بی ام و

نگاهی به تکنولوژی استارت از راه دور ب‌ام‌و

خودروهای مدرن روز به روز پیشرفته‌تر از دیروز می‌شوند و نمونه بارز آن شرکت ب‌ام‌و است که ویژگی استارت از راه دور پیشرانه را برای برخی محصولات که از سیستم‌عامل iDrive 7.0 سود می‌برند عرضه کرده است.

استارت از راه دور پیشرانه در سری ۵ فیس لیفت و M5 و M5 کامپتیشن و همچنین نسل جدید سری ۴ در دسترس می‌باشد. این سیستم به مالک خودرو اجازه می‌دهد تا از طریق برنامه ConnectedDrive ب‌ام‌و خودرو را روشن کند. راننده با استفاده از این ویژگی می‌تواند دمای کابین را بهینه کرده و سپس وارد کابین شود.

ب‌ام‌و می‌گوید این تکنولوژی را می‌توان از طریق کلید خودرو و از فاصله بین ۳۰ تا ۷۰ متری نیز فعال کرد. اگر خودرو دارای برخی تجهیزات همچون گرم‌کن و سردکن و غربیلک فرمان گرم شونده باشد این تکنولوژی‌ها می‌توانند از راه دور فعال شوند. استارت از راه دور پیشرانه به ویژه در آب‌وهوای گرم و سرد مفید خواهد بود جایی که مالک شاید پیش از ورود به خودرو خواهان دمای متعادل کابین باشد.

خودروهایی که بدون این ویژگی کارخانه ب‌ام‌و را ترک کرده اما دارای آپگرید نرم‌افزار از راه دور باشند در آینده خواهند توانست از طریق ConnectedDrive Store به این ویژگی تجهیز شوند. طیف متنوعی از خودروهای ب‌ام‌و نیز از طریق به‌روزرسانی از راه دور به این ویژگی مجهز می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ۳۲۰i، ۳۳۰i و M340i، کل خانواده سری ۴ کوپه، ۵۲۰i و ۵۳۰i و ۷۴۰i، ۷۴۰Li و ۸۴۰i اشاره کرد. شاسی بلندهای X5 Drive40i و X6 xDrive40i نیز جزو این دسته هستند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. AMG///

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    اینو بنز خیلی وقته درست کرده ک

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. پارسا لطیفی

      ۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (63 ديدگاه)

      ///AMG دمت گرم
      میشه بیشتر توضیح بدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AMG///

        ۸ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (579 ديدگاه)

        تو گوگل بزن مرسدس می تمام توضیحاتش میاد

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (353 ديدگاه)

      آره فک کنم برا مدلای نسل جدیدشه ،تازه فقط بنز نیست من یه بار یه برند دیگه هم دیدم که داشت همچین ویژگی رو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    این آپشن (کیلس استارت) از خیلی وقت پیش توسط خیلی از کمپانیا خودروسازی به مشتری ارائه شده و حتی اگر کسی بخاد میتونه شخصاً با مراجعه به بعضی جاهایی که این آپشن رو نصب میکنن مراجعه کنن تا واسشون نصب کنه …. تو ایرانم جاهایی هستش که این آپشنو روی هر مدل ماشینی نصب میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (205 ديدگاه)

    آقا دعوا نکنین این سیستم سالهاست رو دزگیر مجیکار هست. اینم حتما یه فرقی داره که براش کلیپ تبلیغاتی ساختن وگرنه چیز خاصی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. TRX

    ۸ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (317 ديدگاه)

    این ویژگی قابلیت های بسیار زیادی داره ، همینطور که در انتهای ویدیو گفته میشه “برای مشاهده ی قابلیت های بیشتر ویدیو های دیگرمان را دنبال کنید”
    یکی از قابلیت های جالب این ویژگی که در کنفرانس نرم افزاری اپل امسال معرفی شد، امکان کنار گذاشتن همیشگی کلید خودرو و استفاده از تلفن همراه به عنوان کلید می باشد.
    بدین صورت که با نصب اپلیکیشن در گوشی و دسترسی های مخصوص گوشی شما به عنوان سوئیچ خودرو شناخته میشه و هر زمان که اراده کنید دسترسی از طریق شبکه های اجتماعی به شخص دیگری منتقل میشه و گوشی اون فرد میتواند به عنوان ریموت خودرو استفادت بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. آرش

    ۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (60 ديدگاه)

    من رو ماکسیمای خدابیامرزم داشتمش. با دزدگیر مجیکار همونطور که یکی از دوستان گفت. تو تابستون کولر روشن ماشینو خاموش میکردم دفعه بعد چند دقیقه قبل حرکت استارت میزدم. البته دهن موتور سرویس میشد کولر روشن استارت میخورد ولی ماکسیما بود دیگه. یادش بخیر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا