بیوک

بیوک ولیت 7، کراس‌اووری الکتریکی برای چشم‌بادامی‌ها!

جنرال موتورز به‌صورت تصادفی در سال ۲۰۱۷ کراس اووری شکل گرفته بر پایه شورولت بولت را به همگان نشان داد و حالا به نظر می‌رسد این خودرو برای تولید آماده شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط مقامات خودرویی کشور چین، این کراس اوور با نام بیوک (Velite) ولیت ۷ شناخته خواهد شد.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این خودرو تقریباً مشابه کراس اووری است که حدود دو سال پیش دیده شد. البته برخی تفاوت‌های کوچک وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سپر جلوی بازنگری شده و جلوپنجره‌ای با نشان بیوک اشاره کرد.

به نظر می‌رسد باقی بدنه کاملاً به مدل قبلی وفادار بوده زیرا از پوشش‌های پلاستیکی بدنه، ورودی‌های هوای عمودی و… سود می‌برد. ولیت ۷ حتی رینگ‌ها و عناصر مشکی مشابهی روی ستون C دارد تا ظاهری شناور برای سقف ایجاد شود.

در بخش عقب چراغ‌هایی کوچک دیده می‌شوند که از طریق نوار نورانی کوچکی به هم متصل شده‌اند. همچنین می‌توانیم یک اسپویلر روی درب پشتی و سپری مشکی را تشخیص دهیم.

اتوهوم می‌گوید این خودرو طول ۴۲۶۴ میلی‌متری داشته و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۷۵ میلی‌متر است. اگر این اطلاعات صحیح باشد بیوک ولیت ۷ دقیقاً ۹۹ میلی‌متر طویل‌تر از شورولت بولت بوده و فاصله بین محوری‌اش نیز ۷۴ میلی‌متر بیشتر است.

فعلاً چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما گفته می‌شود ولیت ۷ از پیشرانه الکتریکی ۱۷۴ اسب بخاری استفاده می‌کند.

اگرچه ولیت ۷ به احتمال زیاد مختص بازار چین خواهد بود اما جنرال موتورز قبلاً برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری در کارخانه اوریون برای تولید محصولات الکتریکی جدید شورولت را اعلام کرده است. این خودروساز در آن زمان تائید کرده بود که محصول جدید این شرکت از نسخه‌ی پیشرفته پلتفرم بکار رفته در بولت الکتریکی استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود آن کراس اوور ویژه بولت EUV نام بگیرد و تقریباً ظاهری مشابه ولیت ۷ داشته باشد. البته طبق شنیده‌ها پیشرانه الکتریکی قوی‌تری با حداقل قدرت ۲۰۰ اسب بخار روی محصول شورولت نصب خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. کافر مقدس

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    همین بیوک و کادیلاکا رو چینی ها اسمشو عوض کنن بدن به ما ممنون میشیم . اینجوری ممنوعیت ورود آمریکایی هم دور میزنیم . ما هم که عاشق هر نوع دور زدن

    من برای ام وی ام تو چند سال عرق بریزم تو با بیوک و کادیلاک به سمت اتاق فکرت حرکت و برای فردای من تصمیم بگیریم . این بود عدالت :(

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا