بنتلیبوگاتیرولز رویسلامبورگینی

منصوری در ژنو ۲۰۱۴ [ویدئو]

اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: نام آشناترین تیونر دنیا برای ما ایرانی ها این بار هم در ژنو سنگ تمام گذاشت و با ۴ محصول زیبا به ژنو آمد.

  *** Mansory Veyron Vivere  ***

[jwplayer mediaid=”64976″]

پیش از معرفی این مدل، منصوری یک بار دیگر هم به سراغ تیونینگ بوگاتی ویرون (منصوری وینچرو – Vincero ) رفته بود. حال آن ها با ادامه راه موفق قبلیشان یک بار دیگر به سراغ این سوپراسپرت افسانه ای رفته اند و تغییرات گسترده تری برروی آن اعمال کرده اند.

در نمای جلو به کمک بال های اصلاح شده، تغییرات در کاپوت ، اضافه شدن خطوط v شکل به جلوپنجره و استفاده از چراغ های LED  روشنایی روز  فیس لیفت جامعی صورت گرفته است. در نمای جانبی نیز شاهد استفاده از  رکاب های جانبی جدید به همراه خروجی های بزرگتر هوا هستیم. Vivere در عقب یک دیفیوزر جدید و دو ورودی هوا را به خود می بیند.

همچون محصولات گذشته ، در این خودرو هم استفاده از ترکیب های کربنی برای تزیین، حرف اول را می زند. منصوری اطلاعاتی در مورد مشخصه های فنی Vivere منتشر نکرده است.

*** Mansory Carbonado GT ***

[jwplayer mediaid=”65046″]

گل سرسبد محصولات منصوری در ژنو با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت! عضو دوم خانواده منصوری کربونادو ، همچون برادران قبلی اش از کیت فیبر کربنی که طرح های هواپیمای رادارگریز B2 در آن کار شده است ، بهره می برد . در نمای جلو ورودی های هوا بزرگتر شده اند و همچنین یک اسپویلر لبه ای جدید و چراغ های روشنایی روز به آن اضافه شده است. بال و کاپوت جلو هم با نمونه هایی که توسط منصوری ساخته شده است ، جایگزین شده اند.

رکاب های جانبی جدید، دیفیوزرهایی که در دل سپر جدید جا خوش کرده اند و همچنین بال جدیدی که به نمای عقب اضافه شده است، از دیگر اجزای کیت منصوری برای لامبورگینی اونتادور به شمار می روند. در مجموع لباس جدید منصوری سبب شده است عرض خودرو در جلو و عقب به ترتیب ۴۰ و ۵۰ میلی متر بیش تر شود.

منصوری به موتور ۶.۵ لیتری V12 این گاو ایتالیایی دو توربوشارژر عظیم اضافه کرده و قسمت هایی همچون پیستون ها، شاتون، میل لنگ و سرسیلندرها را با نمونه های جدید جایگزین کرده است. دیگر تغییر مهم استفاده از سیستم اگزوز جدید است . پس از این تغییرات و جهش ژنتیکی اونتادور با یک گاو ۱۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور محدود شده ۱۲۰۰ نیوتن متر طرف هستیم. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه و دستیابی به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت امکان پذیر شده است. برای تماس بیشتر و کنترل بهتر رینگ های ۲۰ اینچی در جلو و رینگ های ۲۱ اینچی در عقب به کار گرفته شده اند.

*** Mansory Rolls-Royce Wraith ***

 [jwplayer mediaid=”64985″]

می توان گفت منصوری اولین تیونری است که به سراغ رولزرویس  ریث رفته است . ترکیب رنگ دوگانه و استفاده از رنگ آبی کروم مهمترین مشخصه نمای ظاهری لباس خوشدوخت منصوری برای کوپه رولزرویس است. همچنین کاپوت جلو با نسخه کربنی آن جایگزین شده است.

تغییرات در طراحی سپر جلو و عقب ، اضافه شدن چراغ های روشنایی روز، بروزرسانی رکاب های جانبی و استفاده از اسپویلر های جدید در نمای عقب از دیگر مشخصه های کیت منصوری برای Wraith است.

پس از تغییرات منصوری موتور ۶.۶ لیتری V12  که به طورمتوسط قدرتی معادل ۶۳۲ اسب بخار داشت، قدرتش به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاورش به ۱۰۰۰ نیوتن متر رسید. پس از این تغییرات شتاب صفر تا صد ۴.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برای این کوپه بریتانیایی رقم خورده است.

*** Mansory Bentley Flying Spur ***

Mansory Flying Spur
Mansory Flying Spur
دیگر خودروی انگلیسی که منصوری به سراغ آن رفته،  یک سدان از کمپانی بنتلی است . در این خودرو شاهد سفارشی سازی منحصربفردی هستیم. رنگ آمیزی دوگانه و استفاده از رنگ قهوه ای کروم در کنار استفاده از سپرهایی با طراحی جدید مهمترین تغییرات در نمای ظاهری هستند.

موتور ۶ لیتری W12 بنتلی فلایینگ اسپر پس از بروز شدن توسط متخصصان منصوری قدرتش با بیش از ۲۵۰ واحد افزایش به ۹۰۰ اسب بخار رسید. این تغییرات گشتاور را نیز به ۱۱۰۰ نیوتن متر رسانده، که البته به صورت الکتریکی محدود شده است . شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های فنی این مدل پس از تیونینگ است.

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (641 ديدگاه)

    زنده باد آقای منصوری دمت گرم…گل کاشتی!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    درود بر شرف آقای منصوری ؛ من موندم ما چه […] داریم که با وجود داشتن همچین استعداد هایی باز هم اینهمه عقبیم ، طراح ب ام و های ۷۵۰ و چندتا مدل دیگه هم یک ایرانیه ، کاشکی میشد شرایطی فراهم میکردیم که میومدن تو ایران کار میکردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. shayan

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1339 ديدگاه)

      اگرهم باشه که نیست و شما زیادی متوهم شدی واسه چی بیاد ایران مگه ایران براش چی کار کرده باباش بوده ننش بوده واسش زحمت کشیده به نظر نه فقط این آقا بلکه هیچ کس دیگه که اون کشور براش زحمت میکشه نباید بیاد ایران چون اون کشور براش زحمت کشیده و باید برایه اون کشور نتیجه بده نه ایرانی که کوچیکترین حرکتی براش نکرده من بودم نمیومدم که هیچ دوتا کلفت هم بار ایران میکردم چون وقتی رئیس جمهور اونمملکت برایه فارغ التحصیل دکترایه شریفش هیچ اهمیتی نمیده و میگه اگه خودکشی کرد برین علتشو از خودش بپرسین من یکی که اصلا اسمه ایرانو هم نمیتونم تحمل کنم چه برسه بیام این کشور

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2857 ديدگاه)

    حرفی برای گفتن باقی نذاشته جز تحیر نگاهم از این همه جمال و زیبای بخصوص زیبایی بنتلیو ابهت اونتادور

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. GTR-50

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (488 ديدگاه)

    دمش گرم لامبو ۲.۱ ثانیه ای

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Zonda R

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      F.A
      من سر به نشانه ی احترام
      به کوروش منصوری پایین میارم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Zonda R

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      F.A
      امروز با خبر شدم
      ایران قراره در جام جهانی
      به نشانه ی حمایت از یوزپلنگ ایرانی که در حاله انقراضه
      روی پیراهنه تیم ملی
      با نقشی از یوزپلنگ حاضر بشه
      این اولین باره در تاریخ مسابقات جام جهانی
      این اتفاق رخ میده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. خاوری مزراتی

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        چه زود باخبر شدی
        این قضیه مال دوماه پیشه
        از پیراهن تیم ملی هم با نماد یوزپلنگ رونمایی شد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  5. خاوری مزراتی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    درود بر منصوری … بی نهایت زیبا
    روح مرحوم بیژن شاد … طراح بزرگی بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. e.scamp

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1354 ديدگاه)

    مرسی منصوری.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. H

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    چقد سنگین و با کلاس !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. سبحان

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    O_O

    معرکه ن…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. سام*

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه.این نشون میده در صورتی که لامبو و فراری تصمیم به استفاده گسترده توربو در تمام مدلهاشون بکنن بقیه سوپر اسپرتها خیلی تحت فشار قرار میگیرن.ایا تاج پادشاهی سوپر اسپرتها برازنده لامبو نیست….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علیرضا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (96 ديدگاه)

      َماشین های قشنگی هستن ولی طبق نظر کارشناسای دنیای خودرو بیشتر خیابونی و خوشگل هستن تا پرفورمنس و هندلینگ بالایی داشته باشن، لامبو تو پیست حرفه ای حرف زیادی برای گفتن نداره ولی معتقدم زیباترین خودرو اسپرت دنیاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. محسن

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (152 ديدگاه)

    چه رولزرویس قشنگی… خدا منصوری رو واسه رولزرویس و لامبورگینی و بنتلی و … نگه داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. Zonda R

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1831 ديدگاه)

    F.A
    منصوری نمادی از قدرته اریاییه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. alireza

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان اگه اقای منصوری ایران بود فوقش تعویض روغنی داشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. امید

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    چقد زیبا و خاص شده بوگاتی و اوانتادور با رنگ سفید و سیاه خیلی زیبا شده اون بنتلی هم بدجور دلبری میکنه
    افرین منصوری درود بر شرفت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. kaveh

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    اگه منصوری پرایدو تیونینگ کنه دیگه سوپر اسپرتای کشورای غربی فروشی ندارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. سجاد حیدری

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که ندیدم ولی مثه اینکه خوب بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. BOMB

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    نمیدونم چرا طرحاش به دل نمیشینه……….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. BOMB

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      البته نظر شخصی…..

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  17. ali aghaa

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    این منصوری عشق فیبر کربنه… ماشینای همه جوره باحالی درست کرد.ای کاش ارق ملیش گل کنه بیاد ایران خودرو و سایپا رو یه جا بخره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. مهران

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (191 ديدگاه)

    اوووووووووف
    خداییش خیلی خبر و عکسای سنگینی بود
    استاد کوروش خودش به تنهایی یه نمایشگاه ژنو

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. saied

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1265 ديدگاه)

    زنده باد منصوری. ولی رولز رویس زشت شده 🙁 در ضمن خیلی حرفه که یکی قسمت فنی بوگاتی ویرونو دست کاری کنه 🙂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود .

    اقای منصوری من به احترام شما سکوت میکنم .

    ولی من بنتلی رو بیشتر از رولزرویس خوشم اومد .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. دانشجو مملکت

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (114 ديدگاه)

    زند باد ایران و ایرانی امیدوارم یک روز شرکتی در ایران هم داشته باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. سجاد

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ی لحظه فکرشو بکنید دوتا سوپراسپرت ۱۰۰۰ اسبی کورس گذاشتن وشما با یه بنتلی فوق لوکس با نزدیک ۲ تن وزن از پشت باهاشون سپر به سپر میشی حال راننده هاشون دیدنیه! خوبه دیگه از فکرش بیاید بیرون تا از پشت نزدیدشون.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. ali

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    تیون اونتادور که قدرتشو با دوتا توربو شارژر به ۱۶۰۰ اسب بخار رسونده عالیه و از لحاظ فنی کارش فوقلاده تکنیکی هست. شتابش هم که معرکست ! . طراحی تیون هاشم که خیلی زیباست و ماشین هارو تغییر میده. و باعـث افتخار ایرانی هاست …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. parham

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (123 ديدگاه)

    شتاب ۱.۲ میدونی یعنی چی؟۱۶۰۰ اسب بخار!! ایول منصوری!!!!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. homayoun

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دمش گرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    رولس رویس هم تیون کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    بابا کوروش جون دمت گرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا