قیمت و مشخصات تراک‌های الکتریکی بولینگر B1 و B2

دنیای آفرودرهای خشن و سرسخت پذیرای دو عضو جدید یعنی شاسی‌بلند بولینگر B1 و پیکاپ کروکب B2 خواهد شد.

بولینگر
قیمت هر دو خودرو از 125 هزار دلار شروع شده و تولیدشان از سال 2020 کلید خواهد خورد اما اولین نمونه‌ها در سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید. برای قطعی شدن فرایند خرید این خودروها باید سپرده‌ای 1000 دلاری را نزد سازنده به امانت گذاشت.


نیروبخش این دو تراک جدید دو پیشرانه‌ی الکتریکی است که قدرت ترکیبی 614 اسب بخاری و گشتاور 906 نیوتون متری دارند. این خودروها با استفاده از مجموعه باتری 120 کیلووات ساعتی می‌توانند مسافت 322 کیلومتری را طی کنند. ترمز احیا شونده و شارژ سریع هم جزو ویژگی‌های محصولات جدید بولینگر به شمار می‌روند.


بولینگر گفته این دو خودرو ارتفاع 381 میلی‌متری از سطح زمین دارند. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک بکار رفته هم به‌صورت دستی قابل تنظیم بوده بنابراین پیکاپ و شاسی‌بلند این شرکت را می‌توان تا 127 میلی‌متر تغییر ارتفاع داد. رانندگان همچنین با استفاده از شیفتر روی ستون فرمان می‌توانند دنده‌های سبک و سنگین را انتخاب نمایند. همچنین دیفرانسیل‌های قفل شونده الکترونیکی نیز با استفاده از سوئیچ‌های روی داشبورد فعال و غیرفعال می‌شوند.


این خودروها رنگ بدنه‌ی مشکی و پوشش محافظتی زیر بدنه دارند. همچنین شیشه جلو، پنجره‌ها، درب‌ها و سقف‌ها را به‌سادگی می‌توان جدا کرد تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در طبیعت به دست آید.


داخل کابین B1 و B2 چهار صندلی انفرادی گرم شونده و با پوشش چرمی وجود دارند. چراغ‌های LED، خروجی برق 110 ولتی، سیستم تهویه مطبوع، تریم کروم و آلومینیوم و… هم جزو دیگر ویژگی‌های این دو خودرو هستند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

14 دیدگاه

  1. meysam
    سوابق: (1668 دیدگاه) ,

    .
    خوب پول میگیرن از ملت.
    125000 دلاااااارررررررر؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. MOHAMMAD.DEMON
      سوابق: (254 دیدگاه) ,

      قیمت یه جی کلاس معمولیه دیگه
      خوب پول میگیرین چیه !
      ارزش خرید داره بدون شک

      پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1438 دیدگاه) ,

          آفرودر برقی با قفل دیفرانسیل الکتریکی‌ برای نون گیتار میزنه
          آفرودر پیستونی با ۳تا قفل دیفرانسیل مکانیکی برای خنده گیتار میزنه
          سایر موارد که معلوم نیست برای نون هست یا خنده بماند

      1. s.h
        سوابق: (599 دیدگاه) ,

        دوست عزیز اولا جی کلاس معمولی نیست حتی نسخه پایش جزو لوکس ترین قد بلنداس دوما ماشین خوب و جان سختی به نظر میاد حداقل از تو عکس که معلومه ولی اصلا نمی ارزه
        و یه سوال شما یه جی کلاس معمولی رو میپسندی یا این ماشین رو ؟؟

        پاسخ
        1. MOHAMMAD.DEMON
          سوابق: (254 دیدگاه) ,

          خب مگه من چی گفتم
          یعنی یه ماشین با این توانایی با تولید کم
          اونقدر نمی ارزه ؟ بعد جی کلاس می ارزه ؟
          این ماشین خیلی خاص متمایز و لوکس هست مثل رضوانی تانک
          و اگه به انتخاب با این قیمت باشه به نظرم این ماشین به هدف خودش نزدیک تره تا جی کلاس
          این مایشن پخته و کار امده تو کلاس خودش
          مثل دو تا ادم میمونن که هر دو گیتار دارن هر دو گیتار زدن بلدن
          ولی یکی برای تفریح گیتار میزنه و اون یکی شغلش اینه که گبتار بزنه
          من بدون شک چیزی که متمرکز رو کارش رو برمیدارم بولینگر رو برمیدارم

      2. Reza
        سوابق: (1068 دیدگاه) ,

        کجای این ارزش خرید داره آخه . تو جی کلاس رو با این آهن قراضه یکی میدونی ؟؟؟

        G کلاس سلطانه سلطان.

        پاسخ
    2. حسین
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      کارگاه جوشکاری سر کوچمون از این بهتر درست میکنه آخه چه چیز خاصی داره که 125 هزارتا باید جاش بدی؟ اگه حق انتخاب داشتم یه تراک سیلوادو با کلی آپش اظافی و قویترین موتور با اتاق کشیده 6 چرخ سفارش میدادم نهایتا میشد 80 هزارتا اونم تازه با اقساط 72 ماهه ماهی 1 و 500 دلار میدادم

      این چیه آخه؟؟؟

      پاسخ
  2. مرتضی
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    این ماشین فقط قشنگه ، وگرنه افرودر برقی تا زمانی که تکنولوژِی شارژ خوب بشه به درد نمیخوره.با برد حداکثر 320 کیلومتر و حداقل 1 ساعت انتظار برای شارژ داخل شهر( افرودر وسط بیابون شارژر اگر هم پیدا کنه قطعا فست نیست و باید 6 ساعت منتظر باشه!) بیشتر به نظر تزیینیه . تو کشوری مثل ایران باهاش شمال هم سخته بری ، تا برسی شارژ تمومه ، جایگاه هم نیست باید 6 ساعت بشینی

    پاسخ
  3. AMANTE
    سوابق: (299 دیدگاه) ,

    سرهم بندی شده ولی نه به معنای بد بودن.
    بدنه و داخل با طرح کلاسیک و داشتن موتور الکتریکی خاص و جالبه ولی برای پرداخت بهای تند و تیزش کافی نیست.

    پاسخ
  4. آرش
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    1000 دلار اول موقع ثبت نام رو واسه همین میگیره که اگه بعدا پشیمون شدی که حتما میشی، بهت بگه شرمنده داداش، می بایست همون موقع حواستو جمع میکردی. بعد فکرشو بکن 120 هزارتا دادی اینو خریدی قیمت Gکلاس واگن رو بعدش ببینی. میای ماشینامون عوض؟ تو رو خدااا

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.