بنتلی

کابین بسیار لوکس و خاص بنتلی فلایینگ اسپور جدید

تا چند وقت دیگر شاهد رونمایی از نسل جدید بنتلی فلایینگ اسپور خواهیم بود. گفته شده این خودرو در مراسمی خاص و همزمان با گرامیداشت یک صدمین سالگرد تأسیس این برند لوکس بریتانیایی معرفی خواهد شد.


بنتلی تا آن زمان اقدام به انتشار تیزرهایی از این خودرو می‌کند. البته در فضای مجازی هم تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید فلایینگ اسپور به چشم می‌خورد. ما می‌دانیم که طراحی ظاهری این خودرو چگونه خواهد بود.


بنتلی با تولید نسل جدید فلایینگ اسپورت در حال معرفی اولین‌های صنعت خودرو از نظر طراحی کابین است که بارزترین ویژگی آن پوشش چرم با بافت سه‌بعدی و الگوی الماسی می‌باشد. این متریال جدید توسط تیمی زبردست در انگلستان توسعه یافته و یکی از چندین ویژگی پیشرفته و جدید سومین نسل سدان گرندتورینگ خاص بنتلی خواهد بود.


از نظر بصری این متریال تفاوت‌هایی ساختاری با آنچه در پانل‌های درب کانتیننتال GT دیده‌ایم دارد. اگرچه کانتیننتال GT هم الگوی الماس مانند را روی درب‌های خود نشان می‌دهد اما این الگو بجای حالت افقی از حالتی عمودی برخوردار بوده و فاقد همان ویژگی سه‌بعدی مدل فلایینگ اسپور جدید می‌باشد.


آدریان هالمارک مدیرعامل این برند لوکس می‌گوید نسل جدید فلایینگ اسپور در جایگاهی بالاتر از نظر قیمت‌گذاری قرار خواهد گرفت و بهای آن به سمت ۲۰۰ هزار پوند متمایل خواهد شد بنابراین این خودرو رقابتی جانانه با نسخه‌های لوکس مرسدس S کلاس خواهد داشت. البته در این قلمرو می‌توان خودروی خاصی همچون رولزرویس گوست را نیز قرار داد.

ظاهراً خریداران خواهند توانست حداقل از بین سه پیشرانه شامل ۱۲ سیلندر ۶ لیتری، ۸ سیلندر ۴ لیتری و ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری پلاگین هیبریدی یکی را انتخاب کنند. این پیشرانه‌ی آخری در بازارهایی همچون چین می‌تواند مزیت‌های مالیاتی زیادی در بر داشته باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (540 ديدگاه)

    اینم میاد مثل کانتیننتال کل رقیباشو درو می کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    صبر کنید ‘S Class’ جدید معرفی بشه بازم
    رقبای انگلیسی یه خودش رو شرمنده میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. hossin

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چه کابینی داره واقعا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی بیرونش خیلی باشکوه وبا صلابته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Abbas

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    شاید رولزرویس بالاتر و خاص تر از بنتلی باشه،ولی به هیچ وجه نمیتونم در مقابل بنتلی ترجیهش بدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا