مرسدس بنز

تولد خروس‌جنگی مرسدس AMG C63 کوپه

ارزان‌ترین مدل کوپه مرسدس، محصولی اخمو و عصبانی به نظر می‌رسد. مخصوصاً وقتی حاصل کار مشترک مرسدس با AMG باشد، به‌سختی می‌تواند خشم خود را پنهان سازد. شاید قسمتی از این عصبانیت به دلیل رنج ناشی از محدودیت‌هایی باشد که آن را از نمایش تمام قابلیت‌های خود محروم کرده است. خودرویی که برای سرعت ساخته شده اما سرعت آن به صورت الکترونیکی محدود می‌گردد. بنابراین بهتر است که هر چند وقت یک بار با این خودرو به یک مسابقه رفت.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
سَلف این خودرو نیز یکی از خودروهای مورد علاقه ما بود. چرا که پیشرانه دیوانه کننده ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری را در زیر کاپوت کلاس سی قرار داده بودند. این بار پیشرانه، کمتر عجیب و غریب می‌نماید. پیشرانه معروف V8 با حجم ۴.۰ لیتر و توربوشارژر دوقلو برگرفته از مدل GT، نیروگاهی است که ۴۶۹ اسب بخار را در مدل پایه و ۵۰۳ اسب بخار را در مدل S به چرخ‌های عقب گسیل می‌کند.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
چنین نیرویی باعث می‌شود تا مدل معمولی در کمتر از ۴.۰ ثانیه به سرعت ۹۶ دست یابد و مدل S هم برای چنین شتاب‌گیری به کمتر از ۳.۹ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. بیشینه سرعت مدل معمولی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده ولی مدل S دیوار محدودیت را با سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌شکند.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
هرچند این خودرو را باید یک خودروی سرعتی برای بزرگراه‌ها دانست اما تأکید ویژه‌ای برای دینامیک فعال آن در پیچ‌های جاده صورت گرفته و به همین منظور، سیستم تعلیق چند اتصالی آن مجدداً طراحی شده است. محور عقب نیز طراحی مخصوصی دارد و روتورهای جلوی کربن سرامیکی و چرخ‌های آلیاژی نیز به کاهش وزن آن کمک می‌کنند.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
مرسدس AMG C63 با یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی ارائه می‌شود در حالی که مدل S آن از کنترل الکترونیکی دیفرانسیل و امکان تعیین شرایط رانندگی همانند AMG GT و پورشه ۹۱۱ توربو سود می‌برد. اندازه چرخ‌ها ۱۸ اینچ و برای مدل S هم ۱۹ اینچ می‌باشند.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
2017 Mercedes-AMG C63 coupe twin-turbocharged 4.0-liter V-8 engine
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe twin-turbocharged 4.0-liter V-8 engine
طراحی این خودرو در سپرها و هواکش‌های جلو و همچنین اسپویلر لبه‌ای خاص AMG در جلو از انواع کوپه عادی متمایز است. با این وجود، دقت بیشتر نشان می‌دهد که تنها درها، سقف و درب صندوق بین این خودروها مشترکند. گلگیرهای عقب ۶.۶ و گلگیرهای جلو ۶.۳۵ سانتی‌متر عریض‌تر شده‌اند تا تایرهای عریض‌تر را در خود جای دهند و تعادل خودرو در پیچ‌های تند نیز افزایش یابد.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
با ورود به داخل کابین، یکی از بهترین کابین‌ها را در این کلاس از نظر فضای داخلی و طراحی مشاهده خواهید کرد. استفاده از فیبر کربن در کنسول میانی، آلومینیوم مات و چرم سوراخ‌دار و صندلی‌های اسپرت جلب توجه می‌کنند. کیفیت صدای سیستم صوتی برمستر نیز خیره‌کننده است. هرچند که شاید برخی به شنیدن صدای جذاب اگزوز این خودرو بیشتر متمایل باشند.

زمانی که این کوپه اسپرت وارد بازار شود، قیمتی اندکی بیش از مدل سدان خواهد داشت. این یعنی حدود ۷۰ هزار دلار برای نسخه معمولی و کمتر از ۸۰ هزار دلار برای مدل S. رقابت بین این خودرو و آئودی RS5 و ب‌ام‌و M4 و لکسس RC F جذاب خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه

  1. امیر مرادی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (112 ديدگاه)

    این بچه اس۶۳ کوپه میشه..همزیبا هم جوون پسنده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. E 36

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (919 ديدگاه)

      پرچم این کلاس دست M4 هست
      والسلام .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امیر

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        سلام.داداش به نظرت احترام میزارم ولی تو کمپانی های خودرو سازی آلمان بنز حرفه اولو میزنه.ماشیناشم همیشه جزو پرفروش ترینا بودن.این ماشینشم حرفای زیادی واس گفتن داره.فقط صبر کن وارد بازار شه تا ببینی که M4 bmw رو چجوری له میکنه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. آرماااان

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      طراحی داخلش خیلی اسپرت و زیباست،عاشق مرسدسهایم که عدد ۶۳توشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. آرمااااان

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      دوووووووووووووووووووووووستان؟؟؟
      شنیدین یه خودرو از هند میخوان بیارن به اسم نانو از کمپانی تاتو با قیمت ۲۵۰۰دلار
      http://gizmiz.com/nano-tata/

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. متین

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (183 ديدگاه)

        آقا آرمان این نانو ماشین مزخرفیه !!!! اگه این بیاد ایران من حاضرم خودمو از برج میلاد پرت کنم ولی سوارش نشم !!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Archi KHAN

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2083 ديدگاه)

          دوست عزیز شاید شما حاضر نباشی سوار بشی و خودت را …
          اما فکر اونایی باش که توی گرمای تابستون و سوز چله ی زمستون با زن و ۳-۲ بچه با موتورسیکلت این ور اون ور میرن …!
          حالا اگه (بازم تاکید میکنم اگه) این ماشین را بزارن با قیمت واقعی بیاد ، چیزی حدود ۱۰تومن میشه ، که نه شاید همه ، اما قشر بیشتری از بی ماشین های جامعه می تونن بخرن.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    4. The Best Or Nothing

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      با تشکر فراوان از سایت پدال عزیز
      مطلب مفید، کامل و مورد انتظاری بود
      واقعا به این خیلی نیاز داشتم
      ماشینی عالی ،قوی و تند و تیزیست
      در نهایت بنزه دیگه
      مخلصیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. Xman

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      خوشگل ترین ماشین کوپه هست. لامصب عجب وقاری داره بی خاندان عجب جیگریه داخلش خیلی اشرافیه!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. Archi KHAN

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2083 ديدگاه)

    آفرین
    مرسدس کار را تمام کرد…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Zippo

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      با اون طراحی نافرم قسمت عقب ماشین واقعا کار رو تموم کرد
      قیمتش هم بالاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. فردین بهادری نژاد

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (129 ديدگاه)

        طراحی نافرمه عقب ؟
        نه واقعا نافرمه ؟
        حتما این نافرمه بعد مثلا طراحی عقبه ولوستر خوبه نه ؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. امين

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (116 ديدگاه)

          آخه مرد مؤمن ، ولوستر الان چی بود شما گفتی ؟! چرا همه چی رو به هم ربط میدی؟!
          راست هم میگه بنده خدا … طراحی جلوپنجره ماشین اخمو و اسپرته اما طراحی عقبش اصن همخونی نداره با ماشینی با آرم آ ام گ !!! من خودم از مرسدس خیلی خوشم میاد اما نمی تونم منکر طراحی عقبش بشم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. متین

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (183 ديدگاه)

        آقای به اصطلاح زیپو!!! برای هزارمین بار از روی سلیقه نظر ندین! از نظر شما شاید فرم پشت زشت طراحی شده باشه ولی به طور کلی خوبه … همیشه یادت باشه اول نظراتت یدونه “به نظرم ” اضافه کنی!!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. امیر سابق

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (163 ديدگاه)

      واقعا بنز عجب کارخونه بی اصالتی هست
      متخصص های ما کامنت می دن که طراحی عقبش نافرم هست واقعا آرشتکت و دیزاینر های آلمانی باید بیان دوره ببین پیش متخصص های ما تا طراحی عقبش خوش فرم باشه
      حتما شبیه عقب پراید باشه خوش فرمه نه؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Archi KHAN

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2083 ديدگاه)

        دوست عزیز امیرجان
        البته آرشیتکت وظیفه اش طراحیِ فضاهای معماریِ ها .
        اصلا حوزه طراحیش خودرو نیس آااا

        “با ارادت”

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. امين

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (116 ديدگاه)

        دوست ما نظرش رو گفت آقای عزیز … اگه یه نگاه به بالای این بندازی نوشته ” ثبت دیدگاه” !!
        بعد پراید چه ربطی داره به مرسدس ؟! چرا همه این جا میخوان همه چی رو بهم ربط بدن ؟!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. ALL CARS

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    خیلی زیبا
    صندلیهاشم دوسداشتنیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Xman

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      صندلیاش مثل ماشینای ناسکاره! حرف نداره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود .
    چی بگم . اما خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسندیدم . اما خب باید قبول کرد این با زبان فعلیه مرسدس بنز همخوانی دارد . جلوش خوبه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. veneno

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (150 ديدگاه)

      در مورد این نسل و نسل قبل مرسدس ؛ بنظرم هر دوشون نسبت ب نسل قبلیشون پسرفت داشتن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. مهران72

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (230 ديدگاه)

      واقعا نسل قبل تو طراحی محشر بود

      آقای صدا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. حمید

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      آقا میلاد! این اخلاق بدت رو بذار کنار. مگه آدم واسه خشونت ماشین میخره؟! مگه آدم واسه ی تنه ی درخت یا پوست گاو ماشین میخره؟! تا کی میخوای این کامنت های بدت که کسی بخونه ذهنیت منفی از بنز تو ذهنش ایجاد میشه رو بذاری؟! این نکته رو مد نظر داشته باش،درسته که شما نظر شخصیت رو دادی و کار بدی مرتکب نشدی،نظر هرکس محترمه ولی توی یک اجتماع مثل یک وبسایت باید منتظر جواب و عکس العمل هم باشی.اولا هیییییچ کدوم از فعالین این وبسایت (نه من و نه شما) تا اونجا که من اطلاع دارم مدرک دیزاین خودرو رو نداریم و هنوز به اون سطح هم نرسیدیم که بخوایم از طراحی ماشین ها مخصوصا ماشین های سرشناس اون هم از روی چند تا عکس ایراد بگیریم ثانیا طراحان و مدیران خودرو های بزرگ هم اونقدر هم احمق نیستن که با تجربه ی زیاد،نرم افزار های فوق پیشرفته،نظرات مشتری هاشون و با توجه به مدل های قبلی و هزینه های هنگفت ماشین به اصطلاح زشت طراحی کنن.این مدل هم از لحاظ سواری،لوکس بودن، اپشن ها، زیبایی مدل قبلی رو میکنه تو جیبش و در میاره(این حرف رو با توجه به اینکه این ماشین رو بار ها و بارها از نزدیک دیدم و یک بار هم توی دبی اجاره کردم میگم)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود .
        بارها این کامنت رو اینجا گذاشتید . من همجواب شمارو دادم … معلومه با خودت چند ، چندی؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. حمید

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (199 ديدگاه)

          بنده که به قول خودت بارها یه چیزی رو برای شما بیان میکنم و نتیجه ای نمیبینم،نباید حرفم رو دوباره متذکر شم؟همونطوری که گفتم شما هیچ خطایی مرتکب نشدی و نظرت رو دادی و این هیچ موردی نداره اما داخل یک وبسایت خودرویی، طرفدار هر ماشینی میتونه وجود داشته باشه و از خودش عکس العملی نشون بده.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. REZA ///AMG

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2286 ديدگاه)

        داداش چی چی میگی واسه خودت
        مدرک دیزاین و … سیخی چند
        بهترین طراحان دنیا هم جمع بشن یه چیزی بسازن اگه به سلیقه من نوعی زشت بیاد همه دنیا هم جمع بشن نمیتونن بهم ایراد بگیرن
        شما وکیل وصی بنز شدی؟اونم جلو طرفدار دو آتیشه ش؟!؟!؟!
        خدا اخر و عاقبت مارو به خیر کنه اقا میاد از بنز در برابر طرفدار بنز دفاع میکنه
        هر کسی نظری داره تو طراحی
        به نظر میلاد نسل قبلی که خشن تو بود جذاب تر بود
        حالا شما مشکلی داری با نظرش؟!؟!؟! بگو تا برطرف کنیم
        کسی از طراحی بنزم ایراد نگرفته که شما میای کاسه داغتر از آش میشی
        برو یکم تو این سایت بگرد ببین همین آقا یه تنه جلو یه لشکر آدم همراه سند و مدرکشون وایساده فقط و فقط برای دفاع از بنز بعد حضرت عالی میای ایشونو به اهانت به مرسدس بنز برند مورد علاقه خودش متهم میکنی؟!؟!؟! این تیپی دیگه نوبره والا
        .
        .
        حالا همه اینا به کنار
        این ماشین همش چند روزه رونمایی شده حالا طبق حرف حضرت عالی سریع هم رسیده به دست مشتریانش در دوبی و شما هم فرتی رفتی دوبی ماشینو از نزدیک دیدی لابد در رنگ های مختلف و احتمالا یه بررسی فنی هم کردی…..هااااااا؟!؟!؟!؟!؟!
        اونم نه یکبار…..بار ها و بارها!!!!!!!
        عجب!
        عجب!!!!!!
        عجب!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. حمید

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (199 ديدگاه)

          فازت چیه مهندس؟! اولا کسی که اطلاعاتش در حد آمار و ارقام باشه و چیزی رو تجربه نکرده باشه دو هزار نمیرزه و هر شخصی هم با مطالعه مجله و پرس و جو از افراد مطلع،بعد از یک زمانی میتونه به اون اطلاعات دست پیدا کنه.ثانیا من نگفتم سوار C coupe شدم،بلکه سوار C سدان اتاق جدید (تو دبی) و C 2013 (اتاق قدیم) که واسه پسر داییم هستش رو سوار شدم.در ضمن من به عنوان یک فعال توی یک وبسایت، درست مثل هر شخص دیگه ای، حق اظهار نظر و دفاع از برند مورد علاقه ام در برابر هر شخصی رو دارم حالا این شخص میخواد میلاد فقط آلمان فقط بنز باشه یا هر شخص دیگه ای

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. REZA ///AMG

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2286 ديدگاه)

          حمید خان
          اول اینکه حمله ای در کار نیست که شما رفتی تو فاز دفاعی!!!
          دوما این مطلب راجع به C63 کوپه هست نه ماشین دیگه
          “…(این حرف رو با توجه به اینکه این ماشین رو بار ها و بارها از نزدیک دیدم و یک بار هم توی دبی اجاره کردم میگم)…”
          این کامنت حضرت عالی نیست؟!؟!؟!
          »این ماشین« رو بارها و بارها دیدم…
          این ماشین هم سی کوپه آ ام گ هست وگرنه نسخه سدان بسیار هم ماشین جذاب و فوق العاده ای بود و تو مقایسه موتورترند رقبای قدرشو کنار زد و تازه جازه خودروی سال جهان رو هم دریافت کرد
          نه عقبش و نه جلوش و نه داخلش مشکلی نداره
          اما اینجا قضیه فرق می کنه
          با یه کوپه طرفیم که به دل خیلی ها ننشسته
          شما اسم این کارتون رو میزارید دفاع…من میزارم حمله به کامنت دیگران…
          آدم با استفاده از سوار شدن هم به همی چی خودرو نمیرسه
          شما سوارش شدی عدد شتابشو اندازه گرفتی؟
          ضرایب گیربکسو بدست آوردی؟
          پیک منحنی گشتاورو پیدا کردی؟
          حالا شما سوار شدی الان مهندسی و خودروشناس اعظم و یه پا جرمی کلارکسون و ما یه مشت بی سواد؟!؟!؟!
          .
          .
          اینا هیچی بازم مینویسم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. REZA ///AMG

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2286 ديدگاه)

          و در مورد اینکه گفتین اونا احمق نیستند و کاری نمیکنن که به ضررشون تموم بشه و فلان و غیره
          این حرفا رو فاقد از علاقم به مرسدس-بنز میگم
          الان یعنی اونا مدیران شرکت هستند همه چی میدونند و فارغ الخطا؟!؟!؟
          یعنی کار اشتباه نمیکنند؟؟؟؟
          پس لطفا اگه میشه جواب بدید:
          همین دایملر چرا روی میباخ اشتباه کرد و باعث تعطیلی تولید ماشین شد؟
          چرا ادغام دایملر و کرایسلر به اون بزرگی، اونطوری شکست خورد و چیزی به جز ضرر برای دایملر نداشت؟!؟!؟!
          (از بقیه هم بگم)
          برین کمی در مورد سرگذشت شرکت هایی مثل دوو و هیوندای مطالعه کنین که با وجود اون همه عظمت چرا فروپاشیده شدند؟
          چرا جنرال موتورز ورشکسته شد و با کمک دولت آمریکا خودشو سرپا کرد؟!؟!
          همین GM چه جوابی برای تعطیلی برند های ساب و دوو کره و پونتیاک و … داره؟
          همین دایملر ما چرا بخش اتوبوس سازی شرکت اوریون رو نتونست مدیریت کنه و در نتیجه اونو منحل اعلام کرد؟
          برید در مورد شرکت های عظیم و مطرح تحقیق کنید که الان چیزی جز نام ازشون باقی نمونده!
          .
          .
          دوست عزیز
          این مسائل با فشار دادن پدال سی کلاس برای انسان روشن نمیشه
          برید کمی تحقیق کنید ببینید اشتباهات مدیران چه بلاهایی بر سر کمپانی های کبیر و صغیر آورده که مشکل این ماشین جلوی انها اصلا مطرح نیست
          حالا اونا چون مدرک طراحی دارن و غیره ما حق نداریم ازشون انتقاد کنیم؟؟؟؟ اگه یه نفر رئیس جمهور باشه میگیم این یارو رئیس جمهوره دیگه امکان نداره کار اشتباه کنه؟؟؟ (وار جزئیات نشم خودتون میدونید چی میگم دیگه)
          .
          عزیز من بیا یک بار دیگه کامنت میلادو مطلعه کن:
          “…درود .
          چی بگم . اما خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسندیدم . اما خب باید قبول کرد این با زبان فعلیه مرسدس بنز همخوانی دارد . جلوش خوبه …”
          خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسنده!!!
          نگفته قشنگ هست
          قشنگ نیست یا چیز دیگه
          گفته »من« بیشتر میپسندم
          شما چی جوابشو دادید:
          “…آقا میلاد! این اخلاق بدت رو بذار کنار. مگه آدم واسه خشونت ماشین میخره؟! مگه آدم واسه ی تنه ی درخت یا پوست گاو ماشین میخره؟!…”
          این اخلاقتو بزار کنار
          این حرفو نزن
          آدم نباید برای خشونت ماشین بخره
          اصلا مگه میشه کسی ماشین خشن دوست داشته باشه؟
          .
          .
          کامنتای من به جهنم یه بار بشینید فقط این حرفای خودتونو مرور کنید ببینید کی داره نظرشو میگه کی داره نظرشو به دیگری تحمیل میکنه!!!
          روز خوش.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. احمدرضا خواجه زاده

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1026 ديدگاه)

        عزیزم حمید میلاد با حال ترین طرفدار بنزی هست که دیدم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (811 ديدگاه)

          حمید آقا نیمخوام وارد بحثتون بشم.
          اما ایشون نظری نداده که نیاز به عکس العمل شما بزرگوار داشته باشه.
          حتی توهین هم نکرده.این طوری که شما میگی سایت باید جو پر از خفقان و محدودیت داشته باشه.مگه ایشون گفت مشکل طراحی داره؟
          حتی نگفت بدم میاد که سخنش ذهنیت منفی از بنز ایجاد کنه!
          خود من هم که طرفدار پر و پا قرص ماسل کار ها هستم طراحی خشن خودرو برام یه جذابیت خاصی داره و اون ابهتشون منو به وجد میاره.
          حالا از نظر شما ایرادی داره که میلاد جان طراحی خشنتر نسل قبل رو بیشتر میپسنده؟
          ولله دیگه اینجوریش رو ندیده بودم که دیدم!!!

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  5. ارشیا.فقط ژاپن.فقط لکسس

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بنزه دیگه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. سعید

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    توجه کردین ارم هر خودرویی متناسب با جایگاهش در دنیای خودرو سازیه؟
    فراری:اسب سرکش خودرو های دنیا
    لامبورگینی:گاو خشمگین خودرو های دنیا
    استون مارتین:پرنده سرعت خودرو های دنیا
    دوج:دقیقا قوچ وحشی خودرو های دنیا
    و اما بنز:ستاره همیشه پر نور دنیای خودرو

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (811 ديدگاه)

      اون وقت شورولت چه جایگاهی داره؟حتماً بچه مثبت دنیای خودرو؟؟؟؟!!!!!!!!! 😀
      😀
      نه گذشته از شوخی خودروی زیباییه C63 فقط با پشتش زیاد ارتباط برقرار نمیکنم ولی کابین و جلوی خودرو نمای زیبایی داره.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Сvm

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        میدونستین علامت شورلت از طرح کاغذ دیواری یه هتل برگرفته شده؟یک هتل در پاریس.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (811 ديدگاه)

          چون بنیان گذار شورولت،لوئیس شورولت،زاده ی فرانسه بود خودش اما بیشتر به عنوان یه راننده ی مسابقات سوئدی شناخته میشد.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Сvm

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        درست میگید ولی کسی که این الگو رو از کاغذ دیواری برداشت ویلیام جیمز دورانت بود که آمریکایی بود و لوگوی شورلت توسط لوئیس شورلت طراحی نشده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (811 ديدگاه)

          بله دقیقاً منظور منم این نبود که خود آقای شورولت مستقیماً این کار رو کرده.
          اصلاً خود آقای دورانت لوئیس رو استخدام کرد و با هم شرکت رو تاسیس کردن.
          در اصل با همکاری هر دو این شرکت پا گرفت و…
          حرف شما دوست عزیز هم متینه.
          فقط cvm جان ایشون آقای c دورانت بود.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. [Soroush]

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (131 ديدگاه)

          سلام . لوگوی شورولت (معروف به bowtie یا کراوات تا شده ) داستان جذابی داره . همه تا چند سال پیش(فکر کنم دوسال پیش) فکر میکردن جیمز دورانت اونو از روی کاغذ دیواری هتلی در فرانسه الهام گرفته ( کاغذ دیواری هتلو بریده و با خودش برده که به دوستهاش نشون بده که این لوگوی خوبیه واسه کارخونه ) .اما همیشه این سوال بوده که اصلا تو اون بازه زمانی آقای دورانت به فرانسه مسافرتی نداشته پس چطور اسن اتفاق افتاده. تا اینکه سال ۱۹۷۲ پس از مرگ ایشون ، زنشون مصاحبه ای میکنه و میگه آقای دورانت این لوگورو از یه تبلیغ تو یه روزنامه الهام گرفته . (تبلیغ شرکت ذغال سنگ)

          عکس این تبلیغ:
          http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s–oz3IagTl–/17le4lqkspe5bjpg.jpg

          منبع:
          http://jalopnik.com/5797651/the-real-history-of-the-chevrolet-bow-tie

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. luis

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (613 ديدگاه)

        تویوتا هم گاو شخم زن دنیای خودرو خخخخخخخخخ لکسوسم ساعت سه و پنج دیقه بعد از ظهر در دنیای خودرو.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. وینسنت پرایس

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (584 ديدگاه)

          آقای luis چرا تویوتا و lexus را مسخره میکنی ؟ وقتی یک ژاپنی باز خودروسازان این کشور را مسخره میکنه از افراد غیر ژاپنی باز چه انتظاری میشه داشت ؟؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. luis

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (613 ديدگاه)

          شوخی کردم عزیزم من از طفولیت تو تویوتا بزرگ شدم تا حالا فقط کافی بود تو یه امبولانس تویوتا هم به دنیا میومدم .
          مزاح بود بچه ها میدونن
          تویوتا گاو خشمگین دنیای خودرو بر گرفته از سه حلقه قلب بازار قلب مشتری در درون قلب تویوتا
          و لکسوس هم لوکس زیبای دنیای خودرو.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. Navid_bivaN

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3005 ديدگاه)

      آئودی : ارباب حلقه ها

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Archi KHAN

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      و البته من کامنت سعیدجان را تکمیل می کنم ( البته با اجازه شون ) :
      و
      سمند : یابوی لَنگِ کوره دهِ ایران !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. Mersad GHasemi

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    چ صدایی داشت اگزوزش …. چ لذتی داره وقتی که باهاش دیریفت میکنن …..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. احمد باقری

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    واقعا قشنگه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. وحید

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (324 ديدگاه)

    یکی از خواستنی ترین ماشیناست
    میخامش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. ساسان.م

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (343 ديدگاه)

    اصلا ماشین باید کوچیک و چابک باشه به نظر من
    در حد انتظار من مثلا میشه تیپ ۵ 😀

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مهزیار

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (408 ديدگاه)

    عقبش افتضاست… افتضاح

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. سجاد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    فقط نمای عقب:
    Amg gt: like
    C coupe: dislike

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. lmbx

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    درود
    من تو این کلاس فقط المان ها رو قبول دارم در عین حال که ماشینی لوکس و راحت هست ذات وحشی داره هم میشه باهاش رفت مسافرت هم با خیلی از ماشین ها کَل بندازی.
    صد درصد از مهندسی اس کوپه هم بهرمند شده.
    ولی نسل قبل این ماشین با اون اسپویلر عظیمش تو قیافه یه حسی خاصی به ادم میداد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. luis

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (613 ديدگاه)

    مشالا. همینجوری اسب بخارا بالا بره دیگه باید کارخونه های سوپر اسپرت یه فکر اساسی بکنن یه ماشین کوپه زیبا قیمت مناسب ۵۰۰ اسب دیگه چی بهتر از این برا عاشقان هیجان.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. mohsen

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    BMW

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. متین

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    واقعا ماشین زیبایی هست … من بیشتر از موتور مدل S خوشم اومد … ۵۰۳ اسب بخار AMG GT … یعنی اگه بخوای رو یه مدل سبک تر هم هیجان موتور اصلی رو داشته باشی تنها انتخابت سی کلاس کوپه AMG S هست …
    شب خوش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. HELL CAT

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    تیری به قلب m4

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. Mohammad m

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    طبق نظر شخصیم فوق العادس در یک نگاه زیبا ،خشن ، قدرتمند ، ولى از نظر من تو جایگاه دوم بعد از m4. میتازه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. امیرحسین

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    پدال یه مقایسه بین این خودرو فوق العاده و رقیبای قدرش بزارید لطفا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. رضا

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1694 ديدگاه)

    کلاس سی = اس کوچک

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. امیر

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان.ی سوال.قیمت این عروسک تو ایران چقدر میشه؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. Sina

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    طراحی‌ جلو خیلی‌ خوبه خشنه ولی طراحی چراغ عقبش‌ اینگاری‌ یه غمی توشه به جلوش نمیخوره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا