بوگاتیکونیگ‌زگ

دوئل بوگاتی دیوو و کوئنیگ‌زگ آگرا

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور سوم، قسمت بیستم‌ویکم، سومین دوئل از گروه هایپراسپرت‌ها

نتایج دوئل قبلی بین فراری لافراری و مک‌لارن P1

مجموع آراء: ۱۵۰۹

آراء فراری لافراری: ۱۰۶۷

آراء مک‌لارن P1: 442

پیروز دوئل: فراری لافراری با کسب ۷۰ درصد از کل آراء

 

آستون‌مارتین ولکان

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

فراری لافراری

مک‌لارن P1

فراری لافراری

کوئنیگ‌زگ آگرا

بوگاتی دیوو

؟

مرسدس پروجکت وان

کوئنیگ‌زگ رگرا

؟

 

کوئنیگ‌زگ آگرا

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

تعداد ساخت: ۲۵ دستگاه

 

بوگاتی دیوو

تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۸

ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک

تعداد ساخت: ۴۰ دستگاه

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

کوئنیگ‌زگ آگرا RS

بوگاتی دیوو

پیشرانه ۵ لیتری V8 ۸ لیتری W16
تنفس توئین توربو چهار توربو
قدرت ۱۱۶۰ اسب بخار ۱۵۰۰ اسب بخار
گشتاور ۱۲۸۰ نیوتن متر ۱۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۲.۹ ثانیه ۲.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۴۵۰ کیلومتر/ساعت ۳۸۰ کیلومتر/ساعت
ظرفیت باک ۸۲ لیتر ۱۰۰ لیتر
طول ۴.۲۹ متر ۴.۶۴ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۶ متر ۲.۷۱ متر
وزن ۱۳۹۵ کیلوگرم ۱۹۹۵ کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱.۲ ۱ به ۱.۳
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه ۲.۵ میلیون دلار ۵.۸ میلیون دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه

  1. حسین وی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (432 ديدگاه)

    بوگاتی و ورمیدارم میفروشم ۳ تا
    کوئنیگ‌زگ آگرا RS میخرم 😂😂
    امیدوارم هممون تو این ۲ راهی ها گیر کنیم 🙌

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Reza

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1310 ديدگاه)

      کنیخ زیگ اگرا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. s.h

        ۱۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (694 ديدگاه)

        اونی رو انتخاب کن که نبوغ بیشتری به خرج داده
        از رو تعصب نمیگم ولی این ماشین گنده الکی هم لافراری میزنه یا والکری و وان و حتی ۹۱۱ و svj همن طور که کونیک زگ شیرون رو زد
        به خدا هر کدوم که گرونتره بهتر نیست ( اول اینکه کونیک زگ وان و اگرا هم مثل فراری ها گرونتر میشن و در ضمن ۹۱۸ و p1 و لافراری نشون دادن که فرق قیمت فرق ارزش نیست ) خیلی ها بوگاتی رو واسه برند بیشتر شناخته شده دوست دارن خیلی ها فکر میکنند چون ۱۶ سیلندره و ۸۰۰۰( گنده الکی )وگرنه اصلا از تو اطاعات ۴ تا سایت چیز دیگه ای معلوم نیست و واقعا فکر کردید بقیه ماشینا تو سرعت بالا میلرزند ؟؟ لامبورگینی ۳۵۰۰ اسبی اندر گرند ریسینگ که مال یه تیونره و تو ۴۰۰ متر ۴۰۰ تا رفت ( شتاب دو برابری بوگاتی و کونیک زگ ) هم تو فیلمی که بود نمیلرزید نه ناپایدار بود حالا چه توقعی داری اصلا منظورت از لرزش چیه ؟؟ فکر میکنی همون صدای سمند تو ۱۵۰ تاست ؟؟به خدا که اصلا این نیست یعنی چی راننده میترسه اگر اینه که پس زوندا و لافراری به شدت اشغال و ناپایدارند !!!!!!!!!!!!!!!!!
        انقدر دوست دارم کونیک زگ تو این پیست ها هم یکه تازی کنه که احتمالا همینه ببینم دیگه چه فاکتوری میمونه
        ولی من قوی ترین و سریع ترین و فول ترین رو دوست دارم تا برند ترین واقعا کونیک زگ نشون داد راه ۱۰۰ ساله رو میشه ۱۵ ساله رفت و قبل از بوگاتی واسه ۱ سال رکورد دار حد اکثر سرعت ۳۸۶ تا بوده این فیلمش تو سایت خودشم هست وگرنه بوگاتی برتری نداره واسه اون هدفی که ساخته شده بود کم اورد حتی یه مانیتور نداره
        الان باز یکی میاد میگه بوگاتی رو بردی زیر سوال اصلا میدوننی ۱۰ تا رادیات داره ‌‌ خب nsx هم داره الان مثلا این شد برتری ؟؟
        به خدا این حس لرزشی که میگید باید حس کرده باشی و گرنه حرف ۴ تا مجری که سند نمیشه مگه هرچی مجری های ما میگند سنده ؟؟ منظورم این نیست که دروغه یا چرت و پرت چون در این حد نیستم ولی اگر چیزی میگه اون فرق مثل تار مورو میگه نه زمین و اسمون حرف مجری رو قبول داشتن خوبه ( چون پیر این کاره ) ولی طوطی وار قرقره کردنش یکم ادم رو سبک میکنه

