اینفینیتی

تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

نسخه کاملاً دگرگون شده از اینفینیتی QX60 در راه است و تاکنون تیزرها و تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی آن منتشر شده‌اند. اگرچه هنوز مشخص نیست این خودرو چه زمانی معرفی خواهد شد اما به نظر می‌رسد بازوی لوکس نیسان در حال حاضر به دنبال فروش تمامی نسخه‌های نسل کنونی QX60 بوده تا راه برای حضور نسل جدید در بازار هموار شود.

اینفینیتی در حال ارائه یکی از بزرگ‌ترین تخفیف‌های خود برای فروش QX60 می‌باشد که شامل تخفیف نقدی ۷ هزار دلاری برای مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو می‌باشد.

اگرچه همین رقم به خودی خود جذابیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید این تخفیف نقدی نمایندگی به‌صورت خودکار شامل مشتری نمی‌شود. نمایندگان شاید بخواهند از این تخفیف به عنوان سود خود استفاده کنند بنابراین خریداران قبل از خرید باید به دنبال بهترین گزینه ارائه شده توسط نمایندگی‌های متنوع باشند.

اینفینیتی جدای از مشوق نقدی نمایندگی شرایط اقساطی ۷۲ ماهه بدون بهره را نیز در نظر گرفته است. اگر ترجیح می‌دهید QX60 را لیزینگ کنید می‌توانید این خودرو را در ۳۹ ماه و اقساط ماهانه ۴۵۹ دلار در لس‌آنجلس انتخاب نمایید.

همان‌گونه که گفته شد اینفینیتی در حال انتشار تیزرهای نسل جدید QX60 2022 بوده و این حاکی از معرفی قریب‌الوقوع خودروی موردبحث می‌باشد. اطلاعات زیادی از این خودروی لوکس در دست نیست اما احتمالاً پروتوتایپ QX60 مونوگراف پیش‌نمایش طراحی جدید اینفینیتی خواهد بود.

احتمالاً طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی نسل جدید QX60 رخ‌نمایی خواهد کرد و ما هم در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار مربوط به آن پوشش خواهیم داد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    روی مدل 2020 به اندازه یه 206 تخفیف میدن
    منم اینور دنیا دلم خوشه پرایدم از 120 کیلومتر به بعد بوق میزنه

    موافقم 20
    مخالفم 1
  2. Sina

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (809 ديدگاه)

    تخفیف این از وام ازدواج اینور بیشتره
    با تخفیف اینها؛ توی این جهنم میشه زندگی تشکیل داد

    موافقم 18
    مخالفم 3
  3. mahan

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    متاسفانه هیچ وقت به جایی که سزاوارش بود نرسیده هنوز.ماشین بسیار زیبا و لوکس و باوقار هستش منتها نمی دونم کی متوجه این جواهر میشند

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. سجاد

      ۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (95 ديدگاه)

      درود ماهان جان،

      بین این سه گزینه کدوم رو انتخاب میکنین؟ 1-نیسان روگ 2021، 2-میتسوبیشی اوتلندر 2021، 3-اینفینیتی QX60 2016.
      (قیمت های جهانی هر سه شون خیلی به هم نزدیکه، مدل 2015 اینفینیتی خیل3ارزون تره)

      من هنوز به انتخاب اینفینیتی QX60 اصرار دارم. البته مدل 2017 تقریبا هم قیمت مدل 2016 هست.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۴ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        درود به سجاد عزیز.من خودم اینفینیتی رو انتخاب می کنم نه از روی عکس بلکه من 2 مدل تو ایران نشستم و 1 مدل تو کویت .qx30 ,qx60 مال سال 2015 و همچنین qx80مال سال 2017 اینفینیتی واقعا شاید در برخی ادوات شبیه نیسان باشه ولی خیلی فرق داره.
        قابل مقایسه نیست تجربه من از qx60 بهت بگم با rx350 برابری میکنه و این تعریف کمی نیست.بله منم باهاتون هم نظرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. علی

    ۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    البته خودرو های لیزینگ باید بیمه بدنه های کامل براشون بگیری که قیمتشو بازم بالاتر میبره اون هزینه سه سال لیزینگ در واقع افت قیمت ماشین بعد از سه ساله + هزینه بیمه کامل و مالیات جاده مالیات آلایندگی هوا و … شما اگه یه ماشینی رو انتخاب کنین که افت قیمت کمی داره مثل ماشینای ژاپنی و اگه کیلومتر پایینی باهاش برید مثل ماهی ۵۰۰ تا و استفاده داخل شهری داشته باشید میتونید خودتون برید نمایندگی که ماشینو لیز کردید و خودتون ماشینو بفروشید به قیمت بالاتر و افت قیمت سه ساله خودرو براتون ارزونتر میوفته

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا