تسلا

مقایسه ابعادی تسلا سایبرتراک با سایر خودروها

در سال‌های گذشته شاید تصور بر این بود که یک پیکاپ تمام الکتریکی برای ارائه شعاع حرکتی مناسب باید کوچک‌تر از رقبا باشد اما…

Trending Owl اخیراً نگاهی به ابعاد تسلا سایبرتراک و مقایسه آن با بیش از ۳۰ پیکاپ بنزینی از جمله فورد F-150، رم ۱۵۰۰ و شورولت سیلورادو داشته است.

البته در چنین مقایسه‌هایی مخصوصاً زمانی که یک طرف محصولی از تسلا باشد همیشه سؤالاتی درباره ابعاد و مقیاس سازنده وجود خواهد داشت. اکثر خودروسازان (اگر نگوییم همه آن‌ها) ابعاد کامل محصولات خود را اعلام می‌کنند. این موضوع شاید تا زمان شروع تولید صحیح نباشد اما زمانی که خودرو برای فروش عرضه شد قطعاً مشخصات ابعادی و تناسباتی آن در دسترس خواهد بود.

اما تسلا نه تنها اطلاعات ابعادی سایبرتراک را منتشر نکرده بلکه اطلاعات کاملی را نیز از زمان عرضه در اختیار نگذاشته است؛ بنابراین در نظر داشته باشید که اعداد مربوط به ابعاد سایبرتراک می‌تواند پیش از عرضه تغییر کند.

به‌هرحال مقایسه ابعادی این خودرو با دیگر محصولات روز جالب است. سایبرتراک قطعاً خودروی بزرگی است اما شاید به آن اندازه‌ای که فکر می‌کنیم بزرگ نباشد.

افراد زیادی گفته‌اند که شاید این خودرو برای پارک در گاراژها زیادی بزرگ باشد اما خب برخی پیکاپ های دیگر نیز چنین وضعیتی دارند. ماسک قبلاً گفته بود به دنبال کاهش ابعاد سایبرتراک بوده اما ظاهراً این موضوع دیگر منتفی شده است. چه کسی می‌داند شاید ماسک دوباره نظر خود را تغییر داده و در ابعاد سایبرتراک دست ببرد.

در ادامه می‌توانید ویدئوهای مربوط به مقایسه ابعادی این پیکاپ الکتریکی با خودروهای دیگر را تماشا بفرمایید.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Hemichan

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (715 ديدگاه)

    فورد اف ۶۵۰/۷۵۰ همچنان غولیه
    جدیدا هم‌ ۱۶ سانتیمتر بلندتر شده و از ۲۲۴ سانتیمتر نسلهای قبلی به ۲۴۰ سانتیمتر بلندا رسیده
    دیگه رسما از ماک ار۶۰۰ بزرگتره فقط یکم ستون شیشه ها کوتاهتر از ماکه
    ولی با ۵ تن وزن سبکتره و کمپرسی فورد اف ۷۵۰ هم ۱۰ تن ظرفیت داره
    البته ۱۰ تن آمریکایی که میشه ۲۰۰۰۰ پوند یا ۹۰۰۰ کیلوگرم
    “بزرگترین وانت دنیا “

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی بزرگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی موتورز

      ۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      از نظر طراحی همشون مسخره ان با اون چرخ کوچکشان
      از طراحی فقط ریویان فورد رپتور و خود سایبرتراک ( بد نیست خدایی )
      بعد فکر کنم مکان یار زنی سایبرتراک کوچک باشه
      lol:هر وقت سایبرتراک دیدین از طرف من ناخن خود را روی بدنش بکشیم و بیای احساستون را تعریف کنید?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ♤ANGUS_812♤

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    این کلیپارو با دقت دیدم
    تازه پی بردم به بی اصولی و بی اصالتی طراحی های تسلا
    من اون سه تا اسمارتو به این ترجیح میدم
    واقعا از تسلا و طراحی هاش خوشم‌ نمیاد باز مدل S خوبه
    ولی بقیشون تناسب جالبی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Nikzad

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    به نظرم مثل بقیه مدل های تسلا نیست یکم طراحیش جلو تر از زمانه ما هستش و کنار اومدن مردم باهاش شاید کمی سخت باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SS

      ۴ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (731 ديدگاه)

      شاید هم 60.70 سال عقب تر از زمانه
      باید با سیتروئن ژیان مقایسه بشه. خیلی شباهت دارن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ممد ژانگولر

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    وقتی تسلا سایبر تراک‌میخری انگاری داری یک واحد آپارتمان فول فرنیش میخری
    اسمش اینه که وانته
    ولی فضای همون دو ردیف که داره به اندازه ماشینهای suv سه ردیفه بهت جا میده
    خیلی دوسش دارم ❤️
    ساده و خاص و حساب شده و هوشمنده
    قسمت بار عقبشم با توجه به اینکه ماشینهای برقی موتور ندارن خیلی جاداره و براش آپشنهای جالبی میشه انتخاب کردن
    میگن از وقتی این مدل معرفی شده همه دنیا تو جنب و جوش برای فروش ماشینهاشون نصف قیمت هستن که بدن سایبر تراک بخرن

    کلا بالانس بازارو تسلا ریخته به هم ?
    خیلی بدخواه و حسود داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (suan chwan)امینMAF

      ۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      نه سایبرتراکو خیلیا دوس دارن ایرانیا بدشون میاد ازش
      حتی اسمشم خیلی خفنه سایبرتراک!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ISF

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    لامبورگینی اونتادور چه قدر کوچیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. SRT

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (605 ديدگاه)

    فقط عظمت و شکوه رم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ..Hossein

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (149 ديدگاه)

    پس چرا طبق این مقایسه هامر H1 از bmw x5 کوچکتره؟
    از رانگلر هم کوتاه تر
    مگه میشه؟

    طبق این مقایسه ابعاد هامر H1 تقریبا برابر با هیوندای توسان شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      حساب کتاب نداره . عشقی کشیده :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Elmiraj

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    CyberTruck ماشینی از آینده هست که اوج کارایی ، پرفورمنس ، امنیت و تکنولوژی را با کمترین قیمت ممکن ارائه میده….
    .
    ابعادش درست میانگین کوچک ترین ها و بزرگترین هاست و بدلیل نداشتن موتور درون‌سوز و طراحی منحصربفردش در کلاس فول سایز از همه جادار تره .
    .
    و امروز خبر اومده که تعداد سفارشاتش از ۶۵۰ هزار دستگاه عبور کرده و پیش‌بینی میشه تا پایان سال از مرز یک میلیون هم بگذره ، به همین منظور تسلا در تدارک ساخت بزرگترین و پیشرفته‌ترین کارخانه تولید خودرو معروف به TeraFactory هست که مساحتی برابر با ۲۱۰۰ هکتار خواهد داشت ( جهت مقایسه کارخانه Fremont که هم اکنون ظرفیت تولید ۴۱۶ هزار خودرو را در سال داره در زمینی به مساحت ۳۷۰ هکتار بنا شده!!! ) و تا سه ماه آینده عملیات اجرایی احداث آن در آستین تگزاس شروع خواهد شد و تا دسامبر ۲۰۲۱ نخستین CyberTruck ها را تحویل آمریکایی ها خواهد داد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SS

      ۴ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (731 ديدگاه)

      100 دلار سفارش محسوب میشه ????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Me

    ۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    چرا واقعا؟??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا