بیوک
- شرایط فروش و ثبت نام لاماکو فلو - مهر 1404
- پیکاپ کاترپیلار در راه است؛ هیولای غولپیکر با توان یدککشی ۱۶ تن!
- رانندگی با جیکو L5، جادار و ارزشمند با رانندگی ناامیدکننده
- جدیدترین ثبت نام و فروش فوق العاده سایپا؛ مهر 1404
- شرایط فروش مدیران خودرو: ام وی ام، فونیکس و اکستریم - مهر 1404
- رانندگی با کادیلاک اسکالید ۲۰۲۵، باشکوهتر، راحتتر و پیشرفتهتر از همیشه
- درگ جذاب بیامو M2 با خودروهای اسپرت مرسدس، پورشه، آئودی و فولکسواگن
- معرفی نسل جدید هوندا NT1100 مدل 2026؛ ایدهآل برای سفر!
- فروش کرمان موتور: کی ام سی، جک و هیوندای؛ شرایط نقد و اقساط - مهر 1404
- جنگ و صنعت خودرو؛ 150 سال نبرد و دگرگونی در خودروسازی جهان
جدیدترین ها
بیوک از یک پکیج ظاهری جذاب برای رگال در چین رونمایی کرد که یادآور افسانهٔ GNX است اما این بازگشت تنها در ظاهر خلاصه میشود.
بیوک که در چین برندی بسیار مطرح و موفق است، در آمریکا یک برند حاشیهای است. راز این تضاد شگفتانگیز و آیندهٔ این برند در دو بازار بزرگ جهان چیست؟
بیوک با معرفی سدان پرچمدار الکترا L7 در چین، فصلی جدیدی را در تاریخ خود گشوده است. این خودرو به قوای محرکه هیبرید بردافزا مجهز است.
بیوک از کابین سدان برقی جدیدش، الکترا L7، پرده برداشت. صندلی بیوزنی ۱۲۰ درجه و سیستم صوتی ۲۷ بلندگو، مهمترین ویژگیهای این کابین لوکس هستند.
بیوک الکترا اوربیت، طرحی چشمگیر است که با الهام از فضاپیماها و مدلهای کلاسیک بیوک دهه ۵۰ ارایه شده است.
جدیدترین و ارزانترین نسخه از مینیون لوکس بیوک با نام لند بیزنس کلاس و قیمت پایهٔ 32 هزار دلار در چین معرفی شده است.
فیسلیفت کراساوور برقی بیوک الکترا E5 با 47 ارتقاء مختلف، اصلاح طراحی و بهبود قوای محرکه برای بازار چین معرفی شده است.
بیوک، برندی که زمانی نماد تجمل آمریکایی بود، حالا به گزینهای اقتصادی با قیمتی نزدیک به خودروهای ارزانقیمت تبدیل شده است. آیا این برند میتواند...
بیوک با رونمایی از کانسپت الکترا GS، آینده طراحی خودروهای برقی خود را به نمایش گذاشت. این سدان لوکس با طول بیش از ۵.۳ متر، رقیبی برای مرسدس S کلاس...
بیوک با مینیون لوکس پلاگینهیبریدی GL8 انکاسا، بار دیگر قلب بازار چین را هدف گرفته است. این خودرو با کابین جادار و فناوریهای پیشرفته، یک ویلای...
آخرین نسل بیوک ریویرا که بین سالهای 1995 تا 1999 تولید شد، هرچند کوپهٔ فوقالعادهای بود اما قربانی تغییر سلیقهٔ بازار شد.
با اینکه سالها است عرضهٔ بیوک رگال در بازار آمریکا خاتمه پیدا کرده است ولی این خودرو همچنان در چین تولید میشود.
در این مطلب نگاهی داریم به اقدامات مؤثری که بیوک برای بهبود و تغییر تصویر خود انجام داده و کوتاهیهایی که در این مسیر داشته است.
رینگبرادرز با رستوماد یک بیوک گرند نشنال مدل 1987، خروجی پیشرانهٔ V6 آن را به 1246 اسب بخار قدرت و 1355 نیوتن متر گشتاور رسانده است.
جنرال موتورز برای مینیون پلاگینهیبریدی لوکس بیوک GL8 از گیربکس دو سرعتهٔ هیبریدی جدید ساخت بورگوارنر استفاده کرده است.
نسل اول بیوک ریویرا که بهعنوان یکی از زیباترین خودروهای آمریکایی تاریخ شناخته میشود، در سال 1965 به لطف پکیج گرن اسپرت، به خودرویی عضلانی تبدیل شد.
جنرالموتورز با معرفی این دو محصول بهدنبال جبران افت فروش خود در چین است.
نسخهٔ جدید مینیون لوکس GL8 بیوک با پیشرانهٔ 1.5 لیتری پلاگینهیبریدی و قیمت پایهٔ 50 هزار دلار راهی بازار چین خواهد شد.
نسل جدید بیوک انکلیو با پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ جدید و تکنولوژیهای پیشرفتهای مثل سیستم خودران سوپر کروز راهی بازار خواهد شد.
بیوک در عصر جدیدی از طراحی خودروها قرار دارد. در مقاله پیش رو میخواهیم بهصورت اجمالی تحولات رخ داده در این برند آمریکایی را بررسی نماییم.