ایستگاه

شرایط فروش استثنایی لِکسس NX توسط ایرتویا

به گزارش پدال، لِکسس NX پرفروش‌ترین شاسی‌بلند لوکس کشور، به تازگی با شرایط جذاب‌تری از سوی ایرتویا به فروش می‌رسد.


NX از همان ابتدای ورود خود به بازار ایران با تکیه بر سبک کاملاً متفاوت، طراحی مبتنی بر خطوط تیز و جسورانه، چراغ‌های LED به شکل L شکسته که مخصوصاً شب‌ها منظره فوق‌العاده‌ای دارند و نیز شخصیت اسپرت و جذابش توانست بسیاری از نظرها را به خود جلب کرده و نسبت به رقبا اقبال بسیار بهتری بدست آورد. این سامورایی جوان علاوه بر مقوله طراحی در بحث فنی نیز حرف‌های خوبی برای گفتن داشته و از گذرگاه دو قلب تپنده ۲ لیتری توربو ۲۳۵ اسب بخاری و ۳۵۰ نیوتن‌متری (تریم ۲۰۰t) و ۲.۵ لیتری هایبرید (تریم ۳۰۰h)، شتاب‌گیری قابل‌قبول، سواری نرم، مصرف سوخت پایین و امکانات ایمنی و رفاهی بسیار خوب تمام نیازهای راننده برای یک رانندگی هیجان انگیز را پاسخ‌گو خواهد بود.

Lexus NX200T F Sport

Lexus NX200T F Sport

Lexus NX200T F Sport
از تجهیزات موجود در هردو تریم NX می‌توان سامانه‌های کنترل پایداری پیشرفته شامل ABS، EBD، BAS، VSC و TRC (که همگی با سامانه ابداعیِ لکسس بنام VDIM مدیریت می‌شوند)، کروز کنترل هوشمند، سامانه هوشمند ورود بدون کلید + دکمه استارت، دوربین عقب، سامانه هشدار وجود مانع در نقاط کور آینه‌های جانبی (BSM)، سامانه هشدار وجود مانع هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سامانه پیشگیری از تصادف (PCS)، قابلیت دید پانورامیک اطراف خودرو با چهار دوربین (Panoramic View)، سامانه کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) و… را نام برد که آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا جای می‌دهند.


شرکت ایرتویا به تازگی در آخرین اطلاعیه خود شرایط فروش ویژه‌ای را برای این ژاپنی محبوب در نظر گرفته است. در این شرایط خریداران نسخه فول F Sport تریم ۲۰۰t از ۶ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی و بیمه بدنه رایگان و درصورت خرید اقساطی از ۱۰۲ میلیون تومان وام بدون کارمزد بهره‌مند می‌گردند. گونه فول آپشن F Sport تریم ۳۰۰h نیز با قیمت بسیار رقابتی ۳۵۹ میلیون تومان (در کل کشور)، سه نوع فروش اقساطی با سقف تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومان، ضمانت کلی ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر و هدیه ویژه ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر ضمانت تعویض باتری ولتاژ بالای سامانه هایبرید به فروش می‌رسد.
گفتنی است تحویل هردو مدل NX200t و NX300h به‌صورت فوری می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط فروش لِکسس NX و سایر خودروهای تویوتا اینجا کلیک کنید.

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. کرمانشاه تسلیت(Amrican muscle boys)

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    خیلی گرون میده خداییش این ایرتویا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. فواد

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (294 ديدگاه)

      آقا این حرفا رو نزنین توروخدا. بابا ایرتویا مگه دست خودشه بیاد ۱۰۰ میلیون اضافه بگیره؟ حاشیه سود وارد کننده حداکثر تو چنین ماشینی ۳۰ تومنه تازه اونم واقعا حداکثر. بقیه میره تو جیب دولت.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. سجاد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    تو را به خدا یکی به این ایرتویا بگه چرا NX300H که ۴ درصد گمرکی داده را ۴۶۰ میلیون میفروشه. این خودروی هیبریدی در بازار دنیا ۴۰ هزار دلار معادل ۱۶۰ میلیون تومان هست. خودتون محاسبه کنید با تعرفه ۴ درصدی هیبریدی در ایران چند باید باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پدال لطفا منتشر کنید کامنت من رو.
    آخه اگر قانون تعرفه گمرکی هیبریدی ۴ درصد هست پس تکلیف این همه پول اضافه چیه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رضا

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (35 ديدگاه)

      دوست عزیز ۴۵ درصد واسه عوارض و مالیات و شماره گذاری و غیره میاد رو ماشین ( حتی واسه داخلی ها هم ۴۵ درصد پول زور میگیرن ) ، ولی در کل خیلی گرون میدن ، نهایتا باید قیمتش حدود ۲۵۰ میشد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3022 ديدگاه)

        فکر می‌کنم تنها کشوری هستیم که واردکنندگان و سازندگان خودرو، رسما تو روز روشن دارن دزدی می‌کنن، کسیم صداش در نمیاد، چرا؟ چون اولا مردم ما خیلی بی بخار هستن، دوما واردکنندگان و سازندگان، همون قانون‌گذارها هستن.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. کرمانشاه تسلیت(Amrican muscle boys)

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      سجاد جان تو ایران متاسفانه حیچ روش منصفانه ای واسه تایین قیمت وجود نداره و شرکت هر چقدر که بخواد رو ماشینش قیمت میذاره
      ماشین داره ۳ برابر قیمت جهانی تو ایران عرضه میشه خب کجای این انصافه
      نهایت خدا رو شکر میکنیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3022 ديدگاه)

    توهین به شعور مشتری؛ ماشین رو دولا پهنا میندازن به مردم، بعدش با کمال پررویی تخفیف‌های قطره‌ چکونیشون رو تو بوق و کرنا می‌کنن. شما مرد باش، انسان باش، وجدان داشته باش، اینقدر رو یه خودرو نخور، شرایط ویژه فروش نخواستیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. (ali(chevy nova

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (5689 ديدگاه)

    چه خبره اخه این قىمتها
    اما یه چىز نسبتا بى ربط بگم در مورد قىمتهاى پرت و پلا
    ۲ سال پىش تلوزیون نشون میداد تو قسمت نىازمندى همشهرى طرف نوشته بود منبع اگزوز بنز sl رو معاوضه مىکرد با پراید
    حالا تا تهش رو بخونىد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. محمدرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    اینکه میگن تعرفه ۴ درصده یعنی اگر کسی خودش جداگونه ماشین رو وارد کنه براش زیر ۳۰۰ تموم میشه؟یا انحصاری فقط ایرتویا میاره؟اگه اینجوریه چرا کسی وارد نمی کنه مثلا یهو ۳۰ تومن زیر قیمت ایرتویا بده؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. mory

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    ببینید انقدر پیچیده می کنن سیستم قیمت گذاری رو که کسی مثل آقای سجاد اومد حرف حق رو زد و گفت این قیمت زیاده و قیمتش ۱۶۰ میلیون میشه + ۴درصد هزینه گمرکی یکی که بیشتر اطلاع داره بیاد بگه نه ۱۵ درصد هم واسه فلان چیزه و …
    نمیان بگن آقا این حسابه اینم کتاب

    من واقعا نمی فهمم چرا ماشینای بنز تو ایران انقدر گرونه در صورتی که قیمت جهانیش ممکنه با فلان مدل هیوندای یکی باشه
    مثلا بنز CLA چرا حدود ۴۰۰ میلیونه؟ و جنسیس کمتره قیمتش؟
    انگار این قانون گذاری هارو دو سه تا بچه ۱۶ ۱۷ ساله می کنن
    اینجا ایران است

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سجاد

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (48 ديدگاه)

      ممنون از شما
      اصل حرف من اینه که همین قانون هیبربدی رو اگر با پیگیری به نتیجه برسونیم حداقل یک قشر زیادی میتونن ماشین به قیمت جهانی بخرند و کمتر پول زور بدن. تازه بماند که واردکننده عمده، سود خودش رو از شرکت تویوتا و لکسوس میگیره.
      اصلا کاری به تعرفه نجومی دیگر خودروها ندارم، تکلیف هیبریدی رو یکی روشن کنه همه راحت میشیم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. mory

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    و اینم بگم که:
    تو آمریکام قسط بندی داره همین تویوتا تفاوتش با ایران اینه که طرف ماشین رو میخره با بخشی از حقوق ماهیانش بله بخشی از حقوق ماهیانش قسط ماشین رو میده در صورتی که یه آدم تحصیل کرده تو ایران اگر ۳ میلیون هم حقوق بگیره که حداکثرشو گفتم چجوری باید ۴۶۰ میلیون پول یک ماشینو بده

    اینجا ایران است

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. عارف

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (143 ديدگاه)

    این همه پول نفت معلوم نیست کجا میره که موقع خرید خودرو هزار جور عوارض و مالیات و گمرک باید پرداخت کنیم!آمبولانس باید با پول مردم خریده بشه.خودروهای از رده خارج با پول مردم ساقط بشن….پس این همه نفت پولش کجا میره!آخه رفاه هم نداریم که بگه خرج رفاهمون میشه!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. امید

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    چقدر پول بی ارزش شده…..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. پرسپولیس

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    مردم خودرو میخرندگران میخرند آلمان فرانسه وژاپن وکره که باهمان قیمت فروش جهانی میدن خارجیه که پول زیادنمیگیره بدبخت واینجا کلی ضدش تبلیغ میشه یک ماشین با قیمت جهانی اش چقدرازکشور ارزخارج میکند پنجاه برابرآن بایدمصرف کنند ایرانی بدبخت به شرکت وارکننده میده وگرنه تمام خودرو سازان جهان روزانه خودرو بفرستندایران چقدرارزخارج میشه هیچی ولی پول داخلی حساب مردم همین توکشوربرای یک خودرو وارداتی خالی میشه متاسفانه همین عراق روزانه صدها خودرو رو تریلر میره ازجلوچشم مردم همیشه باید اه حسرت خورد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا