دوئل کادیلاک اسکالید و مرسدس بنز GLS

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت ششم، اولین دوئل از گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس

دوئل‌های گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

کادیلاک اسکالید

تاریخ معرفی: اکتبر 2013

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: K2XX جنرال موتورز

امتیاز از کاربایر: – از 5

امتیاز از کارانددرایور: 3 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: صفر دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: صفر دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 37,694 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 17,766 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: سه ستاره

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: استایل آمریکایی، بهترین توانایی بکسل در کلاس خود، تجهیزات استاندارد فراوان

نقاط منفی: سواری خشن، کیفیت داخلی سؤال‌برانگیز

 

مرسدس بنز GLS

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2012

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: 3.6 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 4,537 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: 1,943 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 32,248 دستگاه

فروش دَه‌ماههٔ نخست 2018 در آمریکا: 10,199 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: – ستاره

تصادف از طرفین: – ستاره

چپ کردن: – ستاره

امتیاز کلی: – ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پویایی رانندگی بالا در کلاس خود، قوای محرکهٔ عالی، کابین جادار و لوکس

نقاط منفی: قیمت گران، لزوم پرداخت هزینهٔ اضافی برای ویژگی‌های بدیهی

 مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید

مرسدس بنز GLS550

پیشرانه 6.2 لیتری V8 4.8 لیتری V8
تنفس طبیعی توئین توربو
قدرت 420 اسب بخار 455 اسب بخار
گشتاور 625 نیوتن متر 700 نیوتن متر
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک 9 سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا 96 5.8 ثانیه 5.4 ثانیه
مسافت 400 متر 14.3 ثانیه 14.0 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر/ساعت 215 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 13.8 لیتر (ترکیبی) 14.7 لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی 260 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 98 لیتر 100 لیتر
وزن 2540 کیلوگرم 2565 کیلوگرم
طول 5.18 متر 5.13 متر
فاصلهٔ محوری 2.94 متر 3.07 متر
حجم صندوق بار 425 لیتر 453 لیتر
ظرفیت سرنشین 7 یا 8 نفر 7 نفر
ظرفیت بکسل 3.8 تن 3.4 تن
قیمت پایه بریتانیا 66,794 پوند
قیمت پایه آمریکا 75,990 دلار 70,545 دلار
قیمت موردبررسی 75,990 دلار 95,945 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

74 دیدگاه

  1. wick
    سوابق: (1068 دیدگاه) ,

    این دسته از ماشین ها برا امریکایی هاست اسکالید قصر متحرک قابل قیاس با بقیه به ظاهر فول سایز ها نیست

    پاسخ
    1. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      خدا وکیلی یه نگاه بندازید اسکالید هیچ رقیبی نداشت تا قبل اومدن لینکلن

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (1405 دیدگاه) ,

        جا داره یادی کنیم از رنجروور اتوبیوگرافی که مقابل همین لینکلن حذف شد و خودروی قابل احترام و پرفروشیه در این کلاس
        .
        منم فکر میکنم لینکلن برنده این کلاس بشه دوست عزیز
        اما سوال از دوستان پدال!!!
        چرا در دوئل دوم نیمه نهایی این گروه، ب‌ام‌و x7 جانشین بنتلی بنتایگا شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        رجوع کنید به دوئل بنتلی بنتایگا و بنز ۲۹مرداد پارسال
        و دوئل لینکلن نویگیتور و رنجروور ۲۴ آبان ۹۶ که برنده دوئل بنتلی و بنز در اون مشخص شده
        .
        ضمنا اینم از عوارض برگزاری طولانی مدت و با وقفه دوئلهاست که حدود ۲ سال گذشته و هنوز نتایج مشخص نیست اما با سرعت نور خودروها دارن پیشرفت میکنن و بهتره سالیانه نتیجه هر سال هر سگمنت از نظر دوستان مشخص بشه
        البته دوستان فرمودند که در دوئلهای سری بعدی این معضل رو حل میکنن که حداکثر طول برگزاری هر سری ۱ ساله بشه
        اما در مورد جایگزینی بنتلی و ب ام و منتظر پاسخ عزیزان پدالیم

        پاسخ
        1. امیر دهقان
          سوابق: (421 دیدگاه) ,

          سلام دوست گرامی
          حق با شما است و در این گروه بنتلی بنتایگا به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه پیدا کرد اما چون این ماشین اختلاف قیمت زیادی با دیگر شرکت‌کنندگان این گروه داره و کلاً در سطح بالاتری قرار میگیره، تصمیم گرفتیم ب‌ام‌و X7 رو جایگزین بنتایگا کنیم و بنتایگا رو به همراه رنجروور SV اتوبیوگرافی، رولزرویس کولینان و مرسدس بنز G63 به گروه مجزایی منتقل کنیم

        2. محمد
          سوابق: (1405 دیدگاه) ,

          ممنون از پاسخگویی همیشگیتون عزیزان پدال

    2. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      موتور تنفسل طبیعی حجم موتور بیشتر کنار مصرف کمتر یعنی لذت بیشتر در رانندگی
      فروش بیشتر هم نشان از محبوبیت این ماشین
      از لحاظ کیفیت مترایل هم اسکالید برای همه مشخص این ماشین چیه
      تازه قیمت خیلی معقول تری هم داره

      پاسخ
      1. کاوه
        سوابق: (149 دیدگاه) ,

        اشتباه می کنید. آمریکایی ها توی پیکاپ و آفرودرهای سگ جون جلو هستند اما توی لوکس ها حتی از لکسوس هم عقبند چه برسد به بنز و ب. ام.و. طراحی گل درشت کادیلاک مشکلات زیاد دارد

        پاسخ
    3. شاهين
      سوابق: (854 دیدگاه) ,

      واقعیت اینه که هیچ سگمنتی تو دنیا الان خارج از دست آلمانی ها نیست،با احترام بسیا بسیار زیاد به کادیلاک مجلل و با شکوه رای من بنزه.

      پاسخ
      1. wick
        سوابق: (1068 دیدگاه) ,

        منم با احترام به ماشین های آلمانی ولی کدوم ماشین در کوپه های اسپورت جای موستانگ و چلنجر میتونه بگیر حتی اون آئودی تی تی هم در فروش نشون داد اون سگمنت مال کیه
        در پیکاپ ها هم همینطور در اس یو وی های فول سایز هم همنطور آلمانی ها فقط در سدان ها خوب هستن که اونم داره بازارش تخته میشه

        پاسخ
        1. مهدی
          سوابق: (80 دیدگاه) ,

          بهتره بفرمائید کوپه های اسپورت ارزان قیمت. چون تقریبا همه کوپه های برجسته آلمانی بسیار لوکس و گران هستند و هرکسی نمیتونه بره سراغ اونها درنتیجه به موستانگ و چلنجر رجوع میکنه. مثل بنده و شما که نمیتونیم تویوتا و کیا بخریم میریم سراغ پراید و ال نود. دربحث سدانها که امریکائیها هیچ حرفی برای گفتن ندارن. در بحث شاسی بلندها هم تاج بازهم در اخیار آلمانهاست. حتی در بین خودروهای شاسی بلند بزرگ لوکس تنها رنجرور رو در حد کلاس جی ال اس میدونند. مقاله ش هم در پدال موجوده که متاسفانه وقت نکردم بگردم پیداش کنم. تنها پیکاپ های امریکائی هستن که سرترند. اون هم به این علت که معمولا به غیر از امریکا در هیچ جای دیگه ای حتی خاورمیانه پیکاپهای بزرگ کاربردی نیستن و خودروسازهای بین المللی اروپائی تمایلی برای ساختشون نشون نمیدن.

        2. wick
          سوابق: (1068 دیدگاه) ,

          مهدی دوست عزیز این هم برمیگرده به سیاست های کمپانی فکر میکنید فورد نمیتونه موستانگ لوکس و گرون قیمت بسازه ( چون همون شکل که داره لینکلن لوکس رو میسازه ) میتونه نسخه های لوکس موستانگ رو هم تولید کنه یا حتی یه مدل دیگه به اسم های مختلف که در تاریخش این سابقه رو داره ولی این کارو نمیکنه چون سیاست های کمپانی واسه پول در آوردن فرق داره ولی در عوض میتونی از کمپانی هایی که تو کار تیونینگ هستن نسخه ها گرون موستانگ رو بخری مثل ( گالپین ) که در انگلستان کار میکنه یا شرکت های دیگه مختلف این کارو میکنن و تعدادشون زیاد چون قابلیت شخصی سازی زیادی دارن انقدری که موستانگ و کامارو تیونینگ شده در تاریخ داریم هیچ ماشین دیگه ای نداریم
          پس فقط سیاست های کمپانی فرق داره نه اینکه نتونن

    4. محمدرضا
      سوابق: (371 دیدگاه) ,

      قصر متحرک چیه دوست عزیز تو نکات منفیش سواریه خشن ذکر شده که بر خلاف سواری بسیار نرم gls هستش

      پاسخ
    5. M
      سوابق: (2197 دیدگاه) ,

      داداش چرا داری به خودت خنجول میکشی ؟
      یه نفس عمیق بکش از یک تا ده بشمار !
      عزیزم اولا کارخونه کادیلاک مال پدر شما نیست تا جایی که من میدونم
      دوما کادیلاک ببازه مگه چی میشه ؟ آخر دنیاس ؟
      سوما حرف از انجین نزن که بنز خیلی سرتره با کلی حجم کمتر گشتاور و قدرت بالاتری پس میده (بنز ابدا به موتور فشار نیاورده بلکه کادیلاک زیادی موتورو به حال خودش گذاشته و اصلا بهش فشار نیاورده )

      پاسخ
      1. M
        سوابق: (2197 دیدگاه) ,

        در ضمن قصر متحرک باید لوکس و راحت باشه که اونایی که سوار شدن میگن کادیلاک سواریش خشنه و کیفیت مواد داخلش به طرز سوال بر انگیزی بده (تو نقاط ضعف اسکالید بخون ) و برعکس این دو ویژگی تو نقاط قوت مرسدس اومدن
        حالا شما یه حرف میزنی که 180 درجه با اونایی که تستش کردن فرق داره من دیگه میمونم چی بگم ؟

        پاسخ
      2. wick
        سوابق: (1068 دیدگاه) ,

        لازم نیست شما بگی موتور معروف ۶.۲ لیتری جنرال موتورز چیه آمریکا دوستان میدونن این انجین چیه و یه چیز دیگه بنده هم سوار اسکالید شدم از تمام شاسی لند هایی که سوار شده بودن سواری نرم تر و بهتری داشت ( از قدیم هم ماشین های امریکایی به نرمی راحتی معروف بودن )

        پاسخ
        1. حسن
          سوابق: (390 دیدگاه) ,

          لااقل کادیلاک هنوز امریکاییه نه نصف سهامش مثل بنز برای جیلی

    6. یانکی
      سوابق: (795 دیدگاه) ,

      انصافا اسکالید و نویگیتور خودشون تو این سگمنت قانون گذارن.رو دسته اینا نیست دیگه.بنز رو باید با کراس اور هایه هم ردیفش قیاس کرد.نه با suv واقعی

      پاسخ
    7. Elmiraj
      سوابق: (886 دیدگاه) ,

      اصلا وقتی از شاسی بلند فول سایز حرف می زنیم یعنی بدنه روی شاسی نردبانی مستحکم ….!!!!
      ‌.
      این کلاس با ناویگیتور ، اسکالید و در آینده جیپ گرند واگونیر معنی داره …!!!!! البته LX570 و XQ80 هم هستن …..
      .
      .
      بقیه یه مشت هاچبک قدبلند (کراس اور) تشریف دارن که مقایسه شون با این خدایان اصالت توهین بزرگی محسوب میشه …..!!!!

      پاسخ
    8. Москвич
      سوابق: (31 دیدگاه) ,

      تمام چیزایی که تو میگی بر اساس یه عکس هست فقط!! ولی نمره ای که کار اند درایور میده بر اساس تست و بررسی کامل ماشین توسط کارشناس ها هست که همونطور که میبینی نمره بنز 3/6
      نمره کادیلاک 3 🙂
      حالا میتونی تا صبح بگی کادیلاک بهتره ولی خب نظر کسایی که تست میکنن أولویته بر کسایی که عکس میبینن 🙂

      پاسخ
    9. یانکی
      سوابق: (795 دیدگاه) ,

      نمیدونم جرا پدا همجین مقایسه ای گذاشته. SUV واقعی رو با کراس اور مقایسه میکنه.اسکلید ۱۰۰ که بنز۱۰ هم نیست

      پاسخ
      1. Москвич
        سوابق: (31 دیدگاه) ,

        بنویس بنداز تو صندوق انتقادات پدال بگو دیگه همچین مقایسه ای انجام ندن! حتما رسیدگی میکنن و دفعه دیگه ماشینی که سواری خشک داره (طبق گفته تست کننده ها نه کسایی که فقط تو عکس دیدن) و متریال کابینش سطح پایین هست به شدت و نمره ای که توسط کارشناس های کار اند درایور هم کسب کرد پایین تر از بنز هست رو دیگه مقایسه نکنن با GLS !

        پاسخ
    10. sina7
      سوابق: (299 دیدگاه) ,

      فکر کن واسه هربار بنزین زدن 2 تا تراول باید بدی😂

      پاسخ
  2. AMANTE
    سوابق: (278 دیدگاه) ,

    من کادیلاک اسکالید رو که می بینم زبانم بند میاد و اینجوری میشم. 😮
    وقتی کادیلاک اسکالید به صورت گذر اومد ایران رفتم از نزدیک دیدمش و شانس سواری ( صندلی عقب ) باهاش رو هم داشتم، اینقدر ذوق داشتم که نگو و نپرس. واقعا ماشین کم نظیر و فوق العاده ایه.

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (371 دیدگاه) ,

      تو چرا ۱۰ تا منفی گرفتی حرف بدی که نزدی😱

      پاسخ
  3. David
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    انصافا اگه کسی دنبال SUV فول سایزه کادیلاکو باید بگیره ولی از نظر تکنولوژی از بنز عقبتره

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (371 دیدگاه) ,

      اخه چرا
      وقتی بنز فاصله محوریش ۱۳ سانت که قابل توجه هم هست بیشتره ادم باید اسکالید رو انتخاب کنه
      فضای پای سرنشینان عقب از مهم ترین فاکتور های این کلاس هست
      صندوق بار مرسدس حجیم تر هم هست
      اسکالید فقط ۴ سانت طولش بیشتره که فضای بیخود اشغال کرده

      پاسخ
      1. Amir Machine
        سوابق: (608 دیدگاه) ,

        فضای پای ردیف دوم و سوم اسکالید همینطوری هم اگه از GLS بیشتر نباشه کمتر نیست.
        ضمناً اسکالید نسخۀ کشیده بنام ESV هم داره که با فاصلۀ محوری 3.30 متر و طول 5.70 متر، توش اندازه یه زمین فوتبال جا داره

        پاسخ
  4. datsun
    سوابق: (1398 دیدگاه) ,

    نویسنده چطور دلش اومده کیفیت کابین اسکالید رو تو نکات منفی بنویسه .

    پاسخ
    1. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      داتسون اینجا ایران است متعصب ترین کشور دنیا من خودم در بخش سدان های لوکس با اینکه به امریکایی ها رای دادم ولی کامنتی بر برتر بودن بی چون چرای امریکایی ها هیچوقت نذاشتم
      چون به ناحق میشد اگه حرفی میزدم ولی وقتی بحث شاسی بلند و فول سایز پیکاپ و کوپه اسپورت میشه با جرعت تمام کامنت میزارم اینجا عاشق الگانس هستند حتی سفینه فضایی رو هم در مقابل الگانس رقیب نمیبینن ولی بدون شک اسکالید بهترین

      پاسخ
  5. حسین
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    دوستان چرا اصرار بر بنز دارین؟ واقعا شاسی بلند لوکس را در نظر بگیرید نه برند را متاسفانه ما ایرانیا از همون اول با همه چی مثل استقلال پرپولیس برخورد کردیم و گفتم یا اینی که ما میگیم یا هیچی ، اینم عیضا روش

    پاسخ
    1. جی کلاس مرسدس
      سوابق: (146 دیدگاه) ,

      چرا شما دوست داری تز روشن فکری بدی در صورتی که خودت هیچ اعتقادی بهش نداری حالا خب دوست دارن به بنز رای میدن چون سه چیزی توش دیدن اتفاقا مشکل اصلی اینکه شما شعار دموکراسی میدی بعد به رای مردم احترام نمیذاری اینجوری تا دویست سال بعدم رنگ دموکراسی رو‌نخواهید دید اگر بنز بده چرا از خود کادیلاک در امریکا بیشتر میفروشه بهتره نظر منطقی بدی تا روی بقیه خم تاثیر بذاره تا اینکه صرفا از چیزی متنفر باشی

      پاسخ
    2. MAHDI
      سوابق: (3155 دیدگاه) ,

      الان کادیلاک چه برتری نسبت به بنز داره؟glsکیفیت کابین بالاتری داره.سواری خیلی راحتری داره که در این کلاس خیلی مهمه.کابین مدرن تری داره. قابلیت اطمینان خیلی بالاتری داره.شتاب بهتر وهندلینگ قوی تری هم داره

      پاسخ
      1. Amir Machine
        سوابق: (608 دیدگاه) ,

        برتری‌های کادیلاک
        مصرف سوخت کمتر با اختلاف چشمگیر یک لیتر در هر صد کیلومتر
        ظرفیت بکسل بیشتر
        20 هزار دلار قیمت کمتر که اختلاف واقعاً زیادیه
        فضای داخلی بیشتر
        از طرف دیگه، کجا کابین مرسدس مدرن‌تره؟ حتی صفحه آمپر دیجیتالی هم نداره
        کسی با یه شاسی‌بلند بزرگ هم نمیخواد مسابقۀ درگ بده یا با سوپراسپرت‌ها کل‌کل کنه که نیم ثانیه شتاب بیشتر اهمیت زیادی داشته باشه

        پاسخ
    3. کاوه
      سوابق: (149 دیدگاه) ,

      دلیلش واضحه چون بنز از همه نظر از این نسخه کادیلاک سرتره. طرفدارای ماشین آمریکایی واقعا متعصب هستند که برتری واضح بنز را نمی بینند.

      پاسخ
      1. حسن
        سوابق: (390 دیدگاه) ,

        نه اونکه طرفدارهای ماشینهای المانی خیلی میانه رو و غیر متعصب هستن
        فروش اسکالید همه چیز رو مشخص کرده

        پاسخ
  6. Amir
    سوابق: (684 دیدگاه) ,

    امتیازات کار اند درایور و نکات مثبت و منفی هر دو کاملا مشخص می کنه که بنز انتخاب بهتریه.GLS لقب بهترین SUV فول سایز لوکس دنیا رو دریافت کرد و الحق برازندشه.من شخصا نویگیتور رو در این سگمنت انتخاب می کنم.

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (1506 دیدگاه) ,

    طراحی خارجی و کابین کادیلاک یه سروگردن بالا تره انصافا
    مصرف سوخت کمتر اسکالید با وجود حجم موتور بیشتر
    فضای بیشتر و ظرفیت بکسل بیشتر
    همه اینا با قیمت خیلی کمتر
    از طرفی تکونولوژی بنز و شتاب و تاپ اسپید بهتر بنز!
    با احترام زیاد به بنز ک فوق العادس اما تو بحث اس یو وی فول سایز اسکالید سرامده همس
    امار فروش هم گویای وقایع هست

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (390 دیدگاه) ,

      دقیقا حرفت منطقی امیر خان
      کادیلاک همه جوره بهتر تونسته خودش رو نشون بده
      امار فروشش هم نشون از بهتر بودنش نسبت به بنز تو بازار ازاد امریکا داره

      پاسخ
  8. MAHDI
    سوابق: (3155 دیدگاه) ,

    کادیلاک واقعا جذابه.اما سواری بنزGLS قطعا راحتر وچالاک تر هستش.وحس تعادش خیلی بهتری داره.GLS قطعا کیفیت بالاتری هم داره.رای من بنزGLS

    پاسخ
  9. MAHDI
    سوابق: (3155 دیدگاه) ,

    کادیلاک واقعا جذابه.اما سواری بنزGLS قطعا راحتر وچالاک تر هستش.وحس تعادل خیلی بهتری داره.GLS کیفیت بالاتری هم داره.رای من بنزGLS

    پاسخ
    1. مهدی
      سوابق: (626 دیدگاه) ,

      رفیق مرد اون زمان که بنز میدیدی رو کیفیتش قسن میخوردی الان دیگه فاصله ای از نظر کیفیت متریال ندارن چه بسا کادیلاک برتر باشه… از نظر راحتی اگر منظورت نشیمن و سبستم تعلیقه راحت و واضح بگم که کادیلاک جلوتر از بنز هست از این نظر کلا امریکایی ها نشیمن و سیستم تعلیق راحت تری دارن نسبت به المانی ها

      پاسخ
      1. MAHDI
        سوابق: (3155 دیدگاه) ,

        عجب!!! اونایکه تستش کردن دارن میگن رانندگی خشنی داره اونم تواین کلاس که خیلی ضعف بزرگیه.بالا داره میگه کیفیت کابین کادیلاک چندان تعریفی نداره در مقابل بنز بعد شما عکسشو میگی!حداقل بگو من اینطور دوست دارم فکرکنم. و الا حقیقت همینه که بالاگفته

        پاسخ
      2. کاوه
        سوابق: (149 دیدگاه) ,

        اشتباه می کنید. آمریکایی ها توی پیکاپ و آفرودرهای سگ جون جلو هستند اما توی لوکس ها حتی از لکسوس هم عقبند چه برسد به بنز و ب. ام.و. طراحی گل درشت کادیلاک مشکلات زیاد دارد

        پاسخ
  10. Doom
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    تحربه و احساس و عقل همه با هم میگن وقتی مقایسه میخوای بکنی آلمانی ها رو فقط باید با آلمانی مقایسه کنی ، و این رو هم مطمئن باشین اگر پول و شرایط خریدن همچین ماشینایی رو داشتیم هیچوقت نمیشد چیزی رو به آلمانی ها ترجیح داد. مگر اینکه واسه تنوع سراغ امریکایی یا ژاپنی رفت توو بعضی رده‌ها البته مثل اس یو وی ها که چیپ یا کادیلاک و لینکلن و رنجروور بتونن خودی نشون بدن. ضمنا از نظر فنی بعضی ماشینا ثابت شده‌ن مثل رنجروور. ولی تقریبا توو همه سگمنتها نمیشه از آلمانی ها گذشت. بعدش هم از نظر تجارت تو ساخت هر وسیله‌ای باید اول بازار فروشش‌رو در نظر بگیری. مثلا کسی که پول داشته باشه هیچوقت برند بنز رو که از ۴۰ هزار دلار ماشین داره تا ۵۰۰ هزار دلار به رولزرویس ترجیح نمیده هر چند از نظر فنی میباخ بالاتره . خلاصه آلمانی رو نمیشه مقایسه کرد در کل. مثلا به سادگی نمیشه از بی ام‌و x7 گذشت

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (875 دیدگاه) ,

      فروش کادیلاک 7000 تا بیشتر بوده که رقم زیادیه تو این کلاس پس خیلی ها به بنز ترجیحش دادن بر خلاف گفته شما

      پاسخ
      1. حسن
        سوابق: (390 دیدگاه) ,

        کاملا صحیح هست
        کادیلاک رقم 7000 تا فروش بیشتر رو برای خودش ثبت کرده و اون 7000 نفر کاملا اگاه بر برتری کادیلاک نسبت به بنز بودن

        پاسخ
      2. DOOM
        سوابق: (17 دیدگاه) ,

        آمار فروش امریکا بله ، چون به ماشین های حجیم تر علاقه دارن ضمنا یه سری مزایا داره که از تولیدات خودشون خرید کنن مثل همه جای دنیا. آمار فروش فقط امریکا مهم نیست. در کل تا یه ماشینی رو نداشته باشی نمیتونی در موردش نظر بدی البته این در مورد آلمانی ها صادق نیست. چون ماشینهای آلمانی یا کلا ساخته‌های این کشور یه جور معیار به حساب میان. اینو خود صاحبان شرکتهای دیگه هم به نوعی قبول دارن. مثل مدیر فروشهای سامسونگ که از محصولات اپل استفاده میکنن.

        پاسخ
        1. حسن
          سوابق: (390 دیدگاه) ,

          پارسال دیتر زچه مدیر بنز 5 تا ماشین اسطوره ای رو نام برد که 2 تاش امریکایی بود
          جیپ رانگلر
          فورد موستانگ
          پس میبینید خوده المانییها هم به این موضوع واقف هستن که چه ماشینهایی اسطوره ای هستن
          همون زمان پدال هم مقاله کاملی ازش گذاشت

        2. جی کلاس مرسدس
          سوابق: (146 دیدگاه) ,

          حسن حالا چرا اینقدر با حرص حرف می‌زنی خب باشه آلمانی ها بد امریکایی ها خوب میشه سندی لینکی چیزی بذاری که مدیرعامل مرسدس گفته اسطوره میخوام بقیه اسطورهارو هم بشناسم

        3. OMID
          سوابق: (875 دیدگاه) ,

          با دلیل حرف بزن همینطور یه چیزی نپرون
          شاخ اروپا چی بود ؟ فراری
          کی تو لمانز شکستش داد ؟ فورد
          Gt40 افسانه نیست ؟
          ماستنگ افسانه نیست ؟
          جیپ افسانه نیست ؟
          خیلیی ماشینای دیگه هم هستن…
          تمام ماشینای خوب اروپایی ان ؟
          من شرکت مورد علاقم لامبورگینیه
          دلیل نمیشه که بقیه شرکت هارو الکی تخریب کنم

  11. ahmad
    سوابق: (492 دیدگاه) ,

    قطعا مرسدس بنز ، رو کاغذ هم که بنز همجوره سرتره ، قیافه و طراحی داخلی هم که باز بنز سرتر ، اصلا اگه بهتر هم نبود باز هم به بنز رای میدادم ، امریکایی اصلا ، به هیچ وجه .

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (390 دیدگاه) ,

      احمد
      اینکار رو نکن با خودروسازی امریکا
      خواهشا ازشون رو برنگردون که فروششون نصف میشه
      راستی
      امسال بازم فورد رکورد تولید زد احمد تو فروش وانت
      خواستم بگم در جریان باشی

      پاسخ
  12. مهدی
    سوابق: (626 دیدگاه) ,

    تکنولوژی و پیچیدگی ساخت المانی ها مخصوصا بنز زیاده اما واقعیتش اینه که ماشینهای پر دردسر و سوسولی هستن و با ماهیت یه اس یو وی که قراره هوی دیوتی باشه همخونی ندارن…. دوستانی که تو منطقه ازاد هستن از پر دردسر بودن المانی ها زیاد شنیدن

    پاسخ
  13. Just bentley continental
    سوابق: (459 دیدگاه) ,

    پدال بنتلی بنتایگا رو کجا بردی؟

    پاسخ
    1. امیر دهقان
      سوابق: (421 دیدگاه) ,

      بدلیل اختلاف قیمت زیادی که بنتایگا با سایر شرکت‌کنندگان این گروه داشت، اون رو به همراه رولزرویس کولینان، رنجروور SV اتوبیوگرافی و مرسدس G63 به گروه مجزایی منتقل کردیم.

      پاسخ
  14. MAHDI
    سوابق: (3155 دیدگاه) ,

    اما کادیلاک بااینکه از متریال خیلی بالایی استفاده نکرده ولی دقت مونتاژش نسبت به لینکن بالاتر هستش.وقتی صندوق کادیلاک ولینکن رو باهم مقایسه میکنی کادیلاک دقت مونتاژ بالاتری رو نشون میده.حالابه صندوق بنزglsهمنگاه کنیدکه کیفیت متریال وهم کیفیت مونتاژ بالاتری نسبت به لینکن وکادیلاک داره.انصافا بنزاینجا ماشین برتر هستش.بنز glsفکرکنم امنیت بالاتری هم داره چون کادیلاک4ستاره گرفته

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (390 دیدگاه) ,

      بنز امنیتش بالاتره
      کادیلاک فروش و محبوبیتش

      پاسخ
  15. Saeed..peugeot
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    رای من کادیلاک….
    بیشتر میپسندم

    پاسخ
  16. جی کلاس مرسدس
    سوابق: (146 دیدگاه) ,

    جالبه طرفدارای ماشینای امریکایی آلمانی ها رو‌متهم به تعصب میکنن یه نگاه به کامنتهاشون مشخص میکنه تعصب کلا چیه تویه خود امریکا ماشیناشون نمیفروشه جوری اینجا سینه چاک دادن که کادیلاک خداست از لحاظ فنی و کیفیت ساخت و‌متریال و سواری بنز سرتره حتی قیمت پایه بعد با همه دعوا هم دارن در هر صورت بنز بنزه اگر نبود فروشش از خود امریکایی ها و سایر برندها بیشتر نمیشد تویه امریکا و‌این یعنی قدرت حالا هرکی هرچی میخواد بگه ارزشی نداره

    پاسخ
    1. Amir Machine
      سوابق: (608 دیدگاه) ,

      این کلاس مال آمریکایی‌هاس و میبینی که فروش اسکالید هم بیشتره
      حالا شماها هی بنز بنز کنین، واقعیت آمار فروش چیز دیگه‌ای میگه

      پاسخ
    2. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      اون بالا اگه نگاه کنی میفهمی که متعصب یه نفر کامنت گذاشته من اسکالید دوس دارم ۲۰ تا دیسلایک خورده خوب دوس داره چرا دیسلایک
      تازه فروش اسکالید همیشه از همه فول سایز ها بیشتر بوده

      پاسخ
      1. حسن
        سوابق: (390 دیدگاه) ,

        فعلا که چندتا اکانت با کم تر از 5 دیدگاه دارن از بنز طرفداری میکنن و همین نشون میده متعصب المانی بازان نه کسی دیگه
        فروش اسکالید هم نشون از بهتر بودنشه نصبت به امثال بنز

        پاسخ
  17. حمیدرضا
    سوابق: (2351 دیدگاه) ,

    کادیلاک به علت مصرف سوخت بهتر توانایی کشش بالاتر و البته هیبت بیشتر
    منظور از کیفیت داخلیو نفهمیدم که کیفیت اسکالید پایین تره

    پاسخ
  18. بی نام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    فقط بنززززززززززز با اینکه کادیلاک هم نسبتا خوبه توی شاسی بلنداش اما توی سدان زدن عالیییه اما در کل فقط بننززز چه شاسی بلند چه سدان چه کروک و چه کوپه

    پاسخ
  19. علی
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    من سوار هیچکدوم نشدم. ولی توی شاسی بلند های نسبتا خوب،مرسدس ml و لندکروز،روندم.خدا شاهده سواری و لذت رانندگی لندکروز به اندازه یک چرخ مرسدس ml نمیشه.خیلی اختلاف دارن،خیلی.اینو گفتم بخاطر اینکه شاسی بلند های مرسدس رو دست کم نگیرید.توی آمریکایی ها Tahoe هم روندم، باز هم اختلاف خیلی زیاده.ببخشید طولانی شد.

    پاسخ
  20. H
    سوابق: (228 دیدگاه) ,

    حالا میگید سواری کادیلاک خشکه اگه ماشین محکم نباشه که زودی….

    پاسخ
  21. پدرام اهوازی
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    اسکالید یه چیز دیگه اس.عالیه

    پاسخ
  22. ح.ع
    سوابق: (191 دیدگاه) ,

    آخه چرا اسکالید رای بیشتری آوورده؟تو کشوری که فروش هیوندایی بیشتر از تویوتا و هونداست باید هم جوونهاش اسکالید رو بهتر از بنز بدونن.البته بنز یه کراس اووره و اسکالید suv.. ولی مطمئنم کسانی که به اسکالید رای دادن اینو نمیدونستن ..اگه کراس اوور بودن بنز که دلیل سواری نرمالتر و راحتر ش نسبت به کادیلاک هست رو بزاریم کنار بنز از هر لحاظ از اسکالید سرتره.من نه آلمانی بازم و نه متنفر از آمریکایی ها..اینجا بنز سرتره .اگه میپرسیدن کدوم تو آفرود موفق تره بی معطلی میگفتم اسکالید ولی این مقایسه بیشتر خصوصیات سواری شهری مدنظره..

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (875 دیدگاه) ,

      اینجا وبسایت تخصصی خودرو هست تقریبا همه فرق suv با کراس اوور رو میدونن دانش کاربرا رو زیر سوال نبر به خاطر یه دوئل
      کی گفته اسکالید برتری ای نسبت به مرسدس نداره ؟ افرودش که اصلا قابل مقایسه با بنز نیست (کجای متن گفته اینجا افرود مد نظر نیست )
      موتورش هم که تنفس طبیعی هست پس استهلاک کمتری داره (بنزتویین توربو هست )
      تاخیر توربو نداره اسکالید
      مصرف سوخت اسکالید خیلی کمتره در ضمن تو واقعیت فاصله مصرف سوختشون حتی بیشترم هست چون موتورای توربو بیشتر از اعداد اعلامی مصرف میکنند (پدال مقالشو رفت )
      طراحی اسکالید هم بهتر هست

      پاسخ
  23. آرش
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    مقایسه کادیلاک و بنز، با احترام به خودروهای اروپایی، مثل مقایسه گوشی هواووی و آیفون هستش. افرادی که متوجه تفاوت این دو برند شدن، منظور من رو متوجه شدن

    پاسخ
  24. مهدی
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    کادیلاک از نظر فنی و هزینه نگهداری خیلی بهتره بنز هم خوبه ولی خرجش بیشتره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.