شورولتلامبورگینی

دوئل لامبورگینی اونتادور و شورولت کوروت

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور سوم، قسمت پانزدهم، سومین دوئل از گروه سوپراسپرت‌ها. در این قسمت دو خودروی سوپراسپرتی دربرابر هم قرار می‌گیرند که با وجود تفاوت‌هایی بنیادین با هم، علاوه بر عملکردی نزدیک به هم، دلایلی برای انتخاب هرکدام از آنها نیز قابل ذکر است.

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس-آام‌گ GT و آستون‌مارتین ونتیج

مجموع آراء: 1369

آراء مرسدس-آام‌گ GT: 857

آراء آستون‌مارتین ونتیج: 512

پیروز دوئل: مرسدس-آام‌گ GT با کسب 62 درصد از کل آراء

 

آستون‌مارتین ونتیج

مرسدس-آام‌گ GT

مرسدس-آام‌گ GT

لامبورگینی اونتادور

شورلت کوروت

؟

لامبورگینی اوراکان

دوج وایپر

؟

 

لامبورگینی اونتادور

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2011

نسل کنونی: اول

ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 322 دستگاه

 

شورولت کوروت

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت 2013

نسل کنونی: هفتم

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 613 دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

لامبورگینی اونتادور S

شورولت کوروت ZR1

پیشرانه 6.5 لیتری V12 6.2 لیتری V8
تنفس طبیعی سوپرشارژ
قدرت 740 اسب بخار 755 اسب بخار
گشتاور 690 نیوتن متر 970 نیوتن متر
گیربکس 7 سرعته نیمه‌اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا 96 2.9 ثانیه 3.0 ثانیه
مسافت 400 متر 10.7 ثانیه 10.8 ثانیه
حداکثر سرعت 350 کیلومتر/ساعت 340 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 19.6 لیتر (ترکیبی) 15.7 لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک 90 لیتر 70 لیتر
طول 4.80 متر 4.56 متر
فاصلهٔ محوری 2.70 متر 2.71 متر
وزن 1860 کیلوگرم 1665 کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن 1 به 2.5 1 به 2.2
حجم صندوق بار 140 لیتر 424 لیتر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه آمریکا 402,995 دلار 56,590 دلار
قیمت مورد بررسی 494,195 دلار 119,995 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه

  1. BehNam

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (115 ديدگاه)

    لامبو❤

    1. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      صد در صد لامبورگینی 💪💪💪

      1. f35

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (111 ديدگاه)

        فکر میکردم کوروت به راحتی حذف شه مثل دوئل های قبلی ولی داره پا به پا لامبورگینی میاد بالا اما در اخر حذف میشه ولی با اختلاف کم
        چون اینجا ناو جنگی و فضا پیما و جنگنده و …. رو هم ملت جلو لامبو حذفش میکنند

        1. سورنا

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (608 ديدگاه)

          نکنن ؟

          خداوکیلی جایی که لامبو و فراری و اینا باشن مگه میشه ماشین دیگه ای دیده بشه ؟ !!!!!!

        2. wick

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          ایول چه مثال خوبی ملت هر چی رو به اسم میشناسن
          لامبو اسم بزرگی داره ولی برتری فکر نکنم 😎💪

      2. یاشار اسدی

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (104 ديدگاه)

        میگم موتور ترند 400 متر رو با آونتادور اس تو 10.5 ثانیه ثبت کرد…این چرا نوشته 10.7

    2. یانکی

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (965 ديدگاه)

      این مقایسه اشتباه به خدا ربطی به هم ندارن لامبو تو دسته ماشینهایه بسیار گرونه که تعداد انگشت شماری دست رسی دارن و فقط برا عشق و حال و نمایشه.ولی کوروت با قیمتی که در دسترس عده بسیار زیادی هستش و با توجه به صندوق بزرگ و مصرف مناسب میشه باهاش یه مسافرت توپ هم رفت.نمایش هم داد و در آخر یه لامبو هم باهاش به جاک و خون کشید.

      1. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        نه عزیزم کوروت واس کسیه که پول لامبو نداره و شبا خوابشو میبینه و مجبوره کوروت بخره
        اره از رتبه کوروت تو درگ امسال موتور ترند معلومه چقدر میتونه به خاک و خون بکشه! از هوراکان پرفورمانته هم باخت و چهارم شد تو درگ امسال بعد میگی خاک و خون؟ تو نوربرگ رینگ هم که اصلا در افق محو هست کوروت!
        درگ موتور ترند و همچنین پیست نوربرگ رینگ نشون دادن که چرا قیمت لامبو اینقدر بیشتر از کوروت هست!

        سخن بزرگان: لامبو واس نمایشه :)))

      2. Kurtz

        ۸ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (11346 ديدگاه)

        لامبو باهاش به خاک و خون کشید 😳
        چرا اینقدر اصرار به استفاده از کلمات حماسی دارید ، جایی که هیچ کاربرد و ارزشی ندارن؟
        کوروت به خاک و خون کشیدنش کجا بود؟!
        کوروت 2018 در هیچ زمینه ای به اونتادور برتری نداره و در هیچ جا ، حریف انتادور نمیشه

        اونتادور یک گلادیاتور ایتالیایی 450 هزار دلاری ، کوروت یک “جاستین بیبر” آمریکایی که خود سازندش هم میدونه بیشتر از یک نُهُم اونتادور ، ارزش نداره!

        جاستین بیبر رو با اون استایل جلف ، خالکوبی ها و گردن بند و موهای ژولیده و بهم ریخته و شلواری که فاقش تا زانوهاش میرسه و اینقدر گشاده که دو نفر دیگه توش جا میشن ، تصور کن تا بفهمی فرقش با یک جنگجوی خوش پوش ایتالیایی چیه !

        1. wick

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          به جای این همه توصیف الکی یه نگاه به رکورد کوروت در تست کارانددرایور بنداز که لامبو پنج ثانیه عقب بود والا 😎💪

        2. Kurtz

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11346 ديدگاه)

          نابغه ، اون هوراکان پرفورمنته بود

        3. Kurtz

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11346 ديدگاه)

          همون پرفورمنته هم خیلی پیست ها ZR1 رو شکست داده

    3. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      لامبورگینی اونتادور

      تنفس طبیعی – چهارچرخ محرک – فرمان پذیری چهار چرخ – 0 تا100 کمتر – 0تا400 کمتر – حداکثر سرعت 370 ثبت شده و………. و در نهایت یکی از بهترین طراحی قرن 21 بیست و یکم

      این رو هم باید مدنظر قرار داد که اونتادور S میان رده اونتادور هستش در حالی که رقیب قویترین نسخه کوروت هستش.

      1. ADAK

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (821 ديدگاه)

        این رو هم باید مدنظر قرار داد که
        اونتادور 400 هزار دلار
        کوروت 50 هزار دلار

        1. Reza

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          جناب ADAK

          امکانات و تکنولوژی های بکار رفته و استهلاک قطعات خودرو هم مهمه که اونتادور از هر لحاظ کامل تره و پوست و استخون نیست. 👌👌👌
          صدای اونتادور مرده هارو زنده میکنه، همه اینارو باید مدنظر قرار بدی 💪💪💪

        2. Kurtz

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11346 ديدگاه)

          اونتادور 400 هزار دلار
          کوروت 50 هزار دلار

          همین دو جمله اندازه ی یک مقاله حرف توشه

    4. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      یکی از اتفاقات مهم بیست و یکم رونمایی از لامبورگینی اونتادور بود . خدای طراحی 💪💪💪
      یادش بخیر دنیا رو متحول کرد. همه جهان مجذوبش شده بودند 👌👌👌

    5. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      لامبورگینی اونتادور 2011 درقبال کوروت 2019

      کوروت حتی نمیتونه مقابل پرفورمانته بایسته چه برسه به اونتادور، ببین اگه SVJ بود چیکار میکرد 💪💪💪

      1. Amir Machine

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (675 ديدگاه)

        اونتادور 2011 در برابر کوروت 2019؟؟!!
        خوبه اون بالا هم نوشته
        اگه نسخه پایه دو ماشین رو در نظر بگیریم که اونتادور 2011 و کوروت 2013 هست
        اگه هم نسخه‌های S و ZR1 رو در نظر بگیریم، اونتادور S تو نمایشگاه ژنو 2017 و کوروت ZR1 تو نمایشگاه دبی 2017 رونمایی شدن
        تو کل‌کل‌های مسخره و بچگونه‌تون دیگه دروغی به این فاحشی تحویل هم ندین

        1. Reza

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          جناب Amir mashine نسخه S اونتادور فرقی با نسخه پایه نداره.
          فقط و فقط نسخه های SV وSVJ با بقیه فرق دارند.
          پس اونتادور S همون نسخه پایه هستش.
          فقط چند تا امکانات مثل سیستم فرمان پذیری چهار چرخ و … بهش اضافه شده.
          با 40 اسب بخار قدرت بیشتر که اصلاً به چشم نمیاد.

        2. Amir Machine

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (675 ديدگاه)

          Reza دوست عزیز
          اگه نسخۀ S اونتادور فرق چندانی با نسخۀ پایه نداره پس کوروت ZR1 هم فرق چندانی با Z06 نداره چون هردو از موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ استفاده میکنن فقط ZR1 حدود 100 اسب بخار قوی‌تره و تجهیزات آئرودینامیک داره.
          اینطور که نمیشه استدلال کرد، اونتادور S مدل جدیدیه که سال 2017 معرفی شده و با دانش جدید لامبورگینی ارتقاء پیدا کرده، همونطوری که کوروت ZR1 هم یه مدل جدیده اما پایۀ هردوی این ماشین‌ها به سال 2011 و 2013 برمیگیرده.
          پس یا باید زمان معرفی مدل‌های پایه رو باهم مقایسه کرد یا S و ZR1
          —————————————–
          آرمان از دور صاعقۀ 2018 کار اند درایور جه خبر؟
          انگار کوروت 120 هزار دلاری از یه شرکتی که تخصصش سوپراسپرت‌سازی نیست، مک‌لارن و لامبورگینی 280 هزار دلاری رو جا گذاشته؟
          شنیدم انگار کاماروی پایۀ 270 اسبی هم استینگر عزیزت رو از صفحه روزگار محو کرده؟! درسته؟
          این استینگر همون ماشینی نیست که میگفتی خودروی سال موتورترند شده؟ لینکش رو نیاوردی آخرش؟ یا هنوز داری دنبالش میگردی؟
          لینک رو بده دیگه منتظرم

      2. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        رضا ول کن Amir machine رو
        این همونیه که گفت ٢٠۶ صندوق دار زیرپام از کیا استینگر خیلی بهتره و با اون عوضش نمیکنم 🙁
        بنده خدا از محو شدن کوروت تو درگ موتور ترند و پیست نوربرگ رینگ ناراحته هنوز تو دیگع نمک رو زخمش نپاش 🙁

    6. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      اینم بگم توی همین پدال هم دیدیم که همین کوروت ZR1 از هوراکان 4-610 افسانه ای خورد 😅 😅 😅

      اصلاً این دوتا قابل قیاس نیستن 😎😎😎

      1. Alireza

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (439 ديدگاه)

        جناب رضا اصن کوروت بدترین ماشین اوکی
        بیا با حرف اضافی نزدن و توهین بی دلیل هم خودتو خراب نکن هم اعصاب مارو

    7. wick

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      بالا مینوسیم همه ببیند همین دیروز در پیست کوروت نشون داد چی هست فیلم دیشب ببینید !😎💪

      1. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        کدوم پیست؟ کوروت تو پیست نوربرگ رینگ : 404 not found :))))
        میدونی کیا أولن اونجا که :))

        1. wick

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          همه چی که نوربرگ رینگ نیست
          پیست های دیگه هم هستن ولی یه چیز جالب دیروز بود در فیلم
          اینکه کل اسپورت سازی کره در حد کامارو مدل پاییه هم نیست 😎💪

  2. رضا

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    کوروت به خاطر قابلیت اطمینان بالاتر و قیمت مناسب تر

    1. Just bentley continental

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (534 ديدگاه)

      کی گفته کروت از لامبو قابل اطمینان تره!

    2. نیما

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (20 ديدگاه)

      قابلیت اطمینان بالاتر …
      جک سال :|‌

    3. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      آقا رضا

      اصلاً قابل اطمینان یعنی چی؟ 😂😂😂
      حرف نداری بگی، همینطوری یه چیزی انداختیا 😂😂😂😀😀😀

  3. كامي

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    لامبو ♥️

  4. پیکان جوانان گوجه ای

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (965 ديدگاه)

    کوروت تو گرونترین مدلشم باز خیلی ارزونه در برابر رقبا

  5. Amir

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (713 ديدگاه)

    تفاوت قیمت هارو نگاه!کوروت یه سوپر اسپرت جذاب و فوق العادست اما اینجا به هیچ وجه نمیشه از لامبو گذشت.

  6. (Saeed(peugeot

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (326 ديدگاه)

    لامبورگینی و من سرتر از همه سوپر اسپرت ها میدونم…..
    لامبو عشققققققه💎

  7. ساسان

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (929 ديدگاه)

    بین اونتادور ها واقعا” نمیتونم با مدلsارتباط بگیرم.مدل پایه ی اونتادور رو بیشتر از مدلsمیپسندم شخصا”…بخصوص با طراحی سپر جلو مدل sهیچ رقمه نمیتونم کنار بیام.
    تصاویر بیشتر از دو خودرو در محیط شهری:
    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_6.jpg
    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_3.jpg
    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_7.jpg

    اونتادورsدرمحیط شهری:

    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/10/07/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c155107102018193819_4.jpg
    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/10/07/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c155107102018193819_10.jpg
    https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/04/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c541904092018101719_1.jpg

  8. sina

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2001 ديدگاه)

    لامبو رو خعلی دوست دارم ولی از طرفی کوروت هم خعلی ارزونتره.
    رای نمیدم.

  9. VIPER

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    تو این مقایسه مشخصه برد کدوم طرفه
    اگه شخصی پول دار بودم هردو رو میخریدم اگه نه
    کروت
    هردوشون ماشینایی هستند که باید خریداری کرد

  10. حمیدرضا

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2397 ديدگاه)

    نتونستم به کوروت رای ندم

  11. OMID

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1204 ديدگاه)

    من نمیتونم رای بدم واقعا
    از یک طرف کروت با قیمت خیلی خیلی کمتر و حسی که انگار بهش ظلم شده و از طرفی لامبوی وحشی و زیبا با صدای گوشنواز
    واقعا نمیشه باعث حذف یکیشون شد😫😞

  12. آاآاآرماآآان٤٤

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    قطعا لامبو
    بعضی ها میگن قیمت کمتر کوروت و فلان! خب قیمت کمتر نتیجش تکنولوژی کمتر و کیفیت کمتره!
    نمیشه لامبو یا اصلا ایتالیایی رو ول کرد رفت سراغ امریکایی! اونم تو بحث سوپر اسپرت!
    واقعا سرتره اونتادور

    1. OMID

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      اگه قراربود که اینجوری باشه میبایستی لامبورگینی به نسبت قیمتش (چهار برابر ) سریع ترباشه اما خب نیست
      ولی اصلا از لامبورگینی هم نمیشه گذشت
      موتور تنفس طبیعی صدا و رخ زیبا و وحشی و هیولا واقعی درپیست اما حق کوروت هم نباید ضایع بشه

  13. Alireza

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (439 ديدگاه)

    لامبو فوق العادس و ماشین بهتریه شکی توش نیس.
    ولی من ماشینی ک میخوام داشته باشم تو هر رقابتی کوروت هستش

  14. امیر

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2119 ديدگاه)

    هردو دوس داشتنی
    صدای هرکدوم به تنهایی ادمو دیوانه میکنه
    از لحاظ فنی ک زیاد فرقی نمیکنن (البته تو پیست قطعا لامبو با انبوهی از تکنولوژی برتره)
    دلم نمیاد لامبو رو انتخاب نکنم اما وقتی بحث قیمت باشه چاره ای نیس ک کوروتو انتخاب کنم

  15. R

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (210 ديدگاه)

    لامبو عشقه تو سگمنت خودش هیچ رقیبی نداره چون تکه ❤

    1. Ahmad..F12

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2530 ديدگاه)

      تو سگمنت خودش رقیبی نداره؟؟؟!!!!😟

      من دیگه حرفی ندارم…

  16. net

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    چراغ عقب و چراغ جلو کوروت نیاز به طراحی جدید داره

    1. Mopar Or No Car

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      یه سایت هست به اسم چراغ دات کام. به نظرم اونجا عضو بشی بهتره. اینجا پداله.

  17. سام

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (706 ديدگاه)

    بی شک شورولت کوروت اتومبیل ارزشمندتر و کاربردی تری بوده و منتخب من در این دوئل خودرویی است.جایی که بحث کارآمدی و استفاده روزمره مطرح باشد کوروت زیبا و دوست داشتنی لامبو ی ظریف و گران قیمت را به راحتی زیر پا می گذارد!

  18. حسن

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    واقعا بعضی از مخاطبای این پیج خسته نشدن از این همه به هم گیر دادن، ببخشید که اینو می گم، داره کم کم حس مهد کودک بهم دست میده وقتی کامنت ها رو می خونم! شاید چون 30 یا 40 تا کامنت دارم فکر کنید تازه اومدم و این پیج رو دنبال می کنم. نه این طور نیست دقیقش رو یادم نیست ولی مطمئنم بیش از 5 سال هست هر روز یه نیم ساعت وقت می زارم و میام خبرهای جدید و نظرات مخاطبان رو چک می کنم. ولی این چند وقت اخیر چندتا از مخاطبان واقعا دارن جو رو خراب می کنن. خواهش می کنم از اون چند نفر که کل کل بچگونشون رو ببرن جای دیگه! از روز اول هم این دوئل ها بیشتر جنبه فان داشتن و بیشتر برای شناخت نظرات شخصی افراد بوده. مثلا همین دوئل لامبورگینی و کوروت، واقعا جفتشون شاهکارن، و این واضح هست که یه ماشینی 400 هزار دلاری از یه ماشین 150 هزار دلاری (حدوداً) بهتره. اما با پول پرداختی برای کوروت هیچ گزینه بهتری ندارین و حتی از خیلی از ماشین های گرون تر از خودشم پرفرمنس بهتری داره.

    1. Sajjad

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1639 ديدگاه)

      بله حرف شما کاملا درست
      ولی کو گوش شنوا؟!
      نمیدونم کی این سایت رو به این چند نفر نشون داد!

  19. Infinite

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (411 ديدگاه)

    خودروی “بروس وین” انتخاب من هست.
    The Dark Knight Rises

  20. Mopar Or No Car

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    با وجود عملکرد نزدیک به هم، آونتادور نسخه پایه حدود 7 برابر و نسخه مورد بررسی 4 برابر قیمت کوروت هست. اگه قرار باشه بدون پرداخت پول انتخاب کنم آونتادور ولی در واقعیت قطعا کوروت.
    به موارد بالا پیشینه وزین کوروت رو هم باید اضافه کرد.
    ضمنا حسن کوروت اینه که بعد از نیم ساعت رانندگی آتیش نمیگیره.

    1. شاهین

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (746 ديدگاه)

      اون اتیش گرفتنا بخاطر سیستم اگزوز بوده و بکفایر های فابریکی که اونم حل شد. الان اونتادور موقع شتابگیری اتیش میده بیرون جای دود!
      الان بگرد ببین کدوم ماشین فابریکی بک فایر میزنه مثل اونتادور

      1. Mopar Or No Car

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        شاهین عزیز قسمت آخر کامنتم جنبه شوخی داشت. آونتادور و لافراری و 720S و 911 و کوروت و فورد جی تی و … ماشینهایی هستند که اگه کسی گفت از یکیشون خوشم نمیاد مطمئنا طرف فکر میکنه ماشین بازه.
        حالا انتخاب بینشون سلیقه ایه.

    2. مانی

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1829 ديدگاه)

      این لامبو جایگزین مورسیه لاگو شده که خودش جایگزین دیابلو شده
      دیابلو جایگزینِ کانتاش شده و کانتاش جایگزین میورا
      پس میبینی‌ که پیشینه لامبورگینی هم خیلی‌ وزینه
      هیچ وقت نباید انتظار داشته باشی‌ یه ماشین با تیراژ پائین و پرستیژ خیلی‌ بالا هم قیمت یه شورلت باشه
      لابد پاگانی زوندا با اون قیمت نجومی که کلی‌ هم طالب داره و روز به روز قیمتش بالا میره باید هم قیمت شورلت باشه
      و اینکه واسه شورلت واقعا افتخار بزرگیه که بعد نیم ساعت رانندگی‌ ماشینش آتش نمیگیره

      1. Mopar Or No Car

        ۸ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        اولا همون میورا در سال 1966 یعنی سه سال بعد از تاسیس لامبورگینی تولید شده و‌کوروت 1953. ضمنا شرکتی که فقط سوپر اسپرت تولید میکنه و فقط یکی دو مدل همزمان رو خط تولید داره رو نباید اینجوری مقایسه کنی چون همه ی محصولاتشون جایگزین مدل قبلی هستن.
        در مورد آتیش گرفتن منظورم نقص آونتادور بود نه مزیت کوروت.
        در مورد پاگانی هم داستانش کلا متفاوته. یک اثر هنری و کلکسیونی هست که شما کمتر میبینی تو مسابقات شرکت کنه چون عملکرد فنیش تو اولویت نیست. اما کسی که اینهمه پول به آونتادور میده انتظار عملکرد بالایی داره نه اینکه تفاوت جزیی تو عملکرد نسبت به یک ماشین 60 هزار دلاری داشته باشه.

        1. مانی

          ۹ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1829 ديدگاه)

          عملکرد فنی‌ فانتوم هم کمی‌ بهتر از مدل‌های میباخ مرسدس هست شاید هم بهتر نباشه
          اما قیمت مدل‌های رده بالا رلزریس فانتوم کجا و مرسدس کجا
          اینم دقیقا همونه

        2. Mopar Or No Car

          ۹ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          دوست عزیز شما انگار خودتو زدی به اون راه
          من میگم تو بخش ماشینهای لوکس عملکرد فنی اولویت اول نیست باز میای عملکرد فانتوم و مایباخ رو مقایسه میکنی؟
          ما داریم اینجا در مورد دو تا ماشین پرفورمنس بالا صحبت میکنیم پس مقایسه ی عملکردشون خیلی مهمه.

  21. شاهین

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (746 ديدگاه)

    من بین کل ماشینا لامبورگینی رو میپرستم دوسش ندارم!
    کوروت هم قیمتش کمه و قطعا طرفدارای زیادی داره اما از اونتادور نمیشه گذشت
    باز اگر کوروت نسل قدیم بود شاید انتخابش میکردم اما این نسلش اصلا به دل نمیشینه از لحاظ ظاهری
    و اینکه دوئل بین هوراکان و وایپر ….. وایپر رو انتخاب میکنم چون بهترین امریکایی بود بنظرم. مردونه حجیم بود نه الکی

  22. Ahmad..F12

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2530 ديدگاه)

    انتخاب این دو واقعا دلیه…

    روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش، ولی قطعا انتخاب یک فرد ریچ و لاکچری که بیشتر احساسی نظر میده و براش چیزای دیگه ای مثل پرستیژ و قیمت بالاتر مهمه ، اونتادور خواهد بود.

    من خودم ۲ دیقه ای بین انتخاب منطقی و احساسی گیر کرده بودم ..!!!!😄

    1. ساسان

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (929 ديدگاه)

      روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش؟!!
      اونتادور با اسب بخار کمتر و گشتاور بسیار کمتر شتاب تا96 بهتر…1/4مایل بهتر..و تاپ اسپید بهتر داره.
      مگراینکه منظورتون مصرف سوختو قیمت وحجم صندوق بارو ازاین دست موارد باشه.ولی عملکردفنی که روی کاغذ لامبو بهتره!

  23. net

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    تشکر از پدال کیفیت عکس در این پست کوروت و لامبورگینی خیلی خوبه.لامبورگینی برای سواری در شهر جالب نیست ولی کوروت خوب هست برای رانندگی در شهر و خطوط نرمی داره و خط تیز مثل لامبورگینی نداره و کوروت امریکایی هست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن