تسلا

احتمال رکوردشکنی تسلا مدل S پلاد در ۴۰۰ متر

ما می‌دانیم که تسلا مدل S خودرویی سریع است. نسخه ارتقا یافته مدل S پلاد حتی سریع‌تر بوده و تسلا مدعی است این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۲ ثانیه دارد. این ادعاها هنوز اثبات نشده‌اند زیرا مدل S پلاد به دست مشتریان نرسیده اما حداقل یکی از منابع خبری ادعا می‌کند اطلاعاتی درباره عملکرد این خودرو در ۴۰۰ متر به دست آورده است. اگر این اطلاعات درست باشند تسلا مدل S سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا خواهد بود.

منبع خبری موردبحث درایو تسلا کاناداست اما قبلاً از ورود به جزئیات باید گفت هیچ‌کدام از این ادعاها فعلاً تائید نشده‌اند. دلیل آن‌هم ذکر خبر به نقل از منابع ناشناس است بنابراین اینجا احتمالات زیادی دیده می‌شود. البته هنوز هم معتقدیم مدل S پلاد با قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب بخاری و سیستم چهار چرخ محرک خودروی فوق‌العاده سریعی خواهد بود بنابراین به نظر نمی‌رسد این ادعاها خیلی دور از واقعیت باشد.

اما این ادعاها چه چیزی را نشان می‌دهند؟ بر پایه خبر منتشر شده، تسلا مدل S پلاد توانسته در پیست مسابقه اتوکلاب فاموسو کالیفرنیا زمان ۹.۲۳ ثانیه را برای مسافت ۴۰۰ متر ثبت کند. سرعت این خودرو در زمان عبور از خط پایان برابر با ۲۴۴.۸۷ کیلومتر در ساعت بوده است. آیا این خودرو از لاستیک‌های خیابانی استفاده کرده یا لاستیک‌های مسابقه‌ای؟ آیا خودرو نسخه تولیدی استاندارد با کابین کامل بوده است؟ از آنجایی که هیچ‌چیز به‌صورت رسمی اعلام نشده بنابراین ویدئویی از این رکورد نیز در دست نیست.

تسلا لیستی از زمان ۹.۲۳ ثانیه با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را در وب‌سایت خود ثبت کرده بنابراین قطعاً چنین خبری را تائید کرده است. البته داج ادعای خبرسازی درباره چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیه‌ای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است. مدل S به عنوان خودرویی الکتریکی توانایی بالایی دارد چراکه علاوه بر گشتاور آنی از سیستم چهار چرخ محرک نیز سود می‌برد.

به‌طور خلاصه باید گفت ما به شدت منتظر حضور تسلا مدل S پلاد در پیست‌ها و رکوردزنی معتبر هستیم.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه

  1. مازیار

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (389 ديدگاه)

    بهرحال یا این مدل و یا یک برقی دیگه و احتمالا یک تسلای دیگه رکورهای شتاب رو در دست خواهد گرفت دیر و زود داره اما سوخت و سوز نه
    اما اون چه که مهمه اینه که مقایسه شتاب برقی و بنزینی و دستمایه قرار دادن نتیجه اون در کل کل ها صحیح نیست چون مقایسه دو دنیای متفاوت هست

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (459 ديدگاه)

      شیر نع قوی ترین حیوونع جنگلع نع سریع ترین حیوونع جنگلع ولی سلطانع جنگلع

      موافقم ۱
      مخالفم ۲
  2. AMIR / ARMI

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (549 ديدگاه)

    منتظر کامنت های سبزتان هستیم

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
    1. rezars pc

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (284 ديدگاه)

      والا یک اقایی با ۲۰ کامنت جنجال درست نکنه قاعدتا باید شاهد تبادل علمی باید باشیم
      برا اشخاص دیگه تعیین تکلیف میکنه میکنه میگه نیا پست بقیه ماشینا ماشین باز نیستی خودش کلا زیر پست های تسلاست نقد

      موافقم ۹
      مخالفم ۲
      1. Farzad

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2263 ديدگاه)

        نصحیت های ما و دوستان هم که بی فایدس ، باور کنید کامنتهای طولانیش رو نخونده رد میکنم .

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
      2. car reminds me of love

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (932 ديدگاه)

        (JONATHAN (TESLA

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

        سوابق: (۱۵۰ دیدگاه)

        اگه ماشین باز بودن به یه چسه صدا و دود هستش نه نیستم
        معیار های من و امثال من برای ماشین باز دونستن یک فرد بزرگ تر وسیع تر از
        تعصب داشتن روی دو تا برند عهد بوقی 

        موافقم ۱
        مخالفم ۶
        1. rezars pc

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (284 ديدگاه)

          بنده کی توهین جاناتانذ تسلا رو تایید کردم ؟‌ کار اونم غلطه از الفاظ بدتری هم استفاده کردن دوستان تسلا فن ولی جنابعالی در جایگاهی نیستید که بگید کی کجا کامنت بذاره کجا نذاره مگه شما سردبیری ؟ شخص سردبیر هم مگه این تهدید رو علیه کسی به کار برده آقا از تسلا بدت میاد منم حال نمی کنم اما از کامنت هات علیه تسلا خسته شدیم آقا جاناتان رو میگی از سوپر کار بدت میاد نیا شما هم متنفری زیر پستای تسلا میایی نمیشه انتقاداتت رو به زبان بهتری بگی ؟

          موافقم ۹
          مخالفم ۰
        2. rezars pc

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (284 ديدگاه)

          نگاه کن آقا شاهرخ رو در همین پست خیلی با کلام دقیقی بدور از خشم گفتند از دیمن بیشتر خوششون میاد منم از دیمن بیشتر خوشم میاد اما نمیام هرجا تسلا دیدم بگم آی این یه آشغاله ما اینو باید نابود کنیم فلانه زشت ترین ماشین تسلاست آشغالترین تسلاست از این کامنتا
          بس کن برادر من سعی کن کامنت هات توهین نباشه به سلیقه دیگران بله من تایکان توربو s رو بیشتر از مدل s دوست دارم خب همین نیازی نیست با یک حجم بزرگ از کامنت ها بگم از مدل s متنفرم
          من هیدروژنی شدن رو دوست دارم ولی هردو برقی شدن و هیدروژنی شدن اول راهند بهتر نیست کمی فرصت بدی به این ماشینا فکر میکنین صدای زوندا r قراره از میرای در بیاد؟‌خب هیدروژن هم مثل برقی اول راهه ۱۰۰ سال تکامل رو هردو ندین بهتر نیست فرصت ییشتری بدیم به خودروساز ها ؟

          موافقم ۵
          مخالفم ۱
    2. akrh78

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (767 ديدگاه)

      اگه ۸ هم تایم بزنه باز یه فیل روی ۴ چرخه تازه اشغالا رو هم نمیشه باهاش جارو زد

      موافقم ۹
      مخالفم ۴
      1. car reminds me of love

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (932 ديدگاه)

        خب من اوایل چندین بار بهش گفتم که اینطوری نگو، نگو جلو پنجره سازان ، ولی بیشتر گفت ، خب من هم‌ متعصبی نظر دادم
        الان شما خداییش نگاه به فرمون این تسلا بکن، ببین اگه من الان بهش خرده بگیرم، میشم متشنج کننده فضا ؟!!

        موافقم ۱
        مخالفم ۴
    3. Mr.t.e.s.l.a

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (57 ديدگاه)

      :))))دقیقا
      فک کنم خیلیا ناراحت بشن
      ببخشید که به جای خبر ورشکست شدن همش خبرای موفقیت هاشو می‌شنوین…
      گفتن پلد ۹.۲ میزنه زد
      گفتن پلد+ زیر ۹ میزنه که خواهد زد
      درضمن در منبعی که من خوندم نوشته بود با تجهیزات داخلی کامل و بدون سبک سازی زده شده این تایم…
      دقت کنین
      یه سدان فول سایز با وزن بالای ۲ تن اومد رکورد سریعترین خودروی دنیارو که دست سوپر کار های بالای ۷۵۰ اسب خیلی سبک تر بود رو شکوند…
      تسلا❤️

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
      1. car reminds me of love

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (932 ديدگاه)

        خب من یک سوال دارم از نظر شما تسلا فن ها
        یعنی از نظر شما تمامی ماسل های کار های قدیمی بی ارزش هستن، چون اندازه یک سوپر کار امروزی سریع نیستن
        از نظر شما لامبورگینی اوروس و اونتادور بی ارزش هستن چون از این تسلا بی روح، امکان دارد کند تر باشن ،البته فقط در ۴۰۰ متر ، اگه ۸۰۰ متر برگزار بشه ، هیچ تسلایی قابلیت رقابت با یک سوپر کار رو نداره
        مثل درگ موتور ترند که آستون مارتین خیلی جلو نبود ، ولی بعد از ۴۰۰ متر ،مثل موشک از همه جلو زد و بعد از سنا دوم شد
        حالا از نظر شما تسلا دوستان ، هر ماشینی که شتابش از تسلا کمتر بود ارزش نداره ، پس طبق این فرمول همه چی به شتاب ربط داره؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
      2. Ninja

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (459 ديدگاه)

        تسلا دو تن هست والا دیمون هم حدود دو تن بود ۳ سال پیش ساخته شد صدای خوبی داشت جذابیت زیادی داشت ولی تسلا ۱۰۰۰ اسب داره با گشتاور انی با دو دیفرانسیل صدای خوب نداره قیافه هم همینطور هر چند این نسل اس کلاس قشنگه درکل این همه تکنولوژی ۱۰۰۰ اسب گشتاور انی و یه دیفرانسیل اضافه باعث شده قیمت قابل توجهی بیشتر باشه و سرعت هم حدود ۴ صدم ثانیه بهتر باشع یذره جادار تر باشه ارزش کلکسیونی هم نداره صدای جذابن نداره درکل بخوام رک بگم ژاپنی ها تازه ۲ ۳ سال دیگه اماده رقابت با تسلا میشن ولی الان جدی ترین رقیب تسل داج هست سایبر تراک رقیبش تی ار ایکس هست مدل اس رقیبش چلنجر هست ایکس کلاس و وای کلاس هم دورانگو و مدل سه هم چارجر

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. Ninja

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (459 ديدگاه)

          درضمن اینا ۸ سلندرن اونا برقی نقطه مخالف همن بعد داج گفته محصولاتمان در اینده بالای ۱۰۰۰ اسب خواهد بود تسلا هم همینو گفته

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
        2. حشمت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (59 ديدگاه)

          چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا

          ماشین ۸ سیلندر کوپه رو با سدان برقی لوکس مقایسه میکنی!!!

          اینا چه ربطی به هم دارن، هر کدوم بازار هدف جدا دارن، فلسفه جدا

          موافقم ۰
          مخالفم ۳
  3. car reminds me of love

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (932 ديدگاه)

    چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیه‌ای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است
    اول که چنین رکوردی در دنیای واقعی غیر ممکن نبوده است
    انجمن ملی هاترود آمریکا هم این رکورد داج را ثبت و قبول دارد
    برای ثبت این رکورد هم از آن سوخت مسابقه ایی که داج گفته بود باید استفاده شود تا قدرت ۸۴۰ اسبی به دست آید
    سپس لاستیک های درگ پک را هم باید استفاده کرد و سایر اجزای بسته درگ که داج به قیمت ۱ دلار می‌دهد (بله درست خواندید ، یک دلار قیمت آن بسته ۶ یا ۸ هزار دلاری بود ، ولی داج به قیمت ۱ دلار آن بسته را می‌دهد، ولی فقط برای دیمن بود)
    بعدش داج همه عوامل را در بهترین حالت خودش قرار داد
    چه طور یک ورزشکار وقتی می‌خواهد رکورد بزند یا مسابقه دهد ، تمام عوامل در بهترین حالت خودشون قرار می‌گیرند، این رکورد داج هم همینطور بود

    خداییش نگاه فرمونش بکن ، چه قدر مسخره است??
    همیشه هم گفتم از یک V8 200 اسب بخاری هم میشود کامل لذت برد و دیوانه شد ، بی عقلی است ۱۴۰ یا ۱۵۰ هزار دلار بدی تسلا ، خب به نظرم منطقی تر این است که یک وایپر با پولش خرید یا یک هلکت رد آی .
    کیفیت هم که دیگه ماشالله در حد رولزرویس است.

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
    1. car reminds me of love

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (932 ديدگاه)

      ولی خب یک چیز بگم برای من که از تسلا خوشم نمیاد ، خیلی برام جالب است چنین شتابی ، یعنی منظورم این است که حال میده ، مثلا با خانواده توی ماشین هستی ، همه ریلکس هستن ، بعد یهو شتاب رو تخته میکنی همه حالی به حالی میشن ، دیگه آدم اینقدر هم نباید متعصب باشه ، شتابش لذت هم داره خدایی ، نمیگم نداره .

      موافقم ۱
      مخالفم ۳
      1. rezars pc

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (284 ديدگاه)

        جناب رستمی شما هم میتونین کامنتی بدور از هیت بدین مثل همین کامنت
        مانا باشید و بدور از گزند

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. RezaRs

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1206 ديدگاه)

          چه جالب مانا باشید و بدور از گزند

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    2. car reminds me of love

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (932 ديدگاه)

      من از اینجا قول میدم که زیر پست های تسلا نظر بدم ، ولی دیگه از آن نظر های به قول شما متشنج کننده ندهم ، یک نظر معقول و درست ، به شرطی که تسلا فن ها هم نیان اگه ببخشید گَندی طبق معمول از تسلا در آمد ، نیان ماست مالی کنن
      مثل اون پست بیت کوئین تسلا ، که باز اومد ماست مالی کنه ، با چند تا کامنت و دو سه تا مثال بهش گفتم که ما هم بلد هستیم ماست مالی کنیم ، دیگه نتوست جوابم بده ،
      پس‌ این یک صلح دو طرفه است.

      موافقم ۲
      مخالفم ۴
  4. امیر

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (179 ديدگاه)

    ۱ میلیون اسب بخار هم داشته باشه باز هم از موجودی بنام ایلان ماسک و چیزی به اسم تسلا به هیچ وجه خوشم نمیاد.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  5. ""new ""RAMIN

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    تنها تسلا هایی که دوست دارم S plaid و X plaid هست. بقیه رو زیاد باهاشون حال نمیکنم. این S plaid هم خوبه. سریع هست. آپشن هم داره اگه دقت کنید کمی کیفیتش بیشتر از بقیه تسلا هاس. البته عکس کامپیوتری رو نمیشه ملاک قرار داد.
    .
    .
    .

    .
    راستی میدونستید فارادی فیوچر برای جیلی هست !! برید وبسایت جیلی اون پایین عکس ۹ تا لوگو کمپانی هست که جیلی اونارو خریده و مالکشونه.

    فارادی فیوچر همون کمپانی هست که مدعی قاتل اس یو وی هاس و همچنین قاتل تسلا
    کاشف به عمل اومد برای جیلی هست ! البته هنوز تولید نشده.

    در طی ۵ سال آینده چه اتفاقاتی بی افتد… ?

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
  6. Amin

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (354 ديدگاه)

    سریع ترین ماشین تولیدی دنیا اونم با همون قیافه ی همیشگی ….
    سلا فن ها فکر میکنند که تسلا یه برند هست با ۹۰ سال سابقه که هر سال چند تا ماشین افسانه ای می سازه و بقیه خودرو سازها از اون الهام میگیرن و در ۲۰ یا ۳۰ سال دیگه ماشین هاش رو با قیمت ۵۰ یا ۷۰ میلیون دلار توی حراجی ها میفروشن
    به نظرم اینکه فن تسلا باشی ،شبیه این هست که فن ایران خودرو باشی ، نه اینکه این دو تا برند توی یه سطح از تکنولوژی باشن،اصلا نه ،ولی جفتشون جذابیتشون صفر هست
    راستی ،رکورد فعلی سریع ترین ماشین تولیدی انبوه در ۴۰۰ متر کدوم هست؟
    یادمه یه بار sf90 حدود ۹.۵۵ زد توی درگ تایمز، حالا سریع تر از این هم تولید انبوه داریم ؟
    منم ن اگر جواب بدین

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
    1. مازیار

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (389 ديدگاه)

      فن تسلا باشی یا فن بنز یا فن فرغون سازی محله هیچ فرقی نداره و همه به یک میزان قابل احترام

      ” فن از سلیقه شخصی نشات میگیره که برای هر کسی منحصر به خودش هست ”

      جلوی آئینه بایستیم و این مفهوم ساده رو به اونی که میبینیم منتقل کنیم

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  7. شاهرخ

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (96 ديدگاه)

    خب خوبه ولی من همون دیمون رو بیشتر دوست دارم

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (459 ديدگاه)

      منم

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
  8. امیر

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (179 ديدگاه)

    بعد من نمی خوام توی ماشینی بشینم که فرمونش یه همچین چیزی باشه !!!!
    به اون نمایشگر بزرگ هم نیازی ندارم و با قیمتی که این تسلا داره میشه کلی ماشین بهتر پیدا کرد.

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
  9. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1449 ديدگاه)

    باز هم شاهد گزافه گویی های تسلا هستیم.
    به قول شاعر که میگه: لب و دهن فقط لب و دهن…

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
    1. Erfan

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (134 ديدگاه)

      من دیگه بهش عادت کردم
      کلا حرف زدنش مساوی با دروغ گویی هستش.
      هرچند باید منتظر بود و دید توی دنیای واقعی چقدر میزنه ولی حقیقتا برای من دور از باوره که ممکن باشه از ریماک C2 سریع تر باشه(با توجه به الکتریکی بودن هردو این مقایسه رو کردم)

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  10. Mahdi

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (156 ديدگاه)

    اگه رکورد ۴۰۰ متر رو زیر ۱۰ثانیه هم بزنه بازم به نظر من با این قیمت گزینه های بهتری هستن طراحی بیرونی که به کل تعطیل، داخل کابین هم یه نصفه فرمون گذاشتن با یه مانیتور بزرگ که کل نمای کابین رو خراب کرده از نظر من یه کوروت C8 خیلی بهتر از این ماشینه

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  11. Ninja

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (459 ديدگاه)

    دوست دارم اسمشو بزارم ماشین خانوادگی مناسب واقعا مناسب چون گشتاور مناسب شتاب مناسب برد مناسب و قیمت تقریبا مناسب تکنولوژی مناسب و همینطور راحتی مناسب ولی باید بدونید خیلی بی روحه ولی با روح ترین ماشین تسلاست حالا چند تا چیز درباره دیمون بگم دو تا از چشای جلوی دیمون رو کور کردن که بجاش دریچهی هوای بزارن که هوای مناسب برای سوخت با بنزین به موتور برسه همهی اپشن هایی رو که برای کم کردن وزن برداشتن ولی با یه دلار میشه خرید ولی ماشینتون کند میشه علاوه بر صندلی علاوه بر رکورد ۴۰۰ متر دیمون اولین ماشینی بود که به طور استاندارد بدون ارتقاع تک چرخ میزنه که تو گینس ثبت شد بزرگترین دریچه هوای رو داره رد کاپوت با وجود کور کردن چراغ ها اولین ماشینی بود که به طور استاندارد لاستیک مخصوص درگ داشت که تو گینس ثبت شد برای ازاد کردن قدرت علاوه بر خرید بنزین مخصوص با رو کنسول یه تغییری بدی تا بتونی از اون بنزین استفاده کنی قیمتشم ففط ۸۵ هزار دلار تازه کلکسیونی هن هست و و در اینده ۱ میلیون میفروشی

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
    1. car reminds me of love

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (932 ديدگاه)

      کمری انتخاب معقول تری نیست-!؟-!؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
      1. Ninja

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (459 ديدگاه)

        ?

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
    2. Ninja

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (459 ديدگاه)

      لبته داج ادعای خبرسازی درباره چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیه‌ای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است.
      کاملا این حرفتون غلطه تکرار شد اونم با زمان بهتر با یه دوج سفید رنگ که مقالشم گذاشتین تو همین پدال یه سرچی کنین لطفا مقاله رو اصلاح کنین الانم حوصله ندارم لینک بزارم اما اگه باورتون نمیشه بگین تا بزارم

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
      1. car reminds me of love

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (932 ديدگاه)

        پدال بعضی وقت ها یه چیز هایی مینویسه آدم تعجب میکنه ??

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
    3. mahan

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      عالی بود نینجا جان نکات جالبی رو گفتی.مسخره کردن جرمی و هموند به جیمز سر تنظیمات پیچیده و لاستیک درگ … بامزه بود.بنظر من هر ۳ ماسل کار موزیسین های خوبی هستن ولی کامارو یکم باید خودشو پیدا کنه

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  12. Aryan kia

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (486 ديدگاه)

    حرف تا عمل راه زیادی هستش فقط میخواد با این حرفا ارزش سهامشو بالا ببره ایلان ماسک به نظرم باید رییس جمهور بشه خیلی سیاست قوی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
  13. mm.y@rlou

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (205 ديدگاه)

    دیمن اگر نتونه رکورد این خودرو رو بزنه که بازم محبوب تر هست نسبت به این خودرو نمیگم تسلا مدلsخودروی بدی هست نه اینطور نیست خودرو های تسلا کلا تحسین برانگیزن ولی داج srtدیمن یه ماشین کله خراب با اصالت

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  14. Ninja

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (459 ديدگاه)

    بچه ها اصن شاید اس اف ۹۰ اینو شکست بده

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  15. Aryan kia

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (486 ديدگاه)

    دوستان یه سوال دارم رکورد ۴۰۰ متر مگه دست ریماک نبود؟
    بعد آسپارک اوول با اون شتاب دیوانه وارش ۴۰۰ مترو تو چند ثانیه میره؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. Ninja

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (459 ديدگاه)

      اونا هایپر کار هستن رکورد ۴۰۰ مترشون زیاد با ارزش نیست اینا هم برای شتاب صفر تا صد ساخته شدن نه رکورد ۴۰۰ متر رکورد ۴۰۰ متر خیلی به قیمت هم ربط داره

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  16. Elmiraj

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2183 ديدگاه)

    S plaid مجهز به حالت درگ استریپ شده و در صورت تجهیز به لاستیک های مخصوص به راحتی این تایمو ارتقاء میده .

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  17. taha malek

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (208 ديدگاه)

    با اینکه بازم ازش خوشم نمیاد حداقلش اینه که زشت نیست
    مدل s , x تنها مدل هایی از تسلا هستن که زشت نیستا
    و میشه گفت خوشگلا
    هر موقع مشکل قیمت و ساعت شارژ برقیا حل شد من میخرم (فعلا که نه پول دارم نه خارجم:)) الان هم از خیلیاشون بدم میاد بخاطر قیافشون وایلان ماسکه اصلا ادمه جالبی نیست فقط به فکر چپاوله معلوم نیست از چ راه هایی تسلا خریدن رو مد کرده یجورایی هر کی پولش میرسه میخره
    کلا فک نکنم هیچ روی تسلا بخرم البته به طرفداراش ه ماحترام میزارم مثل طرفدارای تویوتا

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  18. Amirreza

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    باید بیاد تا بعد ببینی، چی میشه چون همونطور که پدال خبرشو گذاشت به ایلان ماسک اعتمادی نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا