اعتراض به شیوه زامیاد

شرکت زامیاد با قرار دادن بنرهای اعتراضی در غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، از احتمال توقف تولید وانت نیسان دیزلی خبر داده است.

zamyad-disel
در یکی از این بنرها متن قرارداد منعقد شده بین زامیاد و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منتشر شده که براساس آن شرکت بهینه سازی در سال 1387 متعهد شده بود با اختصاص منابع مالی از پروژه تولید وانت دیزلی در کشور حمایت کند.
حالا زامیاد با توجه به عدم تحقق حمایت‌های وعده داده شده، ادامه تولید این خودرو را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در عین حال تحقق وعده وزارت نفت برای تامین سوخت دیزلی با کیفیت یورو 4 نیز تاکنون محقق نشده است.
البته حمایت از چنین فرآیندهایی بسیار پسندیده است و هنگامی که تبدیل به تعهد و قرارداد می شود، باید به منصه ظهور برسد. اما شرکتها نیز نباید تنها به دست دولت نگاه کنند. آن هم در هنگامی که بازار و مصرف کنندگان محصولات جدیدتر و کم مصرف تر را تقاضا می کنند. انتظار این است که زامیاد هم دست به همت زده و خودروهای جدیدتر و مناسبتری را بجای محصولات فسیل شده فعلی روانه بازار کند.

مطالب مرتبط

30 دیدگاه

  1. m.alizadeh
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    اینم تولید نکنید جون مادرتون نه اینه داره نه چیزی خداییش بهش میگن نیسان گاوی واقعا بهش میاد گاو گاو خداییش

    پاسخ
  2. علی
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    بابا بچه ها راست میگن دیگه/ این دیگه چیه الان باید به جای این از کامیونتهای شیک و به روز فعلی تولید بکنند درسته که وانته ولی به هر حال یک ماشین از تزیینات صنعتی یک شهر محسوب میشه و اهمیت دادن به مرتب بودن وتزیین یک جا نشون دهنده شخصیت افرادیه که تو اونجا زندگی میکنن و از دوستانی که از این وانت استفاده میکنند حرف من رو حمل بر توهین به خودشون ندونند چون همه میدونن که اکثر ایرانیها انسانهای با شخصیتی هستند بلکه طرف صحبت من با شرکتهای تولید کننده هست که باید به شخصیت مصرف کننده ها در هر زمینه ای احترام بذارن
    با تشکر علی

    پاسخ
  3. آریا
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    تازه برادران زامیاد یه نمونه از این نیسان ها رو برای تایید صادرات با قیمت 1500000 به آلمان فرستادن تا اونا بگن این لگنو می خان یا نه با این قیمت کم

    پاسخ
  4. احسان
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    سلام من یکی ازشون داشتم 3روزه که فروختمش صدای موتور رو میاره داخل کابین صندلی راننده واقعن خشک .
    وبدون هیچ گونه ظرافت .
    از تراکتور یه خورده بهتره گارانتی هم قربونش برم هیچی از قطعاتشو نداره تازه تعمیر کار هم نداره
    هواگیری یه مصیبته سربالای کم میاره تنها خوبیش مصرف کم گازوئیل ..

    پاسخ
  5. sunmartin
    سوابق: (1905 دیدگاه) ,

    ایران تا چند سال آینده به بزرگترین کلاسیک ساز جهان تبدیل میشود: بععله درست شنیدید با تولید محصولات دهه 50 و 60 میلادی و دیه 80 ما اکنون این افتخار را داریم که به مردم میهن عزیزمان خودروهای کلاسیک را به قیمت های باور نکردنی بفروشیم و با این همت بلند و افتخار ملی به دنیا بگویم ایرانی میتواند تاریخ را freez کند
    ضمنا:ایرانی .ایرانی بخر

    پاسخ
  6. اشكان
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    اقايوني كه الكي براي خودتون ميدوزين و مي برين شما چه ميدونين از اين سالار من كه نصف عمرم رو تو جاده گذرندم فقط اينو تجربه كردم كه اكثر بازار ايران مخصوصا مازندران به پاي همين لگنيه كه شما ميگين ميچرخه.

    پاسخ
    1. SANA
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      آخه بنده خدا… آخه كسي كه نميگه اونايي كه سوار اين ماشين ميشن فسيل شدن… همين شمايي كه به قول خدت يه عمر رو با اين ماشين گذروندي خداييش اگه بخواي بين Ford Super Duty و اين ماشين يكيو انتخاب كني كدومشونو سوار ميشي… البته ميدونم كه شايد مقايسه تقريبا اشتباهي باشه ولي در مقام تفاوت و مقايسه ميخوام بگم كه اونا برا شهرونداشون احترام و ارزش قائلن و هميشه بهترينا رو براي اونا ميخوان و ايني هم كه ميبيني اينا به دست و پا افتادن چون اين ماشين فوقش 1500 تا 2 تومن براشون تموم ميشه و دارن چقدر از روش ميخورن…
      حيف كه آنچه به جايي نميرسد “فرياد” است!!!
      عكس اون عزيز دل رو هم براتون ميذارم شايد يه ذره…!!
      http://bit.ly/ICx22C

      پاسخ
    2. ارش
      سوابق: (10 دیدگاه) ,

      اقای مارتین منظور ما اینه که ما لیاقت از این بهترارو داریم.چرا ما نباید سوارماشین های شیک و ایمن و بی سروصدا نشیم

      پاسخ
    3. مسعود
      سوابق: (20 دیدگاه) ,

      اقا اشکان شما وانت خوب سوار نشدی که به این میگی سالار برو یه تویوتا سوار شو میفهمی کدامش لگنه

      پاسخ
  7. saeed
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    آخنه این چیه؟
    آدم لباسش گیر کنه به این ماشین پاره میشه
    ببین چقدر براشون سود داشته که حالا اینطور به دست و پا زدن افتادن؟!

    پاسخ
    1. کماندار
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      حقیقتا سود تولید این ماشین با پیکان کل کل داره!اینقدر براشون مفت در میاد

      پاسخ
  8. سامان
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    متاسفانه منبع درامد خیلیها در ایران از باربری با این خودرو تامین میشه،کاش حداقل یه تغییراتی بدن تو ایمنیش،خیر سرشون!!!

    پاسخ
  9. میثم
    سوابق: (73 دیدگاه) ,

    ای جانم ایشالا نفسش قطع شه دیگه بالا نیاد این ارابه مرگ!!

    پاسخ
  10. حسین
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    نفس خودش و سازندش قطع بشه انـــــــــــشا الله
    به زودی زود صلوات!

    پاسخ
  11. احمد
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    افتخار هم می کنند تنها وانت دیزلی
    که از اول ورودش به ایران همیجور داره کشته می ده
    لعنتی شاسی محکمی هم داره تو یک تصادف دیدم یم نیسان زده به یک مینی بوس خودش که به جهنم مینی بوس رو تا کمر جمع کرده بود و متاسفانه مرگ چند نفر رو هم در پی داشت

    پاسخ
  12. سعید
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    پشت یک کامیون نوشته بود : همه از من می ترسن من از نیسان

    پاسخ
  13. کماندار
    سوابق: (325 دیدگاه) ,

    بیاد متوقف بشه…مردک مدیرش اومده میگه هنوز نیسان آبی بهترینه و ما هم تولید میکنیم..میخوام خراب شه کارخونت!

    پاسخ
  14. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    شما که بد وبیراه به این وانت وکارخونه ومدیر این کارخونه میگین شما رو مبور نکردن که برین وانت نیسان سوار بشین این وانت در بین وانت های هم رده خودش هم از نظر قدرت وظرفیت بار وکارایی که برای این کار طراحی وساخته شده بهترینه این وانت برای سواری ساخنه نشده وچون خودم این وانت رو داشتم دارم این رو میگم و وانت بار های دگه رو هم داشتم

    پاسخ
  15. ميلاد
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با سلام بنده تمامي نظرات همه شما رو خوندم وبه اين نتيجه رسيدم افرادي هستند كه واقعا اين لگن رو دوست دارن اون هم افرادي كه ميخوان بيش از حد از يك اتوبيل استفاده كنن يعني 15 سال استفاده كنن بله اين لگن براي همين افراد ساخته شده ولي بعضي ما ميخواهيم تا سوار اتومبيلي شويم كه هم راحته وهم خوبه وهم زيباست و باعث زيبايي كشورمون بشه مشكل اصلي ما در بي خلاقيت بودن طراحان ومهندسانيست كه راهي را در مقابل گرفته اند اين مهندسان وطراحان بي ذوق هيچ كناهي جز اين ندارند كه نتيجه كارشون براشون مهم نيست بلكه فكرشان به مقدار سوديست كه ميخواهن از توليد اين لگن كسب كنند.

    پاسخ
  16. P.P
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    آبی…
    کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: 🙂 همه از من میترسن من از آبی 🙂 تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش 🙂

    پاسخ
  17. P.P
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    آبی…
    کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: 🙂 همه از من میترسن من از آبی 🙂 تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش 🙂 باباشاید اگه ایران خودرو به فکر ادامه تولید آبی بیفته سرش گرم بشه تولید سمند شاسی بلندکمی دیربشه

    پاسخ
  18. amir
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    مجبور خرید نشین تا از سودش کاسته بشه اون موقع میفهمه بابا ما خودومونو خر کردیم نه مردمو وسلام

    پاسخ
  19. are
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من میخوام یکیشو بخرم اگه کسی اطلاعات ازش داره بگه فقط
    موتوریش

    پاسخ
  20. akbar
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    ای مردم گرامی نترسید ونگران نباشید همینه که هس دلتان نمیخواد نخوریدولی اگه مردید هم دیگه جای گله نداره چون گارانتی نداره
    ولی جدن بی شوخی بچه ها دقت کردین چقدر هوشمندانه والتماس کنان شدیم استعماره چین و هرچه آشغال دارن میدن به ایران
    نیسان گازوئیل هم یکی ازایناس من خودم هم نعمیر میکنم هم لوازمشو میفروشم
    فقط یک نمونه بگم که فیلتر سوختش اگه بتونی پیداش کنی الان 95هزارتومنه تو لیست قیمت قطعات شرکت سایپا
    که اگه نمونه ایرانی بندازی کار نمیکنه سوزناش خراب میشن بعد مدتی
    به این میگن استعمار شده ناخودآگاه بچه ها

    **************تولید ملی افتخار ملی***************

    بیاین از سمند حمایت کنیم که خودرو ملی هس البته دم در تعمیر گاههای مجاز وغیر مجاز

    پاسخ
  21. محسن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خواب دیدین خیرباشه انشاالله .هنوزجاداره مثل بیکان چراغی یا اینه بغلی عوض بکنین وبه عنوان وانت سال روانه بازار بکنین….کی به کیه باباحوصله دارین خدمتتونو بکنین…واقعاخسته نباشین

    پاسخ
  22. فرزاد
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    واقعا دیگه مسخره کردین، اسمتون رو گذاشتین خودروساز، داخل این ماشین اصلا با ارگونومی انسان سازگار نیست. فرمون وسط شکم قرار میگیره، اگه خودروسازی بیا یه دستی به داخلش بکش و یکم فضای داخلیش رو بیشتر کن تا راننده بدبختش هم راحت بشینه پشت فرمون و تسلط کافی داشته باشه به خودرو و بتونه درست رانندگی کنه. بهش هم نگن نیسان گاوی.

    پاسخ
  23. محمود
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اگه فقط یه زره امکانات داخل کابینشو زیاد کنن که حداقل اون راننده بدبخت که واقعا نیاز داره روزی پانزده ساعت باهاش کار کنه تا حاقل قسطهای خودشو ماشینشو دربیاره بتونه به راحتی رانندگی کنه و کمتر خسته بشه خیلی خوب میشه نخواستیم دست به موتورش بزنید حداقل امکانات رفاهیشو درست کنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.