بی ام و

گران‌ترین مدل ب‌ام‌و Z4 چقدر آب می‌خورد؟

سرانجام پس از انتظارهای فراوان نسل جدید ب‌ام‌و Z4 معرفی شد و حالا می‌توان در وب‌سایت این خودروساز Z4 موردعلاقه را ساخت. مدل پایه‌ی ۴ سیلندر Z4 sDrive30i در تریم اسپورت لاین قیمت آغازین ۵۰۶۹۵ دلاری داشته که شامل ۹۹۵ دلار هزینه‌ی تحویل می‌باشد. البته با انتخاب مدل ۶ سیلندر Z4 sDrive M40i باید حداقل ۶۴۶۹۵ دلار بپردازید و زمانی که این مدل را با تمامی آپشن های ممکن سفارش دهید قیمت رودستر ب‌ام‌و به ۷۴۷۴۵ دلار خواهد رسید که بالاترین قیمت برای این خودروست.


Z4 sDrive M40i منحصراً با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربویی عرضه می‌شود که قدرت ۳۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.


خریداران می‌توانند ۶ رنگ بدنه را سفارش دهند که تنها رنگ سفید بدون پرداخت مبلغ اضافه در دسترس بوده و برای رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز باید ۵۵۰ دلار بپردازید. رنگ خاکستری فروزن هم با قیمت ۳۶۰۰ دلار در دسترس است. سقف نرم مشکی به‌صورت استاندارد در Z4 عرضه می‌شود اما سقف مشکی مونلایت با قیمت ۲۵۰ دلاری عرضه می‌شود.


۴ طرح رینگ هم قابل انتخاب است که نسخه‌های استاندارد از نوع ۱۸ اینچی دوپره با رنگ خاکستری هستند. رینگ‌های ۱۹ اینچی دوپره با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می‌شوند و رنگ خاکستری، مشکی یا خاکستری سریوم را می‌توان برای آن‌ها انتخاب کرد.


با ورود به داخل کابین می‌توان ۶ نوع پوشش را انتخاب کرد. تنها تریم مشکی سنساتک است که بدون هزینه در دسترس بوده و پوشش چرمی مشکی و آلکانترا قیمت ۱۵۰۰ دلاری خواهد داشت. پوشش‌های چرم سفید ایووری، چرم مشکی ورناسا، قرمز ماگما و کوناک هریک با مبلغ ۱۷۰۰ دلار در دسترس می‌باشند.

این پوشش‌های چرمی با سه تریم مشکی براق، آلومینیومی تتراگون و آلومینیومی مش همراه می‌شوند. هیچ‌کدام از تریم ها قیمت بیشتری به خریدار تحمیل نمی‌کنند.

سه پکیج سفارشی نیز در دسترس است. پکیج دستیار راننده که ۵۰۰ دلار قیمت دارد شامل تشخیص عابران پیاده، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از مسیر، تشخیص نقاط کور و کنترل فاصله پارک می‌باشد. پکیج پریمیوم ۱۴۰۰ دلاری نیز شامل صندلی‌های گرم شونده، هدآپ دیسپلی، وای فای هات اسپات، شارژ بی‌سیم گوشی و استارت از راه دور پیشرانه است. نهایتاً به پکیج اجرایی ۲۵۰۰ دلاری می‌رسیم که چراغ‌های جلوی LED با نوربالای خودکار، نورپردازی کابین، رنگ‌های متمایز پوشش چرمی کابین و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۲ بلندگو را به Z4 اضافه می‌کند.


تنها آپشن جداگانه‌ی این خودرو کروز کنترل فعال است که با بهای ۱۲۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    این اپشن ها با قیمت های اضافه خرج اضافه ست برای این / از سری 8 بیشتر شد قیمتش / باز ببینید دیگه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    Z4 از وقتی معرفی شده خوب عمل کروه. در چندرقابت حتی پورشه باکستر که معیار این کلاس هستش رو شکست داده که واقعا ارزشمنده که بعدا لینک اون رقابت هارو براتون میفرستم.راستی مجلهCARWOW هم درگی انجام داده بین همینz4 وباکستر gts و آئودی tt s که سرگرم کننده است.نتیجه تقریبا مشخصه چون مدل GTS باکستر خیلی سریعه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا