مرسدس بنز

مشخصات و تصاویر فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶

مرسدس بنز جزئیات کامل و گالری تصاویر فیس‌لیفت خانواده G-کلاس را منتشر کرده است.

2016 Mercedes-Benz G-Class G500
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G500
تمام مدل‌های مرسدس بنز کلاس G در حال حاضر قادر به ارائه تا ۱۶ درصد قدرت بیشتر و ۱۷ درصد مصرف سوخت کمتر هستند. علاوه بر این مهم‌ترین تغییر قرار گرفتن موتور ۴.۰ لیتری بی‌توربو V8 با توان ۴۱۶ اسب بخار در زیر کاپوت G 500 است. تغییرات برجسته دیگر شامل افزوده شدن نسخه‌های منحصر به فرد آ ام گ نسخه ۴۶۳ و مدل افراطی G 500 4×4² است.

G 63 Edition Designo Night black magno
G 63 Edition Designo Night black magno
موتور V8 بی‌توربو جدید مرسدس بنز G 500 و نسخه توسعه بافته آن توسط مرسدس آ ام گ همان انجینی هست که در زیر کاپوت مدل‌هایهای GT و C 63 با تنظیمات مختلف یافت می‌شود.

موتور V8 در کلاس G، توان ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتن متر به ارمغان می‌آورد که در مقایسه با موتور V8 تنفس طبیعی ۵.۵ لیتری قبلی، موتور جدید ۳۴ اسب بخار قدرت بیشتر و ۸۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری در اختیار می‌گذارد.

2016 Mercedes-Benz G-Class G500
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G500
بنابراین G 500 سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل شده و در حال حاضر ۰ تا ۱۰۰ را در ۵.۹ ثانیه (۰.۲ ثانیه سریع‌تر از قبل) پر می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۱۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است که کاهش قابل‌توجهی از مدل قبلی با مصرف ۱۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته است.

2016 Mercedes-Benz G-Class G500
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G500
موتورهای دیگر هم به‌روزرسانی شده‌اند. حداکثر توان خروجی مدل G 350 D از ۲۰۸ اسب بخار به ۲۴۲ اسب بخار افزایش یافته، و گشتاور نیز از ۵۴۰ به ۶۰۰ نیوتن متر رسیده است. درنتیجه، G 350 D در حال حاضر شتاب ۰ تا ۱۰۰ را به‌جای ۹.۱ ثانیه در ۸.۸ ثانیه پر می‌کند و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن از ۱۱.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به ۹.۹ لیتر کاهش یافته است.

2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
2016 Mercedes-Benz G-Class G63 AMG
G 63 Edition Designo Night black magno
مدل‌های آ ام گ نیز به‌قدرت و گشتاور بیشتری دست‌یافته‌اند: آ ام گ G 63 در حال حاضر قادر به ارائه ۵۶۳ اسب بخار است که ۲۶ واحد افزایش داشته است، علاوه‌براین توان آام گ G 65 از ۶۰۴ به ۶۲۱ اسب بخار افزایش یافته است.


به‌جز نسخه G 500 4×4² که از دسامبر ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد، تمام نسخه‌های فیس‌لیفت خانواده G کلاس از سپتامبر ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.

قیمت

(یورو)

۰ تا ۱۰۰

گشتاور

(نیوتن متر)

توان

(اسب بخار)

حجم

(سی سی)

سیلندر

مدل

۸۹,۹۲۲ ۸.۸  ثانیه ۶۰۰  ۲۴۲

۲۹۸۷

V6

G 350 D

۱۰۵,۰۳۵ ۵.۹ ثانیه  ۶۱۰  ۴۱۶  ۳۹۸۲

V8

G 500

 ۲۲۶,۱۰۰ ۷.۴ ثانیه ۶۱۰  ۴۱۶  ۳۹۸۲

V8

G 500 4×4²

۱۴۳,۲۱۶ ۵.۴ ثانیه  ۷۶۰ ۵۶۳  ۵۴۶۱

V8

AMG G 63

 ۲۷۱,۹۱۵ ۵.۳ ثانیه ۱۰۰۰  ۶۲۱  ۵۹۸۰

V12

AMG G 65

۱۵۹,۳۵۱  ۵.۴ ثانیه  ۷۶۰  ۵۶۳  ۵۴۶۱

V8

AMG G 63 Edition 463

۲۸۲,۲۰۸ ۵.۳ ثانیه  ۱۰۰۰  ۶۲۱  ۵۹۸۰

V12

AMG G 65 Edition 463

منبع: carscoops

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه

  1. امین

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (118 ديدگاه)

    به این میگن اصالت در عین مدرنیته

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. مصطفی

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      مرسدس G همان لندروور دیفندر لوکس است.

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
    2. asa

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (575 ديدگاه)

      جیپ رو بیشتر دوست دارم ، اونم خیلی خیلی. این هیچ تغییری با مدل قبلیش نکرده.

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. Yas

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (68 ديدگاه)

        اقای asa ایا دوست نداشتن بنز G کلس کار خوب و درستی است؟؟ هر ماشین بازی باید بنز جی رو دوست داشته باشه و قبولش داشته باشه حالا نخریدم نخرید اما این دو رکن واجبه و در ضمن در افرود احترامش هم واج

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. asa

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (575 ديدگاه)

          چرا باید دوست داشته باشه ؟ چون بزنه؟ یعنی بقیه ماشینای جهان ماشین نیستن ؟ نه اقا جان من همینجوری عین شما چشم بسته [ بهتون بر نخوره] رو حساب اینکه بنز و المانی هستش نظر نمی دم ، بعدشم سلیقه ی من روی جیپ ، حالا شما میخوای به من نظرتو تحمیل کنی ؟ لطفا به نظرات دیگران هم احترام بذار. ما که دوستیم ، این حرفارو روی حساب نصیحت دوستانه بزار نه توهین.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. american and japan

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (96 ديدگاه)

          موافقم دلیل نمیشه چون آلمانیه حتما باید دوستش داشت زور که نیست.منم دوستش دارم اما جیپ رو بیشتر دوست دارم.ملت زور میگن بعد میخوان به خودشون زور نگن.این نظر منه به کسی ربطی نداره بخواد بهم تحمیل کنه.میگم من دوستش دارم خیلی هم خوبه ولی جیپ رو بیشتر دوست دارم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    3. Ashkan

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (375 ديدگاه)

      خیلی دوست دارم داخل چراغاش مثه ماشین فولکس ABT که اومده ایران بشه (فقط چیدمان داخل چراغ)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. arman

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (100 ديدگاه)

      دکمه های قفل ۳ تا دیفرانسیلش چقد قشنگ و با مفهوم طراحی شده
      خودرو از نظر من فقط اسب بخار و ۴ تا عدد نیس
      اصالت..لوکس بودن..توجه ب جزیات که تخصص انگلیسی ها و بنزه! تا حدی هم ائودی و بوگاتی و لامبو ….بقیه شبیه اسباب بازی ان
      مثلا داخل کابین فراری رو ببینید شبیه کفش ورزشیه ! ک من اصلا نمیپسندم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Babak

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (185 ديدگاه)

        اتفاقا من عاشق فراریم
        اگه یه وقت فراری چیزی گیرت اومد بدش من تو که دوس نداری
        یادت باشه این نظرات گران بهاتو برا موتور ترند و کار اند درایور و اتو اکسپرس و اتو اولوشن و … بفرست یه وقت نمیفرستی استعدادت رو کشف نمیکننا
        برادر من اینجا یه سایت تخصصیه مگه بچه بازیه که میای بهترین ماشینای دنیا رو با اسباب بازی مقایسه میکنی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. asa

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (575 ديدگاه)

          اصلا فراری یک چیز دیگست.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. متین

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    همیشه فوق العاده و عالیه این G کلاس … یکی از بهترین هاست … از نظر من اگه معروف تر از S کلاس نباشه، گمنام تر نیست … خیلی زیباست و پر ابهت … مخصوصا مدل G65 AMG که همیشه عالیه … تو این چند ساله با اینکه چندان فرقی نکرده اما هیچ وقت از مد نیوفتاده … من که فکر میکنم دلیلش اون چراغای گردش و پنجره های صافش باشه …
    روز خوش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. The Best Or Nothing

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    عاشق استایل این مدلم
    اوج ابوهت و جذابیت

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  4. HELL CAT

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    اگه لندکروز حضرته
    این چیه؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. احسان

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اعلا حضرت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. شایان

      ۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1339 ديدگاه)

      این جلوی لندکروز مثل امپراطور جلوی سربازه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. احمد باقری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    به این میگن غول آفرود.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Hosein

      ۲ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (4 ديدگاه)

      غول افرود فقط ford f150 shelby raptor هست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. AMIR

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    لندروور خیلی بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. امیر.عارف

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (850 ديدگاه)

    ممنون از آقای فرهانی . با نگاه کردن آدم لذت میبره . سوارش بشی دیگه دلت نمیاد پیاده شی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. ahmad

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بهترین……

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. سامان اذری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2842 ديدگاه)

    اینم داداشتونه 🙂

    http://s2.img7.ir/NstAU.jpg

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. mohsen

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    رانگلر+اس کلاس= این

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. mahdi-GM

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    فوق العادست… اگه پول داشتم اولین شاسی بلندی که میگرفتم همین بود
    صدای موتورش هم خیلی باحاله… تانکیه واسه خودش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. رضا

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1694 ديدگاه)

    v12 ش خیلی دیوونست ولی ۲۸۲۰۰۰ یورو هم……
    میشه با این پول ۴ تا ماشین توپ گرفت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. ali z

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    مرسی مهرداد جان اگه راه داره این آمار و ارقام رو به میل مدیران ایرانخودرو بفرست یکم به دستاوردها افتخار کنن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Ali

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (59 ديدگاه)

    کسی میدونه چه دلیلی داره که بنز چرخهای این مدلو بزرگتر نمیکنه؟
    :/

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد حسین

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چون دلیلی نداره که این کار رو انجام بده!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. ALiHidden

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    یک ماشین پرطرفدار در امارات و کشورهای عربی !

    در کل عالی و مناسب برا آفرود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. حامد

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    واقعاً خواستنیه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. محسن آبادان

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاربری دیگه ی این ماشین اینه که ی توپ ۱۰۶ ببندی بری باش جنگ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. شاهرخ

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    نسل اول این خودرو به سفارش ایران تولید شد. چی بودیم و چی شدیم؟ x33 رو کجای دلم بذارم آخههه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. پژمان

    ۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نظرم فقط واسه ارتش خوبه!
    شخصا طراحیش رو دوس ندارم ولی خوب خدای کیفیت و افروده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. محمد

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    پژمان جان دقیقاً این ماشین مال آرتش بوده زمان جنگ هیتلرتا الان فرق زیادی نکرده من الان رفتم باهاش G63 تست درایو تو شرکت سالارترین ماشینه بنظرم من تو ایران x4 دارم ولی این نماد کامل أبهت و کلاسه اینشالله تا هفته اینده میخرم?

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. محمد

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    البته منظورم ظاهرش زیاد تغییر نکرده وگرنه تغییرات زیادی کرده أز نظر کارایی و راحتی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. محمد

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من GLE 43 هم تست کردم ولی خداییش این چیز دیگه هست مخصوصا کشورهای عربی که ماهستیم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. محمد

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    G63 اگزوز که أز بغل دربهای عقب داره خیلی شکیلترش کرده خدایی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا