شورولتلامبورگینی

دوئل لامبورگینی اونتادور و شورولت کوروت

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور سوم، قسمت پانزدهم، سومین دوئل از گروه سوپراسپرت‌ها. در این قسمت دو خودروی سوپراسپرتی دربرابر هم قرار می‌گیرند که با وجود تفاوت‌هایی بنیادین با هم، علاوه بر عملکردی نزدیک به هم، دلایلی برای انتخاب هرکدام از آنها نیز قابل ذکر است.

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس-آام‌گ GT و آستون‌مارتین ونتیج

مجموع آراء: ۱۳۶۹

آراء مرسدس-آام‌گ GT: 857

آراء آستون‌مارتین ونتیج: ۵۱۲

پیروز دوئل: مرسدس-آام‌گ GT با کسب ۶۲ درصد از کل آراء

 

آستون‌مارتین ونتیج

مرسدس-آام‌گ GT

مرسدس-آام‌گ GT

لامبورگینی اونتادور

شورلت کوروت

؟

لامبورگینی اوراکان

دوج وایپر

؟

 

لامبورگینی اونتادور

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۱

نسل کنونی: اول

ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۲۲ دستگاه

 

شورولت کوروت

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳

نسل کنونی: هفتم

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۶۱۳ دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

لامبورگینی اونتادور S

شورولت کوروت ZR1

پیشرانه ۶.۵ لیتری V12 ۶.۲ لیتری V8
تنفس طبیعی سوپرشارژ
قدرت ۷۴۰ اسب بخار ۷۵۵ اسب بخار
گشتاور ۶۹۰ نیوتن متر ۹۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته نیمه‌اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۹ ثانیه ۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۷ ثانیه ۱۰.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر/ساعت ۳۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۹.۶ لیتر (ترکیبی) ۱۵.۷ لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۷۰ لیتر
طول ۴.۸۰ متر ۴.۵۶ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۷۰ متر ۲.۷۱ متر
وزن ۱۸۶۰ کیلوگرم ۱۶۶۵ کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن ۱ به ۲.۵ ۱ به ۲.۲
حجم صندوق بار ۱۴۰ لیتر ۴۲۴ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه آمریکا ۴۰۲,۹۹۵ دلار ۵۶,۵۹۰ دلار
قیمت مورد بررسی ۴۹۴,۱۹۵ دلار ۱۱۹,۹۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه

  1. BehNam

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (115 ديدگاه)

    لامبو❤

    1. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      صد در صد لامبورگینی 💪💪💪

      1. f35

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (111 ديدگاه)

        فکر میکردم کوروت به راحتی حذف شه مثل دوئل های قبلی ولی داره پا به پا لامبورگینی میاد بالا اما در اخر حذف میشه ولی با اختلاف کم
        چون اینجا ناو جنگی و فضا پیما و جنگنده و …. رو هم ملت جلو لامبو حذفش میکنند

        1. سورنا

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (676 ديدگاه)

          نکنن ؟

          خداوکیلی جایی که لامبو و فراری و اینا باشن مگه میشه ماشین دیگه ای دیده بشه ؟ !!!!!!

        2. wick

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          ایول چه مثال خوبی ملت هر چی رو به اسم میشناسن
          لامبو اسم بزرگی داره ولی برتری فکر نکنم 😎💪

      2. یاشار اسدی

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (104 ديدگاه)

        میگم موتور ترند ۴۰۰ متر رو با آونتادور اس تو ۱۰.۵ ثانیه ثبت کرد…این چرا نوشته ۱۰.۷

    2. یانکی

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      این مقایسه اشتباه به خدا ربطی به هم ندارن لامبو تو دسته ماشینهایه بسیار گرونه که تعداد انگشت شماری دست رسی دارن و فقط برا عشق و حال و نمایشه.ولی کوروت با قیمتی که در دسترس عده بسیار زیادی هستش و با توجه به صندوق بزرگ و مصرف مناسب میشه باهاش یه مسافرت توپ هم رفت.نمایش هم داد و در آخر یه لامبو هم باهاش به جاک و خون کشید.

      1. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        نه عزیزم کوروت واس کسیه که پول لامبو نداره و شبا خوابشو میبینه و مجبوره کوروت بخره
        اره از رتبه کوروت تو درگ امسال موتور ترند معلومه چقدر میتونه به خاک و خون بکشه! از هوراکان پرفورمانته هم باخت و چهارم شد تو درگ امسال بعد میگی خاک و خون؟ تو نوربرگ رینگ هم که اصلا در افق محو هست کوروت!
        درگ موتور ترند و همچنین پیست نوربرگ رینگ نشون دادن که چرا قیمت لامبو اینقدر بیشتر از کوروت هست!

        سخن بزرگان: لامبو واس نمایشه :)))

      2. RoadRunner

        ۸ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (11358 ديدگاه)

        لامبو باهاش به خاک و خون کشید 😳
        چرا اینقدر اصرار به استفاده از کلمات حماسی دارید ، جایی که هیچ کاربرد و ارزشی ندارن؟
        کوروت به خاک و خون کشیدنش کجا بود؟!
        کوروت ۲۰۱۸ در هیچ زمینه ای به اونتادور برتری نداره و در هیچ جا ، حریف انتادور نمیشه

        اونتادور یک گلادیاتور ایتالیایی ۴۵۰ هزار دلاری ، کوروت یک “جاستین بیبر” آمریکایی که خود سازندش هم میدونه بیشتر از یک نُهُم اونتادور ، ارزش نداره!

        جاستین بیبر رو با اون استایل جلف ، خالکوبی ها و گردن بند و موهای ژولیده و بهم ریخته و شلواری که فاقش تا زانوهاش میرسه و اینقدر گشاده که دو نفر دیگه توش جا میشن ، تصور کن تا بفهمی فرقش با یک جنگجوی خوش پوش ایتالیایی چیه !

        1. wick

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          به جای این همه توصیف الکی یه نگاه به رکورد کوروت در تست کارانددرایور بنداز که لامبو پنج ثانیه عقب بود والا 😎💪

        2. RoadRunner

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11358 ديدگاه)

          نابغه ، اون هوراکان پرفورمنته بود

        3. RoadRunner

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11358 ديدگاه)

          همون پرفورمنته هم خیلی پیست ها ZR1 رو شکست داده

    3. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      لامبورگینی اونتادور

      تنفس طبیعی – چهارچرخ محرک – فرمان پذیری چهار چرخ – ۰ تا۱۰۰ کمتر – ۰تا۴۰۰ کمتر – حداکثر سرعت ۳۷۰ ثبت شده و………. و در نهایت یکی از بهترین طراحی قرن ۲۱ بیست و یکم

      این رو هم باید مدنظر قرار داد که اونتادور S میان رده اونتادور هستش در حالی که رقیب قویترین نسخه کوروت هستش.

      1. ADAK

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (888 ديدگاه)

        این رو هم باید مدنظر قرار داد که
        اونتادور ۴۰۰ هزار دلار
        کوروت ۵۰ هزار دلار

        1. Reza

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1261 ديدگاه)

          جناب ADAK

          امکانات و تکنولوژی های بکار رفته و استهلاک قطعات خودرو هم مهمه که اونتادور از هر لحاظ کامل تره و پوست و استخون نیست. 👌👌👌
          صدای اونتادور مرده هارو زنده میکنه، همه اینارو باید مدنظر قرار بدی 💪💪💪

        2. RoadRunner

          ۸ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (11358 ديدگاه)

          اونتادور ۴۰۰ هزار دلار
          کوروت ۵۰ هزار دلار

          همین دو جمله اندازه ی یک مقاله حرف توشه

    4. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      یکی از اتفاقات مهم بیست و یکم رونمایی از لامبورگینی اونتادور بود . خدای طراحی 💪💪💪
      یادش بخیر دنیا رو متحول کرد. همه جهان مجذوبش شده بودند 👌👌👌

    5. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      لامبورگینی اونتادور ۲۰۱۱ درقبال کوروت ۲۰۱۹

      کوروت حتی نمیتونه مقابل پرفورمانته بایسته چه برسه به اونتادور، ببین اگه SVJ بود چیکار میکرد 💪💪💪

      1. Amir Machine

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (693 ديدگاه)

        اونتادور ۲۰۱۱ در برابر کوروت ۲۰۱۹؟؟!!
        خوبه اون بالا هم نوشته
        اگه نسخه پایه دو ماشین رو در نظر بگیریم که اونتادور ۲۰۱۱ و کوروت ۲۰۱۳ هست
        اگه هم نسخه‌های S و ZR1 رو در نظر بگیریم، اونتادور S تو نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ و کوروت ZR1 تو نمایشگاه دبی ۲۰۱۷ رونمایی شدن
        تو کل‌کل‌های مسخره و بچگونه‌تون دیگه دروغی به این فاحشی تحویل هم ندین

        1. Reza

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1261 ديدگاه)

          جناب Amir mashine نسخه S اونتادور فرقی با نسخه پایه نداره.
          فقط و فقط نسخه های SV وSVJ با بقیه فرق دارند.
          پس اونتادور S همون نسخه پایه هستش.
          فقط چند تا امکانات مثل سیستم فرمان پذیری چهار چرخ و … بهش اضافه شده.
          با ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر که اصلاً به چشم نمیاد.

        2. Amir Machine

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (693 ديدگاه)

          Reza دوست عزیز
          اگه نسخۀ S اونتادور فرق چندانی با نسخۀ پایه نداره پس کوروت ZR1 هم فرق چندانی با Z06 نداره چون هردو از موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ استفاده میکنن فقط ZR1 حدود ۱۰۰ اسب بخار قوی‌تره و تجهیزات آئرودینامیک داره.
          اینطور که نمیشه استدلال کرد، اونتادور S مدل جدیدیه که سال ۲۰۱۷ معرفی شده و با دانش جدید لامبورگینی ارتقاء پیدا کرده، همونطوری که کوروت ZR1 هم یه مدل جدیده اما پایۀ هردوی این ماشین‌ها به سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ برمیگیرده.
          پس یا باید زمان معرفی مدل‌های پایه رو باهم مقایسه کرد یا S و ZR1
          —————————————–
          آرمان از دور صاعقۀ ۲۰۱۸ کار اند درایور جه خبر؟
          انگار کوروت ۱۲۰ هزار دلاری از یه شرکتی که تخصصش سوپراسپرت‌سازی نیست، مک‌لارن و لامبورگینی ۲۸۰ هزار دلاری رو جا گذاشته؟
          شنیدم انگار کاماروی پایۀ ۲۷۰ اسبی هم استینگر عزیزت رو از صفحه روزگار محو کرده؟! درسته؟
          این استینگر همون ماشینی نیست که میگفتی خودروی سال موتورترند شده؟ لینکش رو نیاوردی آخرش؟ یا هنوز داری دنبالش میگردی؟
          لینک رو بده دیگه منتظرم

      2. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        رضا ول کن Amir machine رو
        این همونیه که گفت ٢٠۶ صندوق دار زیرپام از کیا استینگر خیلی بهتره و با اون عوضش نمیکنم 🙁
        بنده خدا از محو شدن کوروت تو درگ موتور ترند و پیست نوربرگ رینگ ناراحته هنوز تو دیگع نمک رو زخمش نپاش 🙁

    6. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      اینم بگم توی همین پدال هم دیدیم که همین کوروت ZR1 از هوراکان ۴-۶۱۰ افسانه ای خورد 😅 😅 😅

      اصلاً این دوتا قابل قیاس نیستن 😎😎😎

      1. Alireza

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (476 ديدگاه)

        جناب رضا اصن کوروت بدترین ماشین اوکی
        بیا با حرف اضافی نزدن و توهین بی دلیل هم خودتو خراب نکن هم اعصاب مارو

    7. wick

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      بالا مینوسیم همه ببیند همین دیروز در پیست کوروت نشون داد چی هست فیلم دیشب ببینید !😎💪

      1. آاآاآرماآآان٤٤

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        کدوم پیست؟ کوروت تو پیست نوربرگ رینگ : ۴۰۴ not found :))))
        میدونی کیا أولن اونجا که :))

        1. wick

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1068 ديدگاه)

          همه چی که نوربرگ رینگ نیست
          پیست های دیگه هم هستن ولی یه چیز جالب دیروز بود در فیلم
          اینکه کل اسپورت سازی کره در حد کامارو مدل پاییه هم نیست 😎💪

  2. رضا

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    کوروت به خاطر قابلیت اطمینان بالاتر و قیمت مناسب تر

    1. Just bentley continental

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (536 ديدگاه)

      کی گفته کروت از لامبو قابل اطمینان تره!

    2. نیما

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (20 ديدگاه)

      قابلیت اطمینان بالاتر …
      جک سال :|‌

    3. Reza

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      آقا رضا

      اصلاً قابل اطمینان یعنی چی؟ 😂😂😂
      حرف نداری بگی، همینطوری یه چیزی انداختیا 😂😂😂😀😀😀

  3. كامي

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    لامبو ♥️

  4. پیکان جوانان گوجه ای

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (966 ديدگاه)

    کوروت تو گرونترین مدلشم باز خیلی ارزونه در برابر رقبا

  5. Amir

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (726 ديدگاه)

    تفاوت قیمت هارو نگاه!کوروت یه سوپر اسپرت جذاب و فوق العادست اما اینجا به هیچ وجه نمیشه از لامبو گذشت.

  6. (Saeed(peugeot

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (326 ديدگاه)

    لامبورگینی و من سرتر از همه سوپر اسپرت ها میدونم…..
    لامبو عشققققققه💎

  7. ساسان

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (942 ديدگاه)
  8. sina

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    لامبو رو خعلی دوست دارم ولی از طرفی کوروت هم خعلی ارزونتره.
    رای نمیدم.

  9. VIPER

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2007 ديدگاه)

    تو این مقایسه مشخصه برد کدوم طرفه
    اگه شخصی پول دار بودم هردو رو میخریدم اگه نه
    کروت
    هردوشون ماشینایی هستند که باید خریداری کرد

  10. حمیدرضا

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    نتونستم به کوروت رای ندم

  11. OMID

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1378 ديدگاه)

    من نمیتونم رای بدم واقعا
    از یک طرف کروت با قیمت خیلی خیلی کمتر و حسی که انگار بهش ظلم شده و از طرفی لامبوی وحشی و زیبا با صدای گوشنواز
    واقعا نمیشه باعث حذف یکیشون شد😫😞

  12. آاآاآرماآآان٤٤

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    قطعا لامبو
    بعضی ها میگن قیمت کمتر کوروت و فلان! خب قیمت کمتر نتیجش تکنولوژی کمتر و کیفیت کمتره!
    نمیشه لامبو یا اصلا ایتالیایی رو ول کرد رفت سراغ امریکایی! اونم تو بحث سوپر اسپرت!
    واقعا سرتره اونتادور

    1. OMID

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1378 ديدگاه)

      اگه قراربود که اینجوری باشه میبایستی لامبورگینی به نسبت قیمتش (چهار برابر ) سریع ترباشه اما خب نیست
      ولی اصلا از لامبورگینی هم نمیشه گذشت
      موتور تنفس طبیعی صدا و رخ زیبا و وحشی و هیولا واقعی درپیست اما حق کوروت هم نباید ضایع بشه

  13. Alireza

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (476 ديدگاه)

    لامبو فوق العادس و ماشین بهتریه شکی توش نیس.
    ولی من ماشینی ک میخوام داشته باشم تو هر رقابتی کوروت هستش

  14. امیر

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2352 ديدگاه)

    هردو دوس داشتنی
    صدای هرکدوم به تنهایی ادمو دیوانه میکنه
    از لحاظ فنی ک زیاد فرقی نمیکنن (البته تو پیست قطعا لامبو با انبوهی از تکنولوژی برتره)
    دلم نمیاد لامبو رو انتخاب نکنم اما وقتی بحث قیمت باشه چاره ای نیس ک کوروتو انتخاب کنم

  15. R

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (233 ديدگاه)

    لامبو عشقه تو سگمنت خودش هیچ رقیبی نداره چون تکه ❤

    1. Ahmad..F12

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2530 ديدگاه)

      تو سگمنت خودش رقیبی نداره؟؟؟!!!!😟

      من دیگه حرفی ندارم…

  16. net

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    چراغ عقب و چراغ جلو کوروت نیاز به طراحی جدید داره

    1. Mopar Or No Car

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      یه سایت هست به اسم چراغ دات کام. به نظرم اونجا عضو بشی بهتره. اینجا پداله.

  17. سام

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (706 ديدگاه)

    بی شک شورولت کوروت اتومبیل ارزشمندتر و کاربردی تری بوده و منتخب من در این دوئل خودرویی است.جایی که بحث کارآمدی و استفاده روزمره مطرح باشد کوروت زیبا و دوست داشتنی لامبو ی ظریف و گران قیمت را به راحتی زیر پا می گذارد!

  18. حسن

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    واقعا بعضی از مخاطبای این پیج خسته نشدن از این همه به هم گیر دادن، ببخشید که اینو می گم، داره کم کم حس مهد کودک بهم دست میده وقتی کامنت ها رو می خونم! شاید چون ۳۰ یا ۴۰ تا کامنت دارم فکر کنید تازه اومدم و این پیج رو دنبال می کنم. نه این طور نیست دقیقش رو یادم نیست ولی مطمئنم بیش از ۵ سال هست هر روز یه نیم ساعت وقت می زارم و میام خبرهای جدید و نظرات مخاطبان رو چک می کنم. ولی این چند وقت اخیر چندتا از مخاطبان واقعا دارن جو رو خراب می کنن. خواهش می کنم از اون چند نفر که کل کل بچگونشون رو ببرن جای دیگه! از روز اول هم این دوئل ها بیشتر جنبه فان داشتن و بیشتر برای شناخت نظرات شخصی افراد بوده. مثلا همین دوئل لامبورگینی و کوروت، واقعا جفتشون شاهکارن، و این واضح هست که یه ماشینی ۴۰۰ هزار دلاری از یه ماشین ۱۵۰ هزار دلاری (حدوداً) بهتره. اما با پول پرداختی برای کوروت هیچ گزینه بهتری ندارین و حتی از خیلی از ماشین های گرون تر از خودشم پرفرمنس بهتری داره.

    1. Sajjad

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1689 ديدگاه)

      بله حرف شما کاملا درست
      ولی کو گوش شنوا؟!
      نمیدونم کی این سایت رو به این چند نفر نشون داد!

  19. Infinite

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (426 ديدگاه)

    خودروی “بروس وین” انتخاب من هست.
    The Dark Knight Rises

  20. Mopar Or No Car

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    با وجود عملکرد نزدیک به هم، آونتادور نسخه پایه حدود ۷ برابر و نسخه مورد بررسی ۴ برابر قیمت کوروت هست. اگه قرار باشه بدون پرداخت پول انتخاب کنم آونتادور ولی در واقعیت قطعا کوروت.
    به موارد بالا پیشینه وزین کوروت رو هم باید اضافه کرد.
    ضمنا حسن کوروت اینه که بعد از نیم ساعت رانندگی آتیش نمیگیره.

    1. شاهین

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (762 ديدگاه)

      اون اتیش گرفتنا بخاطر سیستم اگزوز بوده و بکفایر های فابریکی که اونم حل شد. الان اونتادور موقع شتابگیری اتیش میده بیرون جای دود!
      الان بگرد ببین کدوم ماشین فابریکی بک فایر میزنه مثل اونتادور

      1. Mopar Or No Car

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        شاهین عزیز قسمت آخر کامنتم جنبه شوخی داشت. آونتادور و لافراری و ۷۲۰S و ۹۱۱ و کوروت و فورد جی تی و … ماشینهایی هستند که اگه کسی گفت از یکیشون خوشم نمیاد مطمئنا طرف فکر میکنه ماشین بازه.
        حالا انتخاب بینشون سلیقه ایه.

    2. مانی

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1934 ديدگاه)

      این لامبو جایگزین مورسیه لاگو شده که خودش جایگزین دیابلو شده
      دیابلو جایگزینِ کانتاش شده و کانتاش جایگزین میورا
      پس میبینی‌ که پیشینه لامبورگینی هم خیلی‌ وزینه
      هیچ وقت نباید انتظار داشته باشی‌ یه ماشین با تیراژ پائین و پرستیژ خیلی‌ بالا هم قیمت یه شورلت باشه
      لابد پاگانی زوندا با اون قیمت نجومی که کلی‌ هم طالب داره و روز به روز قیمتش بالا میره باید هم قیمت شورلت باشه
      و اینکه واسه شورلت واقعا افتخار بزرگیه که بعد نیم ساعت رانندگی‌ ماشینش آتش نمیگیره

      1. Mopar Or No Car

        ۸ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1199 ديدگاه)

        اولا همون میورا در سال ۱۹۶۶ یعنی سه سال بعد از تاسیس لامبورگینی تولید شده و‌کوروت ۱۹۵۳. ضمنا شرکتی که فقط سوپر اسپرت تولید میکنه و فقط یکی دو مدل همزمان رو خط تولید داره رو نباید اینجوری مقایسه کنی چون همه ی محصولاتشون جایگزین مدل قبلی هستن.
        در مورد آتیش گرفتن منظورم نقص آونتادور بود نه مزیت کوروت.
        در مورد پاگانی هم داستانش کلا متفاوته. یک اثر هنری و کلکسیونی هست که شما کمتر میبینی تو مسابقات شرکت کنه چون عملکرد فنیش تو اولویت نیست. اما کسی که اینهمه پول به آونتادور میده انتظار عملکرد بالایی داره نه اینکه تفاوت جزیی تو عملکرد نسبت به یک ماشین ۶۰ هزار دلاری داشته باشه.

        1. مانی

          ۹ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1934 ديدگاه)

          عملکرد فنی‌ فانتوم هم کمی‌ بهتر از مدل‌های میباخ مرسدس هست شاید هم بهتر نباشه
          اما قیمت مدل‌های رده بالا رلزریس فانتوم کجا و مرسدس کجا
          اینم دقیقا همونه

        2. Mopar Or No Car

          ۹ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          دوست عزیز شما انگار خودتو زدی به اون راه
          من میگم تو بخش ماشینهای لوکس عملکرد فنی اولویت اول نیست باز میای عملکرد فانتوم و مایباخ رو مقایسه میکنی؟
          ما داریم اینجا در مورد دو تا ماشین پرفورمنس بالا صحبت میکنیم پس مقایسه ی عملکردشون خیلی مهمه.

  21. شاهین

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (762 ديدگاه)

    من بین کل ماشینا لامبورگینی رو میپرستم دوسش ندارم!
    کوروت هم قیمتش کمه و قطعا طرفدارای زیادی داره اما از اونتادور نمیشه گذشت
    باز اگر کوروت نسل قدیم بود شاید انتخابش میکردم اما این نسلش اصلا به دل نمیشینه از لحاظ ظاهری
    و اینکه دوئل بین هوراکان و وایپر ….. وایپر رو انتخاب میکنم چون بهترین امریکایی بود بنظرم. مردونه حجیم بود نه الکی

  22. Ahmad..F12

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2530 ديدگاه)

    انتخاب این دو واقعا دلیه…

    روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش، ولی قطعا انتخاب یک فرد ریچ و لاکچری که بیشتر احساسی نظر میده و براش چیزای دیگه ای مثل پرستیژ و قیمت بالاتر مهمه ، اونتادور خواهد بود.

    من خودم ۲ دیقه ای بین انتخاب منطقی و احساسی گیر کرده بودم ..!!!!😄

    1. ساسان

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (942 ديدگاه)

      روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش؟!!
      اونتادور با اسب بخار کمتر و گشتاور بسیار کمتر شتاب تا۹۶ بهتر…۱/۴مایل بهتر..و تاپ اسپید بهتر داره.
      مگراینکه منظورتون مصرف سوختو قیمت وحجم صندوق بارو ازاین دست موارد باشه.ولی عملکردفنی که روی کاغذ لامبو بهتره!

  23. net

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    تشکر از پدال کیفیت عکس در این پست کوروت و لامبورگینی خیلی خوبه.لامبورگینی برای سواری در شهر جالب نیست ولی کوروت خوب هست برای رانندگی در شهر و خطوط نرمی داره و خط تیز مثل لامبورگینی نداره و کوروت امریکایی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن