بیوک

ارائه تخفیف قابل‌توجه برای خرید بیوک لاکراس

مدتی است که می‌دانیم بیوک لاکراس به آخر خط رسیده است. اخیراً هم تایید شده تولید بیوک رگال و رگال تور ایکس نیز به زودی متوقف خواهد شد. بیوک حداقل برای آینده‌ای کوتاه هم که شده فقط اقدام به تولید کراس اوور خواهد کرد. دوران سدان های عالی بیوک به پایان رسیده هرچند این امر باعث نشده مدل‌های باقی مانده با تخفیف‌هایی عالی عرضه نشوند.

بیوک در ۶۰ روز آینده تخفیف ۲۰ درصدی را برای اکثر مدل‌های لاکراس ۲۰۱۹ باقی مانده اعمال کرده که حداکثر میزان تخفیف برای مدل‌ها به حدود ۸ هزار دلار هم می‌رسد. این اولین باری نیست که بیوک چنین تخفیف سخاوتمندانه‌ای را برای لاکراس در نظر می‌گیرد اما این بار تخفیف یاد شده مختص مالکان خودروهای غیر از محصولات جنرال موتورز است. در گذشته تنها افرادی که مالک یکی از محصولات جنرال موتورز بودند می‌توانستند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. اگر تخفیف نزدیک به ۸ هزار دلار به حد کافی نیست پس باید بدانید بیوک پیشنهاد جذاب دیگری را نیز در دست داشته و آن نیز شرایط اقساط ۷۲ ماهه بدون بهره می‌باشد.

البته این تخفیف‌ها شامل مدل پایه ۱SV نمی‌شوند. لیست تخفیف‌های بیوک شامل مدل‌های ذیل است: لاکراس ۲۰۱۹ تریم Essence دیفرانسیل جلو قیمت ۴۱۷۸۰ دلاری دارد که میزان تخفیف کل آن برابر با ۸۳۵۳ دلار می‌باشد. به این ترتیب قیمت خودرو به ۳۳۴۲۴ دلار کاهش می‌یابد. به یاد داشته باشید که متوسط قیمت یک خودروی صفرکیلومتر در آمریکا به ۳۷۱۸۵ دلار رسیده بنابراین با وجود چنین تخفیفی شما می‌توانید یک سدان بزرگ و لوکس از بیوک با قیمتی شگفت‌انگیز را بخرید.

این خودروساز آمریکایی فعلاً گفته تخفیف یاد شده تا دوم ژانویه ۲۰۲۰ ادامه دارد اما اگر موجودی انبار خودروهای یاد شده تمام نشوند احتمالاً این تخفیف تمدید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۱۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    تو ایرانم ما موقع ثبت نام یه مشت لگن موندیم تو کف سایت های در پیت خودروسازی الانم دارن دنبال سوراخ موشش میگردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۱۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    به قول بابا طاهر ( خوشا آنان که الله یارشان بی )

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. حميدرضا

    ۱۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    یا خدا یا حضرت بیوک داری چه میکنی با این دل ما والا ماهم ادمیم حداقل حق داریم یه ماشین سوار بشیم نمیگم به سبک امریکایی زندگی کنیم حداقل حق داشتن یه خودروی امن رو داریم یا نه چرا باید این ماشین با این ابهت با یه همچین تخفیف و شرایط اقساطی عالی فروش بره اونوقت ما برای خرید یه ماشین که اصلا معلوم نیست تحویل میدن یا نه یا اصلا دارن که بدن بریم صف وایسیم اونم با شرایط وام 40 درصدی اخه ظلم تا کجا
    قاطی کردم دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    هییی روزگار …. پدال اینارو نزار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا