خودروهای چینی

عرضهٔ کراس‌اوور کوپهٔ دانگ‌فنگ در اسپانیا

همزمان با بهمن دیگنیتی در ایران!

بسیاری خودروسازان چینی به‌تدریج در حال ورود به بازارهای جهانی هستند و قصد دارند از مرزهای بازار داخلی چین فراتر بروند. یکی از این شرکت‌ها، دانگ‌فنگ است که به‌تازگی عرضهٔ محصولات خود را در اسپانیا آغاز کرده است. این شرکت اواسط سال جاری با کراس‌اوور فنگ‌گوانگ ۵۸۰ برای اولین بار به بازار اسپانیا وارد شد و حالا کراس‌اوور کوپهٔ iX5 را به‌عنوان دومین محصول خود در این کشور معرفی کرده است. iX5 که برنامهٔ عرضهٔ آن در کشورمان هم توسط گروه بهمن با نام دیگنیتی وجود دارد، در اسپانیا با نام DFSK F5 عرضه خواهد شد.

دانگ‌فنگ از F5 به‌عنوان اولین کراس‌اوور کوپه مردمی با حال و هوای لوکس یاد کرده که این موضوع در نمای بیرونی آن با جلوپنجره‌ای که یادآور مرسدس بنز ویژن EQS است منعکس شده است. رقیب اصلی این کراس‌اوور کوپهٔ چینی در بازار اسپانیا، رنو آرکانا خواهد بود که قرار است از نیمهٔ اول سال آینده در اروپا عرضه گردد. البته F5 با ۴.۶۸ متر طول، ۱.۸۶ متر عرض و ۱.۶۴ متر ارتفاع، کمی از آرکانا بزرگ‌تر است. فاصلهٔ محوری این کراس‌اوور دانگ‌فنگ نیز ۲.۷۹ متر بوده و ۱۵۷۰ کیلوگرم وزن دارد. F5 با چهار رنگ بیرونی مختلف شامل سفید، مشکی، آبی و قرمز در اسپانیا عرضه می‌شود.

هرچند F5 در داخل برخلاف بسیاری از خودروهای مدرن از صفحه آمپر سنتی استفاده می‌کند اما در عوض روی کنسول میانی آن دو نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی تعبیه شده که یکی در بالا برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک پایین برای کنترل سیستم تهویه قرار گرفته است. سه رنگ مختلف شامل مشکی، سرمه‌ای و یا دورنگ مشکی-آبی برای کابین این ماشین قابل انتخاب است و تودوزی چرمی ناپا با تریم مشکی پیانو را هم به همراه دارد. صندلی‌های جلوی F5 مجهز به گرم‌کن و تنظیم برقی هستند درحالی‌که سرنشینان عقب از فضای پای ۸۸ سانتیمتری برخوردار خواهند بود.

ظرفیت صندوق بار این کراس‌اوور کوپهٔ چینی ۳۸۰ لیتر اعلام شده که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب این رقم به ۱۴۲۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند. درب این صندوق نیز به‌صورت استاندارد برقی است و می‌توان آن‌را از روی داشبورد، دکمه‌ای روی خود درب و ریموت کنترل باز یا بسته کرد. F5 به‌صورت استاندارد به سقف پانوراما مجهز است و ایربگ‌های جلو و جانبی، دوربین روی شیشهٔ جلو برای ضبط تصادف و سنسورهای پارک جلو و عقب ازجملهٔ تجهیزات ایمنی آن هستند.

F5 در اسپانیا با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو عرضه می‌شود که ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور اما علاوه بر نسخهٔ بنزینی سنتی، در نسخهٔ دوگانه‌سوز LPG هم ارائه می‌شود. برای انتقال نیرو هم یک گیربکس CVT در نظر گرفته شده که از سه حالت مختلف معمولی، اسپرت و زمستانی برخوردار است. F5 با این قوای محرکه به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر ۱۱ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

قیمت دانگ‌فنگ DFSK F5 در اسپانیا از ۲۶,۴۹۵ یورو برای نسخهٔ بنزینی و ۲۸,۳۴۶ یورو برای نسخهٔ دوگانه‌سوز آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    دو دسته آدم هستن که شدیداً میخان بقیه رو متقاعد کنن کار خوبی کردن!!!!!!!!!!! یکی پسرایی که تازه متاهل شدن و یکیَم اونایی که ماشین چینی خریدن!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 126
    مخالفم 62
    1. MehdiTurbo

      ۲۷ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1923 ديدگاه)

      متقاعد کردن دیگران کار کسیه که حرف بقیه براش مهم
      صد در صد ماشین چینی از ایرانی بهتر الان خیلی ها پول همون ماشین چینی هم ندارند
      متاهل شدنم انتخاب هر کسیه صد در صد کسی که تو شرایط مناسب ازدواج باشه و اهل روابط متعدد نباشه براش گزینه خوبی
      منتهی تو ایران چونادم ها تو فضای رقابتی بزرگ میشند ادم های حسود زیادند ادم های حسود چون خودشون یا ندارند یا دستاوردی ندارند سعی میکنند به دیگرانی که اون چیز ها دارند حس بدی بدند با قضاوت کردن و … حالا یا اون ادم ها به این ادم ها اهمیت میدند و متقاعدشون میکنند که این افراد به خاطره حرف دیگران زندگی میکنند یا حرف اون ادم ها را به جایی نمیگیرند
      وگرنه هر کسی میدونه ماشین چینی بهتر از ایرانیه و اکثرا که ماشین چینی تخریب میکنند خودشون ماشین ایرانی دارند و دوست دارند با تخریب کردن خودشون اروم کنند کسیم که ماشین خارجی داره و تخریب میکنه میخواد خودشو بالاتر بدونه و با تخریب اون خودش ببره بالا بنابراین در هر صورت یا چون خودش پایین تر حسادت میکنه یا چون خودش بالاتر میدونه میخواد حس خود برتری داشته باشه و متاسفم واسه ادم هایی که میخواند این ادم ها را متقاعد کنند
      متاهل واقعی بودنم کار هر کسی نیست چون تعهد کار سختیه اینکه از روابط متعدد بگذری یا اینقدر رشد داشته باشی که برای تنهایی ازدواج نکنی.

      موافقم 82
      مخالفم 90
      1. حسین

        ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2810 ديدگاه)

        اقا مهدی حرف شما درسته!
        نمونه دیگرش خوشحالی مردم بابت یک اشتباه داور عصر جدید !
        مردم همیشه به ادم های موفق حسودی میکردن!
        حتی قبل انقلاب هم ب افراد پولدار حسودی میکردن!

        موافقم 35
        مخالفم 38
      2. زیزیگولو

        ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (4444 ديدگاه)

        مهدی با یه قسمتایی از حرفات موافقم ولی بیشتر جاهای حرفت به حاشیه رفتی اصلا مشخص نیستش چی گفتی!!؟؟ چون حرفات گُنگ هستش، در کل حرفات حول محور سه تا موضوع بودش که من جوابشو بهت میدم ….. 1- آخه حسادت به چی؟؟ فلانی ایرانی سواره به چینی سوارا و بنجل سوارا حسودی میکنه یعنی چی!!؟؟ بارها گفتم که ماشینای ایرانی آشغالن و ماشینای چینی زباله و هیچکدوم بهتر از اون یکی نیستش، اینو من نمیگم بلکه همه مکانیکا و ماشین بازا و عالمو آدمو آسمونو زمینو زمان همینو میگن که ماشینای چینی بنجل و بی کیفیت هستن از بدنه های بی کیفت کپی شده شون از برندای دیگه گرفته تا موتورا گیربکسای ضعیفو ناکارآمدشون که فقط مصیبتو خرابیو هزینه رو دست مالکاشون میزارن و ارزش خریدن ندارن ((مخصوصاً با قیمتای حال حاضر که من درآوردی دلالا و سوداگرا هستش)) 2- در مورد ازدواج گفتی که باید بهت بگم یکی از علل و البته مهم ترین علت زندگی مشترک پسرو دختر تنها نبودنه ((از لحاظ وابستگیا و غریزه های خدادادی که در وجود هر انسانی چه زن و چه مرد هستش و نمیشه انکارش کرد)) هرچند که تو این اوضاع پسرو دختر حتی از پس خرجو مخارج خودشونم تو دوران مجردی برنمیان چه برسه به اینکه بخان به زندگی مشترکو اینجور مسایل فکر کنن ولی در کل اصلاً ازدواج و خطبه عقد یعنی چی؟؟؟ شما خودت برو یه بار معنی فارسی خطبه عقد رو بخون ببین خندت نمیگیره؟؟ فقط کافیه که مردو زن همدیگرو دوست داشته باشن و همدیگرو بخان دیگه احتیاجی به این مسخره بازیای خطبه و صیغه و محرم شدنو اینجور چیزای مسخره نیستش برن راحت باهم زنگیشونو بکنن و اگرم پای بچه ای در میون بود هر دو مسئولیتش رو بپذیرن و نجابت و وفاداریم یعنی اینکه مرد و زن تا زمانی که باهم هستن به هم خیانت نکنن و اگرم زمانی همدیگرو نخاستن با خوبیو خوشی از هم راهشونو جدا کنن((حتی بدون خطبه عقدو صیغه محرمیت که از نظر من خطبه عقد و صیغه محرمیت تو دنیای مدرن امروزی کاملاً الکیه)) 3- در مورد متقاعد کردن دیگران گفتی که در این موردم جواب من بهت اینه که گاهی اوقات یه حقیقتایی وجود داره که باید گفته بشه تا بقیه از حقایق آگاه بشن، اینکه بتونیم و یاد بگیریم که دیگرانو چطوری متقاعد کنیم تا از حقیقت آگاه بشن و از کاری که به ضررشونه منصرف بشن خیلی خوبه حالا یه موقع لازم هستش که شریکتون رو متقاعد کنین که روی فلان پروژه سرمایه‌ گذاری کنه تا سود خوبی نصیبش بشه یا گاهی هم پیش میاد یه بچه مهدکودکی رو متقاعد کنی که اگه قبل از خواب مسواک بزنه واسش مفیده، ولی گاهی اوقاتم هستش که یه سری آدما سعی دارن حقیقتو وارونه جلوه بدن که اینجور آدما حقه ها و شِگردای خودشونو دارن و سعی دارن با خوش زبونیو چرب زبونی شیره بمالن سر بقیه((دقیقاً مثل همین موضوع ماشینای چینی که اکثر کارشناسای خودرو و مکانیکا و ماشین بازا و عموم مردم روی بی کیفیت بودنشون تا 95 درصد اتفاق نظر دارن ولی یه عده دیگه سعی در گول زدن مردم دارن))، خوب اصولاً به کسایی میگن آدم خوش ‌سرو زبون که قادر باشن با چهار کلوم حرف زدن آدمای دیگه رو متقاعد به انجام کاری بکنن که خودشون میخان و سلاح مخفی این آدما فرو کردن خودشون تو دل دیگران هستش و با همین زبون 10 سانتی‌متریشون کاری میکنن که نه تنها مردم شیفته ‌ی نظراشون میشن!! تازه بقیه رو هم کشته و مرده ‌ی خودشون میکنن!!! که این دقیقاً مصداق کسایی هستش که ماشین چینی خریدن یا دلال ماشین چینی هستن و میخان با چرب زبونی مردمو گول بزنن و به خریدن ماشین چینی ترغیبشون کنن!!!!!

        موافقم 38
        مخالفم 21
        1. MehdiTurbo

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1923 ديدگاه)

          خب تا یک جاهایی با حرفت موافقم اون صیغه و اینا برای منم بی معنیه اما دو تا چیز
          اول اینکه اونیکه ماشین چینی میخره از همه چیش خبر داره از بازار فروش بد و … و دومن گزینه ی بهتری اگه تو اون رنج قیمت داشت اونو میخرید و خب قاعدتا هر چقدر پول بدی اش میخوری چینی بهتر از ایرانیه ژاپنی بهتر از چینی و … من خودم چینی سوار نیستم که بخوام دفاع کنم فقط حقیقتی که به نظر خودم میاد میگم و چینی کیفیتش نسبت به ژاپنی شاید داغون باشه ولی نسبت به ایرانی خیلییییی بهتر
          دومن اون که میگی اسمش متقاعد کردن نیست اون اگاهی دادن متقاعد کردن یعنی اینکه بخوای به دیگران ثابت کنی رفتار و انتخاب من درسته
          درصورتیکه رفتار انتخاب تو اگه به کسی اسیبی نرسونه به هیچ کس جز خودت مربوط نیست
          و ما ایرانیا چون بیشتر عمرمون به خاطره حرف دیگران زندگی میونیم تا خودمون بیشتر وقتا در حال متقاعد کردنیم
          کلی بخوام بگم هر کس یه انتخابی داره که باید بهش احترام گذاشت حالا از دید شما خرید ماشین چینی و ازدواج اشتباه از دید یکی دیگه درسته نه تو غلط میگی نه اون بحث اولویت هاست.

          موافقم 13
          مخالفم 15
        2. زیزیگولو

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (4444 ديدگاه)

          مهدی حقیقت همیشه یکیه و دوتا نیستش و همه ی ما هم باید طرف حقیقتو عدالت باشیم و واسمون مهم نباشه که کی اونو میگه و مهم نباشه که واسه چه کسی یا علیه چه چیزی هستش، خوب آیا حقیقت در مورد ماشینای چینی همینایی نیستش که من گفتم!!؟؟ حرفایی که اکثریت کارشنسای حوزه خودرو و اهل فن روی اون اتفاق نظر دارن ولی شما همچنان داری اصرار میکنی که مرغ یه پا داره!!!! ……. میگی ((متقاعد کردن نیست اون اگاهی دادن متقاعد کردن یعنی اینکه بخوای به دیگران ثابت کنی رفتار و انتخاب من درسته!!!!! درصورتیکه رفتار انتخاب تو اگه به کسی اسیبی نرسونه به هیچ کس جز خودت مربوط نیست!!!!!!)) یعنی چی آخه؟؟؟ اونی که میخاد ثابت کنه فقط رفتار و انتخاب من درسته اسمش لجبازیه وگرنه کسی که نسبت به یه موضوع علم داره و آگاهی داره و بخاد کسی رو متقاعد کنه که کارش یا حرفش یا نظرش اشتباه هستش از زمین تا آسمون با لجبازی متفاته دقیقاً مثل رابطه استاد و دانشجو، و اگر قرار بود هر کس هر رفتارو انتخابی که دلش میخاد بکنه و بگه چون این رفتارو انتخاب من به کسی آسیب نمیرسونه پس به کسی مربوط نیستش!!!! آخه اینم شد حرف؟؟؟ مثلاً یه نفر رفته روی لبه پل ایستاده و میخاد خودشو بندازه پایینو خودکشی کنه، حالا بقیه باید پیش خودشون بگن که رفتارو انتخاب این فرد به کسی آسیبی نمیرسونه پس به ماچه مربوط بزار بزنه خودشو بکشه!!!! اگر قرار بود تو هر موردی هر کسی هر کاری دلش خاست بکنه و از کسی راهنماییو مشاوره نگیره که دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشد!!!! تو دنیای مدرن امروزی تو هر زمینه ای و هر چیزی مشاورها و راهنماهای حرفه ای و تخصصی هستن که میتونن مشاوره بدن و شخص رو راهنمایی کنن، مثلاً مشاوره در زمینه خودرو، در زمینه پزشکی، در زمینه خانواده، در زمینه اقتصادی، در زمینه صنعتی، در زمینه ساختمان و …………….. هزاران هزار مورد دیگه …. بعدشم کی گفته ما ایرانیا همه عمرمون بخاطر حرف مردم زندگی میکنیم؟؟؟؟ واسه چی هشتاد میلیون جمعیتو جمع میبندی و همه رو یکی میبینی؟؟؟ ما ایرانیا هیچ مشکلی نداریم و مثل بقیه مر دم دنیا هستیم و بهتره الکی برچسب نچسبونیم به خودمونو فرهنگ خودمون، همه جای دنیا مردم از هر نژادی یکجور و یک شکل هستن و فقط زبانشون فرق میکنه، منظور من چهره نیستش از لحاظ خیلی چیزا مثلاً همه انسانا گرسنه میشن، تشنه میشن، میل به جنس مخالف دارن، امیال دارن، آرزو دارن و خیلی چیزای دیگه ……….. و مهمترین چیز اینکه همه مردم دنیا واسشون مهمه که مردم و جامعه چه قضاوتی در موردشون میکنن، خوب حالا یه جاهایی باید به حرف مردم اهمیت داد و یه جاهایی نه، مثلاً واسه انتخاب رشته تحصیلی که پزشکی بخونی یا مهندسی فقط به خودت و خانوادت مربوطه و اینجاست که به کسی مربوط نیستش و نباید به حرف مردم اهمیت داد …. اما یه مواقعی هستش که نظر مردم اهمیت داره مثلاً اینکه یه نفر بخاد بره وسط بازار مواد مخدر بفروشه و جوونای مردمو از راه بدر کنه، اینجاست که به مردم مربوط میشه و یا اینکه یه نفر تصمیم بگیره لخت مادر زاد بره مرکز شهر خوب اینجاست که مردم در موردش قضاوت بد میکنن و پشت سرش حرف میزنن و حق هم دارن، حتی تو آمریکا هم که مهد آزادی هستش اگه کسی لخت بره تو مرکز شهر پلیس میاد دستگیرش میکنه میبردش اداره پلیس بعدش زنگ میزنن به روانشناس بیاد ببینه این فرد مشکلش چیه؟؟؟

          موافقم 3
          مخالفم 8
        3. MehdiTurbo

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1923 ديدگاه)

          چرا موضوع به بحثای نامربوط ربط میدی اینا که میگی هنجار شکنی اولن فروش مواد مخدر و خودکشی جلوی یه عده داره به بقیه صدمه میزنه من نگفتم هنجار شکنی به کسی مربوط نیست من گفتم اینکه ماشین من چی میخرم رشته چی میخونم ازدواج کردم یا نه میخوام بچه دار بشم یا نه چقدر خرج زنم میکنم یا نمیکنم لباس چی میپوشم یا نمیپوشم چاقم یا لاغرم رابطم با خانواده ام اینجور یا اونجور و …
          به کسی مربوط نیست
          این حرف دکتر هلاکویی ام میزد در مورد ایران حالا کاری به اون ندارم هر چند خودم تو دوست و فامیل میبینم صحبت بیشتر سر این چیزا هست
          تو پیش کارشناس خودرو هم که بری میگه ماشین چینی کیفیتش بیشتر ماشین ایرانیه ولی بازار دست دومش سخته بری میگه باید لوازم یدکی قد هیوندای پول بدی ولی کیفیتش از اونا پایین تر ولی نسبت به ایرانی کیفیت و اپشن بیشتری داره
          تو میتونی اینو به یه نفر بگی درصورتیکه ازت راهنمایی بخواد ولی نمیتونی به انتخاب اون ایراد بگیری نه فقط تو خودرو تو هر زمینه ای
          درضمن هیچکی نمیتونه جلوی کسی که میخواد بپره تو چاهم لزومن بگیره شاید یکی نخواد تحصیل کنه از دید تو کار درستی نیست ولی نمیتونی اونم ملزم کنی.

          موافقم 9
          مخالفم 2
        4. زیزیگولو

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (4444 ديدگاه)

          مهدی جان عزیزم، قربون شکل ماهت یه بار از اول همه کامنتای خودتو کامنتای منو بخون ببین کی داره بحثو به بی راهه میکشه و موضوع رو به بحثای نا مربوط میکشونه!!!؟؟؟ خداوکیلی حتی اگه آلبرت انیشتین هم بیاد کامنتای تو رو بخونه نمیتونه یه جمع بندی کلی از حرفات داشته باشه و بفهمه چی گفتی و اصلاً منظورت چیه؟؟؟ اولاً عزیزم اگر دقت کرده باشی من تو مثالم گفتم ((کسی که میخاد خودکشی کنه یا مواد مخدر بفروشه نمیشه گفت به خودش مربوطه چون این به جامعه مربوط میشه و از اونطرف بعضی چیزا مثل انتخاب رشته تحصیلی فقط به خود شخص و خانوادش مربوطه))، این عین چیزی هستش که من گفتم و شما الآن داری حرفای خودمو به خودم تحویل میدی!!!!! ((دقیقاً مثال اینه که میگن : طرف از خودم ارزون میخره به خودم گرون میفروشه!!!!!!)) …… دوماً هیچ دلیلی وجود نداره که همه حرفای دکتر هلاکویی حتماً درستو صحیح باشه و بقیه مردم و کارشناسا حتماً باید از حرف ایشون تبعیت کنن و حرف ایشون رو سرلوحه خودشون قرار بدن و اینکه ایشون به هیچ عنوان حق نداره اینشکلی به کشور ایران، فرهنگ کشور ایران و مردم ایران توهین کنه، البته فعلا مملکت بی درو دروازه هستش و هرکی هرچی دلش بخاد در مورد ایرانو فرهنگ ایرانو مردم ایران میگه!!!! سوماً بازم میگم اکثریت غریب به اتفاق کارشناسای فنی حوزه خودرو و مکانیکا و مردم به بنجل بودن و بی کیفیت بودن و بی ارزش بودن ماشینای چینی اتفاق نظر دارن چون هیچ تفاوتی با بنجلای داخلی خودمون ندارن فقط طراحی بدنه شون مدرنتره که اونم کپی از روی برندای دیگست

          موافقم 2
          مخالفم 8
      3. John

        ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (214 ديدگاه)

        احسنت

        موافقم 9
        مخالفم 30
      4. Hadi

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        قیافش بدک نیست…
        ولی مصرفش با موتور های ۳ لیتری ۶سیلندر یکیه!
        چجوری تونستن این موتور رو اینقدر مضخرف بسازن؟
        عجیبه……

        موافقم 39
        مخالفم 5
      5. حسن

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (304 ديدگاه)

        توربوهاتو بگردم حاج مهدی حرف حساب جواب نداره

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. MehdiTurbo

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1923 ديدگاه)

          فدات حسن جان توروبوهام قابلت نداره ما عاشق همه حسن هاییم که کلید ندارند ولی صفا دارند‌

          موافقم 3
          مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    با این مشخصات نمیتونه تو یک کشور اروپایی موفق باشه. برند ناشناس ، طراحی ناموزون، فناوری معمولی، مصرف سوخت بسیار بالا با توجه به مشخصات پیشرانه (این مورد برای اروپایی ها بسیار مهمه و الان خودروهای اروپایی 5-6 لیتر مصرف سوختشونه و در مدل های پلاگین هیبریدی به 3 لیتر هم میرسه)، شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش ضعیف، مشتریان سنتی که به برندهای خاصی اعتماد دارن و …
    تنها راه فروختن این جور خودروها آپشن زیاد و قیمت پایینه که در مورد قیمت ضعیف عمل کرده (بعید میدونم رنو آرکانا که به عنوان رقیب ذکر شده خیلی گرونتر باشه در حالی که رنو تو بازار اسپانیا خیلی محبوب و جا افتاده س). فضای زیاد کابین هم کمک زیادی بهش نمیکنه. تنها راهی که باقی میمونه شرایط فروش و گارانتی سخاوتمندانه س که باز هم نمیتونه معجزه بکنه.

    موافقم 50
    مخالفم 14
    1. دانیال

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      ببینیم و تعریف کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. .

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (78 ديدگاه)

    نمیدونم اون مصرف سوختی که ذکر شده درسته یا نه ولی اگه ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر باشه برای یک موتور ۱.۵‌ با ۱۳۰ و خورده ای اسب واقعا افتضاحه

    موافقم 55
    مخالفم 7
    1. امیر دهقان

      ۲۷ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (688 ديدگاه)

      combined consumption of 11.0 liters per 100 kilometers, with emissions of 245 grams of carbon dioxide per kilometer

      موافقم 27
      مخالفم 1
    2. ali_x76

      ۲۷ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      مصرف زیادش بخاطر وزن زیاد نسبت به قدرتشه
      خودرو دائما باید با دنده های سنگین و دور موتور بالا کار کنه و از محدوده ی کارکرد ایده آل خارج میشه
      در صورت استفاده از موتور قوی تر مثلا 2 لیتری توربو 200 اسبی ، مصرف معقول تری خواهد داشت

      موافقم 19
      مخالفم 0
    3. Reza ar

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (257 ديدگاه)

      مصرفش زیادع چون مهندسی درست و حسابی نداره و این توان موتور رو با بهروری پایین بدست میاره مثل v8های پنجاه سال پیش که با حجم بالای۵ لیتر نهایتا ۲۵۰اسب بخار داشتن حتی با سیستم سوپر شارژ.

      موافقم 4
      مخالفم 3
  4. (Saeed(peugeot

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    اونم تو بازار اروپا ….. فاجعه بار میشه …

    مصرف سوخت اروپا همه صدی ۵ و ۶ پلاگین هیبریدی ها هم که ۲ تا ۲/۵

    جدا از یورش برقی ها به بازار

    موافقم 31
    مخالفم 7
  5. Malt hill

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    ظاهرش خوبه
    فنی نه

    موافقم 25
    مخالفم 3
    1. مسعود

      ۲۷ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (513 ديدگاه)

      اروپا؟؟؟؟
      اونم با همچین موتور و مصرف سوختی؟؟؟؟؟؟؟؟
      لاستیکای ریزه میزشم احتمالا بخاطر حجم موتورش و مصرف سوختشه و اگه لاستیک بزرگتر مینداختن این ماشین حرکت نمیکرد و همچنین سوختش میشد صدی 20 لیتر ??
      این ماشین با این مشخصات یک شکست قطعی در انتظارشه در اروپا مگر اینکه مثلا اسپانیا رو هم تحریم کنن و طرح گمرک ایرانی گونه بذارن واس ماشیناشون یا قیمت این ماشین خیلی پایین باشه و فقط بازار مستضعف ها رو هدف قرار بده یا مثلا بقیه پولتو جا چسپ زخم و ادامس مثلا فروشنده بهت یه ماشین دنگ و فنگ بده??

      اگه همه چی ازاد و قیمت جهانی باشه با کلی تنوع و بازار رقابتی ،کی اخه پول واس همچین لگنی میده؟؟؟

      موافقم 27
      مخالفم 7
      1. REZA

        ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (132 ديدگاه)

        28 هزار یورو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 29
        مخالفم 4
      2. حمید

        ۲۷ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1724 ديدگاه)

        خخخ این قیمت رو از کجا در اوردی تو چین زیر ۲۰ هزار دلاره

        موافقم 10
        مخالفم 0
  6. ADAK

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    مگه کسی مغز حمار تناول کرده باشه ، توی اروپا 26-28 هزار یورو بده پای این جینگ جَنگ

    موافقم 29
    مخالفم 5
  7. (Saeed(peugeot

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    آدم میره تو فکر که کی میخواد با حدود ۲۷۰۰۰ یورو پژو ۲۰۰۸ ، کپچر ، فولکس تی راک یا …..و تو نسخه پایه ول کنه بره اینوووو بخره ….?????
    این ماشین تو ایران به موفقیت میرسه ….چون هیچی دیگه توش نیست فعلا ….

    موافقم 31
    مخالفم 3
  8. مهرداد كمال

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    شکستش حتمیه تو اروپا

    موافقم 14
    مخالفم 4
  9. دی جی70

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    توایران بالای یک میلیارد قیمت میخوره وخیلی از اپشناش حذف میشهه وصددرصد 4سال دیگه باموتور پراید تحویل میدن

    موافقم 13
    مخالفم 6
  10. نامجو

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    با این قدرت و قیمت و مصرف سوخت فقط یک احمق حاضره تو اروپا اینو بخره مگر اینکه شرایط فاینانس بسیار عالی(مثلا بدون پیش پرداخت و با وام ده ساله و بدون بهره) و گارانتی 10 ساله و یا 150 هزار کیلیومتر بده

    موافقم 11
    مخالفم 3
  11. SS

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (731 ديدگاه)

    2700 یورو بود میارزید
    حداقل مصرف سوخت افتضاحش رو جبران میکرد!

    موافقم 0
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا