ایستگاه خبرزامیاد

اعتراض به شیوه زامیاد

شرکت زامیاد با قرار دادن بنرهای اعتراضی در غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، از احتمال توقف تولید وانت نیسان دیزلی خبر داده است.

zamyad-disel
در یکی از این بنرها متن قرارداد منعقد شده بین زامیاد و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منتشر شده که براساس آن شرکت بهینه سازی در سال ۱۳۸۷ متعهد شده بود با اختصاص منابع مالی از پروژه تولید وانت دیزلی در کشور حمایت کند.
حالا زامیاد با توجه به عدم تحقق حمایت‌های وعده داده شده، ادامه تولید این خودرو را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در عین حال تحقق وعده وزارت نفت برای تامین سوخت دیزلی با کیفیت یورو ۴ نیز تاکنون محقق نشده است.
البته حمایت از چنین فرآیندهایی بسیار پسندیده است و هنگامی که تبدیل به تعهد و قرارداد می شود، باید به منصه ظهور برسد. اما شرکتها نیز نباید تنها به دست دولت نگاه کنند. آن هم در هنگامی که بازار و مصرف کنندگان محصولات جدیدتر و کم مصرف تر را تقاضا می کنند. انتظار این است که زامیاد هم دست به همت زده و خودروهای جدیدتر و مناسبتری را بجای محصولات فسیل شده فعلی روانه بازار کند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    این دیگه چه وانتیه از 50 سال پیش داره تولید میشه….

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. مجتبی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خیلی رو دارید خوداییش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. m.alizadeh

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اینم تولید نکنید جون مادرتون نه اینه داره نه چیزی خداییش بهش میگن نیسان گاوی واقعا بهش میاد گاو گاو خداییش

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. علی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    بابا بچه ها راست میگن دیگه/ این دیگه چیه الان باید به جای این از کامیونتهای شیک و به روز فعلی تولید بکنند درسته که وانته ولی به هر حال یک ماشین از تزیینات صنعتی یک شهر محسوب میشه و اهمیت دادن به مرتب بودن وتزیین یک جا نشون دهنده شخصیت افرادیه که تو اونجا زندگی میکنن و از دوستانی که از این وانت استفاده میکنند حرف من رو حمل بر توهین به خودشون ندونند چون همه میدونن که اکثر ایرانیها انسانهای با شخصیتی هستند بلکه طرف صحبت من با شرکتهای تولید کننده هست که باید به شخصیت مصرف کننده ها در هر زمینه ای احترام بذارن
    با تشکر علی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. آریا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (89 ديدگاه)

    تازه برادران زامیاد یه نمونه از این نیسان ها رو برای تایید صادرات با قیمت 1500000 به آلمان فرستادن تا اونا بگن این لگنو می خان یا نه با این قیمت کم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. احسان

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام من یکی ازشون داشتم 3روزه که فروختمش صدای موتور رو میاره داخل کابین صندلی راننده واقعن خشک .
    وبدون هیچ گونه ظرافت .
    از تراکتور یه خورده بهتره گارانتی هم قربونش برم هیچی از قطعاتشو نداره تازه تعمیر کار هم نداره
    هواگیری یه مصیبته سربالای کم میاره تنها خوبیش مصرف کم گازوئیل ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. sunmartin

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    ایران تا چند سال آینده به بزرگترین کلاسیک ساز جهان تبدیل میشود: بععله درست شنیدید با تولید محصولات دهه 50 و 60 میلادی و دیه 80 ما اکنون این افتخار را داریم که به مردم میهن عزیزمان خودروهای کلاسیک را به قیمت های باور نکردنی بفروشیم و با این همت بلند و افتخار ملی به دنیا بگویم ایرانی میتواند تاریخ را freez کند
    ضمنا:ایرانی .ایرانی بخر

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. اشكان

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اقایونی که الکی برای خودتون میدوزین و می برین شما چه میدونین از این سالار من که نصف عمرم رو تو جاده گذرندم فقط اینو تجربه کردم که اکثر بازار ایران مخصوصا مازندران به پای همین لگنیه که شما میگین میچرخه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. SANA

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (30 ديدگاه)

      آخه بنده خدا… آخه کسی که نمیگه اونایی که سوار این ماشین میشن فسیل شدن… همین شمایی که به قول خدت یه عمر رو با این ماشین گذروندی خداییش اگه بخوای بین Ford Super Duty و این ماشین یکیو انتخاب کنی کدومشونو سوار میشی… البته میدونم که شاید مقایسه تقریبا اشتباهی باشه ولی در مقام تفاوت و مقایسه میخوام بگم که اونا برا شهرونداشون احترام و ارزش قائلن و همیشه بهترینا رو برای اونا میخوان و اینی هم که میبینی اینا به دست و پا افتادن چون این ماشین فوقش 1500 تا 2 تومن براشون تموم میشه و دارن چقدر از روش میخورن…
      حیف که آنچه به جایی نمیرسد “فریاد” است!!!
      عکس اون عزیز دل رو هم براتون میذارم شاید یه ذره…!!
      http://bit.ly/ICx22C

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ارش

      ۵ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      اقای مارتین منظور ما اینه که ما لیاقت از این بهترارو داریم.چرا ما نباید سوارماشین های شیک و ایمن و بی سروصدا نشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مسعود

      ۵ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (20 ديدگاه)

      اقا اشکان شما وانت خوب سوار نشدی که به این میگی سالار برو یه تویوتا سوار شو میفهمی کدامش لگنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    4. dream_love_ir

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (16 ديدگاه)

      شوکا بخر برار

      موافقم 0
      مخالفم 1
  9. saeed

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    آخنه این چیه؟
    آدم لباسش گیر کنه به این ماشین پاره میشه
    ببین چقدر براشون سود داشته که حالا اینطور به دست و پا زدن افتادن؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کماندار

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (319 ديدگاه)

      حقیقتا سود تولید این ماشین با پیکان کل کل داره!اینقدر براشون مفت در میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. سامان

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    متاسفانه منبع درامد خیلیها در ایران از باربری با این خودرو تامین میشه،کاش حداقل یه تغییراتی بدن تو ایمنیش،خیر سرشون!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. میثم

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (73 ديدگاه)

    ای جانم ایشالا نفسش قطع شه دیگه بالا نیاد این ارابه مرگ!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسین

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    نفس خودش و سازندش قطع بشه انـــــــــــشا الله
    به زودی زود صلوات!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. احمد

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    افتخار هم می کنند تنها وانت دیزلی
    که از اول ورودش به ایران همیجور داره کشته می ده
    لعنتی شاسی محکمی هم داره تو یک تصادف دیدم یم نیسان زده به یک مینی بوس خودش که به جهنم مینی بوس رو تا کمر جمع کرده بود و متاسفانه مرگ چند نفر رو هم در پی داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سعید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    پشت یک کامیون نوشته بود : همه از من می ترسن من از نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. کماندار

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (319 ديدگاه)

    بیاد متوقف بشه…مردک مدیرش اومده میگه هنوز نیسان آبی بهترینه و ما هم تولید میکنیم..میخوام خراب شه کارخونت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا

    ۲۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شما که بد وبیراه به این وانت وکارخونه ومدیر این کارخونه میگین شما رو مبور نکردن که برین وانت نیسان سوار بشین این وانت در بین وانت های هم رده خودش هم از نظر قدرت وظرفیت بار وکارایی که برای این کار طراحی وساخته شده بهترینه این وانت برای سواری ساخنه نشده وچون خودم این وانت رو داشتم دارم این رو میگم و وانت بار های دگه رو هم داشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ميلاد

    ۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام بنده تمامی نظرات همه شما رو خوندم وبه این نتیجه رسیدم افرادی هستند که واقعا این لگن رو دوست دارن اون هم افرادی که میخوان بیش از حد از یک اتوبیل استفاده کنن یعنی 15 سال استفاده کنن بله این لگن برای همین افراد ساخته شده ولی بعضی ما میخواهیم تا سوار اتومبیلی شویم که هم راحته وهم خوبه وهم زیباست و باعث زیبایی کشورمون بشه مشکل اصلی ما در بی خلاقیت بودن طراحان ومهندسانیست که راهی را در مقابل گرفته اند این مهندسان وطراحان بی ذوق هیچ کناهی جز این ندارند که نتیجه کارشون براشون مهم نیست بلکه فکرشان به مقدار سودیست که میخواهن از تولید این لگن کسب کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. P.P

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    آبی…
    کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: :-) همه از من میترسن من از آبی :-) تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. P.P

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    آبی…
    کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: :-) همه از من میترسن من از آبی :-) تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش :-) باباشاید اگه ایران خودرو به فکر ادامه تولید آبی بیفته سرش گرم بشه تولید سمند شاسی بلندکمی دیربشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. amir

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (138 ديدگاه)

    مجبور خرید نشین تا از سودش کاسته بشه اون موقع میفهمه بابا ما خودومونو خر کردیم نه مردمو وسلام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. are

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میخوام یکیشو بخرم اگه کسی اطلاعات ازش داره بگه فقط
    موتوریش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. akbar

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ای مردم گرامی نترسید ونگران نباشید همینه که هس دلتان نمیخواد نخوریدولی اگه مردید هم دیگه جای گله نداره چون گارانتی نداره
    ولی جدن بی شوخی بچه ها دقت کردین چقدر هوشمندانه والتماس کنان شدیم استعماره چین و هرچه آشغال دارن میدن به ایران
    نیسان گازوئیل هم یکی ازایناس من خودم هم نعمیر میکنم هم لوازمشو میفروشم
    فقط یک نمونه بگم که فیلتر سوختش اگه بتونی پیداش کنی الان 95هزارتومنه تو لیست قیمت قطعات شرکت سایپا
    که اگه نمونه ایرانی بندازی کار نمیکنه سوزناش خراب میشن بعد مدتی
    به این میگن استعمار شده ناخودآگاه بچه ها

    **************تولید ملی افتخار ملی***************

    بیاین از سمند حمایت کنیم که خودرو ملی هس البته دم در تعمیر گاههای مجاز وغیر مجاز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محسن

    ۱۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواب دیدین خیرباشه انشاالله .هنوزجاداره مثل بیکان چراغی یا اینه بغلی عوض بکنین وبه عنوان وانت سال روانه بازار بکنین….کی به کیه باباحوصله دارین خدمتتونو بکنین…واقعاخسته نباشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فرزاد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    واقعا دیگه مسخره کردین، اسمتون رو گذاشتین خودروساز، داخل این ماشین اصلا با ارگونومی انسان سازگار نیست. فرمون وسط شکم قرار میگیره، اگه خودروسازی بیا یه دستی به داخلش بکش و یکم فضای داخلیش رو بیشتر کن تا راننده بدبختش هم راحت بشینه پشت فرمون و تسلط کافی داشته باشه به خودرو و بتونه درست رانندگی کنه. بهش هم نگن نیسان گاوی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمود

    ۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه فقط یه زره امکانات داخل کابینشو زیاد کنن که حداقل اون راننده بدبخت که واقعا نیاز داره روزی پانزده ساعت باهاش کار کنه تا حاقل قسطهای خودشو ماشینشو دربیاره بتونه به راحتی رانندگی کنه و کمتر خسته بشه خیلی خوب میشه نخواستیم دست به موتورش بزنید حداقل امکانات رفاهیشو درست کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا