مرسدس بنز

چوب جادویی برابوس بر سر نسل جدید مرسدس G کلاس

همین چند روز پیش بود که برابوس اقدام به معرفی اسمارت فورتو کابریوی تیون شده با نام ۱۲۵R کرد. این تیونر مشهور آلمانی هم‌اکنون روی پروژه متفاوتی کار کرده است. برابوس از جمله اولین تیونرهایی است که کار روی G کلاس ۲۰۱۹ را شروع کرده است. نسخه‌ای که برای تیونینگ انتخاب شده از نوع G500 جدید است که ارتقای پیشرانه را نیز تجربه نموده است.


این پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو هم‌اکنون ۷۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر داشته و حالا خروجی ۴۹۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۱۰ نیوتون متری دارد. به لطف این قدرت بیشتر، مرسدس G کلاس تیون شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۱۰ کیلومتر در ساعتی دارد.


جدای از افزایش قدرت پیشرانه، برابوس تصمیم گرفته روی ظاهر این شاسی‌بلند نمادین هم کار کند و هم‌اکنون طیف وسیعی از رینگ‌های جدید با ابعاد ۲۰ تا ۲۳ اینچی را ارائه می‌کند؛ اما آن چیزی که جلب‌توجه می‌کند ابعاد رینگ‌ها نیست بلکه کاپوتی سفارشی است که از فیبر کربن ساخته شده و ورودی هوای عملکردی روی آن تکمیل کننده مجموعه است.


عناصر فیبر کربنی متعددی در سراسر بدنه جعبه‌ای G کلاس بکار رفته است. این نسخه تیون شده هم‌اکنون دارای چراغ‌های LED روی سقف و اسپویلر عقب می باشد. برابوس با پرداخت مبلغ اضافی سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ را نیز ارائه می‌کند که دارای یک جفت خروجی کرومی در هر طرف می باشد. این سیستم اگزوز دارای حالت “رسیدن به خانه” برای کاهش صدا و همچنین حالت پرطنین‌تر اسپورت می باشد. به لطف فلاپ هایی که به‌طور فعال کنترل می‌شوند راننده می‌تواند بین دو حالت یاد شده یکی را انتخاب کند.


انتخاب‌های شخصی‌سازی داخل کابین اصلاً محدود نبوده و انواع مختلف چرم را می‌توان با تریم آلکانترا و فیبر کربن ترکیب کرد. همچنین پدال‌های آلومینیومی و حتی عناصر چوبی را نیز می‌توان در این بخش دید.

اگرچه این خودرو واقعاً شاخص می باشد اما باید اذعان کرد منتظر جادوی برابوس روی G63 جدید هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    تانکی شده برا خودش

    بهترین افرودر دنیا G Class

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عطا

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      حالا حی به لندکروز بگین حضرت … بابا به خدا این حضرته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mehran911

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    بقیه اداتم نمیتونن در بیارن ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      واقعا همینه. ولی کاش بنز یه فکری به حال صفحه کیلومتر شمارش بکنه و اونو از این حالت تبلت گونه در بیاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Genius

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    خدا نور به قبر اون مرحوم بباره که اگر گلچین روزگار بهش مهلت میداد الآن نمیگم تو کوی و برزن ولی لااقل در ستون فقرات ترابری ارتشمون مملو از این هیولای زیبای بی نظیر بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      همون که ارتشش درمقابل متفقین۳ساعت دوام نیاورد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid...Audi

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (712 ديدگاه)

        نه بعدیش
        همون که همراه مردم شد…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. datsun

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      دقیقا همون موقع که کره ای ها به فکر پیشرفت و تولید ماشین داخلی افتاده بودن اون مرحوم به قول شما میره تو آلمان سرمایه گذاری میکنه و بنز g تولید میشه چه افتخاری برا ما داره صنعت کره رو ببین الان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mahdy

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    هر چقدر جذاب
    هرچقدر زیبا و با ابهت
    و هرچقدر هر چیز خوب داشته باشه این تیونینگ من ازش بدم میاد
    چون هرچی خوبی به ماشین داده چند برابرشو (لگوی بنز رو )از روش برداشته
    شما عکس پنجم رو با لگوی بنز متصور شو درسته که خیلی کارش درسته اما ببین چه نعمتی رو حذف کرده !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    واقعا دوست داشتنیه و کاربردی. الخصوص تیون بارابوس که خیلی خوب روش نشسته.
    بعضی ماشینها تقریبا همه چیز تموما.مثل همین ماشین بالا ، پورشه پانامرا ، پورشه کاین ، bmw X1 الی X6 و حتی X های بعدی ، لامبورگینی اوروس ، bmw serie 7 ، benz S ،vw bittle ،audi tt ، audi A8 ، کادیلاک اسکالید ، لینکولن و غیره ….که وقتی میخری به خودت میبالی و احساس قدیمی بودن نمیکنی و همیشه ماشین همه فن حریفی داری که مثل کشتی گیر میمونه و همجا انعطاف از خودش نشون میده و وقتی مدل جدیدش میاد ماشینت دلتو نمیزنه .نه مثل ماشینای اینگیلیسی که باهاشون راحت نیستی و انگار عصا قورت دادن . میدونین که چی میگم دوستان؟ البته (((رنجروور ولار))) قضیش فرق میکنه و من دوسش دارم . نمیگم کیفیتش به پای رقیباش میرسه ولی از نظر زیبایی عالیه و مطمئننا دوست داشتنی و کارا.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا