سوزوکی

تولد سوزوکی جیمنی 6 چرخ در فضای مجازی!

نسل جدید سوزوکی جیمنی واقعاً گل کرده است. فروش این خودرو در برخی بازارها به حدی بالا بوده که لیست انتظار طولانی برای آن تشکیل شده است. همچنین سوزوکی با نمایش کانسپت های جذابی همچون جیمنی سوروایو پتانسیل‌های بالای آن را نشان داده است. البته چیزی که تاکنون ندیده‌ایم نسخه‌ی ۶ چرخ جیمنی بوده ولی به لطف رندرهای جدید منتشر شده می‌توانیم این خودرو را در فضای مجازی ببینیم.


این تمرین فتوشاپی کار استودیوی طراحی SRK بوده و می‌توانید کل فرایند تبدیل جیمنی به خودرویی ۶ چرخ را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. فرمول این کار ساده اما ثابت شده است به گونه‌ای که ابعاد کلی جیمنی افزایش یافته تا فضا برای جا دادن اکسل اضافه ایجاد شود و همچنین جیمنی شکل یک پیکاپ را به خود گیرد.


طراحان همچنین از برخی قطعات G کلاس ۶ چرخ استفاده کرده‌اند اما خب مقیاس آن‌ها مناسب ابعاد جیمنی شده است. لاستیک‌های آفرود و وینچ روی سپر جلو نیز برای ایجاد حالت خشن و خارج جاده اضافه شده‌اند. نهایتاً به تجهیزات اضافی بخش عقب و روف راکی می‌رسیم که باعث تولد خودرویی عالی برای گردش در خارج جاده شده است.


کمتر از ۶ ماه از حضور جیمنی جدید در بازار می‌گذرد بنابراین خیلی زود است که درباره‌ی تصمیم سوزوکی برای ساخت چنین خودرویی سخن بگوییم. حدس ما این است که در صورت تولید چنین خودرویی، جیمنی کاملاً کانسپت باقی خواهد ماند زیرا تقاضا برای چنین خودرویی می‌تواند بسیار پایین باقی بماند.

البته احتمال تولد چنین خودرویی در دنیای واقعی و توسط تیونرها وجود دارد. ما قبلاً شاهد تبدیل این خودرو به نسخه‌های Little D و Little G بوده‌ایم بنابراین اضافه کردن یک اکسل به این خودرو خیلی سخت نخواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    حالاکه فکر میکنم کارایی که من با فتوشاپ انجام میدم همش بچه بازیه? فتوشاپ یعنی این؛ سرعت فیلمو آوردم پایین بفهمم چکار کرد.
    جیمنی عالیه خیلی حرکتا میشه روش زد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      دقیقا همینو میخواستم بگم نسل جدید جیمنی چقدر سر و صدا به پا کرده!!!
      پرنده اقبال روی شانه ای سوزوکی در بازار شاسی بلند پسند
      با این محصول بازار پسند و البته ارزان نشسته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    گفتید رندر ، یاد خودروبانک افتادم که گاهی رندر های تیونینگ میزاره ، هی میپرسن هزینه کاری که کردید چقدر شده؟ حیف پولی که خرج کردید! و …?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۱۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    فکر نمیکردم فتوشاپ انقدر باحال باشه.
    دوستان فتوشاپ کار اگه بخوام یاد بگیرم با سطح یادگیری متوسط چقدر طول میکشه به این سطح برسم که همچین کارایی بکنم؟
    آیا بطور خودآموز با نرم افزارهای آموزشی هم میشه تا این سطح یاد گرفت؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۴ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (202 ديدگاه)

      یه هفته یاد میگیری
      اگه دوستات کار با فتوشاپ بلدن ازشون یاد بگیری راحتتره در غیر این صورت با فیلم و کنجکاوی خودت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mohamad

      ۱۴ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (812 ديدگاه)

      فتوشاپ – افتر افکت – سینما 4D – مایا – 3D max و… فکر میکنم آینده بدجور متعلق به گرافیک و انیمیشن و فیلم سازی سه بعدی باشه و روز به روزم نیاز به این ابزار بیشتر حس میشه پس حتما کار با یکی دوتا از این برنامه ها را یاد بگیر اما فکر میکنم پروسه یادگیری آنچنان زمان بر نباشه چیزی که وقت زیادی میگیره خروجی هستش که عمدتا بصورت تیمی و گروهی انجام میشه. بخصوص انیمیشن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا