جیپ

تصویر کابین جیپ گرند چروکی 2021 لو رفت؟

حدود یک ماه پیش اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید جیپ گرند چروکی ۲۰۲۱ منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد تصویر کابین این خودرو نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.


همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید کابین گرند چروکی جدید لوکس‌تر از نسل فعلی بوده زیرا از کنسول مرکزی پهن‌تری سود برده و داشبورد هم فرم Y شکلی دارد. در کابین ظاهراً تریم چوب و متالیک و ورودی‌های هوای متفاوت بکار رفته است.

تصویر زوم شده کیفیت چندان بالایی ندارد اما در اسناد منتشر شده می‌توان فرمان و پشت آمپرهای جدید با صفحه‌نمایش ۷ یا ۱۰.۱ اینچی را دید. ظاهراً سیستم اطلاعات سرگرمی گرند چروکی ۲۰۲۱ جدید هم از صفحه‌نمایش‌های ۷، ۸.۴ و ۱۰.۱ اینچی تشکیل شده است.

زیر سیستم اطلاعات سرگرمی نیز انتخاب‌گر چرخشی دنده و دکمه‌های موردنظر برای جعبه انتقال و سیستم انتخاب سطح عبور دیده می‌شود. شایان ذکر است کنسول مرکزی طویل‌تر و کم ارتفاع‌تر از قبل بوده و این امر باعث ایجاد کابینی جادار شده است.


پانل‌های درب نیز طراحی تکاملی داشته اما دستگیره‌های جدید و دکمه‌های متفاوت روی آن‌ها خودنمایی خواهد کرد. همچنین تریم چوب و استراحتگاه‌های دست بزرگ نیز جزو دیگر ویژگی‌های کابین هستند.

اگرچه هنوز صحت اسناد منتشر شده هنوز تائید نشده اما گفته شده این خودرو با صندلی‌های گرم و سرد شونده و ماساژور دار عرضه خواهد شد. همچنین صندلی‌های یاد شده از تنظیمات ۱۲ تا ۱۶ جهتی سود خواهند برد و ستون فرمان و پدال‌ها نیز تنظیم برقی خواهند داشت. ظاهراً در بخش عقب کابین هم سیستم اطلاعات سرگرمی با پلیر بلوری وجود خواهد داشت.


قبلاً تصاویر جاسوسی گرند چروکی خبر از افزایش ابعاد این خودرو و نمای جلوی آئرودینامیک تری داده‌اند. چیز زیادی درباره‌ی این شاسی‌بلند نمی‌دانیم اما ظاهراً زیرساخت آن نسخه‌ی به‌روز شده پلتفرم جیورجیوی آلفارومئو جیولیا و استلویو خواهد بود.


اگرچه جیب اشاره زیادی به این محصول نداشته اما قبلاً برنامه‌های خود برای تولید نسخه‌ی پلاگین هیبریدی گرند چروکی جدید را تائید کرده است. انتظار می‌رود این نسخه به همراه مدل مجهز به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری به‌روز شده عرضه شود. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی هم می‌تواند دیگر گزینه‌ی در نظر گرفته شده برای این خودرو باشد.

جیپ قبلاً تائید کرده نسل جدید گرند چروکی از تکنولوژی خودران سطح ۳ سود خواهد برد و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    چه شود!!!!
    عملکرد جیپ و‌ رم در نوع خودش خیلی پیشرفت کرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      میاد تا قوانین بازی رو دگرگون کنه.ولی دوتا عکس داشبرد با هم تفاوت داره ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (550 ديدگاه)

    چقدر هم تحفه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Omid622

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (744 ديدگاه)

    پوشش استتاری ماشین به این میگن
    قطعا هیچ خبرنگار خودرویی نمیتونه حدس بنزنه شکل و شمایل خودرو از بیرون چطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا