رنو

معرفی رسمی رنو اسپیس 2020 به‌روز شده

رنو از اسپیس ۲۰۲۰ به عنوان پرچمداری به روز که دارای ویژگی‌های ایمنی و رفاهی جدید می‌باشد رونمایی کرد.


این خودرو که از بهار سال آینده میلادی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد در طراحی ظاهری خود برخی تغییرات را نشان می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، چراغ‌های عقب بازطراحی شده، رینگ‌های جدید، سپر عقب متفاوت و نمای جلوی جدید برای مدل پرچم‌دار Initiale Paris اشاره کرد.


اما زمانی که قدم به داخل کابین جادار اسپیس ۲۰۲۰ بگذارید تغییرات بیشتری را خواهید دید. کنسول مرکزی این خودروی فیس لیفت هم‌اکنون بهبود یافته و فضای ذخیره‌ای جدیدی تدارک دیده شده که شامل دو نگهدارنده فنجان و یک جفت درگاه USB می‌باشد. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز از جدیدترین اینترفیس ایزی کانکت استفاده کرده و صفحه‌نمایش ۹.۳ اینچی آن با اپل کارپلی و اندروید اتو هماهنگ است. همچنین این خودرو برای اولین بار از پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی با ناوبری سه‌بعدی سود می‌برد.

از آنجایی که نسخه پرچم‌دار یاد شده برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بنابراین بیش از ۶۰ درصد فروش اسپیس به مدل فول این خودرو مربوط می‌شود. رنو هم‌اکنون دو نوع پوشش چرم ناپا، تیتانیوم مشکی و خاکستری روشن را برای این خودرو در نظر گرفته است. صندلی‌های قابل تنظیم در ۱۰ جهت با عملکرد گرم و سرد شونده، شیشه‌های جانبی لمینیت و… جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.


تمامی نسخه‌های رنو اسپیس ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد از سقف شیشه‌ای بزرگی استفاده کرده و به‌صورت ۵ یا ۷ نفره عرضه می‌شوند.


این خودرو با سه پیشرانه عرضه می‌شود. یکی از آن‌ها از نوع ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربویی است که در آلپاین A110 و مگان RS بکار رفته و در اسپیس قدرت ۲۲۲ اسبی داشته و تنها با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند. رنو همچنین دو پیشرانه ۲ لیتری دیزلی با قدرت‌های ۱۵۸ و ۱۹۷ اسبی را ارائه می‌کند. این دو نیروگاه آهنین به یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه متصل می‌شوند.

از جمله تجهیزات ایمنی و کمک‌راننده اسپیس ۲۰۲۰ هم می‌توان به سیستم نیمه‌خودکار سطح ۲ با قابلیت عملکرد بین سرعت‌های صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت اشاره کرد. این سیستم شامل کروز کنترل هوشمند، دستیار پارک، هشدار ترافیک عقب، ترمز اضطراری خودکار و… می‌باشد.


شاسی اسپیس ۲۰۲۰ را می‌توان با فرمان پذیری چهار چرخ، دامپرهای تطبیقی و سه حالت اکو، کامفورت و اسپورت سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    این ون هست یا شاسی بلند فول سایز!!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مسعود

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    ون زیباییست …

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. علی

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (27 ديدگاه)

    کابینش طراحی خوبی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. فرزاد

    ۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (143 ديدگاه)

    یه ون بزرگ و کاربردی داخل کابینش هم چیزی شبیه خودروهای لوکسه خیلی با کیفیفته

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا