جیپلوازم جانبی و تیونینگ

اوت پست II کمپر، یک جیپ رانگلر همه‌چیزتمام!

کمپانی AEV که در مونتانا مستقر است متخصص ارائه قطعات آفرود و وسایل جانبی برای محصولات جیپ، رم و شورولت می‌باشد. بی‌شک این شرکت بهترین مکان برای تبدیل جیپ به یک کمپر ون ماجراجو می‌باشد. به منظور اثبات این امر AEV اخیراً پروژه اوت پست II را معرفی کرده که توانایی‌های برجسته متخصصان این شرکت را نشان می‌دهد.


این کمپر ون زندگی خود را به عنوان یک جیپ رانگلر عادی شروع کرده و سپس AEV فریم عقب را کشیده تا فضای بیشتری ایجاد شود. همچنین سیستم تعلیق بازنگری شده‌ی این خودرو ارتفاع بیشتری در مقایسه با نسخه استاندارد دارد. نیروبخش اوت پست II هم پیشرانه ۵.۷ لیتری همی است که از طریق یک اسنورکل مخصوص نفس می‌کشد.


اما تغییرات جالب‌ترین در داخل کابین صورت گرفته‌اند جایی که یک سقف پاپ آپ برقی باعث می‌شود این خودرو سریعاً به یک چادر دل‌باز تبدیل شود. همچنین دو آشپزخانه (یکی داخل خودرو و دیگری در بیرون) به همراه یک فریزر هم در اوت پست II نصب شده‌اند. نورپردازی LED و ۲۲ گالن آب باعث می‌شوند شما لحظات بی‌دغدغه‌ای را سپری کنید. در کل بیش از ۶۰۰ قطعه دست‌ساز به این رانگلر اضافه شدن که شامل سقف خورشیدی ۲۶۵ واتی هم می‌باشد.


متأسفانه AEV در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش این خودرو به مشتریان ندارد زیرا نمونه موردبحث به عنوان یک پروژه سفارشی برای رئیس کمپانی ساخته شده است. البته خودرویی مشابه که بر پایه پلتفرم رم ساخته شده شاید در آینده عرضه شود. اکثر قطعات این خودروها را می‌توان از طریق شرکت AEV سفارش داد.


برای مثال یک سیستم اسنورکل پیش فیلتر کامل برای رانگلر را با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کرد. همچنین سپر جلوی خشن سفارشی ۱۳۲۰ دلار قیمت دارد. گاردهای عقب ۱۰۵ دلار قیمت داشته و سیستم دید عقب یکپارچه با دوربین نیز ۶۸۰ دلار بها دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (811 ديدگاه)

    آدرس خونت کجاست

    کجا دوست داری باشه…کنار ساحل یا نوک قله

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (856 ديدگاه)

      هر روز مکانه خونش

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    همه چیز تمام
    همه چیز هااا
    خیلی عاالیی
    فقکر داشتنش دیوونه کنندن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. s.h

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    یکی این واقعا همه چیز تموم بود یکی هم یه نیسانی که چند وقت پیش گذاشت اسمشم یادم نیست البته اینا واسه افرادیه که یه ثروت هنگفت دارند و میزنند تو طبیعت نه کسایی که مثل من همش دور از خونه دارن کار میکنند یا همه ما هایی که کلا داریم میدویم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. اعتمادیان

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (257 ديدگاه)

    چرا سقف این ماشینارو شیب دار می سازند
    شیبدار ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا