بنتلی

بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ محصولات بنتلی

درحالی‌که عمده‌ی خبرهای مربوط به دنیای خودرو در چند روز اخیر به نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ تعلق داشته، بنتلی رکورد بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ محصولات خود در Salon Prive Concours d’Elegance را ثبت کرده است.


در این رویداد که در آکسفوردشایر انگلستان برگزار شده تعداد ۱۳۲۱ دستگاه بنتلی یکجا جمع شده و لحظات هیجان‌انگیزی را رقم زده‌اند.


از قدیمی‌ترین خودروی این کمپانی گرفته تا نمونه‌های جدیدی همچون EXP 100GT، تمامی نسل‌های محصولات بنتلی در این رویداد حضور داشته‌اند. کارشناسان متبحر مولینر نیز با یک کورنیش ۱۹۳۹ بازسازی شده در این گردهمایی حضور داشته و تخصص بالای خود را به همگان نشان داده‌اند. همچنین فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT V8 و بنتایگا هیبرید جدید نیز جزو شرکت‌کنندگان بوده‌اند.


آدریان هالمارک مدیرعامل بنتلی گفته است:

حضور هزاران بنتلی در یکجا واقعاً فوق‌العاده است و در تاریخ این شرکت چنین واقعه‌ای هرگز رخ نداده است. من از دست‌اندرکاران این رویداد خودرویی که باعث جمع شدن خودروهایی بسیار جذاب در کنار یکدیگر شده‌اند بسیار تشکر می‌کنم.

اندکی پیش از آنکه رکورد تاریخی بنتلی ثبت شود، مدیر این شرکت تولد دوباره‌ی بلوور ۴.۵ لیتری را اعلام کرد. این خودرو تنها به تعداد ۱۲ دستگاه تولید خواهد شد و فرایند ساخت هرکدام حدود ۲ سال طول خواهد کشید. هر خودرو به شرایط اولیه‌ی خود وفادار باقی مانده و با استفاده از ابزار زمان خود تولید خواهد شد. البته نگرانی‌های ایمنی عصر مدرن باعث ایجاد برخی تغییرات می‌شود و همین باعث می‌شود بلوور تازه احیا شده بتواند به‌صورت قانونی در جاده‌ها تردد کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (539 ديدگاه)

    تیکه ای از بهشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فریبا

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پس بهشت ندیدی..‌
    جنگلهای گیسوم گیلان
    منطقه عسل دره بر فراز کوهای شمال با ویوی ابرها ک زیر پاته
    ساحل زیبابی خزر دره

    چنتا اهن پاره زیباست ولی فقط زیباست .‌‌.‌نع بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا