خودروهای چینی

معرفی کانسپت الکتریکی گک Entranze در دیترویت

حدود یک سال پیش کمپانی چینی گک که بخشی از گروه صنعتی گوانگ ژو اتومبیل می‌باشد از کانسپت Enverge رونمایی و همه را سورپرایز کرد. هم‌اکنون این خودروساز به دیترویت آمده و کانسپت Entranze را معرفی کرده که اولین خودروی طراحی شده در مرکز طراحی آمریکای شمالی گک می‌باشد.


این طرح مطالعاتی به شکل خودرویی هفت‌نفره با ظاهری آینده‌نگرانه و قوای محرکه‌ی تمام الکتریکی درآمده است. گک این کراس اوور-ون را به عنوان حد نهایی خودروی مناسب جاده تعریف کرده و ترکیب‌بندی خلاقانه‌ی ۳+۲+۲ را برای آن در نظر گرفته است. کابین خودرو نیز تقریباً به‌طور کامل از متریال دوستدار محیط‌زیست همچون چوب‌پنبه ساخته شده و دارای طراحی داشبوردی با دو صفحه‌ی OLED در هر طرف و یک صفحه‌نمایش در میانه می‌باشد.


مدیر طراحی گک در توصیف این کانسپت می‌گوید:

Entranze نمایشی از تجربه‌ی شگفت‌انگیز بررسی بازار از طریق سنت سفر آمریکایی‌هاست. ما خودرویی ویژه طراحی کرده‌ایم که توانایی لذت بردن از تجربه رانندگی را برای افرادی که زیاد به سفر می‌روند فراهم می‌آورد. این ارتباط عمیق پیکره‌ی کار ما بوده است.

متأسفانه این خودروساز چینی که به حضور قوی‌تر در آمریکای شمالی متعهد است اشاره زیادی به قوای محرکه‌ی این کانسپت نداشته است. واضح است که Entranze خودرویی الکتریکی است اما خبری از طراحی دقیق قوای محرکه نداریم اما احتمال استفاده از قوای محرکه‌ی کانسپت Enverge هم وجود دارد. این مینی ون آینده‌نگرانه محدوده‌ی حرکتی ۵۹۵ کیلومتری داشته است.


گک علاوه بر این خودروی مفهومی مینی ون GM6 و شاسی‌بلند جدید GS5 را نیز در دیترویت به نمایش گذاشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    واقعا کانسپت جذاب و زیبایی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خدایی خوب شده و آینده نگرانه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا