رنو

خواب زیبای کارلکس دیزاین برای کابین آلپاین A110

اکثر افراد خودروی جدید آلپاین A110 را محصولی لوکس نمی‌دانند. در حقیقت چندین بررسی تخصصی این خودرو انتقاداتی به پلاستیک‌های ارزان‌قیمت نصب شده در کابین این خودروی فرانسوی وارد کرده‌اند و این به معنی وجود فضای لازم برای ارتقای بخش داخلی این خودروی اسپورت است.


منظور ما از این مقدمه آشنا کردن شما با جدیدترین پروژه‌ی تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی کارلکس دیزاین است که فضایی کاملاً شیک برای آلپاین A110 تدارک دیده است.


این تیونر لهستانی روی صندلی‌های جلو، داشبورد، کنسول مرکزی، ستون‌ها، پوشش سقف و پانل درب‌ها پوششی از جنس چرم سفید کشیده و کف‌پوش‌های آبی‌رنگ را نیز برای کابین در نظر گرفته است. همان‌گونه که می‌بینید بخش آبی‌رنگ بالای درب‌ها هماهنگی خوبی با کلیت کابین ایجاد کرده است.


محصول کارلکس دیزاین به سادگی یکی از شیک‌ترین کابین‌های A110 را داشته و اگرچه شاید برخی افراد آن را خیلی سطح بالا و یا متمایز ندانند اما قطعاً مشتریان زیادی مراجعه به گاراژ این تیونر را مدنظر خواهند داشت.

تا جایی که می‌دانیم تغییرات عملکردی در این خودرو صورت نگرفته اما آلپاین پیش از این هم جزو هیجان‌انگیزترین خودروهای بازار بوده چراکه از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر سود برده و شاسی توانایی هم دارد.


پیشرانه‌ی این خودرو نیروی خود را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده و جثه‌ی ۱۱۰۰ کیلویی A110 را تنها در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را رقم می‌زند. ما منتظر پروژه‌های دیگر برای ارتقای پیشرانه‌ی این خودرو هم هستیم هرچند آلپاین واقعا نیازی به قدرت بیشتر ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (205 ديدگاه)

    خدایی قشنگ شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا