تجربه و آزمایشچشم اندازلیفان

۱۰ هزار کیلومتر با لیفان ۶۲۰

یکی از خودروهای چینی مطرح در بازار ایران همین لیفان ۶۲۰ است که با وجود پیش زمینه بسیار منفی نسبت به تولیدات چینی، توانست بخوبی جای پای خود را در بازار محکم کند و به تازگی نیز مدل قویتر و مجهزتر آن راهی بازار شود. بسیاری از افرادی که از بازار تکراری و بدون تنوع خودروهای داخلی خسته شده اند، لیفان ۶۲۰ را یک انتخاب مناسب یافته اند. متنی که در ادامه می آید تجربیات یکی از هموطنان با این محصول کرمان خودرو است که می تواند مورد توجه افرادی قرار گیرد که به تازگی به این اتومبیل علاقه مند شده یا قصد خرید آن را دارند:

لیفان 620
لیفان ۶۲۰

بنده مدت ۹ ماه است که یک لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۶۰۰ سی سی دارم و حدود ۱۰ هزار کیلومتر با آن رانندگی کرده‌ام. موتور این خودرو با همین مشخصات تا سال ۲۰۰۷ در مینی کوپر استفاده می شده است.  این موتور در دورهای بالا سرحال بوده و خوب شتاب می گیرد ولی در دورهای پایین عملکرد متوسطی دارد که شاید ناشی از ضرایب جعبه دنده باشد. به نحوی که برای شروع حرکت در سر بالایی باید کمی پر گاز حرکت را شروع کنید. مصرف بنزین آن در شهر اگر خیلی با دور بالا و پر شتاب حرکت نکنید بین ۸ الی ۸.۵ و در اتوبان برای سرعت متوسط ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت، ۶.۵ الی ۷ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر است. کارکرد موتور نسبت به خودرو های داخلی نرم است و صدای نسبتاً جذابی دارد. لازم به ذکر است که در این موتور بجای تسمه تایم از زنجیر استفاده شده که نیاز به تعویض های دوره ای ندارد.

لیفان 620
لیفان ۶۲۰

گیربکس و کلاچ جابجایی کمی دارند و محل دنده ها به هم نزدیک و محدوده حرکت پدال کلاچ کم است که اینها حسی اسپرت را القا می کنند. پدال کلاچ آن سفت بوده و زمانی که هنوز ماشین آب بندی نشده است در روزهای سرد دنده ۱ سخت جا می رود اما با افزایش کارکرد خودرو این مشکل بر طرف می شود. ضرایب دنده ها کمی سبک است بنابراین باید دیر تر از حد معمول دنده را عوض کرد. شتاب خودرو در دورهای بالاتر از ۳۳۰۰ کاملا قابل توجه است.

لیفان 620
لیفان ۶۲۰
لیفان 620
لیفان ۶۲۰
لیفان 620
لیفان ۶۲۰
طراحی فضای داخلی خودرو پذیرفتنی و در مقایسه با خودروهای تولید داخل زیباتر است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. امکانات آن شامل ۴ شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز ای بی اس، فرمان هیدرولیک، پخش CD با پورت USB و سنسور دنده عقب و … می شود. همچنین صندلی ها دارای روکش چرم مصنوعی بوده و دارای زیر آرنجی برای صندلی جلو و عقب است. میزان فضای داخل خودرو بزرگتر از پژو ۲۰۶ و کمی کوچکتر از پژو ۴۰۵ است ولی جای گله ای باقی نمی گذارد. با این حال بزرگترین صندوق بار را در بین سدان های تولید داخل دارد که حجم آن بیش از ۶۵۰ لیتر است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حجم صندوق تندر ۹۰ ،۵۲۰ لیتر و حجم صندوق  ۴۰۵ برابر ۴۴۰ لیتر است.
داشبورد لیفان 620
لیفان ۶۲۰
داشبورد لیفان 620
لیفان ۶۲۰
لیفان 620
لیفان ۶۲۰
فرمان لیفان 620
لیفان ۶۲۰
لیفان 620
لیفان ۶۲۰
صندلیهای پشت لیفان 620
لیفان ۶۲۰
زیر آرنجی لیفان 620
لیفان ۶۲۰
لیفان 620
لیفان ۶۲۰
صندوق عقب لیفان 620
لیفان ۶۲۰
این اتوموبیل در پلوس و لوله های گردش آب رادیاتور دارای مشکلاتی بود که در سرویس اولیه با تعویض پلوس و قطعات سیستم رادیات برطرف شد. کولر خودرو عملکرد متوسطی دارد  اما قابل قبول است. سیستم برف پاک کن و آینه های بغل نیز از نقاط قوت به شمار می روند. فنربندی خودرو از نرمی مناسبی برخوردار است و در عین حال در مانورها هم نسبتا خوب عمل می کند. ترمز ها در جلو و عقب دیسکی بوده و ترمزگیری با اطمینان و بدون کله کردن خودرو صورت می گیرد و یکی از نقاط قوت خودرو به شمار می رود. یکی دیگر از نکات مثبت این خودرو فرمان نرم و خوشدست آن است که مانور در فضاهای تنگ را آسان می کند.


یکی از نکات منفی رگلاژ نبودن درب های خودرو به هنگام تحویل آن بود. همچنین خودرو تا حدود کیلومتر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دارای مشکلاتی است که ناشی از عدم آب بندی است و با عبور از این میزان کارکرد، برطرف خواهند شد.مثلاً ترمزها در ابتدا کمی ضعیفند که به علت نو بودن لنتها است.

Lifan 620 sedan crash test
crash test
Lifan 620 side crash test
crash test
Lifan 620 airbag test
crash test
فیس لیفت جدید لیفان 620
فیس لیفت جدید لیفان ۶۲۰
lifan 620 exterior
lifan 620 exterior
lifan 620 exterior
lifan 620 exterior
به طور کلی به نظر بنده به خاطر افت کیفیت و افزایش قیمت اکثر خودرو های تولید داخل، این خودرو دارای کیفیت قابل قبول و مصرف بنزین پایین در مقایسه با خودرو های هم ردیف خود است و می تواند گزینه مناسبی باشد.

مشخصات لیفان ۶۲۰:
موتور چهار سیلندر با حجم دقیق ۱۵۸۷cc Tritec
قدرت: ۱۱۴ اسب بخار
گشتاور: ۱۴۹ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور بر دقیقه
گیربکس: ۵ سرعته دستی دیفرانسیل جلو
طول*عرض*ارتفاع: ۴.۵۵*۱.۷*۱.۴۹ متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲.۶ متر
وزن خالص: ۱۱۵۰ کیلوگرم
ظرفیت مخزن سوخت: ۵۸ لیتر
حجم صندوق بار: ۶۵۰ لیتر
حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
تجهیزات ایمنی: ترمزها دیسکی مجهز به ABS+EBD و ۲ کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو

نویسنده: علی نیکجو، دارای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر طوسی.

مطالب مشابه

‫۸۵۸ دیدگاه

  1. arash

    ۱۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با توجه به قیمت بقیه ماشینها فکر کنم الان قیمت لیفان ۶۲۰ تلنت حداقل ۴۰ میلیون باشه.به این خاطر هم قیمتش اعلام نمیشه که مردم برن پیش فروش بهمن و اسفند رو ثبت نام کنند.چون تحویلهای شهریور و مهر همه فروش قطعی هستند ولی خریدهای آبان به بعد قطعی نیست ،وقتی از اونها خواستند که قسط دومشو بدن اون موقع قیمتشو اعلام میکنند.۱۴ میلیون قسط اولشون بوده فکر میکنم برا قسط دومش باید حدود ۲۵ میلیون دیگه بپردازند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. arash

    ۱۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    آخه اگه الان قیمتشو بگن خیلیها که میخان با ۱۶ میلیون پیش فروش ثبت نام کنند دیگه ثبت نام نمیکنند چون فکر میکنند قیمتش هنوز ۳۱ میلیون تومنه ولی به نظرم ۴۰ میلیون هم می ارزه چون خیلی بهتر از x33 هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. کماندار

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (325 ديدگاه)

      این خودرو(لیفان ۱۸۰۰)۳۳ ملیون قیمت گذاشته شده.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. امیر

      ۱۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      x33 رو که دیگه مسخرش رو در آوردن . گفتن ۴۴ ملیون !
      ۳۳ تومان قبلی هم نمیصرفید چه برسه به ۴۴ ملیون الان/

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. فرید

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با سلام . دوستانی که لیفان سوارند لطفا راهنمایی فرمایید: من دو هفته است لیفان ۱۸۰۰ تحویل گرفتم..همه جیزش okهست ولی خیلی لرزش داره.. نمیدونم از بدنه هستش یا از اگزوز یا جای دیگه؟ نگرانم کرده…ضمنا موقع کم کردن سرعت تا توقف ماشین صدایی شبیه سوت شنیده می شه … شما جنین مشکلاتی نداشتین؟؟ با تشکر ..راهنمایی بفرمایید…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رضا

      ۱۴ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (33 ديدگاه)

      صذای سوت از لنت هست معمولا بعد از مدتی استفاه بر طرف میشه. راجبه لرزش هم میتونه از پولوس یا بالنس چرخ ها باشه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. محمد

      ۱۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز سلام
      فکر کنم این صدای جیر جیر که میگی از تازگی لت ترمزت باشه!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. فرید

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    رضا جان ممنون. ضمنا این لرزش که گفتم تو نیم ساعت اول رانندگی محسوس نیست ولی بعد نیم ساعت ٰلرزشها خیلی زیاد می شه به خصوص تو نیم کلاچها یا عدم تطابق دنده با سرعت…..
    یه مساله دیگه سفتیه کلاچه که تو سربالایی ها سخت می کنه کارو و مجبور می شم گاز زیاد بدم و یه بار بوی گند صفحه کلاچ پیچید تو ماشین.یکی دو بار هم خاموش کرد ماشین…البته شاید این مساله به مهارت رانندگی مربوط بشه نه عیب ماشین…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بابک

      ۸ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (26 ديدگاه)

      به رانندگی مربوطه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. معین

    ۱۷ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام،من چندماه قبل برای لیفان ۱۸۰۰ ثبت نام کرده ام نیمه اول مرداد دعوتنامه آمد وتکمیل وجه کردم. می بایست شهریور تحویل دهند باتوجه به افزایش قیمت ها نگرانم وجه بیشتری مطالبه کنند آیا می توانند؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. کماندار

      ۱۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (325 ديدگاه)

      اگر در قرارداد ذکر شده باشد بله…اگه دقت کرده باشید مینویسن کارخانه میتواند بدون اطلاع قبلی قیمت و یا تجهیزات خودرو را تغییر دهد و از اونجایی که ایرانه اینجا اصولا تغییر در جهت بهبود بعیده!
      ببینید همچین چیزی ذکر شده یا نه!من شنیدم الان قیمت ثبت نام جدید ۳۳-۳۴ هست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امیر

        ۱۸ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (607 ديدگاه)

        نه . آقا معین این امکان برای ثبت نام شما وجود نداره .چون ثبت نام شما قطعی بوده .
        پس لازم نیست هیچ مبلغ اضافه تری بپردازید.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  6. معین

    ۱۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ممنونم از اظهار نظرهاتونم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. علي

    ۱۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    به نظر من کرمان موتور باید به محصولاتش اطمینان داشته باشه ‘الان دیگه لیفان ۶٢٠ با موتور ١۶٠٠ تولید نمیشه که این باعث میشه قیمت ماشین اش خیلی کمتر از ماشین های دیگه بالا بره مثلا این mvm530 تا قبل از عید حدود یک میلیون کمتر از لیفان قیمت داشت ولی الان mvm530 شده ۵’٢٨ میلیون در صورتی که لیفان ٢٧ هست این یعنی ۵’٢ میلیون افت قیمت درست این اتفاق برای لیفان۵٢٠ هم افتاد که بعد از ورود لیفان۵٢٠ ای دیگه تولید نشد’

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. arash

      ۲۱ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      کجای کاری ۲ ماه پیش آپدیت شدی؟این قیمتها رو از کجا آوردی لیفان الان ۳۴ میلیونهmvm 530 سی ویک میلیون لیفان ماه آینده از ۴۰ هم میگزره نگران نباش

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. علي

        ۲۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (42 ديدگاه)

        شما خودتو اپدیت کن اونی که شما میگی ١٨٠٠. هست و همین امروز هم لیفان ١۶٠٠ ٢٩ میلیون بود و mvm530 ٣٢ میلیون هست اول برو خودتو اپدیت کن بد بیا نظر بده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  8. فاطمه

    ۲۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه به شما هم پیشنهادش میکنم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. حسام

    ۲۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ cc با ۱۴ میلیون ثبت نام کردم به نظر شما چفدر دیگه باید پول بدم. تحویلشم تو آذر هستش…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. arash

      ۲۲ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      برا تحویل آذر باید حداقل ۳۰ میلیون بریزی چون اون موقع گرون شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امیر

        ۲۳ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (607 ديدگاه)

        در صفحه اصلی , دوستان اطلاع دادند قیمت لیفان ۱۸۰۰ , ۳۷ ملیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط سازمان حمایت تصویب شده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. علي

    ۲۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام کسی فیمت لیفان١۶٠٠ رو میدونه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علي

      ۲۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (42 ديدگاه)

      لیفن ١۶٠٠ الآن قیمتش ٢٩ میلیون هست ولی سازمان همایت ٢۴ میلیون أعلام کرده در صورتی که mvm530 ٣٢ میلیون هست .میخواستم دوستان دلیل افزایش قیمت mvm 530 در مقایسه با لیفان رو بگن. ممنون.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. فرید

    ۲۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان… من چند روز پیش عنوان کردم که صدای لرزش توی ماشینم می آد… از پلوس و بالانس لاستیکها نبود..مشکل از اگزوز بود شل شده بود بردم اگزوزسازی سفتش کرد درست شد.. الان مشکل لرزش کاملا رفع شده و همه چیز الان عالیه (به جز صدای جیر جیر یا سوت مانندی هنگام کم کردن سرعت شنیده میشه که دوستان میگن از لنت هستش ولی من پامم که با کلاج یا ترمز درگیر نیست بازم اون صدای سوت مانندی که گفتم شنیده میشه …این صدا که گفتم به صورت قطع و وصل شنیده میشه..)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۲۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      احتمال زیاد از” جنس” لنت ترمز هاست . ممکن هم هست کمی درگیر باشند.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. علي

    ۲۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    واقعا دارم میگم فکر کنم دوباره لیفان ١٨٠٠ هم عین ١۶٠٠ و۵٢٠ دوباره تا چند ماه دیگه تولیدش متوقف میشه أخه خدایی کاری که کرمان موتور میکنه هیچ جای دنیا نمیکنه. من خودم لیفان ١۶٠٠ دارم قبل از عید ٢١ میلیون گرفتم أون موقع mvm530 ٢٠ میلیون بود الآن با این کاری که کرمان موتور کرده لیفان ٢٩ هست mvm ٣٢ یعنی ۴ میلیون اختلاف.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. فرید

      ۲۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (13 ديدگاه)

      قیمت جدید لیفان روز یکشنبه توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام شد: ۳۷میلیون و دویست هزار تومان.می تونید تو گوگل search کنید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  13. omid

    ۲۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    تو بازار تا ۳۵ میلیون هم میشه خرید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۲۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      نه . دیگه الان مدل ۱۸۰۰ رو با ۳۵ ملیون نمیشه خرید . چون قیمت کارخانه شده ۳۷ ملیون.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. رامین

    ۲۷ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از کلیه دوستانی که تمامی وجوه خودرو را پرداخت کردند و از موعد تحویل خودرو گذشته و هنوز ماشین لیفان ۶۲۰-۱۸۰۰ را تحویل نگرفتند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و از شرکت کرمان موتور که به وعده خودش عمل نکرده شکایت کنند . شرکت کرمان موتور تمامی ماشینهای ماده تحویل را به بهانه بالا رفتن نرخ ارز که ربطی به زمان ثبت نام ما نداشته،مستقیما ماشینها رو که خودش قیمت گذاشته ۳۷۲۰۰ داره عرضه می کنه .خواهش میکنم تماس بگیرید و نگذارید مثل جاههای دیگر حق شما خورده شود. همین حالا تماس بگیرید و مشکلات تان را مطرحه کنید و بعد حضورا به ساختمان دفتر مرکزی در هویزه مراجعه کنید . اگه متحد شویم به نتجه میرسیم وعده ما شنبه ۲۹/۰۷/۹۱ ۸ صبح هویزه کرمان موتور

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. farhad kimiayi

    ۲۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تحویل فوریش رو کردن ۳۷.۲۰۰
    فک کنم تا ماه دیگه که بخوان ماله تحویل اذر رو که غیر قطعی هست رو بدن به ۴۰ میرسونن.
    یا شایدم بیشتر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. احسان

    ۲۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین خوبیه
    من که ازش راضی ام.ماله من ۱۸۰۰ هست که واقعا عالیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. سید حمید رضا باب الحوائجی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان . مدت ۶ ماه است که سمند ال ایکس ای اف ۷ دارم . قبل از آن تجربه لیفان ۶۲۰ و دوو سیلو را داشته ام . از سمند خیلی بیشتر از لیفان ۶۲۰ راضی ام .
    با تشکر .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۳۰ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      لیفان شما مدل ۱۶۰۰ بوده . بحث الان ما مدل ۱۸۰۰ اون هست .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امیر

        ۳۰ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (607 ديدگاه)

        البته یادم رفت بگم سمند هم مخصوصا مدل EF7 مدل خوبیه .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. آرش

        ۱ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (202 ديدگاه)

        مدل ۱۶۰۰ هم مطمعنأ از EF7 بالاتره هم ا لحاظ نرمی هم فنی هم صدای داخل اتاق ووو…
        امیر جان ۱۶۰۰ در برابر ۱۸۰۰ درسته کمی ضعیف تر هست ولی تفاوت آنچنانی که انتظار میره ندارن.البته در سرعت و دنده های بالاتر کمی بهتر عمل میکنه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  18. فرشید

    ۳۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سمند دیگه چیه؟؟
    آخه اینو کسی با سمند مقایسه میکنه؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ارمان

      ۳ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      آره عزیز من ! همچین میگی “اینو” انگار بوگاتی رو داری خطاب میکنی !

      من هم تجربه هردو داشتم ، سمند ۱۰۰% سر تره …
      هردو ماشین رو دور بالا صدا رو انتقال میدن ، سمند صدای موتورش وحشی تره …

      آرامش سمند برای سرنشینان خیلی بیشتر است !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امیر

        ۸ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (607 ديدگاه)

        دوست من . آرامش خانواده تو هر دو تاشون مثل همدیگس . این از اون حرفا بود ها !

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  19. fardin

    ۳۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان میشه راهنمایی کنید لیفان چه رنگیش قشنگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ودود

      ۲ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مشکی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. فرید

      ۲ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (13 ديدگاه)

      نوک مدادی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. آرش

        ۳ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (202 ديدگاه)

        سفید

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. امیر

        ۴ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (607 ديدگاه)

        ماشاالله چقدر رنگ پیشنهاد شده !
        سفید از همه بهتره هم کثیفی رو زیاد نشان نمیده و هم ماشین زیبایی خاصی پیدا میکنه .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. ابو

      ۵ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (1123 ديدگاه)

      سفید فقط و فقط

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. امیر

    ۱ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    درسته . لیفان ۱۶۰۰ با ۱۸۰۰ فرق چندانی نداره . فرق اصلی اون ها موتور ها شون هست و گرنه امکانات رو خودتون هم میتونید بعدا اضافه کنید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. همايون

    ۱ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قدصدسبدگل سرخ سلام بنده فرهنگی ام ولی متاسفانه به علت بیماری خانه نشین شده ام ۳پیش پرایدم افروختم که ماشین بهتری بگیرم جهت رفتن به دکتر ماشین برام موجبه الان ماهیانه ۲۰۰کرایه ماشین میدم لطفا به اینجانب مشاوره بدهیدکه دربین خودروهای داخلی ومونتاز کدام را بهتر از همه میدانید البته تاسقف۳۰تومن.البته یک مرسدس سفید مدل ۱۳۶۷ توتهرانه میگه ۲۷تومن لطفا با نظرات مفید وسازنده خودتان بنده را راهنمایی بفرمایید.سپاسگزار همگی همایون صیادی از کرمانشاه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ارمان

      ۳ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      من سمند موتور ملی رو پیشنهاد میکنم …. الیته باید بدونی ماشین های ایرانی همشون تخم مرغ شانسی هستند اما من تاحالا ندیدم کسی از سمند بناله … در مورد ماشین های پوسیده هم فک نکن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  22. امیر

    ۲ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    به نظر من اصلا روی خودروهای دهه ۶۰ و ۷۰ حساب باز نکنید . چون به قول معروف این مدل خودرو ها سرطان هستند و صد البته مشتری هم سخت پیدا میکنند برای فروش .در صورت خرابی هم به مشکل لوازم و یا در صورت تصادف با مشکل تامین قطعه و هزینه های گزاف روبرو میشوید . به نظر من از پاینن به بالا با این قیمتی که شما میخواهید :
    ۱- پژو ۴۰۵
    ۲-سمند
    ۳- جک تو جوی
    ۴- ۲۰۶ صندوقدار مدل v8 سفارشی

    خودرو های خوبی هستند .در بین این ۴ مدل جک دارای دو مدل صندوقدار و هاچبک هست و همچنین ۲۰۶ و جک از کم مصرفترین ها هستند .
    ولی باید دقت داشته باشید که جک هنوز خوب جا نیفتاده و نمایندگی های پس از فروش زیادی در سطح کرمانشاه نداره و اگر به مشکلی بر بخورید باید صبر ایوب داشته باشید . در عین حال لوازم هر سه خودرو دیگر همه جا پیدا میشه و البته در این بین خرج نگهداری و لوازم ۲۰۶ از همه بیشتر است . با این حال مدلی که من به شما پیشنهاد میکنم مدل v8 سفارشی ۲۰۶ صندوقدار هست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. arash

    ۳ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    لطفا در مورد سمند تو سایت خودش صحبت کنید .در ضمن سمند رو با ماشین ۱۵-۲۰ میلیونی مقایسه کنید نه با ماشین ۴۰ میلیونی مثل لیفان ۱۸۰۰.البته سمند با پیکان دهه ۶۰ هم قابل مقایسه هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. ارمین

    ۴ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من دو هفته هست لیفان ۶۲۰ تحویل گرفته قبلا پژو ۲۰۶ اس دی وی ۸ داشتم حالا مرددم که لیفان بردارم یا پژو را لطفا راهنمای کنید ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. امیر

    ۴ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    آرمین جان شما باید ملاک های خوبی را برای خرید ماشین خودتون در نظر بگیرید . اگر میبینید من به دوست قبلی ۲۰۶ v8 سفارشی رو پیشنهاد کردم چند دلیل داشت :‌
    اول اینکه شخص مورد نظر یک خودرو در رنج ۲۰ تا ۳۰ ملیون میخواست که خب مسلما قدرت خریدشان به لیفان ۱۸۰۰ نمیرسد.
    دوم اینکه شخص موردنظر در کرمانشاه زندگی میکرد و کرمانشاه فقط دارای یک نمایندگی است و اگر لیفان در یک چنین شهری دچار مشکل شود فرد مورد نظر به زحمت میافتد.
    یک مزیت دیگر پژو در استان های همجوار با عراق این است که قطعات یدک راحت تر بدست مشتری میرسد که لیفان چنین امکانی را ندارد
    و البته شرایط دیگری که خودتان باید بهتر راجع به آن تصمیم بگیرید و من نمیتوانم در تصمیم گیری شما دخالت داشته باشم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. ارمین

    ۶ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ممنون امیر جان لطف کردید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. آرش

      ۶ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (202 ديدگاه)

      البته بچه ها در رابطه با لیفان ۱۶۰۰ خیلی کم لطفا.آرمین لیفان ۱۶۰۰ میتونه انتخاب خیلی بهتری باشه و مطمعا باشید شما رو ناامید نمیکنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  27. علیرضا

    ۷ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    کیفیت لیفان ۶۲۰ ۱۶۰۰ با ۱۸۰۰ فرقی داره ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۷ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      در اصل نه ، تفاوت چندانی ندارند . فقط موتور و امکانات جانبی شان فرق میکنه . موتور این خودرو تعویض شده و امکاناتی مانند سان روف و … بهش اضافه شده .
      اگر تفاوت و یا برتری دیگری وجود داشته باشد من از آن بی اطلاعم!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. آرش

      ۸ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (202 ديدگاه)

      در مدل ۱۸۰۰ سانروف , دی وی دی , دوربین دنده عقب اضافه شدو.همچنین موتور ۱۶۰۰ تریتک به ۱۸۰۰ تلنت تغییر کرده که البته خیلی تفاوت فنی در عمل با هم ندارن!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  28. رضا

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من بازنشسته ارتشم تو ماه رمضان ارتش گفت هرکس میخواد ۱۰میلیون بریزه ۱۶میلیون باقیشم قسطی بده ماهم ریختم قرار بود ۱ماهه تحویل بدن الان زنگ میزنم نمایندگی همش امروز فردا میکنن خواستم ببینم عزیزان کسی اطلاعاتی راجع به این قضیه داره ممنون لیفان ۶۲۰

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۸ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (607 ديدگاه)

      دوست عزیز . در حال حاضر فعلا کسانی که تحویل مرداد و شهریور بودند در اولویت تحویل هستند . بعد از اونها نوبت به مهر و ماههای دیگه میرسه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  29. یوسف

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تازه ۱۸۰۰تجوبل کرفنم بالای ۸۰ فرمان کمی لرزش دارد لطفا راهنماییم کنید درضمن خیلی راضیم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. امیر

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    قبلا هم خیلی های دیگه این مشکل رو داشتند و همشون با مراجعه به نمایندگی تعمیر نوبت گرفتند برای تعویض دسته موتور و پولس موتور !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا