سئاتموتورسیکلت

معرفی اسکوترهای برقی سئات با برندی جدید

معرفی اسکوتر برقی و مفهومی سئات در سال پیش راه‌ها برای تولید نسخه تولیدی با نام eScooter 125 باز کرده است. این خودروساز اسپانیایی هم‌اکنون برند حمل‌ونقل شهری با نام سئات MO را معرفی کرده است.

سئات MO eScooter 125 یک موتورسیکلت برقی طراحی شده برای آسان‌تر کردن حمل‌ونقل شهری است. این اسکوتر از پیشرانه الکتریکی ۱۲ اسب بخاری و باتری ۵.۶ کیلووات ساعتی با شعاع حرکتی ۱۲۵ کیلومتری استفاده می‌کند.

این اسکوتر که در واقع معادل یک موتورسیکلت ۱۲۵ سی‌سی است هم برای استفاده شخصی و هم شرکت‌های اشتراک سواری در نظر گرفته شده است. اسکوتر برقی سئات گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری داشته و با آن می‌توان شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعتی را تجربه نمود.

موضوع جالب اینکه باتری یاد شده را می‌توان جدا کرده و در خانه شارژ کرد. البته این باتری زمانی که روی موتورسیکلت نصب باشد هم قابل شارژ خواهد بود. سئات کار طراحی این سیستم را با در نظر گرفتن مشتریان سازمانی انجام داده زیرا آن‌ها به راحتی می‌توانند باتری‌ها را تعویض کرده و کمترین میزان هدر رفت وقت را داشته باشند.

موتورسیکلت برقی سئات دارای حالت‌های رانندگی شهری، اسپورت و اکو و همچنین دنده‌عقب می‌باشد. eScooter 125 دارای طراحی مدرنی بود و می‌توان آن را با سه رنگ قرمز، آلومینیومی تیره و سفید سفارش داد.

MO eScooter 125 همچنین دارای محفظه کلاه ایمنی برای دو نفر در زیر صندلی می‌باشد. دو پورت USB و برنامه ردیابی موتورسیکلت نیز جزو دیگر ویژگی‌های اسکوتر سئات است.

این شرکت علاوه بر اسکوتر یاد شده از نسخه تولیدی eKickScooter 65 نیز رونمایی کرده است.

این اسکوتر دارای طراحی خاص مشتریان ناوگانی بوده و با یک‌بار شارژ مسافت ۶۵ کیلومتری را طی می‌کند. این برد به لطف استفاده از باتری ۵۵۱ وات‌ساعتی به دست می‌آید. به ‌منظور هماهنگی با قوانین برخی بازارها همچون آلمان، حداکثر سرعت این وسیله نقلیه به ۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

eKickScooter 65 از لاستیک‌های پنوماتیک تیوبلس استفاده کرده و دارای ترمز کاسه‌ای در جلو و ترمز الکترونیکی در عقب است. محصول جدید سئات هم دارای سه حالت رانندگی اکو، درایو و اسپورت بوده و آن را می‌توان با رنگ قرمز سفارش داد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر.عارف

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (876 ديدگاه)

    نمیدونم چرا مسئولین ما هنوز به این درک نرسیدن که موتورهای برقی برای تهران تقریبا واجب بنظر میرسه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      دقیقا کدوم مسئول رو میگی!!؟
      مسئولان فعلا سرگرم خوردن و بردن هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ابی

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بچه ها الان اواخر دولت محترمه هستش .. همه سرگرم بستن چمدوناشون هستن … موتور برقی کیلو چند…..

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا