سایر خودروهای آمریکایی

معرفی کانسپت مسابقه‌ای و سبک‌وزن سالین GT4

پس از خداحافظی خاطره‌انگیز سوپرکار سالین ۱ در سال ۲۰۱۷، شرکت سالین اتوموتیو از کانسپت مسابقه‌ای جدیدی رونمایی کرده و این خودرو در سری مسابقات GT4 حضور پیدا خواهد کرد. این خودرو که سالین GT4 کانسپت ریس نام گرفته شهرت سالین در مسابقات GT را دوباره زنده خواهد کرد.


این خودروی مفهومی بر پایه‌ی نسخه‌ی جاده‌ای سالین ۱ شکل گرفته هرچند این شرکت به‌روزرسانی‌های چشمگیری را به منظور هماهنگی با سری مسابقات GT4 انجام داده است.


اول از همه باید گفت این کانسپت از اسپلیتر جلو و گلگیرهای جدیدی سود برده و در عقب هم یک دیفیوزر جدید برای بهبود آئرودینامیک به چشم می‌خورد. بال عقب بزرگ هم برای افزایش داون فورس و کشش نصب شده است. کانسپت GT4 همچنین از سیستم ترمز ضد قفل جلو و عقب و دیگر تجهیزات خاص این سری مسابقات برخوردار است.


پشت دو صندلی مسابقه‌ای خودرو همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربو با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴ نیوتون متر قرار گرفته است. شاسی‌بلند سبک‌وزن و بدنه‌ی فیبر کربنی نیز جزو ویژگی‌های خاص سوپرکار سالین ۱ هستند.


مدیرعامل و مؤسس این شرکت گفته است:

ما سالین ۱ را برای استفاده‌های کامل در پیست و مسابقه توسعه دادیم. شرکت ما با DNA مسابقه‌ای رشد کرده و پیست جایی است که شهرت ما را ثابت می‌کند. ما به دنبال کامل کردن فرایند رشد خود بوده و این خودرو را در مسابقات GT4 سراسر دنیا خواهیم دید.

خودروی مسابقه‌ای GT4 فعلاً در حال طی مراحل توسعه‌ای خود بوده و انتظار می‌رود هر دستگاه آن پس از تکمیل قیمت ۲۲۵ هزار دلاری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Saeed

    ۲۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    عاشق سالین هستم
    یادش بخیر
    هنوز هم عکسای سالین s7 رو ببینی حس میکنی از سیاره دیگه اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا