سوباروطراحی

رندر جذاب دومین نسل سوبارو BRZ

پس از انتشار برخی اخبار ضدونقیض درباره‌ی پایان همیشگی سوبارو BRZ، ژاپنی‌ها تأیید کردند این خودروی اسپورت جمع‌وجور با ما همراه خواهد بود. جزئیات زیادی از نسل جدید BRZ در دست نیست اما خب تصویری دیجیتالی و ذهنی از آن در دنیای خودرو منتشر شده است.


TheSketchMonkey این رندر را منتشر کرده است. از آنجایی که فعلاً نسخه‌های پیش‌تولیدی BRZ جدید در خیابان‌ها دیده نشده‌اند بنابراین نمی‌توانیم ظاهر این خودرو را حدس بزنیم. با این وجود رندر منتشر شده کاملاً جذاب نشان می‌دهد.

طراحی نسل فعلی سوبارو BRZ بسیار محافظه‌کارانه است اما رندر موردنظر پیش‌نمایشی از خودروی گیرا و متفاوتی است. به‌طور مثال در طراحی این خودرو از کانسپت سوبارو STI ویویز پرفورمنس الهام گرفته شده که این موضوع در چراغ‌های جلوی تیز و زاویه‌دار خود را به خوبی نشان می‌دهد.

جلوپنجره‌ی گوشه‌دار و یک جفت ورودی هوای بزرگ نیز باعث افزایش ابهت رندر BRZ جدید شده‌اند. جدای از نمای جلو تغییر زیادی مشاهده نمی‌شود اما خب می‌توان به خطوط کاراکتری جدیدی اشاره کرد که روی کاپوت، درها و پانل‌های سه‌چهارم جلو و عقب بکار رفته‌اند.

[دانلود ویدئو]

به همین خاطر این رند علیرغم آنچه حس می‌شود تکاملی است تا کاملاً جدید. در مقابل یک طراح دیگر با نام Josh Byrnes رندری کاملاً متفاوت و قابل‌توجه از نسل بعدی تویوتا ۸۶ را منتشر کرده است که دارای استایل بسیار متفاوت و عجیبی است که تقریباً هیچ شباهتی به نسل فعلی این خودرو ندارد.


مهم نیست که نسخه‌های تولیدی تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ جدید چه شکلی خواهند بود چراکه امیدواریم ژاپنی‌ها به حرف‌های مشتریان گوش کرده و پیشرانه‌ی قوی‌تری را در دل این خودروها قرار دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    کدام یک را بیشتر می پسندید ؟؟؟؟
    تویوتا GT۸۶ : لایک ????
    سوبارو BRZ : دیسلایک ????

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      این 2تا ساختار و مشخصات فنی شون یکیه
      ظاهر مشابهی هم دارن.در واقع یه ماشینن با 2تا مارک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ADAK

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    بعد از معرفی سوپرا جدید
    تا اسم معرفی مدل جدید از تویوتا میاد ؛ بدنم میلرزه …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا