طراحیولوو

مسابقه طراحی پولستار، خودرویی برای سال 2040

پولستار مسابقه طراحی جدیدی به راه انداخته و از طرفداران می‌خواهد چیزی طراحی کنند که مرزهای تصور را گسترده‌تر کرده و ۲۰ سال آینده را در نظر دارد.

این مسابقه هم‌اکنون در حال برگزاری بوده و هنرمندان زیادی در آن شرکت کرده‌اند. البته برخی قوانین اصلی وجود دارد و پولستار می‌گوید ایده‌ها نباید به قلمروی فانتزی وارد شوند.

پس‌زمینه مسابقه امسال “خلوص” بوده و پولستار می‌گوید طراحان می‌توانند یک خودرو یا چیزی کاملاً متفاوت بسازند.

دو کلاس دانش‌آموزی و حرفه‌ای وجود خواهد داشت و طراحی‌های اولیه را می‌توان به‌صورت اسکچ یا تصاویر دیجیتالی ثبت کرد. پس از این مرحله اولیه طراحان پولستار لیست کوتاهی از رقبا که شامل دانش آموزان و حرفه‌ای‌ها هستند را انتخاب خواهند کرد.

رقبای حاضر در این لیست بازخوردی شخصی از تیم طراحی پولستار و خوان پابلو برنال مدیر طراحی این برند دریافت خواهند کرد. سپس طراحی‌های یاد شده به مدل‌های دیجیتالی تبدیل خواهند شد.

از اینجا به بعد مسابقه تنها به ۵ دانش‌آموز و ۵ طراحی حرفه‌ای محدود خواهد شد. آن‌ها مدل‌های دیجیتالی بیشتری برای پشتیبانی از کیفیت کارهای خود دریافت خواهند کرد و نتایج مسابقه در شبکه‌های اجتماعی و نمایشگاه طراحی پولستار به نمایش درخواهند آمد.

نهایتاً نیز برنده این مسابقه در دو بخش یاد شده معرفی خواهد شد. برنده هر بخش یک مدل ۱ به ۵ از محصول طراحی خود و سفری به نمایشگاه طراحی پولستار را دریافت خواهد کرد.

تقریباً هر فرد بالای ۱۸ سال می‌توانند در سه بخش اصلی شرکت کند. این بخش‌ها شامل چگونگی موفقیت یک طراحی، چگونگی نمایش جهت جذاب پولستار در آینده و سطح کیفیت فنی خود طرح خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    برو بابا
    ۱۸ سال؟؟اسکچ یا طرح دیجیتالی؟؟؟؟دلش خوشه این پولستارم???

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. ALi

    ۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    سلام. آیا همه مثلا ماها هم می تونیم تو مسابقه شرکت کنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا