تویوتاداج

دوئل دوج دورانگو و تویوتا لندکروزر

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت سی‌ویکم، اولین دوئل از گروه اس‌یووی‌های بزرگ

دوئل‌های گروه اس‌یووی‌های بزرگ در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین جی‌ام‌سی یوکان و فورد اکسپدیشن

مجموع آراء: ۱۱۰۷

آراء فورد اکسپدیشن: ۵۳۵

آراء جی‌ام‌سی یوکان: ۵۷۲

پیروز دوئل: جی‌ام‌سی یوکان با کسب ۵۱ درصد از کل آراء

دوج دورانگو

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۰

نسل کنونی: سوم

امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۸,۷۶۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۶۵,۹۴۷ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: سه ستاره

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: قیمت مناسب، پیشرانهٔ قدرتمند با غرش جذاب

نقاط منفی: عدم ارائهٔ نسخهٔ هفت‌نفره

 

 

تویوتا لندکروزر

تاریخ معرفی: نمایشگاه استرالیا ۲۰۰۷

نسل کنونی: نهم

امتیاز از کارانددرایور: ۲.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳,۱۰۰ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۳,۲۳۵ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: – ستاره

تصادف از طرفین: – ستاره

چپ کردن: – ستاره

امتیاز کلی: – ستاره

گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود فوق‌العاده، سریع‌تر از هر خودرویی با چنین وزن سنگینی

نقاط منفی: قیمت گران، احساس خودرویی بیست‌ساله را دارد، بنظر می‌رسد تویوتا آن‌را فراموش کرده است

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

دوج دورانگو SRT

تویوتا لندکروزر

پیشرانه ۶.۴ لیتری V8 ۵.۷ لیتری V8
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۴۷۵ اسب بخار ۳۸۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۵ نیوتن متر ۵۴۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۷ ثانیه ۶.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۳ ثانیه ۱۵.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۱۸۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۵.۷ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۳ لیتر ۹۳ لیتر
وزن ۲۴۳۵ کیلوگرم ۲۶۹۰ کیلوگرم
طول ۵.۱۱ متر ۴.۹۵ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۰۴ متر ۲.۸۵ متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ لیتر ۴۵۳ لیتر
ظرفیت سرنشین ۶ نفر ۸ نفر
ظرفیت بکسل ۳۹۵۰ کیلوگرم ۳۶۷۰ کیلوگرم
قیمت پایه آمریکا ۳۱,۳۹۰ دلار ۸۵,۸۶۰ دلار
قیمت موردبررسی ۶۴,۳۹۰ دلار ۸۵,۸۶۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه

  1. овsкиكMас

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (90 ديدگاه)

    با لندکروز شوخی نکنین دیگه
    عشقه این ماشین .ابهت،قدرت،آفرود فوق العاده باید سوارش بشی بری سافاری تو کیش یا دبی ،کیفیت عالی،طراحی شیک و سنگین (با اجازه از سلطان گرافیک آزاد)
    قطعا لندکروز
    الان بعضیا میگن تو این کلاس سرعت اولویت هست پس دوج!

    1. Ali.usa

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (335 ديدگاه)

      چقدر احساس بدبختی میکنم همچین کامنت های رو از هم وطنام میبینم
      معلوم میکنه چقدر از دنیا بیخبریم
      البته حق داریم جز لندکروز چیز دیگه ای ندیدیم و سوار نشدیم
      تازه خیلیامون فقط دیدیمش

      1. Amir Machine

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (692 ديدگاه)

        Ali.usa
        اونایی که هر دوی این ماشین‌ها رو آزمایش و بررسی کردن، به لندکروز امتیاز ۲.۵ و به دورانگو ۴.۵ دادن و اینه که مهمه نه کامنت‌هایی که هرروز به وفور تو این سایت میبینیم
        جالبه که اگه دوج همچین امتیاز پایینی گرفته بود صد بار تکرار و مسخره‌ش میکردن اما اینجا چون باب میلشون نیست، کسی حرفی از امتیازات نمیزنه
        حالا دیگه مصرف سوخت یکسان با وجود قدرت بیشتر، ظرفیت بکسل بیشتر و قیمت بشدت کمتر بماند

        1. محمد

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1437 ديدگاه)

          دقیقا!!! بعد هم تازه نقاط منفی لندکروز:
          بنظر میرسد تویوتا آن را رها کرده است
          .
          بنظرتون اگه دوج تو ایران بود، با این قیمت و مشخصات فنی و قدرت،
          اجازه نفس کشیدن به لندکروز میداد؟؟؟

        2. فرزاد

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (107 ديدگاه)

          رای من تویوتا بخاطر کیفیت بهتر و افرودر بهتر

        3. بهزاد

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1249 ديدگاه)

          فلسفه ی این دو خودرو کاملا تفاوت داره و حتی نسل جدید لندکروز ادامه ی همین راه خواهد بود و تقریبا لوکس ترین خودروی خارج از ژاپن تویوتا تلقی میشه و امکان قیمت پایین دیگه وجود نداره.
          قصد بی احترامی به علاقه مندان آمریکن باز ندارم اما اگر نگاه بازاری داشته باشیم دوج دورانگو و چند خودرو آمریکایی در این رده با موج جدید خودروهای کراس اوور مثل سوبارو اسنت ، vw اطلس ، کیا تلوراید و هیوندای پالیسید و نسل جدید تویوتا هایلندر و نیسان پث فایندر و هوندا پایلوت دچار کاهش فروش خواهند شد و اگر اقدامی برای نسل جدید اونها نشه ممکنه قافیه واگذار شه.
          حداقل خیال بسیاری از برندها برای نفس کشیدن راحته چون میدونن خارج از خاک آمریکا و کانادا این کلاس خودروها و بیشتر برندهای آمریکایی حضور فعالی ندارن و مزیت رقابتی خودشونو از دست دادن.
          اگر افزایش قیمت سوخت هم پدیدار بشه اوضاع قمر در عقرب میشه.

      2. امیر

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        احساس بدبختی که چه عرض کنم …
        خیلی از موارد با کامنت شما برخوردم دفاعیات بی جا که حتی یک آمریکایی باز هم
        به حرف درمیاره!!! و در این مورد تویوتا لند کروزر استثنای است در این کلاس همه یمان
        خوب میدانیم تویوتا به ماشین های با دوام و به صرف معروف است پس چرا با همچین تفاوت قیمتی روبه هستیم بایک مثال ساده آیا عراب دبی ممنوعیت استفاده
        از ماشین های آمریکایی دارند و یا در شبه جنگ و… قدرت بیشتر امسال این آمریکایی به کار نمیاد و یا قیمت کمتر آن ؟
        https://www.youtube.com/watch?v=VOybjOTqUcg

      3. علیرضا(lexus)

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (338 ديدگاه)

        احساس بدبختی ؟؟؟؟!!!!!
        از چی حرف میزنی؟؟
        وقتی بحث قابلیت اطمینان و استهلاک میاد لندکروز بالای جدوله و دوج هیچ جایگاهی نداره .
        چیزی که مهم ترین مسئله تو این سگمنته.

        1. امیر

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (2329 ديدگاه)

          مث اینکه اصلا درجریان نیستی عزیزم!
          برو دوباره یه چک بکن ببین کرایسلر و دوج و رم و‌جیپ حتی از ولوو هم بالاترن و تو‌ رنکینگ برندها قابلیت اطمینان خوبی دارن

      4. NAVID۰۰۹۸

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (3355 ديدگاه)

        Ali.usa عزیز
        خودتو ناراحت نکن
        آخه این کاربری که بِهِش اشاره کردی حِذب باده ، برای همه دستش رو شُدَست .
        این کاربر ، یه روز خودش را دوست کره ایها و از جنسیس پرستان میدونه و یک روز ژاپنی پرست و تعریف از ژاپنیها ، .
        کلاً زیاد جدیش نگیر ، دنیای جالب خودشو داره .

        اما در رابطه با این دوئل :
        اگر از روی منطق باشه ، ۱۰۰٪ دوج دورانگو اول میشه ، اما از روی احساس و اینکه من طرفدار ژاپنیها هستم ، پس تویوتا لندکروزر را انتخاب میکنم .

    2. Saeed

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (322 ديدگاه)

      نکته جالبی گفتی.دقیقا الان یه سری میان‌میگن شتاب دوج بهتره و مصرفش پایین‌تره پس بهتره!!!

    3. H

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (228 ديدگاه)

      چرا رتبه ایمنی لندکروز نذاشتین

    4. Gta

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5 ديدگاه)

      لندکروز دورانگو !! 😅😅😅
      جالبه
      لندکروز عقبه

    5. امیر

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (219 ديدگاه)

      لندکروز اصلا قابلیت افرود نداره .درسته ماشین خوبیه قدرت خوبی داره ولی بدرد افرود نمیخوره همچین هیکلی .پارسال شبکه ورزش افرود ایرانگردی رو گذاشته بود .رفتن شمال .سه تا جیب بود یه بلیزر و دوتا پاترول و یه لندکروز .لندکروز تا پایان مسیر سه جا گیر کرد با بکسل کشیدنش بیرون .

    6. Khosrow

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1697 ديدگاه)

      اونایی که لندکروز -لندکروز میکنن — همونایی هستن که قبل از واردات پاترول – پاترول میکردن / این کلاس دربست در اختیار امریکایی هاست ..

    7. رهگذر

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (54 ديدگاه)

      داداش از قدیم گفتن شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کش میشه! ولی تو بازار خودرویی ایران برعکسه شهر که خلوت بشه قورباغه هفت تیر کش میشه!
      منکر خوب بودن لندکروز نیستم و تویوتا برند قابل احترام و دوست داشتنی هست (چون خودروهایی داره که هیچ شخصی نمیتونه منکر عالی بودنشون بشه)، ولی عملکردشون تو بازار آزاد مشخص کننده برتری هر کدوم نسبت به یک دیگه هست، تو بازار خودرویی ما با این وضعیت آشفته تا دو روز دیگه پراید هم میشه سلطان. پس بهتره که نظر کارشناسی رو به کسانی واگذار کنیم که هر دو خودرو رو تست کردن، البته نظر شما محترمه ولی با جمله آخرت خرابش کردی، تا قبل از جمله آخر نظر شخصی خودت رو بیان کردی ولی با نوشتن جمله آخر دیگه به سلایق دیگران طعنه زدی.
      با احترام.

  2. Ali.usa

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    اینجاست که مهندسی دج معلوم میشه قدرت و مصرف سوخت هررو رو ببینید
    عاشق نقاط منفی درانگو شدم 😂😂😂
    امریکا تو SUV بزرگ رقیب نداره

    1. محمد

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1437 ديدگاه)

      دقیقا اگه لندکروز به تاج پادشاهی احتیاج داره،
      باید اونو تو بازار آمریکا به سر بگذاره
      چون هم بازارش شاسی بلند پسنده
      هم بازارش متنوعه و رقابتی
      هم علاقه مند به خودروهای حجیم
      اما آمار فروش لند کروز تو آمریکا میشه ۳.۰۰۰
      اما فروش دوج میشه ۶۶.۰۰۰
      یعنی ۲۲ برابر لندکروز واسه کسایی که توانایی خرید هر دو رو دارن

      1. Seyed.AMG

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (64 ديدگاه)

        SUV های امریکایی عالین اما بی رقیب نیستن ، کار اند درایور امسال مرسدس GLS رو با اینکه خیلی قدیمی شده به عنوان برترین شاسی بلند فول سایز جهان انتخاب کرد .

        1. Elmiraj

          ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1577 ديدگاه)

          Sayed.AMG
          اونی که کارانددرایو انتخاب کرده بهترین کراس اور فول سایز لوکس جهانه نه بهترین SUV فول سایز لوکس جهان…..
          .
          حرف از بهترین SUV فول سایز لوکس جهان بشکه کسی نمیتونه از سد لینکلن ناویگیتور Black label بگذره .

  3. یانکی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1016 ديدگاه)

    فلسفه این دو جداست.داج یه کراس اوور وحشی بزگ و پرفورمنس بی نظیر به همراه راحتی و فضای بسیار زیاد و قدرتی شگفت آور.حتی ظرفیت بکسلش رکوردیه برا خودش.ولی لندکروز یه suv هستش که افرودی عالی فضایی مناسب شاسبه مستحکم داره.پس من برتریهای دورانگو رو به رخ لندی نمیکشم چون اون کارش چیزه دیگس و به پرفورمنس دورانگو نیاز نداره.در ضمن شتاب دورانگو ۴.۴ و درگش ۱۲.۸ هست.ولی دورانگو خیلی خوفه توش دیوانه کنندس.داشبورد دوخته شدش با عناصر قرمز دیونه میکنه.غرش همی

  4. شایان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوج دورانگو هم بزرگتره هم طراحیه خوشگتری داره هم آمریکایی
    هم شتابش بهتره هم قیمتش کمتره
    بازم بگم براتون یا بسه؟؟

  5. M::J::Y

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (55 ديدگاه)

    حضرت…..!!!!

  6. حسین وی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (417 ديدگاه)

    لندکروز اسطوره ی این سگمنت هست ! شما لندکروز بگیر ۶۰ سال سوارش شو مثله عضوی از خونودات میمونه
    قابلیت اطمینانشون اصلا قابل قیاس نیست
    حضرت ❤

  7. سروش

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (182 ديدگاه)

    من تا حالا فکر می کردم لندکروزر فروش بالایی داره اما خب حداقل در مورد بازار آمریکا اشتباه فکر میکردم. واقعا برای شرکت بزرگ تویوتا خیلی بده که ۱۳ سال لندکروزر رو بدون نسل جدید نگه داره. زده رو دست کرایسلر. واقعا حیفه. یعنی لندکروزر همسن کمری ۲۰۰۷ باید باشه؟

    1. ahmad

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (501 ديدگاه)

      قطعا کیفیت تویوتا خیلی بیشتر از امریکاییهاست ، چیزی که امریکاییها همیشه از اون رنج میبرن ، کیفیت و طول عمر تویوتا هم که همیشه زبانزد بوده ، و همچنین لوکستر هم هست و همینطور بر خلاف خودروهای امریکایی که اصلا فروش خوبی در بقیه کشورهای دنیا ندارن ، تویوتا خودشو ثابت کرده و نشون داده که تا چه حد در همه جا طرافدار داره ، من خودم به شخصه نسبت به دیگر خودروسازان ژاپنی خیلی بیشتر قبولش دارم ، بنابراین رای من تویوتاست .

    2. سامان اذری

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2798 ديدگاه)

      تو بازار امریکا سکویا بیشتر از لندی میفروشه

  8. me84

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1775 ديدگاه)

    .
    لندکروز چرا انقدر گرونه؟

    1. Elmiraj

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1577 ديدگاه)

      چون عرب های خر پول و مای ماشین ندیده با هر قیمتی می خریمش …… حضرت حضرت هم می کنیم………

  9. amin

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    همیشه گفتم که پیکاپ و اس یو وی باید آمریکایی باشه

  10. Shahrukh

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    یکی اگه suv برای پرفورمنس و شتاب وسرعت بخواد ک قاعدتا باید بره سراغ دورانگویی،گرندچروکی ترک هاوکی چیزی
    یکی هم که ماشین برا آفرود میخواد،چرا نباید بره سراغ تراکی مثل فورد f150رپتور با فول ترین آپشن ها که حدود۷۰هزارتا درمیاد؟!
    اونوقت بره سراغ لندکروزی ک به قول نویسنده حس ماشین۲۰ساله رو میده،مهم تر از اون،قیمت پایه ش۸۵هزاردلاره…!!!!
    حالا درسته مقایسه suv با truckاشتباهه!ولی تویوتاهم رسما راجب لندکروز،سر گردنه گیر آورده ملت رو!!
    خدایی اینقدری ک ایرانیا به لندکروز تعصب دارن،ژاپنیا ندارن..!!!حقم داریم!اگه ب جای لندکروز،۴تا گرندچروکی یا دورانگو تو خیابون از نزدیک زیارت کرده بودیم،گمان نمیکردیم که لندکروز،حضرت باشه

  11. MAHDI

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (4443 ديدگاه)

    چرا کارانددرایو به لندکروز امتیاز ۲/۵ داده!!!!
    درکل هردو جذاب هستن وکاملا عملکردشون جداازهم.یکی واسه آفرود خوببه بخاطرعملکرد قوی در این زمینه باکیفیت بالا.یکی هم واسه درگ و لذت بخش در پیست وقابلیت تیونینگ کردن

    1. شایان

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (25 ديدگاه)

      داری اشتباه میزنی اون دوج دورانگو زیدش یه جیپ چروکیه جیپم همیشه توی افرود شماره یک بوده پس نتیجه میگیرم هم اسپورت تره هم آفرودش بهتره

  12. شایان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (25 ديدگاه)

    تویوتا لندکروز ماشین خیلی خوبی اما برا کسی که تو کشورش لیفان ایکش۶۰ و ام وی ام ایکس ۳۳ هایما و جک اس فایو میشن شاسی بلند!!!!

  13. امیر

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2329 ديدگاه)

    بنازم به جنسش ک با اون حجم عظیمش و قدرت زیادش و تکنولوژی قدیمیش(به گفته بعضی دوستان) مصرف سوختش با یه موتور ۵.۷ ژاپنی برابری میکنه
    جادار و زیباتر و اسب بخار و گشتاور بیشتر و شتاب خیلی خیلی بهتر!
    قیمت کمتر!
    ظرفیت یدک کشیش هم از تاهو‌ هم بیشتره حتی!
    دیگه دلیلی نداره ک لندکروزر انتخاب کنم

  14. علی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    دوستان جوری حضرت حضرت میکنن انگار لندکروز امتیاز ۴.۵ گرفته

  15. بهنام

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (356 ديدگاه)

    احساس میکنم دوج دورانگو از نمایندگی بیرون نیومده خرابه. چجوری میتونین اونو به سلطان شاسی بلندهای جهان ترجیح بدین؟ شاسی بلند یعنی لندکروز. تو همه ی دنیا، در همه ی شرایط اقلیمی تنها خودرویی که تونسته خودشو اثبات کنه. فقط لندکروز

    1. H

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (228 ديدگاه)

      اگه لندکروز بده چرا اعراب سوار میشن یا کلا سوار ماشین ژاپنی میشن بالاخره یه حسنی داره .اونایی که میگن بایدم تو ایران به این بگن حضرت چون انتخاب دیگه ای ندارن ولی اعراب که انتخاب همه جور ماشینی رو دارن چرا لندکروز سوار میشن تازه قیمت پایه اش ۸۵هزار دلاره ولی بازم سوار اینجور ماشینایی میشن
      درضمن نسل جدید لندکروز با موتور ۳,۵لیتری ۶سیلندر توربو در راهه

      1. F22raptor

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (43 ديدگاه)

        @h
        این ملتی( البته نه همه) که همیشه به اعراب خلیج بدو بیراه میگن که نمیدونم چه وچه وچه حالا که به نفع استدلال خودشونه دارن بهشون استناد میکنن واقعا همه مخالفان آمریکاییها در بی منطقی و مهمل گویی کم نمیارن

      2. F22raptor

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (43 ديدگاه)

        این ملتی( البته نه همه) که همیشه به اعراب خلیج بدو بیراه میگن که نمیدونم چه وچه وچه حالا که به نفع استدلال خودشونه دارن بهشون استناد میکنن واقعا همه مخالفان آمریکاییها در بی منطقی و مهمل گویی کم نمیارن

    2. F22raptor

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (43 ديدگاه)

      لطفا احساستو برای خودت نگهدار
      همین احساسات امثال شماست که این ملتو این همه سال عقب مونده و دنیاندیده نگه داشته
      ما نیازی به احساس شما نداریم
      در مورد ماشین هم اطلاعات واضح و روشن است در مورد کیفیت هم مگه چند درصد از مردم کشورت تا حالا لندکروز داشتن که اینقد راضیتون کرده ؟ بعداز جواب این سوال حالا بگو چند درصد مردم کشورت ماشین آمریکایی داشتن
      تا اونجایی هم که ما اطلاعات داریم از گذشته تا به امروز صنایع آمریکایی خدای کیفیت هستن از هوا فضا بگیر تا مکانیک و الکترونیک و علوم کامپیوتر دارو کشاورزی و… اصلا شما یه کشف یا اختراع شاخص و مهم رو بگو که کار ژاپن باشه بعدش اینقدر چرت بگید

  16. امیر

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (393 ديدگاه)

    ولی واقعا اخرین خودروی دوج که طراحی تازه وحتی رفرش داشت کِی بوده تو خواب خرگوشی رفته بابا یه دستی بکش انقد ضعیف وعقب افتاده نباش

  17. محسن

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    نشد اینجا یه ماشین امریکایی بزارن و بعضی ها بال بال نزنن براش لندکروز سلطان آفروده مقایسش با دوج دورانگو واقعا مسخرس

    1. امیر

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2329 ديدگاه)

      دوتا سوال اینجا پیش میاد ک:
      سلطان افرود لندکروزره؟!!!!!
      دوم اینکه دقیقا برتری لندکروزر نسبت به دورانگو چیه؟!!! میشه یه موردشو عرض کنین؟

      1. Mohamad

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (779 ديدگاه)

        دوام و اطمینان و سخت جانی
        افرودر بهتر
        کیفیت داخلی به وضوح بالاتر
        برند با ارزش تویوتا
        در جمیع جهات یه خودروی ۲۰۰۷ که ۱۲ ساله از اپدیتش میگذره از اینکه بهش میگن سلطان افرود یا حضرت یا هر لقب دیگه ای شمارو حرص میده و خودخوری میکنید چراکه مردم با گوشت و پوستشون حسش کردن اما شما احساس اونارو درک نمیکنید.

  18. حمیدرضا

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    لندکروز قطعا خیلی لوکس تر هست و دلیل قیمت خیلی بیشترش هم نسبت به داج همینه فروش دورانگو افت داشته ولی تویوتا رشد از نظر فنی هم روی کاغذ دورانگو‌بهتره به خاطر فروش ببشتر رای من دوج نه تنها در امریکا حتی تو اروپا فروش لندکروز زیر پنج هزار دستگاه بوده

  19. محمد ب

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (142 ديدگاه)

    اینجملش تکان دهندس ما کجاییم و دنیا کجا . دنایی که به لند کروز میگه قدیمی
    نقاط منفی: قیمت گران، احساس خودرویی بیست‌ساله را دارد، بنظر می‌رسد تویوتا آن‌را فراموش کرده است

  20. Landscape

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (176 ديدگاه)

    تو عکس سوم اون دورانگو سفید مثل یه ببر سفید گرسنه میمونه که می خواد به طعمش حمله کنه
    نظرم دورانگوست…

  21. Esi_car

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (35 ديدگاه)

    واقعاً اگه شاسی بلندای آمریکایی بیان دیگه کسی لندکروز تاکسی هم سوار نمیشه

  22. Solid Snake

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    مثل مقایسه سیب و پرتقاله
    لندکروز آفرودر بسیار خوبیه
    دوج دورانگو یه شاسی بلند آنروده
    دوج دورانگو یه نسخه تریل هاوک و یه نسخه ۷ نفره کم داره

  23. Ford taurus

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (329 ديدگاه)

    یه دونه دوج رو با سه تا لندکروز عوض نمیکنم
    ماشین امریکایی هرچی باشه یه چیز دیگست وحشی تمام عیار خیابونو کوه حالیش نیست 😎

  24. شاهین

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (760 ديدگاه)

    موندم اگه بحث کیفیت خودرو ها نبود چه بهونه ی دیگه ای داشتید برای تعریف رقبای امریکایی
    حالا یه عکسه ها!!!
    یاد کلیپ طنز پرویز و پونه افتادم که پونه برای کیفیت پوست صورتش تبلیغ میکرد و میگفت این زیر یه لینک هست بکشید بالا و … باباش میاد میگه اخه توی صفحه موبایل چجوری فهمیدن پوست صورتت چیه و …
    بعضی وقتا هم که بهونه ندارید چیزی نگید سنگین ترین اقلن امتیازات و مشخصاتو ببینید بعد طرف مقابل دوئل رو بکوبید اینجوری منطقی تره
    اقلن میگفتین قبول نیست این دوئل چون فقط بازار امریکا مدنظر بوده و معلومه که درانگو توی وطنش بیشتر فروش میره!

  25. مهدی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (724 ديدگاه)

    کسانی لندکروز رو دوست دارن که تاحالا سوار هیچکدوم از رقباش نشدن!

  26. میل لنگ

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عجیبند این خودروهای آمریکایی با این که حجم موتور و اسب بخار بیشتری دارند ولی قیمتشان پایین تر است نمونه اش موستانگ یا کامارو یا چلنجر یا فورد اسکیپ تو هر کلاسی بگی مثالش هست

  27. معین

    ۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوج دورانگو سریعتره و از لحاظ پیشرانه قویتره و تویوتا لندکروزر هم از لحاظ افرود و همچنین استهلاک پایین تر نسبت به دوج برتری دارد ما ها که هیچکدومشو تو خواب هم نمیتونیم ببینیم البته من یک بار تو خواب رولزرویس کولینان رو روندم به هرحال اون کسی در واقعیت هر دوتاش رو داره میتونه نظر درست بده نه ما ها تموم شدو رفت دیگه دعوا نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن