بی ام و

اولین نگاه به ب‌ام‌و سری 7 جدید

نسل جدید گل سرسبد خودروهای سدان لوکس ب‌ام‌و رونمایی شد. خودرویی با فناوری‌های نوین، وزن رژیمی و پیشرانه هیبریدی که بیانگر بازیگری تازه‌نفس در رده خودروهای این کلاس است.

All-New 2016 BMW 7-Series
All-New 2016 BMW 7-Series
در نگاه نخست، ب‌ام‌و سری ۷ جدید تغییرات دراماتیک و چشمگیری نسبت به گذشته را نشان نمی‌دهد. اما درواقع این یک خودروی کاملاً جدید و البته پیشرفته‌تر است.

All-New 2016 BMW 7-Series
All-New 2016 BMW 7-Series
در ایالات‌متحده، سری ۷ جدید منحصراً در یک نسخه با فاصله بین دو محور کشیده‌تر تحت کد G12 ارائه می‌شود. در حالی که در اروپا می‌توان مدل‌های استاندارد با فاصله بین دو محور معمولی با کد G11 را نیز یافت. طول نسخه کشیده‌تر به ۵۲۳۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو تا عقب آن به ۳۲۱۰ میلی‌متر می‌رسد که می‌توان فضای پایی رؤیایی برای سرنشینان عقب را در آن متصور شد. عرض این خودرو ۱۹۰۲ و ارتفاع آن ۱۴۷۹ میلی‌متر می‌باشد. مدل کوتاه‌تر هم طولی به اندازه ۵۰۹۸ و فاصله بین دو محوری به اندازه ۳۰۷۰ میلی‌متر دارد.

2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
طراحی سری ۷ جدید را می‌توان مخلوطی از طراحی سری قبلی با برادران کوچک‌تر آن نظیر سری ۳ و ۴ دانست. جلوپنجره کلیوی شکل معروف ب‌ام‌و با شبکه میله‌ای اکتیو همراه شده که فلپ های آن به‌صورت خودکار برای خنک شدن موتور در مواقع مورد نیاز باز می‌شوند. چراغ‌ها نیز کمی اغراق‌شده‌تر به نظر می‌رسند که در تماس با جلوپنجره قرار می‌گیرند و همانند مدل i8 از تکنولوژی لیزری استفاده می‌کنند.

سیستم تعلیق بادی در جلو و عقب علاوه بر آسایش بیشتر و سواری راحت‌تر، مرکز ثقل پایین‌تری در سرعت‌های بالا را ایجاد می‌کند.
استفاده از مواد سبک‌وزن باعث شده تا وزن خودرو ۱۳۰ کیلوگرم کاهش یابد. این موضوع نتیجه استفاده از موادی چون فیبر کربن در ترکیب با فولاد، منیزیوم، پلاستیک و آلومینیوم می‌باشد. برای نخستین بار نیز درب‌ها و صندوق بار از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند. هرچند که ممکن است از این رژیم وزنی به دلیل کاهش ۲۰۰ کیلوگرمی وزن پلتفرم، انتظار بیشتری داشته باشید، اما درواقع چنین تمهیداتی بیشتر به جهت خنثی نمودن افزایش وزن ناشی از ابعاد بزرگ‌تر و تجهیزات بیشتر رفاهی و ایمنی و تقویت کلی ساختار خودرو است. درعین‌حال به گفته یکی از اعضای هیئت‌مدیره ب‌ام‌و، این خودرو سبک‌وزن‌ترین سدان لوکس در این سگمنت می‌باشد.

ب‌ام‌و ۷۴۰i به‌عنوان مدل پایه از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۲۰ اسب بخار سود می‌برد. کارایی و پاسخگویی این موتور نسبت به سلف آن بهبود یافته است. در یک پله بالاتر می‌توان مدل ۷۵۰i xDrive را با موتور V8 به حجم ۴.۴ لیتر و قدرت ۴۴۵ اسب بخار انتخاب کرد. هر دوی این مدل‌ها از یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته سود می‌برند که با سیستم ناوبری خودرو نیز مرتبط است. به طوری که به‌صورت خودکار عملکرد آن با توجه به وضعیت رانندگی و شرایط مسیر تغییر می‌کند.

2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
در ابتدای سال ۲۰۱۶ می‌توان یک مدل پلاگین هیبریدی را در این سری شاهد بود. مدل ۷۴۰e xDrive از فناوری‌های توسعه یافته مدل‌های i3 و i8 بهره می‌برد. در این خودرو، یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوی بنزینی با یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس هشت سرعته خودکار جفت می‌شود. باتری‌های لیتیوم یون با کمک موتور خودرو یا توسط منابع خارجی از طریق شارژر استاندارد، تغذیه می‌شوند. این خودرو را می‌توان از طریق ایستگاه‌های شارژ عمومی یا شارژر مخصوص i Wallbox ب‌ام‌و شارژ کرد. این مدل در حالت تمام الکتریکی می‌توان مسافت ۳۷ کیلومتر را با بیشینه سرعت ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت طی نماید.

2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
از دیگر ویژگی‌های جالب این خودرو می‌توان سیستم سرگرمی به‌روز شده iDrive را نام برد. صفحه نمایشگر لمسی علاوه بر اینکه کاربری آسان‌تری دارد، از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند. این ژست‌های حرکتی را می‌توان شخصی‌سازی نمود و یک حرکت خاص دست را مثلاً برای پاسخ دادن به تماس تلفنی یا تنظیم صدا تعریف کرد.

2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
2016 BMW 7-Series
۲۰۱۶ BMW 7-Series
ویژگی‌های دیگر سری ۷ جدید شامل نمایشگر ۱۲.۳ اینچی داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی متحرک مرکزی، شارژر بی‌سیم برای گوشی تلفن همراه، صندلی‌های عقب گرم شونده همراه با هشت انتخاب برای ماساژور و سه سطح شدت ماساژ، برنامه احیای بدن برای جلوگیری از کوفتگی و خستگی در سفرهای طولانی، پکیج رایحه داخلی با هشت عطر spritz، نمایشگر سربالا با کیفیت گرافیکی بالا برای راننده، نسل جدید دستیار پارک خودکار و سقف پانوراما می‌باشند.

قیمت پایه ب‌ام‌و از ۸۱ هزار دلار برای مدل شش سیلندر و ۹۷۴۰۰ دلار برای مدل ۸ سیلندر آغاز می‌شود. حالا باید منتظر رقابت سری هفت جدید با کلاس اس مرسدس باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴۶ دیدگاه‌ها

  1. AHMADREZA BMW

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    امکاناتش خیلی بیشتر اس کلاسه
    درضمن ب ام و اولین هدآپ رو ساخت و حالا بهترین هد آپ هم روی این خودرو نصبه که حتی دفتر تلفن رو هم میشه چک کرد و تماس ها رو جواب داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران72

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (232 ديدگاه)

      سلام.
      چرا اینو میگید؟!
      ایم ماشین با تاخیر یک سال و نیمه نسبت به بنز اومده ولی به جز ژست حرکتی نمایشگر و شارژر بی سیم،من چیزی ندیدم که بنز کمتر داشته باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AHMADREZA BMW

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        نکنه بنز پارک خودکار داره یا هچین وزن کمی داداش سری 7 قبلی با اختلاف کمی از مرسدس شکست خورد به دلیل کمتر بودن امکانات داخلیش
        ولی چرا ب ام و سری 3 هنوز هم از سی نسل جدید بهتره چون ب ام و وقتی یه ماشین رو که مثلا جدید میکنه امکانتی رو اضافه میکنه ولی بنز نه مثلا اس کلاس 2014 و 2015 هیچ تفاوتی ندارند ولی بنز میتونه چند تا چیز اضافه کنه ولی نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AHMADREZA BMW

          ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          علاوه بر این پرده ای روی روی سقف شیشه ای میاد که با رنگ های قرمز و آبی و… حالت شب رو زیبا تر میکنه و چراغ های فرش مانند که بر کناره های در هستند و وقتی پیاده میشی جلوی پات رو مثل فرش نور روشن میکنن ویا شارژ بدون بیسیم باز هم بگم
          میتونید برید توی سایت bmw.tv و فیلمشو ببینید خیلی خفنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (20 ديدگاه)

          شما یا خبر نداری یا خودتو به بی خبری میزنی!!! بنز بهترین و اولین پارک خودکار رو رو ماشیناش داشت از سری قبلی ام رو ماشینش بود و امکانات فوق العاده ای که بنز داره اصلا نمیدونی اسمش چیه چه برسه به کاراییش !!! مثلا قابلیت ثابت بودن شاسی در پیچ و زاویه های خیابان
          و در آخر اینکه هیچ وقت ب ام و به عنوان لاکشری به بنز نمیرسه چون قیافش اسپرت هست اما بنز اصالت داره و لوکسی و تجمل از چهره ماشین دیده میشه !! رقیب بنز بنتلی و رولز رویسه نه ب ام و

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. جی تی ار

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (459 ديدگاه)

          اینکه بهترین پارک خودرکاربنز ساخت گزافه گویی بیش نیست. ولی بگو ببینم کدوم کمپانی پارک خودکار از راه دور از طریق سویچ ماشین رو ساخت و گذاشت روخط تولیدش??? اصلا بنز چندها ابداع تکنولوژی روی این نسل s داشت??? چندتا عز اون امکانات خارق العاده ی بنز رو بگوببینم. قابلیت صاف موندن شاسی که قدیمی شد. رییس دایملر گفته که مایباخ ماشاید بتونه بابنتلی رقابت کنه ولی به رولزرویس نمی رسه. اون وقت تو بنز رو درحد رولزرویس بی ام و میدونی??? نسل قبل سری هفت با اختلاف کم از s 2014 شکست خورد یعنی نسل قبل s رولوله میکرد. شما با بنز از پس همین بی ام و بربیاید بنتلی و رولزرویس پیشکش.
          حتما یه سر به کامنت پایینیت هم بزن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. جی تی ار

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (459 ديدگاه)

        توی تکنولوژی که قطعا برتره پارک خودکار از راه دور روهم اضافه کن همچنین سیستم ناوبری جدید تکامل یافته و هد آپ دیسپلای که کلی امکانات دارند…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امين

          ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (4 ديدگاه)

          مجیک بادی کنترل بادی مرسدس از کل آپشنای بی ام و ارزشش بیشتره ؛ تکنولوژی که هفت سال وقت و انرژی مهندسای مرسدس رو گرفت و نتیجش هم این شد که اگه با سرعت ٧٠ کیلومتر بر ساعت از روی مانع رد بشی هیچ لرزشی رو تو کابین احساس نمی کنی جادوی به تمام معنا … حالا شما بیا از سیستم ناوبری و جسچر های حرکتی بی ام و تعریف کن ؛ تکنولوژی که خیلی وقت پیش رو موبایل های سامسونگ معرفی شد و پارک خودکار که اگه اشتباه نکرده باشم اولین بارلکسوس پیادش کرد ! چیه بی ام و رو بالاتر از مرسدس میدونین من نمی فهمم !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Frankenstein

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (45 ديدگاه)

        همه امکاناتش یه طرف…..اون پکیج رایحه داخلی با هشت عطر spritz از پهنا تو حلقم…

        :))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AHMADREZA BMW

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          امین جون این مجیک بادی هم داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ali2240

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (513 ديدگاه)

      انتظار بیشتری از ب ام و میرفت
      هنوزم عاشق برند مرسدسم اما منصفانه سری ۵ رو برتر از E میدونم
      Z4 رو برتر از slk میدونم
      توی نسل قدیم سری 3 رو برتر از کلاس C میدونستم
      چون تعصبی رو برند ندارم
      الانم بخوام منصفانه بگم S مرسدس هنوز بدون رقیبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. danlelord

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (12 ديدگاه)

        آره‌‌ تو آخر بودن بدون رقیبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. P.G

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      دوست من،آخه چرا اطلاعات غلط و بى پایه و اساس میدى؟!
      باور کن بى ام و اونقدر بزرگ هست که نیاز نداشته باشه ما بخوایم با بستن دروغ و کارهایى که نکرده بزرگش کنیم!
      تکنولوژى هدآپ دیسپلى براى آمریکاست و سالها قبل آمریکا معرفیش کرد،چون این تکنولوژى ابتدا تا سال هاى طولانى به صورت تکنولوژى برتر فقط در صنعت هوایى نظامى استفاده میشد و همونطور که میدونى آمریکا خداى صنعت هواییه
      اولین شرکت خودروسازى هم که از هدآپ دیسپلى استفاده کرد جنرال موتورز آمریکا بود که در سال ١٩٨٨ این تکنولوژى رو در اولدزموبیل کوتلاس و پونتیاک گرند پریکس ارائه داد
      شرکت هاى آلمانى سال ها بعد و از اواسط دهه ى ٢٠٠٠ این تکنولوژى رو روى بعضى محصولاتشون ارائه دادن
      http://en.m.wikipedia.org/wiki/Automotive_head-up_display

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. محمد

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (135 ديدگاه)

      انتظار بیشتری از بی ام و داشتم، قیافه ماشین قشنگ هست ولی بازهم اس کلاس کوپه یه چیزه دیگه ست وقیافش خیلی زیباتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. AHMADREZA BMW

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    طرفدارای بنز لطفا آروم باشید واقعا این ماشین بهتر از اس کلاسه با این همه تکنولوژی و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با نظر کاملا منطقی و درست تو موافقم
      درود بر سازندگان این خودرو
      درودبر BMW

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ASTON MARTin

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      اون چیزی که من دیدم ارابه ی خدا بود نه ماشین
      واقعا ایولا
      ینی موندم کی میخواد با این مبارزه کنه
      اگه رقیبی بالاتر ازین پیدا بشه دیگه … :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. AHMADREZA BMW

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    کشته منو اون وزنش و حرکات مانیتور و اون مانیتور متحرکه که کنار دسته ی صندلی های عقبه و شارژ گوشی پارک خوکارش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سامان از تبریز

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    سلطان سدان های فوق لوکس
    فقط
    MB S class

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. جی تی ار

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    شاید داشبوردش شکوه کمتری داشته باشه اما بقیه کابین مخصوصا عقبش لوکس تر نباشه کمتر از بنز نیست. ضمنا همین داشبوردش کلی مزیت نسبت به s داره مثل کیلومتر شمار واقعا طبیعی تر که حس خیلی بهتری نسبت به کیلومتر شمار s که کاملا دیجیتالی و برروی یک صفحه LCD است به آدم میده.
    یه سر به bmwblog بزنید چندتا ویدیو گذاشته ببینید دهنتون باز میمونه. مشخصات فنیش هم اعلام شدs500 که موتورش 8 سیلندره شتابش برابر4.8 ثانیه است یعنی برابر با سری 7 قبلی اما این نسل750 شتابش 4.3 ثانیه است یعنی برابر با s600 که موتورش 12 سیلندره!!!!!
    چندتا مقاله دیگه هم راجع به سویچ و پکیجM و اتاقش گذاشته برید ببینید تا کفتون کامل کامل و بیش از زمان رونمایی s کلاس ببره!!!;-)…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      ب ام و واسه سری 7 پکیج ام نداره پس 750 بالاترین سریشه و واسه مقایسه یاس با S63 مقایسه بشه که شتابش 4 ثانیه است و اینکه موتورش 8 سیلندر 5.5 BITURBO است
      البته گشتاور اس بیشتر از این سری 7 …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جی تی ار

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (459 ديدگاه)

        عمویی خیلی تند نرو. اول اینکه بی ام و پکیج ام نداره ربطی به این نداره که شما750 رو با s63 مقایسه کنی یعنی استدلالت منو کشته. بی ام از موتور پایه هشت سیلندرش بدون افزایش قدرت شتاب دوازده سیلندر بنز رو گرفته به خاطر کاهش 130کیلوگرمی به دلیل فیبر کربن. اینکه بنز تکنولوژی و توانایی هایفنی اش به گرد پای بی ام و نمی رسه دلیل نداره بری مدل پایه بی ام و رو با مدل تقویت شده بنز مقایسه کنی. بزودی آمار میاد و می فهمی که حتی مصرف و تولید گاز های آلاینده اش هم کمتر از بنزه.
        این چنین تکنولوژی که باید گفت به کل اس کلاس می ارزه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. رامکال

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    راستی مثل این که بی ام و برای آفرود هم برنامه هایی داره درسته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW4ever

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (155 ديدگاه)

      بله بی ام و الان داره روی یه suvفول افرود کار میکنه نمیدونم X7 هست یا یه چیز دیگه حسین جان بهتر از میدونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AHMADREZA BMW

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        بله ب ام و فول سایز با نام x7 و با طراحی کاملا لوکس وارد بازار خواهد شد قرار بود یه مدت بعد از سری 7 معرفی شه ولی ازش خبری نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حسين

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      سلام. راستش منم تا حالا خبری از برنامه ب ام و برای آفرود نشنیدم. ب ام و انقد پروژه رو دستش هست الان که بعید میدونم حالا حالاها بره سمت آفرود. اما خب هیچی بعید نیست!! به هر حال من اطلاعی ندارم. اما یه نکته راجع به X7: اونم اینکه X7 قراره یک شاسی بلند فول سایز باشه و احتمالا لوکس ترین محصول ب ام و باشه، یعنی از سری 7 هم لوکس تر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. amin

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    فکر کنم همه معتقد باشن که طراحی اتاق بخش جلویی بی ام و کاملا تکراری و خسته کننده شده همه شبیه هم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      نکه کابین مرسدس بنز Sکلاس تو نسل جدیدش از این رو به اون رو شد.
      همه ی خودرو سازی ها برای طراحی هاشون چهار چوب خاصی روتالیف کردن و هر سال کیفیتش رو بهتر و بیشتر میکنن.
      اگه نظر چند نفر رو درباره ی ماشین های BMWبپرسی همه از خاص بودنش حرف میزنن نه از تکراری بودن و خسته کننده بودنش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        والا داداش بنز هر کلاسش با کلاس دیگش طراحیش فرق میکنه ولی بی ام و تو هر کلاسیش که بشینی شبیه هم هیچ تغییر آنچنانی نداره که چشم گیر باشه…طراحی عقب این ماشین فوق العادست ولی داشبورد جلوش اینا اصلا…داداش من از خیلی ها پرسیدم هرکی داشته یا داره گفته تو همه بی ام و ها تقریبا شبیه هم و خسته کننده شده این تکرار…همین تاپ گیر هم نشست تو بی ام و گفت بازهم همون اتاق تکراری !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. شلبى

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    با احترام به بى ام و ولى بنز بیشتر به دل ادم میشینه و کابین زیباترى داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      به نظر من BMW هیچی از بنز کم نداره با اینکه بنز ماشین خیلی خوبیه اما BMW هم پا به پاش داره میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. peyman

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اون پرده شیشه لچکی عقبش میارزه به کله صنعت خودروسازی ایران
    رینگاشوووووو
    یه عده رو هیچکس جز خودشون نمیتونه درکشون کنه که ایراد فضایی رو ماشین میزارن!!!!!!!
    خودمون چی سوار میشیم و از چه ماشینهایی ایراد میگیریم!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      دمت گرم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. mmazaher

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    سلام bmw یکی از بهترین سریهای خوش فرم و در برگرفته از تکنولوژی الیازهای حافظه دار را در خود جا داده و از الومینیوم پیرسختی شده که قدرت استقامت در برابر تمام شرایط سخت را دارد استفاده نموده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. موسی مهران

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    قیافه ش به هیچ وجه با بنز قابل قیاس نیست بااینکه خیلی زیباست اما یه پس رفته در طراحی / سال گذشته عکسای این طراحی لو رفته … مشخصه بی ام و برنامه مشخصی برای سری هفت در مقابل اس کلاس نداره.. بی ام و به نظر باید یه تجدیدنظری در طراحیاش بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      واااااااای!!!!!!!!!!!??????????¿¿¿¿¿¿*******
      دوست عزیز فازت چیه?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مهران72

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (232 ديدگاه)

    سلام.واقعا خوبه درمورد ظاهر که این کلاس مهم ترین چیز براش وقاره که این داره،اونم از نوع بی ام و ش.طراحی داخلیشم عالیه،شیک و ساده و دم دست.ولی طراحی داخلی بنز مال یه نسل بعد هست.

    بنز برای کسایی هست که میخوان یه نفر ماشینو براشون برونه و اونا تو قصرشون حال کنن.
    ولی بی ام و واسه اون دیپلمات ها یا پولدارایی که ترجیح میدن پشت رول باشن و از دینامیک و هیجان رانندگی لذت ببرن.
    گرچه بنز تو این زمینه و بی ام و تو لوکس بودن کم ندارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امید

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمای جلوییش واقعا در حد سری 7 نیست !!! تنها نقطه ضعفش این میتونه باشه !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سعید ص

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اگه پول داشتم تو خرید اس کلاس یا سری 7 یه لحظه هم صبر نمیکردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Xman

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    بنز و BMWهردو فوق الاده هستند وبرای همین انتخاب یکی از بین این دو کار بسیار دشواریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. danlelord

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      فقط بی ام و
      شک نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. مهدی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    من یری رونماسس این خودرو لحظه شماری می کردم شاید بنز بخاطر با سابقه بودنش تو این زمینه نظر خیلی هارو به خودش جلب کرده ولی BMWهم داره روز به روز بهتر میشه و خودرو سازی هست که فکرش فقط و فقط برای ساخت خودرو سواری نه کامیون و اتوبوس و….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. عبدالله

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    چه عجب بالاخره یک شرکت خودرو سازی در دنیا پیدا شد که بتواند یک خودرو درست کند و پیکان و پراید شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا را به چالش بکشاند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احسان

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    واقعا با کیفیت ساخته شده حتی از رو عکس هم میشه فهمید
    بنز و بی ام دبیلو با رقابت شون باعث پیشرفت هم دیگه در طول تاریخ شدن و واقعا هردو بهم مدیون هستند و از این رقابت سالم همه دنیا حالش رو میبرن وما حسرتش رو خدا وکیلی یه نگاه به قیمت این ماشین بندازید!!!!حالا صبر کنید بیاد ایران بازم قیمتشو نگاه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. danlelord

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      کدام رقابت؟؟؟
      بنز فقط بلده از روی بی ام و کپی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ebi

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    چراغای عقب نسل قبل ابهت بیشتری داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حسين

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود.
    خیلی خوشحالم که توی این پست،
    – بحث به حرفای بیهوده و سطحی کشیده نشد
    – اطلاعات خوبی رد و بدل شد
    – افرادی که حرفای تنش ساز زدن با بی محلی روبرو شدن
    – و جای افرادی مثل «تنش سازها» خالی بود

    اما نکات پایانی:
    یکی از نقاط قوت ب ام و در محصولاتش تقسیم وزن 50/50 هستش که حتی توی این کلاس خودرویی هم رعایت شده و این یعنی اوج مهندسی در طراحی

    200 کیلو شاسی رو سبک کردن، کلی هم توی بدنه صرفه جویی کردن، اما اونقدر تجهیزات به این ماشین اضاف شده که وزن کلیش 130 کیلو کم شده نسبت به نسل قبل!!

    تغییرات تدریجی در حال انجامه و شباهت بین محصولات جدید و مدل کانسپت گرن لوسو دیده میشه

    آپشنهای بیشتری نسبت به اس کلاس داره اما آپشن بیشتر به معنی برتر بودن نیست. نسل قبلش هم در زمان رونمایی آپشنهای بیشتری از S داشت. باید تا زمان آزمایش صبر کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ali mtr

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (55 ديدگاه)

    عقب قبلیه خیلی بهتر بود توی سایت های خارجی خیلی طراحیش مورد انتقاد قرار گرفته ولی امیدوارم با فروشش تلاش های بی ام و به ثمر بشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. sdl

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی مونده به s برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. danlelord

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      آره حالا حالاها مونده تا به رتبه های پایین سقوط کنه و با بنز هم ردیف بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. MOHAMAD TBAG

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    تا وقتی که بی ام و هست ………
    کسی به بنز فکر نمیکنه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. danlelord

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      ایول

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. luis

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسیار زیبا و عالی .کشتینمون از بس گفتید این با اون قابل قیاس نیست اون با این قابل قیاس نیست این اون این اون…… هر کس نظر خودشو راجع به این اثر هنری و زیبا بده و بره اینقدرم پای بقیه خودرو ها تو این مقاله باز نکنید این مقاله جهت معرفیه و به هیچ وجه نه مقایسته ایه نه حرفی از بقیه خودرو ها زده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نوید جهرمی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    برادر f sport کم پیدایی؟ تو همه نظرات دنبال نظر شما میگشتم ببینم برای این یکی چی داری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Fsport

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (48 ديدگاه)

      عزیزم زیاد دنبال من نباش خسته میشی…
      من میخوام ببینم اون دوستانی که یه زمانی تصاویرش لو رفته بود و میگفتن آقا بزارین بیاد بزارین بیاد میکردند کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که همونه که…کلا بی او و گند زد با این طراحیش…خیر سرش ماشالا نسل جدیده ها…باز داخلش مثل بقیه بی ام و هاست :-D :-D :-D خیلی مسخره هست خیلی…بابا یعنی اینقدر ضعف در طراحی داره بی ام و؟؟؟؟عقبش هم که تعطیله…اصلا ابهت نداره…باز جلوش قابل درکه…خلاصه خسته نباشید با این گندتون.
      اول ال س
      دوم ال اس
      سوم ال اس
      چهارم اگه پولم رو خواستم بریزم دور اس کلاس…چون هم خرجش زیاده و هم مورد اعتماد نیست برندش…طبق کانسومر ریپورتس کیفیت سایون از بنز بهتره قبول ندارید به آمار رجوع کنید…از سایون!!!!!!!!!!!…متعاسفم واسه بنز و بی ام و که ضعف طراحی دارند…یکم از لکسس یاد بگیرید.
      اینم واسه اون افرادی که در مورد مسابقات تویوتا حرف های شعر گونه میزدنند…لطفا بییییییییب شید.
      http://www.topspeed.com/cars/car-news/30-years-of-toyota-at-le-mans-video-ar169863.html

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ahmad

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (34 ديدگاه)

        خخخخخخخخخخ باز ژاپنی بازا در برابر عظمت مهندسی آلمانی مغزشون هنگ کرد بحث کانسیومر ریپورت رو وسط کشیدن :)))))
        فرید : مهندسی ژاپنی از المانی بهتره چون خرج کرولا از بوگاتی کمتره :)
        […]

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ahmad

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (34 ديدگاه)

          راستی بچه ها چطوره ما هم برا ژاپنی بازا (( متعسف )) !!!!!!!!!!! باشیم :))))
          خیلی از دوستان ظاهرا تو دبستان املا رو تک ماده کردن بعد حالا راجع به ماشین نظر میدن :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. AHMADREZA BMW

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        نظرت خیلی خنده دار بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. luis

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        به خدا وندی خدا قسم اگه خود المانی ها وژاپنی ها این کامنتای ما رو تو پدال ببینن واردات خودرو هاشونو به ایران متوقف میکنن یعنی دقیقا از ماشین مانند تیم فوتبال حمایت میکنیم نمیدونم چرا حتما باید یکی خوب باشه تک باشه عالی باشه چرا نمیشه 10 تا گزینه خوب با برتری های نسبی تو پارامتر های مختلف وجود داشته باشه جان برادر نکنید این کارارو نزنید این حرفا رو .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ahmad

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (34 ديدگاه)

          luis جان شمام جوش نزن
          مشکل از اینجا شروع میشه که طرف هیچی راجع به ماشین نمیدونه،نه دو تا نقد خونده نه دو تا مقاله،ماشین زیر پاشم پرایده بعد خیلی راحت میاد نظر میده
          همه ی اونایی که ادعا دارن ما خیلی حالیمونه،استهلاک رو نمیتونن درست بنویسن
          یعنی واقعا یارو سوادش در حد دبستانه بعد یه جوری نظر میده انگار کارشناس کار اند درایور هست
          به جا نظر دادن راجع به ماشین بهتره بعضیا برن املا تمرین کنن که ادم مجبور نشه براشون متعسف !!!!!!!!!!!!! شه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. جی تی ار

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (459 ديدگاه)

        خوش خنده. وقتی اوج مهندسی و تکنولوژی خودرو رو یک جا به همراه لوکی و وقار می بینی, اگه با گروه خونیت نساختوکم آوردی بوق بزن. اصولا بوق زدن خیلی بهتر از گفتن جفنگیات است.
        توی پست قبلی سری هفت کلی از دانش ادبیت تعریف کردم ولی الآن می بینم که املات افتضاحه.
        سطح اطلاعاتت از دنیای خودرو هم که زیر خط فقره.
        واقعا برات متاسفم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. lvlilad

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من با توجه به قوانین گمرک که زیر 2500 سی سی باید وارد کرد تنها چیزی که مهمه اینه که بپرسیم آیا امکانش هست مدل 4 سیلندر هیبریدیه این اثر هنری رو وارد کرد؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Behnam

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (133 ديدگاه)

    به نظر من بحث بعضی دوستان یه مقدار بی مورده ، اینکه بخوایم بگیم اس کلاس بهتره یا سری 7 درست نیست چونکه هر دو این خودرو ها در بالاترین سطح کیفی، طراحی وتولید شدن و از نظر آپشن هم تقریبا یکسان هستند به غیر از یکی دو آپشن منحصر به فرد که معمولا همه خودرو سازا برای جذب مشتری چند آپشن خاص خودشونو دارن. و به نظر من بزرگترین تفاوت این دو خودرو اینه که ب ام و مثل همیشه استایل اسپورت خودشو حفظ کرده ولی بنز اس کلاس یه ماشین صرفا لوکس و کلاسیکه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سعید

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    نسبت به نسل قبلش فوق العاده بهتر شده مخصوصا قسمت صندلی های عقب.
    ولی خیلی سخته(شایدم بعید باشه)که بتونه رکورد S کلاس رو بشکنه: فروش 100 هزار دستگاه تنها یک سال بعد از تاریخ ورود به بازار
    http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=2864

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      سعید جان این رکورد بسیارعالی s بدلیل ورود به موقع دربازار بود آن زمانی که اکثر لوکس ها قدیمی شده بودند. به نظر من هم خیلی سخته این رکورد رو بزنه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. ALiHidden

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    خیلی هم عالی

    قیافش جالب تر شده

    ولی به بی ام و رسمی نمیاد بیشتر اسپرت و جوون پسنده

    ولی مرسدس یکم رسمی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. شایان

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    الانه که بنز یکی بالاتر از این بزنه و اینم یکی بالاتر از اون حال میکنم پیشرفته این دو تا کمپانیو میبینم ماشین یعنی بنز و بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا