آماده شده و منتظر رونمایی است. ما آن را تا پایان سال معرفی خواهیم کرد. برخی تست‌های نهایی وجود دارد اما کار کلی خودرو به اتمام رسیده است.

اینکه ونتیج رودستر معرفی می‌شود جای تعجبی ندارد چراکه استون مارتین پس از تولید مدل‌های کوپه اقدام به رونمایی نسخه‌های روباز آن‌ها نیز می‌کند. نسل پیشین استون مارتین ونتیج رودستر از سقف نرم استفاده می‌کرد و انتظار می‌رود علیرغم محبوبیتی که سقف‌های سخت دارند نسل جدید هم همین سقف نرم را حفظ نماید.


نیروبخش این خودرو همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی خواهد بود که توسط مرسدس-ای ام جی تولید شده و قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۸۵ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF کوپل شده است. این مجموعه باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای برای ونتیج کوپه می‌شود اما با توجه به وزن بیشتر نسخه‌ی رودستر احتمالاً این خودرو چند دهم ثانیه‌ای کندتر خواهد بود.


ما بیشتر به دنبال نسخه‌ای از ونتیج رودستر هستیم که دارای پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر جدید باشد. از مدیر استون مارتین درباره‌ی احتمال تولید این خودرو پرسیده شده و او خندیده و گفته که “این یک ایده‌ی خوب است.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (54 ديدگاه)

    برندهای ماشینی که هستن رو چه آلمانی ، چه آمریکایی و ایتالیایی خیلی دوست دارم ، ولی برند استون مارتین ی چیز دیگس و حس خیلی خوبی میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Abbas

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    مگه میشه کسی خودشو ماشین باز بدونه و استون مارتین رو دوست نداشته باشه،الانم که دیگه میخواد بزنه تو کار سوپر اسپرت،والکری هم که دیگه جای خود دارد،در کل یه برندیه که روز به روز دارم بیشتر عاشقش میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا