جنرال موتورز

قیمت‌گذاری نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان، ارزان‌تر از اسکالید، گران‌تر از تاهو

به‌طور سنتی، جی‌ام‌سی یوکان هم از لحاظ لاکچری و هم از لحاظ قیمت، حد وسط بین شورلت تاهو/سابربن و کادیلاک اسکالید بوده است. حال به‌تازگی نسل جدید هر این اس‌یووی بزرگ معرفی شده و به نظر می‌رسد همچنان میانه‌روی خود را حفظ کرده باشد. قیمت پایهٔ یوکان مدل 2021 از 51,995 دلار آغاز می‌شود که این رقم در نسخهٔ کشیدهٔ یوکان XL به 54,695 دلار می‌رسد. این قیمت‌ها متعلق به تیپ پایهٔ SLE است که فقط چرخ‌های عقب آن نیرو دریافت می‌کند اما کسانی که خواهان نسخهٔ دو دیفرانسیل هستند باید برای یوکان معمولی 54,995 دلار و برای نسخهٔ کشیده 57,695 دلار پرداخت کنند.

جی‌ام‌سی در این نسل از یوکان برای اولین بار نسخهٔ آفرود AT4 را برای آن ارائه کرده است که به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است. یوکان AT4 در نسخهٔ معمولی 66,095 دلار قیمت دارد درحالی‌که در نسخهٔ XL قیمت آن 68,795 دلار است. قیمت بالاترین، لوکس‌تر و گران‌ترین تیپ یوکان یعنی دنالی هم در نسخهٔ معمولی دیفرانسیل عقب از 69,695 دلار آغاز می‌شود و نهایتاً به 75,395 دلار در نسخهٔ کشیدهٔ XL دو دیفرانسیل می‌رسد.

با وجود اینکه نسل جدید یوکان خودروی کاملاً جدیدی است که به‌طور کامل از نو ساخته شده اما قیمت آن افزایش چندانی نداشته است زیرا قیمت پایهٔ نسل قبلی یوکان از 51,895 دلار آغاز می‌شود که تنها 100 دلار کمتر از نسل جدید است. یوکان مدل 2021 علاوه بر ظاهر بروز شده و فناوری‌های بیشتر، از سیستم تعلیق عقب مستقل هم برخوردار است. نسخهٔ کشیدهٔ یوکان XL هم همین تغییرات را تجربه کرده اما قیمت آن 1000 دلار نسبت به نسل قبلی افزایش داشته است.

هرچند همان‌طور که گفته شد یوکان بین تاهو/سابربن و اسکالید قرار می‌گیرد اما از لحاظ قیمت پایه به اس‌یووی‌های شورلت نزدیک‌تر است زیرا قیمت نسل جدید تاهو از 50,292 دلار آغاز می‌شود که تنها 1700 دلار از قیمت پایهٔ یوکان کمتر است. فعلاً قیمت نسل جدید کادیلاک اسکالید اعلام نشده اما با توجه به قیمت‌گذاری نسل جدید یوکان و تاهو، انتظار می‌رود قیمت اس‌یووی پرچم‌دار کادیلاک از 76 هزار دلار آغاز شود. این یعنی بالاترین نسخهٔ یوکان یعنی XL دنالی دو دیفرانسیل فقط حدود هزار دلار از نسخهٔ پایهٔ اسکالید جدید ارزان‌تر خواهد بود.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه

  1. مهدی ۹۱۱

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (413 ديدگاه)

    بزرگترین شاسی بلند بازارچیه اسکالاد یا تاهو؟؟

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (332 ديدگاه)

      هر دو در یک سایز هستن

    2. Elmiraj

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1492 ديدگاه)

      شورولت سابربن
      جمس یوکان XL
      کادیلاک اسکالید ESV
      .
      هر سه از یک پلتفرم هستن و با ۵۷۳۲ میلیمتر طول ، ۲۰۵۹ میلیمتر عرض ( بدون آینه‌ ) و ۱۹۲۳ میلیمتر ارتفاع ( در پایین ترین حالت ) بزرگترین SUV های تولیدی دنیا هستن .

  2. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (332 ديدگاه)

    خب میرسیم به نظر سنجی
    یوکان لایک
    سابربن دیس لایک

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (332 ديدگاه)

      یوکان لایک
      اکسپدیشن دیس لایک

      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (332 ديدگاه)

        سابربن لایک
        اکسپدیشن دیس لایک

        1. MOHAMMAD.DEMON

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (332 ديدگاه)

          و اما لاکچری های این سگمنت
          اسکالید 2020 لایک
          ناوگیتور 2018 دیس لایک

  3. نیما

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    عجب ابهتی داره رنگ سفیدش

  4. ممد ژانگولر

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (577 ديدگاه)

    ۳ تا ماشین وجودش تو پارکینگ خونه واجبه
    ۱-جمس یوکان به عنوان یک شاسی بلند مشتی بچه هارو بندازی عقبش بزنی جاده چالوس ی ویلا برین جوج بزنین تو ترافیک برگردین از حلقومتون بزنه بیرون 😁
    ۲-شورلت کوروت C8 حالا میخواد جدید یا قدیمش به عنوان ماشین کوپه آخر هفته بری دور دور 😍
    ۳-تسلا ۳ به عنوان بهترین خودروی شهری که بهش بگی منو ببر دم نون وایی حاج عبدالله دوتا سنگک داغ بگیری دوباره برسونتت خونه با پنیر بزنی تو رگ🤤

    کل اینا میشه پول ی بنتلی که انگار عصا قورت دادی سوارش میشی
    ولی با اینا کلی صفا و عشق میکنی

    بعد میرسیم به قیمت دلار که جان به جان آفرین تسلیم خواهیم شد 🏴

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (332 ديدگاه)

      اولین بار با ژانگولر موافقم

      1. ممد ژانگولر

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (577 ديدگاه)

        برای اولین بار بهت میگم یک دونه ایی 😉

  5. Hiwa

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    درودفرق تاهو و سابربن چیه؟

    1. M3csl

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (67 ديدگاه)

      سابربن ،دو صد بدرود

    2. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (332 ديدگاه)

      تفاوت تاهو و سابربن
      1 تاهو ظرفیت کشش بار بیشتری از سابربن داره
      2 سابربن هندلینگ بهتری داره سر پیچ ها چابک تره
      3 سابربن نسخه طویل داره تاهو نداره
      4 فضای داخلی سابربن در صندلی های عقب بیشتره صندلی جلو فرقی نداره
      5 قیمت سابربن 3 هزار دلار بیشتر از تاهو هست

  6. Hiwa

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    منظورم کدوم فول سایز تره؟

  7. بی طرف

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (73 ديدگاه)

    فقط اون کنسول وسطش،نصف فضای داخلش به اون اختصاص داره!

  8. M3csl

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (67 ديدگاه)

    آمریکا علاوه بر اینکه وانت های خوبی میسازه،

    انصافا وانت مسقف های خوبی هم میسازه.

  9. Hadi

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (308 ديدگاه)

    قیمت گذاریش نسبت به همه چیزش عالیه
    تفاوت نسل جدید با قدیم فقط ۱۰۰ دلار؟!
    خدایا ما کجاییم اونا کجا…

  10. Mahdi

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (240 ديدگاه)

    یه سوال پور سانگ ساخته شد؟من نفهمیدم.

  11. AMIR

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ای کاش یدونه از این جی ام سی یوکانا میداشتم مخصوصا رنگ مشگیش

  12. احمدرضا

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (346 ديدگاه)

    از اسکالید جدید و البته تاهو جدید خوش قیافه ترع

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن