کادیلاکمرسدس بنز

دوئل کادیلاک اسکالید و مرسدس بنز GLS

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت ششم، اولین دوئل از گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس

دوئل‌های گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

کادیلاک اسکالید

تاریخ معرفی: اکتبر 2013

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: K2XX جنرال موتورز

امتیاز از کاربایر: – از 5

امتیاز از کارانددرایور: 3 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: صفر دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: صفر دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 37,694 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 17,766 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: سه ستاره

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: استایل آمریکایی، بهترین توانایی بکسل در کلاس خود، تجهیزات استاندارد فراوان

نقاط منفی: سواری خشن، کیفیت داخلی سؤال‌برانگیز

 

مرسدس بنز GLS

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2012

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: 3.6 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 4,537 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: 1,943 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 32,248 دستگاه

فروش دَه‌ماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 10,199 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: – ستاره

تصادف از طرفین: – ستاره

چپ کردن: – ستاره

امتیاز کلی: – ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پویایی رانندگی بالا در کلاس خود، قوای محرکهٔ عالی، کابین جادار و لوکس

نقاط منفی: قیمت گران، لزوم پرداخت هزینهٔ اضافی برای ویژگی‌های بدیهی

 مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید

مرسدس بنز GLS550

پیشرانه 6.2 لیتری V8 4.8 لیتری V8
تنفس طبیعی توئین توربو
قدرت 420 اسب بخار 455 اسب بخار
گشتاور 625 نیوتن متر 700 نیوتن متر
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک 9 سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا 96 5.8 ثانیه 5.4 ثانیه
مسافت 400 متر 14.3 ثانیه 14.0 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر/ساعت 215 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 13.8 لیتر (ترکیبی) 14.7 لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی 260 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 98 لیتر 100 لیتر
وزن 2540 کیلوگرم 2565 کیلوگرم
طول 5.18 متر 5.13 متر
فاصلهٔ محوری 2.94 متر 3.07 متر
حجم صندوق بار 425 لیتر 453 لیتر
ظرفیت سرنشین 7 یا 8 نفر 7 نفر
ظرفیت بکسل 3.8 تن 3.4 تن
قیمت پایه بریتانیا 66,794 پوند
قیمت پایه آمریکا 75,990 دلار 70,545 دلار
قیمت موردبررسی 75,990 دلار 95,945 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه

  1. wick

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    این دسته از ماشین ها برا امریکایی هاست اسکالید قصر متحرک قابل قیاس با بقیه به ظاهر فول سایز ها نیست

    1. wick

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      خدا وکیلی یه نگاه بندازید اسکالید هیچ رقیبی نداشت تا قبل اومدن لینکلن

      1. محمد

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1437 ديدگاه)

        جا داره یادی کنیم از رنجروور اتوبیوگرافی که مقابل همین لینکلن حذف شد و خودروی قابل احترام و پرفروشیه در این کلاس
        .
        منم فکر میکنم لینکلن برنده این کلاس بشه دوست عزیز
        اما سوال از دوستان پدال!!!
        چرا در دوئل دوم نیمه نهایی این گروه، ب‌ام‌و x7 جانشین بنتلی بنتایگا شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        رجوع کنید به دوئل بنتلی بنتایگا و بنز ۲۹مرداد پارسال
        و دوئل لینکلن نویگیتور و رنجروور ۲۴ آبان ۹۶ که برنده دوئل بنتلی و بنز در اون مشخص شده
        .
        ضمنا اینم از عوارض برگزاری طولانی مدت و با وقفه دوئلهاست که حدود ۲ سال گذشته و هنوز نتایج مشخص نیست اما با سرعت نور خودروها دارن پیشرفت میکنن و بهتره سالیانه نتیجه هر سال هر سگمنت از نظر دوستان مشخص بشه
        البته دوستان فرمودند که در دوئلهای سری بعدی این معضل رو حل میکنن که حداکثر طول برگزاری هر سری ۱ ساله بشه
        اما در مورد جایگزینی بنتلی و ب ام و منتظر پاسخ عزیزان پدالیم

        1. امیر دهقان

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (425 ديدگاه)

          سلام دوست گرامی
          حق با شما است و در این گروه بنتلی بنتایگا به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه پیدا کرد اما چون این ماشین اختلاف قیمت زیادی با دیگر شرکت‌کنندگان این گروه داره و کلاً در سطح بالاتری قرار میگیره، تصمیم گرفتیم ب‌ام‌و X7 رو جایگزین بنتایگا کنیم و بنتایگا رو به همراه رنجروور SV اتوبیوگرافی، رولزرویس کولینان و مرسدس بنز G63 به گروه مجزایی منتقل کنیم

        2. محمد

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1437 ديدگاه)

          ممنون از پاسخگویی همیشگیتون عزیزان پدال

    2. wick

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      موتور تنفسل طبیعی حجم موتور بیشتر کنار مصرف کمتر یعنی لذت بیشتر در رانندگی
      فروش بیشتر هم نشان از محبوبیت این ماشین
      از لحاظ کیفیت مترایل هم اسکالید برای همه مشخص این ماشین چیه
      تازه قیمت خیلی معقول تری هم داره

      1. کاوه

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (149 ديدگاه)

        اشتباه می کنید. آمریکایی ها توی پیکاپ و آفرودرهای سگ جون جلو هستند اما توی لوکس ها حتی از لکسوس هم عقبند چه برسد به بنز و ب. ام.و. طراحی گل درشت کادیلاک مشکلات زیاد دارد

    3. شاهين

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (859 ديدگاه)

      واقعیت اینه که هیچ سگمنتی تو دنیا الان خارج از دست آلمانی ها نیست،با احترام بسیا بسیار زیاد به کادیلاک مجلل و با شکوه رای من بنزه.

      1. wick

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        منم با احترام به ماشین های آلمانی ولی کدوم ماشین در کوپه های اسپورت جای موستانگ و چلنجر میتونه بگیر حتی اون آئودی تی تی هم در فروش نشون داد اون سگمنت مال کیه
        در پیکاپ ها هم همینطور در اس یو وی های فول سایز هم همنطور آلمانی ها فقط در سدان ها خوب هستن که اونم داره بازارش تخته میشه

        1. مهدی

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (80 ديدگاه)

          بهتره بفرمائید کوپه های اسپورت ارزان قیمت. چون تقریبا همه کوپه های برجسته آلمانی بسیار لوکس و گران هستند و هرکسی نمیتونه بره سراغ اونها درنتیجه به موستانگ و چلنجر رجوع میکنه. مثل بنده و شما که نمیتونیم تویوتا و کیا بخریم میریم سراغ پراید و ال نود. دربحث سدانها که امریکائیها هیچ حرفی برای گفتن ندارن. در بحث شاسی بلندها هم تاج بازهم در اخیار آلمانهاست. حتی در بین خودروهای شاسی بلند بزرگ لوکس تنها رنجرور رو در حد کلاس جی ال اس میدونند. مقاله ش هم در پدال موجوده که متاسفانه وقت نکردم بگردم پیداش کنم. تنها پیکاپ های امریکائی هستن که سرترند. اون هم به این علت که معمولا به غیر از امریکا در هیچ جای دیگه ای حتی خاورمیانه پیکاپهای بزرگ کاربردی نیستن و خودروسازهای بین المللی اروپائی تمایلی برای ساختشون نشون نمیدن.

        2. wick

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          مهدی دوست عزیز این هم برمیگرده به سیاست های کمپانی فکر میکنید فورد نمیتونه موستانگ لوکس و گرون قیمت بسازه ( چون همون شکل که داره لینکلن لوکس رو میسازه ) میتونه نسخه های لوکس موستانگ رو هم تولید کنه یا حتی یه مدل دیگه به اسم های مختلف که در تاریخش این سابقه رو داره ولی این کارو نمیکنه چون سیاست های کمپانی واسه پول در آوردن فرق داره ولی در عوض میتونی از کمپانی هایی که تو کار تیونینگ هستن نسخه ها گرون موستانگ رو بخری مثل ( گالپین ) که در انگلستان کار میکنه یا شرکت های دیگه مختلف این کارو میکنن و تعدادشون زیاد چون قابلیت شخصی سازی زیادی دارن انقدری که موستانگ و کامارو تیونینگ شده در تاریخ داریم هیچ ماشین دیگه ای نداریم
          پس فقط سیاست های کمپانی فرق داره نه اینکه نتونن

    4. محمدرضا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (425 ديدگاه)

      قصر متحرک چیه دوست عزیز تو نکات منفیش سواریه خشن ذکر شده که بر خلاف سواری بسیار نرم gls هستش

    5. M

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2227 ديدگاه)

      داداش چرا داری به خودت خنجول میکشی ؟
      یه نفس عمیق بکش از یک تا ده بشمار !
      عزیزم اولا کارخونه کادیلاک مال پدر شما نیست تا جایی که من میدونم
      دوما کادیلاک ببازه مگه چی میشه ؟ آخر دنیاس ؟
      سوما حرف از انجین نزن که بنز خیلی سرتره با کلی حجم کمتر گشتاور و قدرت بالاتری پس میده (بنز ابدا به موتور فشار نیاورده بلکه کادیلاک زیادی موتورو به حال خودش گذاشته و اصلا بهش فشار نیاورده )

      1. M

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (2227 ديدگاه)

        در ضمن قصر متحرک باید لوکس و راحت باشه که اونایی که سوار شدن میگن کادیلاک سواریش خشنه و کیفیت مواد داخلش به طرز سوال بر انگیزی بده (تو نقاط ضعف اسکالید بخون ) و برعکس این دو ویژگی تو نقاط قوت مرسدس اومدن
        حالا شما یه حرف میزنی که 180 درجه با اونایی که تستش کردن فرق داره من دیگه میمونم چی بگم ؟

      2. wick

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        لازم نیست شما بگی موتور معروف ۶.۲ لیتری جنرال موتورز چیه آمریکا دوستان میدونن این انجین چیه و یه چیز دیگه بنده هم سوار اسکالید شدم از تمام شاسی لند هایی که سوار شده بودن سواری نرم تر و بهتری داشت ( از قدیم هم ماشین های امریکایی به نرمی راحتی معروف بودن )

        1. حسن

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (390 ديدگاه)

          لااقل کادیلاک هنوز امریکاییه نه نصف سهامش مثل بنز برای جیلی

    6. یانکی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (911 ديدگاه)

      انصافا اسکالید و نویگیتور خودشون تو این سگمنت قانون گذارن.رو دسته اینا نیست دیگه.بنز رو باید با کراس اور هایه هم ردیفش قیاس کرد.نه با suv واقعی

    7. Elmiraj

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1292 ديدگاه)

      اصلا وقتی از شاسی بلند فول سایز حرف می زنیم یعنی بدنه روی شاسی نردبانی مستحکم ….!!!!
      ‌.
      این کلاس با ناویگیتور ، اسکالید و در آینده جیپ گرند واگونیر معنی داره …!!!!! البته LX570 و XQ80 هم هستن …..
      .
      .
      بقیه یه مشت هاچبک قدبلند (کراس اور) تشریف دارن که مقایسه شون با این خدایان اصالت توهین بزرگی محسوب میشه …..!!!!

    8. Москвич

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (31 ديدگاه)

      تمام چیزایی که تو میگی بر اساس یه عکس هست فقط!! ولی نمره ای که کار اند درایور میده بر اساس تست و بررسی کامل ماشین توسط کارشناس ها هست که همونطور که میبینی نمره بنز 3/6
      نمره کادیلاک 3 🙂
      حالا میتونی تا صبح بگی کادیلاک بهتره ولی خب نظر کسایی که تست میکنن أولویته بر کسایی که عکس میبینن 🙂

    9. یانکی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (911 ديدگاه)

      نمیدونم جرا پدا همجین مقایسه ای گذاشته. SUV واقعی رو با کراس اور مقایسه میکنه.اسکلید ۱۰۰ که بنز۱۰ هم نیست

      1. Москвич

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (31 ديدگاه)

        بنویس بنداز تو صندوق انتقادات پدال بگو دیگه همچین مقایسه ای انجام ندن! حتما رسیدگی میکنن و دفعه دیگه ماشینی که سواری خشک داره (طبق گفته تست کننده ها نه کسایی که فقط تو عکس دیدن) و متریال کابینش سطح پایین هست به شدت و نمره ای که توسط کارشناس های کار اند درایور هم کسب کرد پایین تر از بنز هست رو دیگه مقایسه نکنن با GLS !

    10. sina7

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (331 ديدگاه)

      فکر کن واسه هربار بنزین زدن 2 تا تراول باید بدی😂

  2. AMANTE

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (320 ديدگاه)

    من کادیلاک اسکالید رو که می بینم زبانم بند میاد و اینجوری میشم. 😮
    وقتی کادیلاک اسکالید به صورت گذر اومد ایران رفتم از نزدیک دیدمش و شانس سواری ( صندلی عقب ) باهاش رو هم داشتم، اینقدر ذوق داشتم که نگو و نپرس. واقعا ماشین کم نظیر و فوق العاده ایه.

    1. محمدرضا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (425 ديدگاه)

      تو چرا ۱۰ تا منفی گرفتی حرف بدی که نزدی😱

  3. David

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (50 ديدگاه)

    انصافا اگه کسی دنبال SUV فول سایزه کادیلاکو باید بگیره ولی از نظر تکنولوژی از بنز عقبتره

    1. محمدرضا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (425 ديدگاه)

      اخه چرا
      وقتی بنز فاصله محوریش ۱۳ سانت که قابل توجه هم هست بیشتره ادم باید اسکالید رو انتخاب کنه
      فضای پای سرنشینان عقب از مهم ترین فاکتور های این کلاس هست
      صندوق بار مرسدس حجیم تر هم هست
      اسکالید فقط ۴ سانت طولش بیشتره که فضای بیخود اشغال کرده

      1. Amir Machine

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (648 ديدگاه)

        فضای پای ردیف دوم و سوم اسکالید همینطوری هم اگه از GLS بیشتر نباشه کمتر نیست.
        ضمناً اسکالید نسخۀ کشیده بنام ESV هم داره که با فاصلۀ محوری 3.30 متر و طول 5.70 متر، توش اندازه یه زمین فوتبال جا داره

  4. datsun

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1512 ديدگاه)

    نویسنده چطور دلش اومده کیفیت کابین اسکالید رو تو نکات منفی بنویسه .

    1. wick

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      داتسون اینجا ایران است متعصب ترین کشور دنیا من خودم در بخش سدان های لوکس با اینکه به امریکایی ها رای دادم ولی کامنتی بر برتر بودن بی چون چرای امریکایی ها هیچوقت نذاشتم
      چون به ناحق میشد اگه حرفی میزدم ولی وقتی بحث شاسی بلند و فول سایز پیکاپ و کوپه اسپورت میشه با جرعت تمام کامنت میزارم اینجا عاشق الگانس هستند حتی سفینه فضایی رو هم در مقابل الگانس رقیب نمیبینن ولی بدون شک اسکالید بهترین

    2. sina

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      سواری خشن رو بگو

  5. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (964 ديدگاه)

    دیگه کم کم هر دو باید نسل عوض کنن اینجا به بنز رای میدم تو تلگرام به کادیلاک

  6. حسین

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (75 ديدگاه)

    دوستان چرا اصرار بر بنز دارین؟ واقعا شاسی بلند لوکس را در نظر بگیرید نه برند را متاسفانه ما ایرانیا از همون اول با همه چی مثل استقلال پرپولیس برخورد کردیم و گفتم یا اینی که ما میگیم یا هیچی ، اینم عیضا روش

    1. جی کلاس مرسدس

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (146 ديدگاه)

      چرا شما دوست داری تز روشن فکری بدی در صورتی که خودت هیچ اعتقادی بهش نداری حالا خب دوست دارن به بنز رای میدن چون سه چیزی توش دیدن اتفاقا مشکل اصلی اینکه شما شعار دموکراسی میدی بعد به رای مردم احترام نمیذاری اینجوری تا دویست سال بعدم رنگ دموکراسی رو‌نخواهید دید اگر بنز بده چرا از خود کادیلاک در امریکا بیشتر میفروشه بهتره نظر منطقی بدی تا روی بقیه خم تاثیر بذاره تا اینکه صرفا از چیزی متنفر باشی

    2. MAHDI

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (3768 ديدگاه)

      الان کادیلاک چه برتری نسبت به بنز داره؟glsکیفیت کابین بالاتری داره.سواری خیلی راحتری داره که در این کلاس خیلی مهمه.کابین مدرن تری داره. قابلیت اطمینان خیلی بالاتری داره.شتاب بهتر وهندلینگ قوی تری هم داره

      1. Amir Machine

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (648 ديدگاه)

        برتری‌های کادیلاک
        مصرف سوخت کمتر با اختلاف چشمگیر یک لیتر در هر صد کیلومتر
        ظرفیت بکسل بیشتر
        20 هزار دلار قیمت کمتر که اختلاف واقعاً زیادیه
        فضای داخلی بیشتر
        از طرف دیگه، کجا کابین مرسدس مدرن‌تره؟ حتی صفحه آمپر دیجیتالی هم نداره
        کسی با یه شاسی‌بلند بزرگ هم نمیخواد مسابقۀ درگ بده یا با سوپراسپرت‌ها کل‌کل کنه که نیم ثانیه شتاب بیشتر اهمیت زیادی داشته باشه

    3. کاوه

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (149 ديدگاه)

      دلیلش واضحه چون بنز از همه نظر از این نسخه کادیلاک سرتره. طرفدارای ماشین آمریکایی واقعا متعصب هستند که برتری واضح بنز را نمی بینند.

      1. حسن

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (390 ديدگاه)

        نه اونکه طرفدارهای ماشینهای المانی خیلی میانه رو و غیر متعصب هستن
        فروش اسکالید همه چیز رو مشخص کرده

  7. Amir

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (693 ديدگاه)

    امتیازات کار اند درایور و نکات مثبت و منفی هر دو کاملا مشخص می کنه که بنز انتخاب بهتریه.GLS لقب بهترین SUV فول سایز لوکس دنیا رو دریافت کرد و الحق برازندشه.من شخصا نویگیتور رو در این سگمنت انتخاب می کنم.

  8. امیر

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    طراحی خارجی و کابین کادیلاک یه سروگردن بالا تره انصافا
    مصرف سوخت کمتر اسکالید با وجود حجم موتور بیشتر
    فضای بیشتر و ظرفیت بکسل بیشتر
    همه اینا با قیمت خیلی کمتر
    از طرفی تکونولوژی بنز و شتاب و تاپ اسپید بهتر بنز!
    با احترام زیاد به بنز ک فوق العادس اما تو بحث اس یو وی فول سایز اسکالید سرامده همس
    امار فروش هم گویای وقایع هست

    1. حسن

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (390 ديدگاه)

      دقیقا حرفت منطقی امیر خان
      کادیلاک همه جوره بهتر تونسته خودش رو نشون بده
      امار فروشش هم نشون از بهتر بودنش نسبت به بنز تو بازار ازاد امریکا داره

  9. MAHDI

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3768 ديدگاه)

    کادیلاک واقعا جذابه.اما سواری بنزGLS قطعا راحتر وچالاک تر هستش.وحس تعادش خیلی بهتری داره.GLS قطعا کیفیت بالاتری هم داره.رای من بنزGLS

  10. MAHDI

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3768 ديدگاه)

    کادیلاک واقعا جذابه.اما سواری بنزGLS قطعا راحتر وچالاک تر هستش.وحس تعادل خیلی بهتری داره.GLS کیفیت بالاتری هم داره.رای من بنزGLS

    1. مهدی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (670 ديدگاه)

      رفیق مرد اون زمان که بنز میدیدی رو کیفیتش قسن میخوردی الان دیگه فاصله ای از نظر کیفیت متریال ندارن چه بسا کادیلاک برتر باشه… از نظر راحتی اگر منظورت نشیمن و سبستم تعلیقه راحت و واضح بگم که کادیلاک جلوتر از بنز هست از این نظر کلا امریکایی ها نشیمن و سیستم تعلیق راحت تری دارن نسبت به المانی ها

      1. MAHDI

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (3768 ديدگاه)

        عجب!!! اونایکه تستش کردن دارن میگن رانندگی خشنی داره اونم تواین کلاس که خیلی ضعف بزرگیه.بالا داره میگه کیفیت کابین کادیلاک چندان تعریفی نداره در مقابل بنز بعد شما عکسشو میگی!حداقل بگو من اینطور دوست دارم فکرکنم. و الا حقیقت همینه که بالاگفته

      2. کاوه

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (149 ديدگاه)

        اشتباه می کنید. آمریکایی ها توی پیکاپ و آفرودرهای سگ جون جلو هستند اما توی لوکس ها حتی از لکسوس هم عقبند چه برسد به بنز و ب. ام.و. طراحی گل درشت کادیلاک مشکلات زیاد دارد

  11. Doom

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    تحربه و احساس و عقل همه با هم میگن وقتی مقایسه میخوای بکنی آلمانی ها رو فقط باید با آلمانی مقایسه کنی ، و این رو هم مطمئن باشین اگر پول و شرایط خریدن همچین ماشینایی رو داشتیم هیچوقت نمیشد چیزی رو به آلمانی ها ترجیح داد. مگر اینکه واسه تنوع سراغ امریکایی یا ژاپنی رفت توو بعضی رده‌ها البته مثل اس یو وی ها که چیپ یا کادیلاک و لینکلن و رنجروور بتونن خودی نشون بدن. ضمنا از نظر فنی بعضی ماشینا ثابت شده‌ن مثل رنجروور. ولی تقریبا توو همه سگمنتها نمیشه از آلمانی ها گذشت. بعدش هم از نظر تجارت تو ساخت هر وسیله‌ای باید اول بازار فروشش‌رو در نظر بگیری. مثلا کسی که پول داشته باشه هیچوقت برند بنز رو که از ۴۰ هزار دلار ماشین داره تا ۵۰۰ هزار دلار به رولزرویس ترجیح نمیده هر چند از نظر فنی میباخ بالاتره . خلاصه آلمانی رو نمیشه مقایسه کرد در کل. مثلا به سادگی نمیشه از بی ام‌و x7 گذشت

    1. OMID

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (980 ديدگاه)

      فروش کادیلاک 7000 تا بیشتر بوده که رقم زیادیه تو این کلاس پس خیلی ها به بنز ترجیحش دادن بر خلاف گفته شما

      1. حسن

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (390 ديدگاه)

        کاملا صحیح هست
        کادیلاک رقم 7000 تا فروش بیشتر رو برای خودش ثبت کرده و اون 7000 نفر کاملا اگاه بر برتری کادیلاک نسبت به بنز بودن

      2. DOOM

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (17 ديدگاه)

        آمار فروش امریکا بله ، چون به ماشین های حجیم تر علاقه دارن ضمنا یه سری مزایا داره که از تولیدات خودشون خرید کنن مثل همه جای دنیا. آمار فروش فقط امریکا مهم نیست. در کل تا یه ماشینی رو نداشته باشی نمیتونی در موردش نظر بدی البته این در مورد آلمانی ها صادق نیست. چون ماشینهای آلمانی یا کلا ساخته‌های این کشور یه جور معیار به حساب میان. اینو خود صاحبان شرکتهای دیگه هم به نوعی قبول دارن. مثل مدیر فروشهای سامسونگ که از محصولات اپل استفاده میکنن.

        1. حسن

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (390 ديدگاه)

          پارسال دیتر زچه مدیر بنز 5 تا ماشین اسطوره ای رو نام برد که 2 تاش امریکایی بود
          جیپ رانگلر
          فورد موستانگ
          پس میبینید خوده المانییها هم به این موضوع واقف هستن که چه ماشینهایی اسطوره ای هستن
          همون زمان پدال هم مقاله کاملی ازش گذاشت

        2. جی کلاس مرسدس

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (146 ديدگاه)

          حسن حالا چرا اینقدر با حرص حرف می‌زنی خب باشه آلمانی ها بد امریکایی ها خوب میشه سندی لینکی چیزی بذاری که مدیرعامل مرسدس گفته اسطوره میخوام بقیه اسطورهارو هم بشناسم

        3. OMID

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (980 ديدگاه)

          با دلیل حرف بزن همینطور یه چیزی نپرون
          شاخ اروپا چی بود ؟ فراری
          کی تو لمانز شکستش داد ؟ فورد
          Gt40 افسانه نیست ؟
          ماستنگ افسانه نیست ؟
          جیپ افسانه نیست ؟
          خیلیی ماشینای دیگه هم هستن…
          تمام ماشینای خوب اروپایی ان ؟
          من شرکت مورد علاقم لامبورگینیه
          دلیل نمیشه که بقیه شرکت هارو الکی تخریب کنم

  12. ahmad

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (493 ديدگاه)

    قطعا مرسدس بنز ، رو کاغذ هم که بنز همجوره سرتره ، قیافه و طراحی داخلی هم که باز بنز سرتر ، اصلا اگه بهتر هم نبود باز هم به بنز رای میدادم ، امریکایی اصلا ، به هیچ وجه .

    1. حسن

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (390 ديدگاه)

      احمد
      اینکار رو نکن با خودروسازی امریکا
      خواهشا ازشون رو برنگردون که فروششون نصف میشه
      راستی
      امسال بازم فورد رکورد تولید زد احمد تو فروش وانت
      خواستم بگم در جریان باشی

  13. مهدی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (670 ديدگاه)

    تکنولوژی و پیچیدگی ساخت المانی ها مخصوصا بنز زیاده اما واقعیتش اینه که ماشینهای پر دردسر و سوسولی هستن و با ماهیت یه اس یو وی که قراره هوی دیوتی باشه همخونی ندارن…. دوستانی که تو منطقه ازاد هستن از پر دردسر بودن المانی ها زیاد شنیدن

  14. Just bentley continental

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (518 ديدگاه)

    پدال بنتلی بنتایگا رو کجا بردی؟

    1. امیر دهقان

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (425 ديدگاه)

      بدلیل اختلاف قیمت زیادی که بنتایگا با سایر شرکت‌کنندگان این گروه داشت، اون رو به همراه رولزرویس کولینان، رنجروور SV اتوبیوگرافی و مرسدس G63 به گروه مجزایی منتقل کردیم.

  15. MAHDI

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3768 ديدگاه)

    اما کادیلاک بااینکه از متریال خیلی بالایی استفاده نکرده ولی دقت مونتاژش نسبت به لینکن بالاتر هستش.وقتی صندوق کادیلاک ولینکن رو باهم مقایسه میکنی کادیلاک دقت مونتاژ بالاتری رو نشون میده.حالابه صندوق بنزglsهمنگاه کنیدکه کیفیت متریال وهم کیفیت مونتاژ بالاتری نسبت به لینکن وکادیلاک داره.انصافا بنزاینجا ماشین برتر هستش.بنز glsفکرکنم امنیت بالاتری هم داره چون کادیلاک4ستاره گرفته

    1. حسن

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (390 ديدگاه)

      بنز امنیتش بالاتره
      کادیلاک فروش و محبوبیتش

  16. Saeed..peugeot

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (22 ديدگاه)

    رای من کادیلاک….
    بیشتر میپسندم

  17. sina

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    این سگمنت مال امریکایی هاست.

  18. جی کلاس مرسدس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    جالبه طرفدارای ماشینای امریکایی آلمانی ها رو‌متهم به تعصب میکنن یه نگاه به کامنتهاشون مشخص میکنه تعصب کلا چیه تویه خود امریکا ماشیناشون نمیفروشه جوری اینجا سینه چاک دادن که کادیلاک خداست از لحاظ فنی و کیفیت ساخت و‌متریال و سواری بنز سرتره حتی قیمت پایه بعد با همه دعوا هم دارن در هر صورت بنز بنزه اگر نبود فروشش از خود امریکایی ها و سایر برندها بیشتر نمیشد تویه امریکا و‌این یعنی قدرت حالا هرکی هرچی میخواد بگه ارزشی نداره

    1. Amir Machine

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (648 ديدگاه)

      این کلاس مال آمریکایی‌هاس و میبینی که فروش اسکالید هم بیشتره
      حالا شماها هی بنز بنز کنین، واقعیت آمار فروش چیز دیگه‌ای میگه

    2. wick

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      اون بالا اگه نگاه کنی میفهمی که متعصب یه نفر کامنت گذاشته من اسکالید دوس دارم ۲۰ تا دیسلایک خورده خوب دوس داره چرا دیسلایک
      تازه فروش اسکالید همیشه از همه فول سایز ها بیشتر بوده

      1. حسن

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (390 ديدگاه)

        فعلا که چندتا اکانت با کم تر از 5 دیدگاه دارن از بنز طرفداری میکنن و همین نشون میده متعصب المانی بازان نه کسی دیگه
        فروش اسکالید هم نشون از بهتر بودنشه نصبت به امثال بنز

  19. حمیدرضا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2391 ديدگاه)

    کادیلاک به علت مصرف سوخت بهتر توانایی کشش بالاتر و البته هیبت بیشتر
    منظور از کیفیت داخلیو نفهمیدم که کیفیت اسکالید پایین تره

  20. بی نام

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط بنززززززززززز با اینکه کادیلاک هم نسبتا خوبه توی شاسی بلنداش اما توی سدان زدن عالیییه اما در کل فقط بننززز چه شاسی بلند چه سدان چه کروک و چه کوپه

  21. علی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من سوار هیچکدوم نشدم. ولی توی شاسی بلند های نسبتا خوب،مرسدس ml و لندکروز،روندم.خدا شاهده سواری و لذت رانندگی لندکروز به اندازه یک چرخ مرسدس ml نمیشه.خیلی اختلاف دارن،خیلی.اینو گفتم بخاطر اینکه شاسی بلند های مرسدس رو دست کم نگیرید.توی آمریکایی ها Tahoe هم روندم، باز هم اختلاف خیلی زیاده.ببخشید طولانی شد.

  22. H

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (228 ديدگاه)

    حالا میگید سواری کادیلاک خشکه اگه ماشین محکم نباشه که زودی….

  23. پدرام اهوازی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اسکالید یه چیز دیگه اس.عالیه

  24. ح.ع

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (193 ديدگاه)

    آخه چرا اسکالید رای بیشتری آوورده؟تو کشوری که فروش هیوندایی بیشتر از تویوتا و هونداست باید هم جوونهاش اسکالید رو بهتر از بنز بدونن.البته بنز یه کراس اووره و اسکالید suv.. ولی مطمئنم کسانی که به اسکالید رای دادن اینو نمیدونستن ..اگه کراس اوور بودن بنز که دلیل سواری نرمالتر و راحتر ش نسبت به کادیلاک هست رو بزاریم کنار بنز از هر لحاظ از اسکالید سرتره.من نه آلمانی بازم و نه متنفر از آمریکایی ها..اینجا بنز سرتره .اگه میپرسیدن کدوم تو آفرود موفق تره بی معطلی میگفتم اسکالید ولی این مقایسه بیشتر خصوصیات سواری شهری مدنظره..

    1. OMID

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (980 ديدگاه)

      اینجا وبسایت تخصصی خودرو هست تقریبا همه فرق suv با کراس اوور رو میدونن دانش کاربرا رو زیر سوال نبر به خاطر یه دوئل
      کی گفته اسکالید برتری ای نسبت به مرسدس نداره ؟ افرودش که اصلا قابل مقایسه با بنز نیست (کجای متن گفته اینجا افرود مد نظر نیست )
      موتورش هم که تنفس طبیعی هست پس استهلاک کمتری داره (بنزتویین توربو هست )
      تاخیر توربو نداره اسکالید
      مصرف سوخت اسکالید خیلی کمتره در ضمن تو واقعیت فاصله مصرف سوختشون حتی بیشترم هست چون موتورای توربو بیشتر از اعداد اعلامی مصرف میکنند (پدال مقالشو رفت )
      طراحی اسکالید هم بهتر هست

  25. آرش

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مقایسه کادیلاک و بنز، با احترام به خودروهای اروپایی، مثل مقایسه گوشی هواووی و آیفون هستش. افرادی که متوجه تفاوت این دو برند شدن، منظور من رو متوجه شدن

  26. مهدی

    ۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کادیلاک از نظر فنی و هزینه نگهداری خیلی بهتره بنز هم خوبه ولی خرجش بیشتره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن