بوگاتی
- لوسید با شکست تسلا و پورشه، بهترین برند لوکس برقی سال ۲۰۲۵ شد
- جیلی گلکسی V900 با جای دادن ۴۲ نفر، رکورد گینس را شکست!
- معرفی اشکودا ۱۰۰ کانسپت، سدان برقی دیفرانسیل عقب با الهام از گذشته
- لوتوس الترا پلاگینهیبرید با ۹۵۰ اسب بخار، رقیب جدید لامبورگینی اوروس
- حراج فورد GT پل واکر با کارکرد تنها ۶ هزار کیلومتر
- نحوه محاسبه جریمه اضافه بار کامیون

- رگلاتور تنظیم فشار سوخت خودرو چیست و چه وظیفهای دارد؟
- پورشه از هیوندای درس میگیرد! الهام از آیونیک 5 N برای ۷۱۸ برقی
- تولد دوباره فراری ۴۵۸ با کیت CTR و قیمت نجومی!
- معرفی داچیا جاگر مدل ۲۰۲۶، همتای استیشن ساندرو با پیشرانه هیبرید
یکی از کمیابترین بوگاتی ویرونهای تاریخ یعنی نسخهٔ نوکتورن با بدنهٔ آلومینیومی آینهای و کارکرد ناچیز، به حراج گذاشته شده است.
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مت ریمک، مالک و بنیانگذار شرکت ریمک، قصد دارد با خرید سهام از پورشه، کنترل کامل جوینت ونچر بوگاتی-ریمک را به دست بگیرد.
بوگاتی، اعلام کرد که به دلیل تقاضای فوقالعاده برای هایپرکارهای جدید توربیون ۱۸۰۰ اسب بخاری، تمام تولیداتش تا سال ۲۰۲۹ به فروش رفته است.
هرچند بوگاتی بولاید فقط برای پیست طراحی شده اما شرکت بریتانیایی لانزانته قصد دارد این هیولای ۱۶۰۰ اسب بخاری را به خودرویی جادهای تبدیل کند.
برویارد هایپرکار سفارشی تک ساختی است که از طریق برنامه جدید سولیتر بوگاتی با الهام از میسترال و با موتور W16 ساخته شده است.
تجربه سواری با بوگاتی بولاید در پیست اسپا فرانکوشامپ بلژیک، قدرت ۱۶۰۰ اسببخاری و نسبت وزن به قدرت شگفتانگیز ۱۰۰۰ اسببخار بر تن را به نمایش ...
بوگاتی در سال 1999، قبل از معرفی ویرون، کانسپتی با پیشرانهٔ W18 ساخت که طراحی بسیار عجیبی داشت و یک دهه مخفی ماند.
بوگاتی توربیون با موتور V16 تنفس طبیعی 1000 اسب بخاری، سه موتور الکتریکی و تونلهای ونتوری عظیم، مفهوم هایپرکار را متحول میکند.
میسترال، آخرین و گرانترین بوگاتی مجهز به موتور W16، تجربهای بینظیر ارائه میدهد. این ابرخودروی روباز با مهندسی استثنایی، اوج هنر بوگاتی است.
بوگاتی ویرون 2007 با فروش به قیمت 1.5 میلیون پوند در حراجی گودوود 2025، رکورد گرانترین ویرون استاندارد فروختهشده در حراج را شکست.
بوگاتی برای تولید هایپرکار جدید توربیون که به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز است به کارخانهای مدرن نیاز دارد که در همان محوطه کارخانه قبلی احداث میشود.
تمام 99 دستگاه بوگاتی میسترال، قبل از تحویل به خریداران، آزمایشهای سخت در سرعت 300 کیلومتر برساعت خواهند داشت و بیش از 400 کیلومتر توسط کارشناسان...
مت ریمک، رئیس بوگاتی توضیح داده که چرا معتقد است سوپراسپرتهای هیبریدی به پیشرانههای توربوشارژ نیازی ندارند.
پیشرانهٔ V16 توسط خودروسازان خیلی کم مورداستفاده قرار گرفته است ولی در طول تاریخ این موتور جذاب را زیر کاپوت خودروهای چهار شرکت بزرگ دیدهایم.
در مسابقهٔ درگ خانوادگی بین دو نسخهٔ بوگاتی شیرون، نسخه سبکتر و چابکتر پور اسپرت پیروز میشود یا سوپر اسپرت با حداکثر سرعت 480 کیلومتر بر ساعت؟
بوگاتی توربیون تنها یک ابرخودروی دیگر نیست، بلکه ترکیبی است از مهندسی بینقص، قدرت هیبریدی ۱۸۰۰ اسببخاری و طراحی آیرودینامیکی پیشرفته. در این...
در این مطلب خواهیم فهمید که چرا لاستیکهای گرانقیمت میشلین هایپرکار 1600 اسب بخاری بوگاتی بولاید اینقدر زود فرسوده میشوند.
رئیس افسانهای گروه فولکسواگن، با ایدهای که روی پاکت نامهای در قطار سریعالسیر ژاپن کشید، انقلابی در دنیای خودروسازی به پا کرد. فردیناند پیئِک...
به گزارش بلومبرگ، ریمک قصد خرید سهام پورشه در جوینت ونچر بوگاتی ریمک را دارد تا کنترل کامل بوگاتی را در دست گیرد.