ب ام و

معرفی ب‌ام‌و ETA 02 کابریو کوچ بیلد فوق‌العاده

ب‌ام‌و سری 2 به نوعی باعث شده باواریایی ها به عنوان سازنده‌ی سدان های اسپورت و تثبیت شده شناخته شوند.


این خودرو تا به امروز یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات تاریخ این خودروساز بوده و در کلاس خود نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته یافتن نمونه‌ای خوب و تمیز در بازار آسان نیست زیرا بسیاری از این خودرو تیون شده‌اند و حالت استاندارد کارخانه‌ای ندارند.


اما اگر شما خواهان یک خودرویی با ظاهر کلاسیک 2002 و البته ذاتی مدرن باشید چه باید بکنید؟ خب شما می‌توانید از یک شرکت آلمانی بخواهید که ب‌ام‌و 135i کانورتیبل را به یک مدل کوچ بیلد شبیه 2002 با نام ETA 02 کابریو تبدیل کند.


خودرویی که مشاهده کنید دارای بدنه‌ای ساخته شده از فایبرگلاس بوده و شبیه ب‌ام‌و 2002 کانورتیبل 1971 است. این خودرو در مقایسه با مدل کلاسیک یاد شده از شاخصه‌های مدرنی همچون چراغ‌های جلوی گرد و بای زنون، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های بزرگ‌تر، زاویه‌ی متفاوت شیشه جلو و… بهره می‌برد. ستون A، شیشه جلو، لبه‌ی صندوق و سقف نرم در واقع از سری 1 کانورتیبل E88 گرفته شده‌اند.


زیر این بدنه‌ی رترو شاسی ب‌ام‌و 135i قرار دارد. به این ترتیب ETA 02 کابریو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با قدرت 302 اسب بخار استفاده کرده و در عرض 5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 250 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

شرکت Everytimer Automobile تاکنون دو پروتوتایپ را با رنگ‌های آبی و سبز ساخته است. مدل‌های بعدی از بدنه‌های فیبر کربنی سود برده و به فروش خواهند رسید. همان‌گونه که انتظار دارید این خودروها بهای ارزانی نداشته و هزینه‌ی دگرگونی خودروها حدود 70 هزار یورو اعلام شده است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه

  1. Just bentley continental

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (504 ديدگاه)

    واو عالیه جیگریه.

  2. Car Lover

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (451 ديدگاه)

    خیلی تو بیرون خوب کار کردن ولی کاش داخلم شبیه 1971 میکردن تا اینجاشو که اومدین حداقل اون فرمونشو عوض میکردین خیلی ضایس از در ی ماشین دهه هفتادی وارد ی ماشین قرن بیست و یکی بشی دوگانگی عجیبیه

  3. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2114 ديدگاه)

    هم طرح جالبی به ذهنشون رسیده ، هم زیبا شده!

  4. سعید سابق

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (200 ديدگاه)

    نه آقا … هیچی همون 2002 نمیشه

  5. Mercede kaviani

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (405 ديدگاه)

    بسیار عالی و فیمت بسیار مناسب با طراحی کلاسیک ودست ساز

  6. میلاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    از نظر من داخلش هم کلاسیک باشه حس قشنگتری چون رانندس بیشتر با ادوات سرو کار داره تا بیرون و بدنه مثلا ی بی ام و سری 2 مدل 2018 باشه با داشبورد 2002 مدل سال1971 البته با کمی امکانات رفاهی بیشتر در حد شیشه برقی و پخش usb وکولر ومانیتور ودوربین عقب و …

  7. me84

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1730 ديدگاه)

    .
    یاد BMW2002 افتادم. نارنجی کروکش خیلی خوشگله .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن