تویوتا

تویوتا آماده عرضه ون گرانویا می‌شود

تویوتا تاراگو که از سال ۲۰۰۶ تاکنون بدون تغییرات چشمگیری عرضه می‌شود جای خود را از سه ماه پایانی سال جاری به خودروی گرانویا خواهد داد.


این خودروی جدید که یک ون مسافری است برخلاف مدل قبلی MPV تمرکز بیشتری روی لوکس بودن داشته و از همان پلتفرم مدل هایس استفاده می‌کند. هدف این خودرو جذب خریدارانی با خانواده‌های پرجمعیتی است که می‌توانند دو تریم این خودرو با نامه‌ای پایه و VX با گنجایش ۶ یا ۸ نفر را بخرند.


مدل پایه از تجهیزات مناسبی سود برده و از چهار صندلی تا شونده‌ی جداگانه با استراحتگاه‌های دست در عقب سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع جلو و عقب، ورود و استارت بدون کلید، درب‌های کشویی جانبی و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.


دستیار ایمنی تویوتا نیز به‌صورت استاندارد در گرانویا وجود داشته و شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار تشخیص علائم ترافیکی، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، کروز کنترل فعال و نوربالای خودکار می‌باشد.


اما در مدل گرانویا VX سطح اشرافیت بالاتری را خواهید دید. این نسخه از پوشش چرمی کابین، صندلی برقی، استراحت گاه پا، صندلی‌های ردیف دوم گرم شونده و… سود می‌برد.


معاون فروش و بازاریابی تویوتای استرالیا درباره‌ی گرانویا می‌گوید: “این خودرو تقریباً راحتی و رفاه کابینی در حد لیموزین را ارائه می‌کند.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    صندلی عقبش انگار مدل ارزان سازی شده مایباخه. برای این کلاس خیلی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا