رولز رویس

رولز رویس شبح با قدرت روح!

شرکت رولزرویس فروش یک نمونه جدید از خودروی گوست را تحت نام V-Specification آغاز کرده است. با توجه به مشخصات اعلامی، ما با نمونه ای جدید روبروییم. خودرویی که از قوای محرکه ریث (Wraith) بهره می برد.

Rolls-Royce Ghost V-Specification
Rolls-Royce Ghost V-Specification
استفاده از موتور V-12 با حجم ۶.۶ لیتر و توربوی دوقلو، می تواند ۵۹۳ اسب بخار به این شبح پرآوازه، نیرو ببخشد. در حالیکه نیروی مدلهای استاندارد تنها ۵۶۳ اسب بخار است. گشتاور نیز روی عدد ۷۸۰ نیوتن متر ثابت مانده است. با این وجود این نیرو هنوز کمتر از نیروی ۶۲۴ اسبی Wraith کوپه است. این لیموزین سنگین وزن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها نیاز به کمتر از ۴.۸ ثانیه زمان دارد که برای یک خودروی سدان ۲.۵ تنی رقم خوبی به شمار می رود. سرعت نهایی هم به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

از نکات خاص قابل ذکر دیگر باید به چرخهای ۲۱ اینچی بسیار سبک وزن و روکش های ویژه با دوخت منحصر به فرد در داخل کابین، روکش مانیتور و ساعت گران قیمت آن اشاره کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه

  1. جهانگير

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (148 ديدگاه)

    هرچی از جلو قشنگه از عقب زشته

  2. محسن.د

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    یعنی قراره از ریث هم گرون تر باشه ؟!؟!

  3. 50

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (487 ديدگاه)

    موتور V12 با ۲ تا توربو ۵۹۳ کم نیست به نظرتون؟؟؟؟؟؟به نظره من که کمه اسب بخارش…

    1. زیگما

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3084 ديدگاه)

      باز این در مورد قدرت نظر داد! برای بار هزار و بکیمن بار.قدرت ربط چندانی به حجم موتور نداره!اونم یه موتور دوازده سیلندر!

      1. 50

        ۱۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (487 ديدگاه)

        توربو هاش اگه ژاپنی بود الان ۲۰۰۰ اسب باید بیرون میداد— ماشین مورد علاقه ی رپر های آمریکایی = ۵۰cent- The game – rick ross –

        1. زیگما

          ۱۷ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3084 ديدگاه)

          حجم موتور هر چه بالاتر باشه برای خیلی از مصرف کننده ها مزیت حساب میشه!
          اگرم بحث توربو هست که بنز هست که قوی ترین موتور ۴ سیلندر توربو دنیا ر الان داره تولید میکنه!

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.

        باشه تو درست میگی.

        ولی حتما تکنولوژیشو نداره که قدرت موتور تا ۶۶۱ اسب بخار بیاره.

        گشتاور رو تا ۱۰۰۰ نیوتن متر بیاره.

        از نظر موتوری خیلی مونده که به میباخ برسه.

        ((( ایران و المان )))

        1. علی عقیلی

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (118 ديدگاه)

          سلام
          یه نگاهی به سدان لوکس یا بهتره بگم قصر لوکس بنز بندازین بعد با این مقایسه کنین
          منظورم S65 AMG هستش
          فک کنم امکاناتش ۱۰ برابر این باشه
          تازه از طراحی که دیگه چیزی نمیگم
          هم داخلی و هم خارجی
          اون V12 و دو توربو و ۶۳۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن گشتاور
          ولی این ….. !!!!!
          تازه فقط صدی ۱۱/۵ میسوزونه
          فقط بنز .
          ممنون

        2. zondar

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1811 ديدگاه)

          F.A
          بی انصافیه رولزرویس رو s class بنز مقایسه کردن .میباخ در سطح رولزرویسه

      3. Saied

        ۱۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1265 ديدگاه)

        بعضیا وقتی میبینن کم اوردن میگن رولز رویس رو بی ام دبلیو گرفته!!! بعدشم وقتی از ماتورش ایراد میگیرن دیگه از یاد میره که بابا بی ام دبلیو که المانیه که شما سنگسو به سینه میزنی!

    2. carbonado aventador

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3928 ديدگاه)

      به جای قدرت کمش . ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور داره!!!!!!!!!

    3. k1

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (97 ديدگاه)

      گشتاورش فوق العاده است

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.

        گشتاور ندیدید.

        گشتاور میباخ ۱۰۰۰ نیوتن بود.

        ((( ایران و المان )))

    4. محمد

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      وجود موتور هایی با سیلندرهایی بیشتر در خودروهای لوکس بنز و بنتلی و … لزوما دستیابی به قدرت بیشتر نیست . بلکه افزیش سیلندر باعاث میشه که موتور لگ کم تری ایجاد کنه ( لگد خودمون ) یعنی موتور در دورهای بالاتر هم به دلیل بیشتر بودن سیلندرها و درنتیجه اتصال اون به کمشافت موتور لرزش کتری ایجاد میکنه و سرنشینان هیچ صدایی از جانب موتور به گوششون نمیرسه !

      دلیلش اینه .

  4. توفیقی

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    یاشاسین پدال یاشاسین آذربایجان.

    به کوری چشم کسایی که چشم دیدن رولزرویس رو ندارن.

    عاشقهای رولزرویس لایک
    دشمنان رولزرویس دیسلایک

    1. HUMMER

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (86 ديدگاه)

      و این است اصالت،و زیبایی همچنان ادامه دارد.

      1. lincoln

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به این قوطی میگی قشنگ . میدونم با کیفیترین قطعات رو استفاده میکنه ولی طراحیش افتضاحه

        1. zondar

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1811 ديدگاه)

          F.A
          زیبایی کلاسیک!

    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      هنوز که دشمنان رولزرویس بیشترند.

      در ضمن فهمیدم پدال که شما طرفدار رولزرویسی.باشه هر وقت وقت کنم جواب

      این پست رو با ارسال یمک مطلب درباره ی میباخ برات میفرستم.

      ((( ایران و المان )))

    3. یارو

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      مثل همیشه طراحی تکراری . قدرت متور پایین . تکنولوزی ضعیف . داخلشم زیاد مالی نیست . قابل توجه اونایی که می گفتن درچه ی بخاری کرد برای مرسدس و ماشین لوکس افت داره اینم که دریچه ش گرد از اب در اومد

      1. یارو

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        اصلاح می کنم دریچه ی بخاری گرد

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          درود یارو جان.

          بحث سر این بود که برای رولزرویس بهتره.

          چون روی داشبورد ۲ تا داره ولی بنز اس کلاس ۴ تا.

          دلیلو ببین.خندت میگیره.رولزرویس هنوز نمیتونه ماشین

          هایی در حد سریه F بنز تولید کنه.ماشین هایی که

          سرامد تکنولوژی بودن.نواوری بودند.

          کم اوردن داداش ربط دادن به استعمارو سلطنت و ….

          ((( ایران و المان )))

        2. علی عقیلی

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (118 ديدگاه)

          بابا من نمیدونم چرا این ماشین رو اینقد میبرن بالا
          اخه رولز رویس چی داره
          طراحی داخلی که افتضاحه
          داخل سمند قشنگترشه
          تازه بیرونش هم انگار یه جعبه ی مستطیله
          باور کنید حتی ایودی A8 هم بهترشه .
          ممنون

    4. یه آدم عاشق

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (39 ديدگاه)

      تف به ذاته هرچی آنگلوفیله کثیفه

  5. 50

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (487 ديدگاه)

    حال میده با این ماشین یه آهنگ رپه سنگین بزاری با سرعت ۲۰ تا تو خیابون حرکت کنی

    1. e.scamp

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1138 ديدگاه)

      پیشنهاد من lose your self یا ۴۰-oz یا get up اصن هر ۳تاش پشت سر هم البته life after die از نوتریوس فراموش نشه

      1. 50

        ۱۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (487 ديدگاه)

        BIG VS 2PAC

      2. km

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (7 ديدگاه)

        Real Muthaphukkin G’s Eazy-e یا Straight outta Compton N.W.A خودت و ماشین رو هوایین 🙂

        1. carbonado aventador

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3928 ديدگاه)

          Eminem – legacy و Eminem – so much better و Eminem – brainless این ها هم خیلی باحال هستند!!!!!!!!!!!

  6. masoud v12

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    آخر ماشین! آخر تکنولوژی! آخر راحتی! تو همه چی بهترینه ولی از بنز اس ۶۵ عقبتره.

  7. mahsa

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    پس kmکجاست بین صفحات سایت ندیدمش
    کسی ازش خبر داره
    فک کنم سینا فراری رو هم ندیدم

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      این دوستان چند وقته که نیومدن.

      فکر کنم که امتحان دارند.

      ((( ایران و المان )))

      1. mahsa

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        اره منم این حدثو زده بود خوشبختانهkmاومد

  8. saied

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1265 ديدگاه)

    اخرت هرچی سدانه . اخه مگه امکان داره از این بهتر ماشینی باشه ؟ در ضمن خاص بودن بهتر از اینه که خیلی امکانات داشته باشی که شاید هم اصلا کاربردی نباشن !!!!!۱ مثلا اخه این اپشن که دستیگیره ی ماشین گرم بشه به نظرتون چقدر کاربدر داره ؟؟؟؟ وقتی میخوای سوار ماشین که بشی ۱۰۰ ٪ دسستگیره ها هنوز سرد . تو مسیرم که دستگیره لازم نیست. چون تاکسی نیست که ادم هی در باز و بسته کنه !!!!!!!!
    دقیقا جریانش مثل موبایل که iphone با اون همه امکاناتش درسته که خیلی گوشی خوبیه ولی هیچ وقت به پایه گوشی vertu نمیرسه !!!! که یک دهم امکانات اپل نداره ولی قیمتش بیشتر از ۱۰ برابر از اون زیاد تره .

    1. saied

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1265 ديدگاه)

      این مطلبو واسه اون دوستامون گذاشتم که حی نگن s65 از رولز رویس بهتره ! چون اگه خاص نبود خریدار هاش خر نبودن که دو برابر پول s65 رو بدن و یه فانتوم بگیرن ! با پولشون دوتا s65 با رنگ های مختلف میگیرفتن ! هروز با یه رنگی میومدن بیرون ! و باهاشون پز میدادن 😀

      1. masoud v12

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (144 ديدگاه)

        دوست عزیز چند سال پیش یک عده کارشناسان حرفه ای جهان خودرو که شاید به اندازه موهای سر ماها سدان لوکس و سوپر اسپورت و شاسی بلند و غیره روندن در آمریکا جمع شدن و خواستن در یک دویل همه جانبه بنز اس کلاس رو با رولزرویس فانتوم مقایسه کنند که در نهایت بنز کلاس اس اول شد و فانتوم دوم که این گزارش در مجله ماشین هم چاپ شده بود دوما در اون زمان مقایسه که حدودا هفت سال پیش بود تاج پادشاهی سدان لوکس بنز بر سر میباخ بود ولی حالا درسته رولزرویس هم پیشرفت کرده ولی با توقف تولید میباخ دوباره تاج پادشاهی و نشان لوکس بنز بر سر اس کلاس گذاشته شده ثانیا همه چی که راحتی نیست اکثر دارندگان رولزرویس از این شکایت دارند که سواری رولزرویس حس نشستن در مبلمان خانه رو داره بدون هیچ جذبه ای ولی اگه شما یک اس۶۵ رو برونین متوجه میشین که راحتی و هندلیگ فوق العاده با بهترین دینامیک سواری مخلوط شده و حس استثنایی سواری رو داره بنز اس۶۵ یعنی ترکیب میباخ و پورشه و بی ام و در خط مستقیم و مسافرتهای طولانی به اندازه هواپیمای شخصی راحته در پیست مسابقه هم میتونه مثل یک پورشه دریفت بزنه.

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          درود.

          قربون دهنت مسعود.دیشب به خاطر کاری ، دیر برگشتم

          خانه.اومدم توی پدال دیدم چه حرف های بی منطق و

          ناحسابی ای که نزده بودند.طرف یکجوری از رولزرویس

          تعریف کرده بود که انگار میباخ و بنز اس کلاس در حد

          هوندا سیویک بودن.به قدری اعصابم خورد شده بود که

          اصلا نتونستم دیدگاه بذارم و تو قوطی بکنمشون.من میگم

          بنز از رولزرویس بهتره.ولی نه بنز اس کلاس.مرسدس بنز

          پولمن که هنوز معرفی نشده و بنز گفته که جای میباخ

          میاد.ولی حاضرم شرط ببندم که تکنولوژی و نو اوری و

          امکاناتی که تو بنز S65 هست در رولزرویس نیست.

          هرچند که این مقایسه هم درست نیست.

          همون موقعشم مجله ماشین چندین بار نوشته بود که

          میباخ توی بیشتر زمینه از رولزرویس جلوتره.ولی

          اکثریت اطلاع ندارند.مطالعه ندارند.طرف میاد میگه توی

          رولزرویس از بهترین و گرانترین چرم و چوبه درست میشه.

          من یادمه چند سال پیش که دلار ۱۰۰۰ تومان نبود توی

          مجله ماشین اپشن های بسیار گران میباخ رو نوشته.

          یادمه گفته بود شرکت میباخ به پول ما ۸۰ میلیون

          تومان میگیره و تمام قسمت های چوبی رو از گرانترین

          سنگ گرانیت میذاره.خب معلومه که اینو نخونده.میاد

          میگه.فقط کافیه به پست مرسدس بنز GLA سر بزنی و

          متوجه اراجیفشون بشی.

          ((( ایران و المان )))

        2. علی عقیلی

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (118 ديدگاه)

          فک کنم مثل ماشینای ایرانی قفل کمربند های عقبش پدرم ادم در میاره انصافا !!!!!!

        3. zondar

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1811 ديدگاه)

          F.A
          …….
          عجب
          ۷سال پیش

    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      اره امکان داره.چشماتو باز کنی میبینی.

      هنوز هم میباخ ازین سرتره.مثل این که یادت رفته دروز میپرسیدی بنز

      بهتره یا رولزرویس.تو هنوز نمیدونی که مس رو با روی مقایسه نمیکنند.

      برات هم نوشتم که جای میباخ بنز پولمن معرفی میشه که همون اس کلاسه ولی

      بابدنه ای کشده تر یا شایدم شش در.هنوز هم از امکانات و …. خبری درز

      نکرده.وقتی اومد بهت نشون میدم که کدام بهتره.بعدشم منظور من از

      دستگیره ، تکیه گاه بود .این کاراییش بیشتر از یک ارم ماشین ساخته شده

      با دست است.اگر این لوکسیه.پس اونم هم نوعی لوکس بودن و خاص بودنه.پس

      خاص بودن یعنی چی؟؟؟یهنی چیزی داشته باشی که بقیه نداشته باشن.فکر کردی

      خیلی حالیته؟؟؟؟؟معلومه که حالیت نیست و توی مقایسه دوتا برند یکدفعه

      میپری تو تاکسی.

      اگه رولزرویس سقف پر از LED داره.میباخ یک سقف شیشه ای با ۳ حالت شفا و

      مات و تیره داشت.

      ((( ایران و المان )))

  9. حامد MASERATI GT

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    طراحیش خسته کننده شده خصوصا عقبش . باید ی تغییر درست و حسابی بدن تو شکلکش

    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      من کاملا موافقم

  10. m.ferari

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    طراحی عقبش خیلی افتضاحه

  11. نخود آش

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (291 ديدگاه)

    وقتی سوار این ماشین هستی اصلا احساس نمیکنی که توی ماشین نشستی. نه دست انداز نه گشتاور هیچ چیزی مشخص نیست. قدرت موتور نسبت به حجمش به خاطر این کمه که میخواستن ماشین رام باشه و کاملا قابل کنترل.

    1. Saied

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1265 ديدگاه)

      اینم حرفیه واسه خودش.

    2. سينا

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      نخود آش یطوری تعریف میکنی انگار ماشین دم دستیت اینه، هر روز باهاش میری خریداتو انجام میدی …

    3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      اونوقت میباخ با موتور ۶۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتنی خیلی وحشی و

      غیر قابل کنترل بوده؟؟؟

      بگو نمیتونن که قدرت بیشتر بکشن بیرون.

      خلاص.

      ((( ایران و المان )))

  12. عليرضا

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    آقا این آئودى لیزرلایت کواترو هم تو ces رونمایى شد چرا پوشش نمى دین

  13. mahsa

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    راستی دلم بدجور برا نظرات زیگما کربنادواونتادور میلاد محسن د وجلال وkm و سینافراری و حتی مهسا المان وهمه ی قدیمی های سایت بدجور تنگ شده بود
    دوس داشتم همه الان تو سایت باشن احتمال میدم بخاطر امتحانات دانشگاه یا مشکلات دیگه تو سایت نیستن
    ان شالله زود بر میگردن

    1. carbonado aventador

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3928 ديدگاه)

      درود . من که جایی نرفتم . در خدمت اسلام و مسلمین هستم . ولی امتحانات خیلی محدودم کرده . km و… هم درگیر امتحانات هستند!!!!!!!!!

      1. mahsa

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        شما اینجا بودی من نبودم
        بابا درس خونا
        یاشا (زنده باشین)

  14. arash1354

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    گشتاور ۷۸۰ !!!

  15. esi

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (389 ديدگاه)

    اگر قیمتشم میگفتین خیلی خوب بود

  16. km

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (681 ديدگاه)

    سلام دوستان من بعد یه مدتی برگشتم. دلم برای شما و سایت تنگ شده بود! راستش وقتی یه ماشین سالون مث رولزرویس، بنتلی یا مرسدس اس کلاس رو دارید اولا که شما قطعا خودتون سوار ماشین نیستید و یه راننده دارید. بعد راننده هم نداشته باشید آهنگای گنگ و خشن در مورد این دسته ماشین ها صدق نمیکنه 😀

    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      به به

  17. hrf

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    با سلام
    بیاین یاد بگیریم ب هر ماشین در جایگاه خودش احترام بذاریم

    1. zondar

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1811 ديدگاه)

      F.A
      اقا گل گفتی

  18. بهزاد

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1240 ديدگاه)

    اگر بخواهیم بهترین تیم متخصص تولید دست ساز خودرو را نام ببریم بی گمان کارمندان رولزرویس در صدر قرار می گیرن.
    تک تک اجزاء حتی بدنه ی اون با دست درست میشه.
    میلاد جان اعداد و ارقام در کالای لوکس جایی نداره و برای مشتریان این نوع کالاها جنبه ی خاص بودن اهمیت ویژه ای داره.
    به جای بحث و به رخ کشیدن تکنولوژی کمی راجب ارزش های کالاها هم تحقیق کنید.
    چرا با وجود پیدا شدن مواد جدید(سرامیک) در ساخت شمشیر و چاقو و کارایی بهتر باز ارزش یک شمشیر و چاقوی سامورایی ۱۰۰ ها برابر بالاتره?
    چرا با وجود ساعت های دقیقتر و مستحکمتر ژاپنی باز ساعت های سوئیسی ارزششون ۱۰۰ ها برابر بالاتره?
    چرا با وجود شرکتهای مبلمان سازی مدرن باز کارهای دستی ایتالیایی ارزششون بیشتره?
    چرا با وجود ویولون های مدرن و دقیق امروزی آلمانی و اتریشی و آمریکایی باز کارهای دست ساز استرادیواری ارزشش ۱۰۰۰ ها برابره?
    چرا با وجود شرکت های خوب در ساخت گیتار باز ارزش گیتارهای دست ساز گیبسون و رودریگز بالاتره?
    و همینطور فرش ایرانی یا پارچه ابریشم ژاپن یا گیاه بونسای ژاپنی یا اسب عربی یا برند های مد ایتالیا؟
    اگر منصف باشیم نباید هنرمندان صنعت اتومبیل مثل فراری و لامبورگینی و بنتلی و پاگانی و… را دجار چالش اعداد و ارقام کنیم.

    1. Saied

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1265 ديدگاه)

      اقا بهزاد حرفاتو خیلی قبول دارم! افرین به منطق و سوادت!

    2. zondar

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1811 ديدگاه)

      F.A
      بهزاد عزیز
      حرفت کاملا صحیحه
      و
      قابل احترام
      هر موقع بخوای خاص باشی ….

  19. سلطنت ساز

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام. من اصلا سردر نمىارم اىن عوام سازاى المانىو کى راه مىده به قسمت سلطنت سازا. ىکى به اىنا بگه مىباخو خدا لعنت کنه ىعنى همون امرزش. فقط انگلىس فقط سلطنت سازان انگلىس

  20. پاکان

    ۲۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دم بهزاد گرم
    اما واقعا برای میلاد متاسفم
    رولزروس نمی تونه قدرت بیشتری از موتور ۱۲~ سیلندر بگیره؟؟؟؟؟؟!!!
    کمپانی که موتور ایرباس بیگه دتولید میکنه واقعا میشه همچین اتهامی بهش زد ؟
    اصلا فلسفه ساخت این ماشین چیز دیگه است
    بعدش یک نفر دیگه گفت یا بهتر بگم ایراد گرفت که وقتی توی این ماشین نشستی انگار روی مبل خونه نشستی
    اصلا هدف این کمپانی هم همین بوده
    یعنی راحتی کامل
    آرامش مطلق
    هیچکس با این خودرو که قصد مسابقه و لایی کشیدن نداره

    برای همین آخر سبک اشرافی هستش
    آرامش همراه با وقار و طمانینه و خاص بودن
    یعنی چیزی که هر آدم ثروتمند و جنتلمن به دنبالش هستش
    بعدش شما هیچوقت یادتون نره که بنز درسته فوق العاده هستش اما برند رولزرویس یه چیز دیگه است
    اصالت اصالت اصالت اصالت
    وقتی به دنبال آرامش و لوکس بودن هستی درسته موتور ۱۲ سیلندر بهترین گزینه موجود هستش اما واقعا AMG کردنش کار درستی نیست

    وببمثل ادمی هستش که توی خلوت خودش یه شرور هستش اما به دنبال اینه که شغل قضاوت رو انتخاب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X