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
        1. محمد حسین

          ۱۴ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (434 ديدگاه)

          حالا شما انقدر حرص نخور
          بچه هایی که اینجا نظر میدن از جمله خود شما نه سهامدار کونیگزگ هستن نه بوگاتی
          صرفا یکی این ماشین رو دوست داره یکی اون رو
          چه فرقی می کنه که طرفدارای کدوم ماشین بیشتر باشن یا چه دلایلی داشته باشن ؟
          چرا نمی تونیم ببینیم سلیقه یکی دیگه با ما فرق داره ؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. hami

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      چند وقت پیش پیام گذاشتم گفتم سقف سرعتی که شاید ۲ بار هم جایی پیدا نکنی استفاده کنی مهم نیست
      دوستان گفتن همین فکرها باعث عدم ورود خودرو بالای ۲۵۰۰ میشه.
      البته که پول داشته باشی همه چیز حله. قانون همیشه برای انسان های عادیه
      من بوگاتی انتخاب میکنم.
      حداقل وقتی ۳۸۰ میره نمیلرزه و احساس از هم پاچیدن خوردو بهت دست نمیده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. #ali.m#

        ۱۳ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        من نمیدونم کی روز اول اومد گفت همه ماشینا تو سرعت بالا میلرزن به جز بوگاتی که همه دارن هی تکرار میکنن .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Solid Snake

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (86 ديدگاه)

          Ali.m اونی که اینو گفت خودش مکانیک بود، بوگاتی تعمیر کرده بود پراید تعمیر کرده بود پژو تعمیر کرده بودو…..
          میدونست چی میگه

          طراحی بوگاتی بنظرم خیلی خاصه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. MAHDI

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (4609 ديدگاه)

          دوست عزیزفیلم های تست سرعت بوگاتی. کونیخ زگ. هنسی موجوده.درسرعت های بالای ۳۰۰کیلومترحتی توفیلم هم مشخص بود بخاطرصدای زیاد ولرزش شدیدحس ترس به راننده دست میداد. اما بوگاتی چه مدل ویرون وخیلی بهتر شیرون چنان آرامشی در سرعت بالای ۳۵۰تاداشت که انگار یه سدان لوکسه.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. RoadRunner

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11369 ديدگاه)

          اولین بار رو نمیدونم ولی وقتی James May در Top Gear ویرون رو به ۴۱۴ کیلومتر بر ساعت رسوند دقیقاً همین حرف رو زد و آرامش بوگاتی رو با ناپایداری فراری و لامبورگینی و استون مارتین در سرعت های بسیار بالا مقایسه کرد

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        4. hami

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (23 ديدگاه)

          شما اگه چشم های زیبات منطقی عمل میکنه و تعصب الکی نداره
          یه بزرگواری کن ۲ کلیک کن ویدیو ببین…
          البته اگه دوست داری واقعیت بفهمی…
          منم طراحی کوئنیگ‌زگ دوست دارم
          شما دعا کن جوانان ما این ماشین ها رو از نزدیک ببینن
          دیگه بقیش مهم نیست…

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        5. datsun

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1735 ديدگاه)

          ولا ما gtr تیون شده دیدیم ۴۰۰ کیلومتر در ساعت رفته لرزشی ندیدیم فیلم هم موجوده
          کوئنیگ‌زگ که جایی خود دارد

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        6. حسین

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (20 ديدگاه)

          این مقایسه خیلی بده
          بوگاتی باید با رگرا مقایسه میشد. نمیدونم چرا مدلا رو غیر منصفانه انتخاب میکنین
          ولی جایی که کوئنیگ زگ هست هیچوقت بوگاتی رو انتخاب نمیکنم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        7. #ali.m#

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1850 ديدگاه)

          نتیجه گیری :
          بوگاتی نسبت به رقبا در سرعت بالای۴۰۰کیلومتر لرزش کمتری داره .
          فقط همین
          قابل ذکره که رسیدن به این سرعت فقط در مسیر های مستقیم ممکنه و حتی تمام صاحبین بوگاتی شیرون هم به این سرعت ممکنه نرسن.
          همین یک نکته رو همه متوجه بشن برام کافیه .

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. charger

        ۱۳ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (311 ديدگاه)

        مگه پرایده که تو سرعت بالا بلرزه ؟؟؟؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. علی

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (849 ديدگاه)

      فکر نکنم انتخاب سختی باشه . بوگاتی ی چیز دیگست در ضمن جدیدتره . و از همه بهتر تو شهر هم قابلیت رانندگی بهتری داره. و از همه جالبتر با وزن بیشتر این خروجی شتاب و قدرت رو داره. مگر عاشق (((چی چی زگ )))باشی مگر نه (((بوگاتی )))رأی من خواهد بود.
      با تچکر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. datsun

        ۱۳ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1735 ديدگاه)

        دوست آلمانی باز شما که اگه بوگاتی و لامبورگینی زیر مجموعه فولکس نبود تره هم واسشون خورد نمی کردید شرط میبندم اگه لامبو زیر مجموعه فولکس نبود شاهد کامنتهای وحشتناک بودیم همونطور که این روزها دارن فراری رو تو پدال می کوبن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    4. mahdy

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2369 ديدگاه)

      داداش ۳ تا کونیخزگ میشه ۷.۵ میلیون یعنی ماشالا انقدری داری که ۱.۷ میلیون دلار رو به حساب نیاری
      بیل گیتش هم اینو نمیگفت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. شاهين

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (859 ديدگاه)

    بوگاتی جونم چرا یکم گرونی عمو جون؟ رای من بوگاتی، ولی نمیتونم حتی ارزوی داشتنش رو هم بکنم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. Ali Keyhani

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (568 ديدگاه)

    فکر میکنم آگرا RS انتخاب بهتری باشه با توجه به سابقش این ماشین و زدن رکوردهای مختلف سرعت بخصوص رسیدن به سرعت ۴۴۷ کیلومتری در ساعت،البته مهندسی بوگاتی هم ثابت شدس ولی چاره ای جز انتخاب نیس.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. مصطفی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (100 ديدگاه)

    دیوو قیافش نچسبه، این همه سر و صدا کردن آخرش شد این، شیرون خیلی باحال تر بود، به آگرا رای دادم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. یه دوست

      ۴ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش نمای بغل، بالا، جلو و عقب دیوو رو نگاه کن بعد بگو شیرون و کونیگ زگ بهتره. به هر کس دوست داری نمای بالای دیوو رو نشون بده قطعاً عاشقش میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. hami

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (23 ديدگاه)

    چند وقت پیش پیام گذاشتم گفتم سقف سرعتی که شاید ۲ بار هم جایی پیدا نکنی استفاده کنی مهم نیست
    دوستان گفتن همین فکرها باعث عدم ورود خودرو بالای ۲۵۰۰ میشه.
    البته که پول داشته باشی همه چیز حله. قانون همیشه برای انسان های عادیه
    من بوگاتی انتخاب میکنم.
    حداقل وقتی ۳۸۰ میره نمیلرزه و احساس از هم پاچیدن خوردو بهت دست نمیده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. RoadRunner

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (11369 ديدگاه)

      آره سقف سرعت ۴۰۰ به بالا رو نمیشه خیلی جا ها استفاده کرد ,
      ولی ۳۸۰ کیلومتر چندان خارج از دسترس نیست

      دیوو یه ماشین track focused هست و مخصوص پیست ساخته شده و ۳۸۰ کیلومتر سقف سرعت واسه همچین ماشینی خیلی خوبه ؛ به عنوان مثال سقف سرعت مک لارن سنا و فراری FXX-K حدود ۳۴۰ کیلومتر بیشتر نیست

      یه ویدئو دیدم که طرف میگفت تو شیرون هم شما بیشتر از ۳۸۰ تا نمیتونی بری و اگه بخوای محدودیت سرعت رو غیر فعال کنی نیاز به یک کلید داری … اون کلید رو به مالک نمیدن و دست خود شرکته تا یه وقت سر جنون سرعت به فنا نری ! باید با بوگاتی تماس بگیری و اونا یه تیم -۱۰-۱۲ نفره از کارشناس آب و هوا و متخصص تایر و آیرودینامیک و … رو با تجهیزات کامل در عرض چند ساعت از فرانسه میفرستن به هر نقطه ای از زمین که شرایط مناسب داشته باشه.

      در دیوو اتفاقی که افتاده اینه که این کلید رو کلاً حذف کردن

      دیوو همه چیزش برای پیست بهینه شده … از جمله داون فورس و درگ و شتاب جانبی که همه افزایش چشمگیری نسبت به شیرون پیدا کردن … به دلیل همین درگ بالایی که این خودرو داره ، نسبت به شیرون ، در سرعت بالای ۴۰۰ کیلومتر لاستیک ها فشار بسیار بیشتری رو تحمل میکنن و احتمال انفجارشون خیلی بالاست واسه همین سقف سرعت به ۲۳۶ مایل بر ساعت محدود شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. AMANTE

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (367 ديدگاه)

    عاشق دیوو ام یه ماشین جذاب و خشن ولی آگرا یه آنی داره که دیوو نداره، نمی دونم چه جوری توضیح بدم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. Mopar Or No Car

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    بوگاتی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Amir

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    صد درصد بوگاتی فقط جذبه رو نگاه کن باقی چیزا دیگه زیاد مهم نیست😍

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. OMID

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1541 ديدگاه)

    کونیگزگ خیلی سبک تره نسبت قدرت به وزن و چابکیش هم بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. سروش

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (185 ديدگاه)

    بوگاتی بهتره ولی به خاطر اختلاف قیمت آگرا. با پول بوگاتی میتونی یه ویلای بزرگ تو بهترین جا بخری به اضافه آگرا. با اضافه ش هم میشه کسب و کار راه انداخت!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. محمد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (127 ديدگاه)

    کوئنگ زگ انتخاب معقول تری به نظر میاد چون که هم قیمت پایین تری داره هم سقف سرعت بالاتری داره و هم وزن کمتری داره. تنها برتری دیوو اول طراحیشه بعد شتابش ولی درکل کوئینگ زگ انتخاب بهتریه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. MAHDI

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (4609 ديدگاه)

    شیرون معمولی خیلی جذاب تره. اما اگه یه انتخاب بین همه هایپرکارها داشتم بجز پورشه۹۱۸به هیچ خودروی دیگه ای فکر نمیکردم.هم به شدت شتاب سریعی داره.هم درپیست خیره کننده است. هم ازرقبا امکانات خیلی بیشتری داره. هم قابلیت رانندگی روزمره اش خیلی خیلی بالاتره.هم کابین لوکسی داره.ظاهرش هم خیلی فضایی نیست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. Amir Machine

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (718 ديدگاه)

    قطعاً بوگاتی
    دیوو از لحاظ تکنولوژی، راحتی و مهندسی کاملاً برتره
    آگرا بیشتر بدرد مسیر مستقیم میخوره اما با دیوو میشه پیست‌ها رو به آتیش کشید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. OMID

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1541 ديدگاه)

      داداش بر عکس گفتی این بوگاتی ۲تن وزنشه چجوری میخواد تو پیست از ماشین ۱۴۰۰ کیلویی سریع تر بره تازه نسبت قدرت به وزن اگرا بهتره و نیازی به کار انداختن ۴ تا توربو شارژر هم نداره .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Amir Machine

        ۱۳ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (718 ديدگاه)

        دوست عزیز دیوو اصلاً برای پیست ساخته شده، داون‌فورس این ماشین ۹۰ کیلو بیشتر شده که موجب افزایش پایداری تو پیست میشه و به خاطر همین داون‌فورس بیشتر، حداکثر سرعتش کمتر شده.
        دیوو میتونه ۱.۶ جی شتاب جانبی رو تحمل کنه و بنابراین براحتی پیچ‌ها رو با سرعت بالا طی میکنه.
        دیوو یک دور پیست آزمایشی ناردو رو هشت ثانیه سریع‌تر از شیرون طی کرده اونم بدون افزایش قدرت و صرفاً با تکیه به تجهیزات آئرودینامیکی.
        این در حالیه که حتی یک لپ تایم پیست از آگرا RS موجود نیست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  14. كامي

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    دیوووووووووووووو

    مهندسی قابل اطمینان تر
    طراحی فوق العاده
    شتاب
    ابهت
    دیگه نمیدونم چی میخام ازش …:)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. حمیدرضا

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2404 ديدگاه)

    چجوری انتخاب می کنین چجوری میشه انتخاب کرد اصلا مگه میشه یکی رو بهتر از اون یکی دونست قاطی کردم رفت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. سام

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (706 ديدگاه)

    رأی من در این دوئل خودرویی به ابر خودرویی چون بوگاتی دیوو رأی می دهم .چون در بین سوپر اسپرت ها بی همتا و یگانه است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. mahdy

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2369 ديدگاه)

    دیوو از کجا پیداش شد ؟ شیرون بود که
    ولی به نظرم لافراری قهرمانه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ali Keyhani

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (568 ديدگاه)

      کلا باید به این دوئل های پدال عادت کنیم ۱۰۰۰ بار تا این مرحله تغییر کردن ماشین ها و چیدمانشون،پروجکت وان یبار تو لیسته یبار حذف میشه و حالا دوباره اسمش به چشم میخوره و همچنین بوگاتی،که شیرون بدست رگرا حذف شد ولی توی نیمه نهایی یک دفعه دیوو ظاهر شد،اگر دیوو توی این مرحله سرو کلش پیدا شده پس توی دوئل سوپراسپرت ها هم میشه فراری ۴۸۸ پیستا رو هم اضاف کرد با اینکه چندین ماه زودتر از دیوو معرفی شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. دانیال روشنی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (163 ديدگاه)

    با پول دیوو یه =
    آگرا ،
    یه ویلا توی مالپسنای اسپانیا ،
    یه فراری،
    یه رولز رویس کولینان ،
    یه گوست ،
    یه کاوازاکی h2 ,
    یه پورش پانامرا es ،
    یه جت اختصاصی و
    یه هلیکوپتر میخرم!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. mahdy

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2369 ديدگاه)

      نه دیگه انقدم نیست اختلاف
      ۳.۳ میلیون و این همه کار ؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. دانیال روشنی

        ۱۳ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (163 ديدگاه)

        به جز ویلا همشون رو میشه گرفت

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. mahdy

          ۱۳ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (2369 ديدگاه)

          هلیکوپتر و جت شخصی و اون همه ماشین گرون با ۳.۳ ؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  19. ahmad

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1099 ديدگاه)

    چرا مدل one 1 تو این سگمنت و رقابت نیست فکر کنم اون نماینده شایسته تری از agera باشه واسه کونیگ زگ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. مهدی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    خدا فراری رو افرید تا ادم از دیدن این بوگاتی حالش بهم بخوره… انگار بچه طراحیش کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. حسن

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (100 ديدگاه)

    من یه سوال دارم، از کوئنیگ زگ تو هیچ پیستی رکوردی و یا تایمی قابل توجهی هست؟ یا فقط موضوع تاپ اسپید براشون مهم بوده؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. Amir

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بوگاتی با معرفی ویرون یه شاهکار رو تو زمان خودش معرفی کرد که مرز ها رو جا به جا کرد اما بعدش که نام بزرگی برای خودش ساخت شده مثل بعضی برند های دیگه تقریباً دیگه رقابت و کنار گذاشته و تبدیل شده به یه برند که مدل های جدیدی می سازه با نام های متفاوت ولی بدون تفاوت فنی چشم گیر که فقط در آمد و بالا ببرن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. علی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیوو چرا با آگرایی که چندسال قبل معرفی شد مقایسه شده؟
    یکم انصاف داشته باشین دیگه
    مثل اینه من بیام ایفون ۵ اس رو با سامسونگ اس۹ مقایسه کنم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. کیوان

    ۱۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (150 ديدگاه)

    مگه بوگاتی رقیب داره؟! نه پس خود خودشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. ARASH

    ۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    چیزی مشخصه اینه اول اینکه بوگاتی مال بزرگ ترین شرکت خودرو سازی فولکس واگن هست این ب هه کنار نکته مهم اینجا اینه بوگاتی ماشینیه که فقط به دنبال سرعت نیست و خودرویی هست که اومده تا تمام قابلیت ها رو کامل کنه سرعت، شتاب بالا ،امنیت،رفاه بسیار عالی ،زیبایی و….. اما کوینیخزگ شرکتی هست که نه سابقه خوبی داره نه هدف درستی .شرکتی که دو دهه پیش واسه طمع سعودی ها برای بدست گرفتن سریع ترین ماشین توسط عربستان سعودی سرمایه گزاری شد و شروع به کار کرد .خودتون قضاوت کنید اگر شرکت بوگاتی فقط روی سرعت و شتاب و سریع بودن تمرکز داشت …..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. Mg

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (581 ديدگاه)

    خیلی میگن که بوگاتی توی سرعت بالا نمیلرزه خب این راسته ولی اگه شما لامبورگینی جدید رو ببینی هم هم بوئینگ رو و هم بوگاتی رو دور میندازید. و لامبورگینی های جدید لرزش ندارن رای من لامبورگینی ترزو یا بوگاتی شیرون.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا