بی ام و

معرفی ب‌ام‌و ETA 02 کابریو کوچ بیلد فوق‌العاده

ب‌ام‌و سری ۲ به نوعی باعث شده باواریایی ها به عنوان سازنده‌ی سدان های اسپورت و تثبیت شده شناخته شوند.


این خودرو تا به امروز یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات تاریخ این خودروساز بوده و در کلاس خود نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته یافتن نمونه‌ای خوب و تمیز در بازار آسان نیست زیرا بسیاری از این خودرو تیون شده‌اند و حالت استاندارد کارخانه‌ای ندارند.


اما اگر شما خواهان یک خودرویی با ظاهر کلاسیک ۲۰۰۲ و البته ذاتی مدرن باشید چه باید بکنید؟ خب شما می‌توانید از یک شرکت آلمانی بخواهید که ب‌ام‌و ۱۳۵i کانورتیبل را به یک مدل کوچ بیلد شبیه ۲۰۰۲ با نام ETA 02 کابریو تبدیل کند.


خودرویی که مشاهده کنید دارای بدنه‌ای ساخته شده از فایبرگلاس بوده و شبیه ب‌ام‌و ۲۰۰۲ کانورتیبل ۱۹۷۱ است. این خودرو در مقایسه با مدل کلاسیک یاد شده از شاخصه‌های مدرنی همچون چراغ‌های جلوی گرد و بای زنون، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های بزرگ‌تر، زاویه‌ی متفاوت شیشه جلو و… بهره می‌برد. ستون A، شیشه جلو، لبه‌ی صندوق و سقف نرم در واقع از سری ۱ کانورتیبل E88 گرفته شده‌اند.


زیر این بدنه‌ی رترو شاسی ب‌ام‌و ۱۳۵i قرار دارد. به این ترتیب ETA 02 کابریو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۰۲ اسب بخار استفاده کرده و در عرض ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

شرکت Everytimer Automobile تاکنون دو پروتوتایپ را با رنگ‌های آبی و سبز ساخته است. مدل‌های بعدی از بدنه‌های فیبر کربنی سود برده و به فروش خواهند رسید. همان‌گونه که انتظار دارید این خودروها بهای ارزانی نداشته و هزینه‌ی دگرگونی خودروها حدود ۷۰ هزار یورو اعلام شده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (540 ديدگاه)

    واو عالیه جیگریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Car Lover

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    خیلی تو بیرون خوب کار کردن ولی کاش داخلم شبیه 1971 میکردن تا اینجاشو که اومدین حداقل اون فرمونشو عوض میکردین خیلی ضایس از در ی ماشین دهه هفتادی وارد ی ماشین قرن بیست و یکی بشی دوگانگی عجیبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    هم طرح جالبی به ذهنشون رسیده ، هم زیبا شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سعید سابق

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (222 ديدگاه)

    نه آقا … هیچی همون 2002 نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mercede kaviani

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بسیار عالی و فیمت بسیار مناسب با طراحی کلاسیک ودست ساز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. میلاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام
    از نظر من داخلش هم کلاسیک باشه حس قشنگتری چون رانندس بیشتر با ادوات سرو کار داره تا بیرون و بدنه مثلا ی بی ام و سری 2 مدل 2018 باشه با داشبورد 2002 مدل سال1971 البته با کمی امکانات رفاهی بیشتر در حد شیشه برقی و پخش usb وکولر ومانیتور ودوربین عقب و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. me84

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    یاد BMW2002 افتادم. نارنجی کروکش خیلی خوشگله .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا