اینفینیتی

به‌روزرسانی و ارتقاء تکنولوژی‌های اینفینیتی QX80 برای مدل 2021

اینفینیتی اس‌یووی پرچم‌دار QX80 خود را برای مدل ۲۰۲۱ مورد به‌روزرسانی قرار داده است. این اس‌یووی فول سایز لوکس هم‌اکنون به سیستم آینهٔ دید عقب هوشمند جدیدی بنام SRVM مجهز شده که وضوح آن بهبود یافته و برای دید بهتر نیز نمایشگر آن عریض‌تر شده است. این سیستم به لطف نمایشگر عریض‌تر ۹.۶ اینچی و دوربین با وضوح بالا می‌تواند به راننده در پشت فرمان اطمینان بیشتری بدهد. این تکنولوژی اولین بار در سال ۲۰۱۸ در فیس‌لیفت QX80 ارائه شد و حالا در نسل دوم خود قرار دارد.

QX80 مدل ۲۰۲۱ در سه تیپ مختلف شامل لوکس، پریمیوم و سنسوری به بازار عرضه و قیمت پایهٔ آن از ۶۹,۰۵۹ دلار برای نسخهٔ دیفرانسیل عقب و ۷۲,۱۵۰ دلار برای دو دیفرانسیل آغاز می‌شود. سیستم SRVM مذکور هم برای همهٔ تیپ‌ها قابل سفارش است. تیپ پایهٔ لوکس به‌صورت استاندارد از طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌های کمک‌راننده مثل پایش نقاط کور، جلوگیری از خروج از خط، دستیار کنترل فاصله، یادآوری کمربندهای ایمنی عقب و کروز کنترل هوشمند بروز شده برخوردار است. همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو هم قابل سفارش است.

در تیپ پریمیوم یک سری اصلاحات بیرونی که قبلاً در نسخهٔ تولید محدود Edition 30 دیده‌ایم مثل کروم تیره در جلوپنجره، دریچه هوای روی گلگیرهای جلو، قاب آینه‌های جانبی و نوار روی درب صندوق ارائه می‌شود. این مدل همچنین به رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی کرومی تیره هم مجهز است درحالی‌که برای داخل آن‌هم می‌توان تریم رنگی گرافیتی-قهوه‌ای یا رنگ‌های سنگ‌های صحرا با تریم قهوه‌ای مات را سفارش داد.

در تیپ بالا ردهٔ سنسوری هم صندلی‌های چرمی نیمی آنیلین و تریم چوبی ویژه با رو سقفی جدید ارائه می‌شود. این تیپ به‌صورت استاندارد به رینگ‌های ۲۲ اینچی، قاب آینه‌های کرومی و سیستم کنترل حرکات بدنهٔ هیدرولیکی اینفینیتی هم مجهز است. در قوای محرکهٔ QX80 مدل ۲۰۲۱ اما تغییری صورت نگرفته و همچنان همان پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور زیر کاپوت آن قرار گرفته که به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3136 ديدگاه)

    کرگدن زشت

    موافقم 38
    مخالفم 59
    1. داود

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (201 ديدگاه)

      حیف نیست ۷۰ هزار دلار به این بدی بیش از حد زشت و طراحیش تاریخ گذشته است در مقایسه با لکسوس lx رنج رور و اسکالید و تاهو واقعا افتضاحه.

      موافقم 12
      مخالفم 20
  2. AMG///

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    اینفیتی باید یه دستی به کابینش بکشه
    جنسیس gv80 ازین خیلی بهتره

    موافقم 19
    مخالفم 23
    1. Milad AMG

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (186 ديدگاه)

      زشت ترین محصول حال حاضر اینفینیتی
      نمای داخلش هم نگم بهتره…

      موافقم 9
      مخالفم 8
  3. دی جی70

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    خیلی سن بالا پسنده مخصوصا جلو داشبوردش

    موافقم 39
    مخالفم 6
  4. فرشاد

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1107 ديدگاه)

    عجیب طراحی های نیسان از زیر شاخه لوکسش بهتره
    رقیب لندکروزه؟

    موافقم 26
    مخالفم 6
  5. بی ریا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بزرگتربن و لوکس ترین اس یووی ژاپنی آماده تغییر و بروز رسانی شده
    دمت گرم پیمان کارگر
    اینفنیتی ……… آغاز میکند

    موافقم 13
    مخالفم 18
  6. پارسا عشق ماشین

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    چرا گروه نیسان داخلاشون خاک گرفته است الان نیسان پاترول سال 2020 اومده اون از طراحی داخلی خاک گرفته ای داره ولی بیرونشو پیرمردا دوست ما که خوشمان نیومد

    موافقم 12
    مخالفم 6
  7. Hadi

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    داخلش که پاتروله با فرمون جدید ?

    موافقم 19
    مخالفم 1
  8. ADAK

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1842 ديدگاه)

    تغییر که چه عرض کنم !
    این باید بکوبه و از نو بسازه…
    خیلی قدیمی و نکته ای هم که حائز اهمیته اینکه در زمان جدید بودنش هم فروشی نداشت و اتفاق شگرفی نبود !
    بعضی ماشین ها در زمان خودشون واقعا غوغایی به پا میکنن اما بعد چندسال گرد پیری میاد سراغ شون
    اما این گلگدن زشت بقول شما، از همون طفولیت هم گرد پیر داشت
    یه چیزی مثل جوونهای دل پیر امروز ایران!!

    موافقم 8
    مخالفم 6
  9. Amir Machine

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    یعنی واقعا این میخواد با کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر رقابت کنه؟!!!
    ژاپنی‌ها واقعا تو این کلاس عقب موندن، اون از لکسس LX اینم از اینفینیتی QX80

    موافقم 10
    مخالفم 7
  10. Ferrari

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    واقعا ژاپنیها در کلاس شاسی بلندهای تقریبا فول سایز عقب افتادن هیچ دلیلی نداره که مشتری تویوتا لندکروزر لکسس LX نیسان پاترول و اینفینیتی QX رو به کادیلاک اسکالید جیپ گرند واگنییر شورولت تاهو و سابرین لینکلن نویگیتور و جی ام سی یوکان دنالی ترجیح بده

    موافقم 8
    مخالفم 5
  11. net

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3136 ديدگاه)

    نیسان ارمادا و qx80 کپی هم هست و هر دو زشت هستند

    موافقم 4
    مخالفم 4
  12. ارشیاsvj

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    طراحیش خوب نیس
    خصوصا بخش عقب.

    موافقم 5
    مخالفم 7
  13. (Saeed(peugeot

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    به امید موفقیت پیمان کارگر عزیز

    موافقم 9
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا